Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Trendence Graduate Barometer 2015 About the survey.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Trendence Graduate Barometer 2015 About the survey."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 trendence Graduate Barometer 2015 About the survey

2 Η πρότασή μας Σχετικά με την trendence Ιδρύθηκε το 1999 στη Νυρεμβέργη της Γερμανίας Κάθε χρόνο, περισσότεροι από 500.000 απόφοιτοι δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, φοιτητές και νέοι επαγγελματίες από ολόκληρο τον κόσμο συμμετέχουν στις έρευνές μας σχετικά με τις επαγγελματικές τους φιλοδοξίες και τον εργοδότη της επιλογής τους. Η δέσμευσή μας στην ποιότητα των αποτελεσμάτων της έρευνας της trendence αποδεικνύεται από το γεγονός ότι τα βασικά μέλη της ομάδας μας είναι μέλη της ESOMAR και από την απόλυτη συμμόρφωσή μας στα πρότυπα DIN ISO 20252, DIN 77500 αλλά και σε άλλα αναγωρισμένα πρότυπα σχετικά με την έρευνα αγοράς. η trendence παράγει επίσης διάφορες έντυπες και ηλεκτρονικές εκδόσεις για την υποστήριξη των αποφοίτων της δευτεροβάθμιας αλλά και της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στη λήψη αποφάσεων σχετικά με την επαγγελματική τους σταδιοδρομία. η trendence είναι μέλος της Ομάδας GTI, του μεγαλύτερου εκδότη σε θέματα καριέρας παγκοσμίως, με γραφεία στην Ευρώπη και την Ασία. Οι πελάτες μας είναι κυρίως οργανισμοί με διεθνείς ή παγκόσμιες δραστηριότητες. Η Ευρωπαϊκή έρευνα για το χειμερινό εξάμηνο 2013/2014: Η μεγαλύτερη έρευνα φοιτητών στην Ευρώπη με περισσότερους από 300.000 συμμετέχοντες από περίπου 1000 πανεπιστήμια Χρονική περίοδος έρευνας: Σεπτέμβριος 2013 – Μάρτιος 2014 Εκδόσεις:  Business : γύρω στους 1400 συμμετέχοντες (Ελλάδα)  Engineering/IT : γύρω στους 3100 συμμετέχοντες (Ελλάδα) Θα οφεληθείτε από τη συνεργασία σας μαζί μας αν... …χρειάζεστε έγκυρα εμπειρικά δεδομένα για το βαθμό ικανοποίησης των φοιτητών σας …θα θέλατε να γνωρίζετε, πέρα από τις επίσημες ταξινομήσεις των πανεπιστημίων, πώς συγκρίνεται το πανεπιστήμιό σας σε εθνικό αλλά και Ευρωπαϊκό επίπεδο …θα θέλατε να γνωρίζετε ποια πανεπιστήμια λαμβάνουν υπόψην τους οι φοιτητές σας …θα θέλατε το γραφείο διασύνδεσης και σταδιοδρομίας σας να παρέχει στους φοιτητές σας δεδομένα σχετικά με τις τρέχουσες εξελίξεις επαγγελματικής αποκατάστασης …θα θέλατε να αξιολογήσετε όλες τις εταιρείες που είναι ενεργές, ενδιαφέρονται για το πανεπιστήμιό σας και εκμεταλλεύονται κάθε πιθανότητα συνεργασίας Για περαιτέρω ερωτήσεις θα είμαι στη διάθεσή σας: Μαρία Νικολακάκη University Relations Manager – Greece E-Mail: maria.nikolakaki@trendence.commaria.nikolakaki@trendence.com Τηλέφωνο: : +49 (0) 30 259 29 88 0 Κίνητρα για τους φοιτητές σας… Ελκυστικά βραβεία συμμετοχής Πρόσβαση στα αποτελέσματα της έρευνας του προηγούμενου ακαδημαϊκού έτους κατά την ολοκλήρωση του ερωτηματολογίου με πληροφορίες σχετικά με τις ώρες εργασίας και τις μισθολογικές προσδοκίες τους δημοφιλής εργοδότες τις γενικές τάσεις της αγοράς …και περαιτέρω πληροφορίες σχετικά με τον προγραμματισμό της επαγγελματικής σταδιοδρομίας

3 Πλεονεκτήματα Διαχείριση ποιότητας, Υπηρεσία επαγγελματικής σταδιοδρομίας, Προώθηση πανεπιστημίου Περιεχόμενα της έρευνας: Μια νέα ιδέα διαδικασίας επεξεργασίας αποτελεσμάτων:  10 θέματα αξιολόγησης από τον τρόπο διδασκαλίας μέχρι το πόσο καλά εξοπλισμένη είναι η βιβλιοθήκη του πανεπιστημίου  Υπολογισμός θεμάτων αξιολόγησης με τη χρήση 28 κριτιρίων  Τα κριτήρια επελέγησαν μετά την πραγματοποίηση δοκιμαστικής έρευνας με τη χρήση του συστήματος έρευνας της trendence.  Ανοικτά σχόλια/ αιτιολόγηση αξιολόγησης  Περαιτέρω προτάσεις: Πόσοι φοιτητές προτίνουν το πανεπιστήμιο για σπουδές; Θέματα επαγγελματικής σταδιοδρομίας: Εργασία και επαγγελματική σταδιοδρομία: Τι προσδοκίες έχουν οι φοιτητές από την πρώτη τους εργασία σε σχέση με τις ώρες εργασίας και το μισθό;  Επικοινωνία: Ποιες μεθόδους επικοινωνίας χρησιμοποιούν οι φοιτητές για να ενημερωθούν σχετικά με ευκαιρίες εργασίας; Ποιες είναι οι πιο δημοφιλείς μέθοδοι – κι επομένως πρέπει να χρησιμοποιούν οι εργοδότες;  Ελκυστικότητα εργοδοτών: Ποιοι είναι οι πιο δημοφιλείς εργοδότες; Ποιοι εργοδότες είναι γνωστοί στους φοιτητές λόγω των δραστηριοτήτων τους σε πανεπιστήμια; Καλό είναι να γνωρίζετε ότι: Η trendence δεν δημοσιεύει απαντήσεις από πανεπιστήμια, όπως για παράδειγμα ταξινομήσεις πανεπιστημίων. Τα συμμετέχοντα πανεπιστήμια μπορούν να προωθήσουν τα δικά τους αποτελέσματα σε περίπτωση που το θελήσουν. Για τη δημοσίευση των αποτελεσμάτων, παρακαλούμε επικοινωνήστε πρώτα μαζί μας. Η εμπειρία μας στην αγορά Γύρω στα 1000 πανεπιστήμια από 24 χώρες εμπιστεύονται τη διαδικασία επεξεργασίας των αποτελεσμάτων από τις έρευνες της trendence Πάνω από 300.000 φοιτητές σε ολόκληρη την Ευρώπη αξιολογούν το πανεπιστήμιό τους Διαθέτουμε 15 χρόνια εμπειρίας στην αγορά και πραγματοποιούμε συστηματικές ενημερώσεις ποιότητας μέσω του δικού μας συστήματος έρευνας αγοράς Οι Εκθέσεις: Ανάλυση ικανοποίησης, Ανάλυση ανταγωνισμού Ξεκαθάρα και ολοκληρωμένα αποτελέσματα Σύγκριση των απαντήσεων των φοιτητών σας με τις απαντήσεις όλων των φοιτητών Ανώνυμο σύστημα μέτρησης αποτελεσμάτων με άλλα πανεπιστήμια με τη μορφή ενός συστήματος 5 βημάτων και τη χρήση βασικών δεικτών απόδοσης: Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις Εκθέσεις για: Τον έλεγχο της ποιότητας του πανεπιστημίου σας: Πώς μπορεί να βελτιωθεί ο βαθμός ικανοποίησης των φοιτητών σας; Την προώθηση του πανεπιστημίου σας: Πώς αποδίδει σε σχέση με τον αναταγωνισμό; Ποια είναι τα δυνατά του σημεία; Ποιοί είναι οι ανταγωνιστές του; Το γραφείο διασύνδεσης και τη συνεργασία σας με εταιρείες: ποια είναι η γνώμη των φοιτητών για την επαγγελματική τους σταδιοδρομία και με ποιον τρόπο θα ήθελαν να τους προσεγγίσει ένας πιθανός εργοδότης

4 Ποιοι φοιτητές συμμετέχουν; Όλοι οι φοιτητές από όλες τις σχολές μπορούν να συμμετάσχουν στην έρευνά μας. Ωστόσο, οι ακόλουθες σχολές αποτελούν τις κύριες στοχευμένες ομάδες της έρευνάς μας: Οικονομικές σχολές Σχολές μηχανολογίας Σχολές πληροφορικής Σχολές θετικών επιστημών Η διαδικασία Πώς μπορούν να συμμετάσχουν οι φοιτητές στην έρευνα; Κατά τη διάρκεια της έρευνας Καθημερινός έλεγχος αριθμού απαντήσεων μέσω της trendence και τακτικές ενημερώσεις Συμβουλές και χρήσιμες μέθοδοι σε περίπτωση που οι αριθμοί απαντήσεων δεν είναι οι προσδοκώμενοι Μετά τη λήξη της έρευνας αναλύουμε τα δεδομένα. Οι Εκθέσεις που περιέχουν τα αποτελέσματα θα είναι έτοιμες μέχρι την Άνοιξη του 2015. Αν έχει καλυφθεί ο προσδοκώμενος αριθμός απαντήσεων από τους φοιτητές, θα μπορέσετε να συγκρίνετε τα αποτελέσματα των απαντήσεων των φοιτητών σας με τους μέσους όρους σε Ευρωπαϊκό και εθνικό επίπεδο. Μέθοδοι πρόσκλησης για συμμετοχή – Τα πλεονεκτήματα αποστολής email Πρόσκληση μέσω email: Η ευκολότερη και γρηγορότερη μέθοδος  Λογική μέθοδος όταν υπάρει πρόσβαση στις διευθύνσεις email των στοχευμένων ομάδων  Θα λάβετε ένα κείμενο για συμμετοχή στην έρευνα, το οποίο θα πρέπει να προωθήσετε οι ίδιοι στους φοιτητές σας Δεν υπάρχει καμία απολύτως χρηματική επιβάρυνση για τη συμμετοχή σας στην έρευνά μας και έχετε τη δυνατότητα προσαρμογής της πρόσκλησης για συμμετοχή, ώστε να συμπεριλάβετε το όνομα του πανεπιστημίου σας Μετά την έρευνα Καθαρισμός δεδομένων, ανάλυση και προετοιμασία των Εκθέσεων αποτελεσμάτων Παράδοση Εκθέσεων την Άνοιξη του 2015. Αν καλυφθεί ο προσδοκώμενος αριθμός απαντήσεων από τους φοιτητές (το λιγότερο 50 απαντήσεις για κάθε Έκθεση Αποτελεσμάτων), θα μπορέσετε να συγκρίνετε τα αποτελέσματα των φοιτητών σας με τους μέσους όρους σε Ευρωπαϊκό και εθνικό επίπεδο. Προετοιμασία Συζητάμε για την χρονική περίοδο της έρευνας (έτσι ώστε να μην συμπέσει η έρευνά μας με άλλες) Αν γίνει απευθείας επικοινωνία με τους φοιτητές, τότε αποστέλλεται ένα email. 2 με 3 εβδομάδες είναι αρκετές για ένα σημαντικό δείγμα απαντήσεων Υπάρχει πιθανότητα δημοσίευσης banner ή η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, σε συνδυασμό με την αποστολή email Η επικοινωνία μέσω email γίνεται με την αποστολή ενός προκαθορισμένου κειμένου, το οποίο μπορείτε απλά να στείλετε στους φοιτητές σας 1. 2. 3.


Κατέβασμα ppt "Trendence Graduate Barometer 2015 About the survey."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google