ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΥΜΕ... ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ Ξανθή Αλμ π ανακη, Θεολόγος Χρυσούλα Γκιούρα, Δασκάλα Σοφία Κουρτίδου, Φιλόλογος ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / 5-8-2015 Ομάδα ανάπτυξης ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Φιλοσοφία Ενσωμάτωσης των ΤΠΕ
Advertisements

Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – α ) υποχρεωτική.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
Μ. Βιβίτσου, Ν. Λαμπροπούλου, Αλ. Γκίκας, Ι. Χαρδαλούπα
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
Ομάδα Φ Καλαϊτziδησ Κλεοβουλοσ Καραναστασησ Δημητρησ Κεσογλου Μαρινα
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Διαδραστικοί πίνακες Δέγγλερη Σοφία.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Καλλιβρετάκη Αργυρώ Καθηγήτρια Πληροφορικής Π.Ε. 19
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
Η Διδασκαλία των ΤΠΕ στα Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ
ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΣΕΒΑΣΜΟΣ – ΕΥΘΥΝΗ - ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΣΕΒΑΣΜΟΣ – ΕΥΘΥΝΗ - ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ Τελετή Έναρξης Προγράμματος.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Dr. ΜΗΤΣΙΟΥ ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ- ΝΕΥΡΟΨΥΧΟΛΟΓΟΣ.
Σενάριο.
Έργο: Ψηφιακό Σχολείο. Πράξη «Προδιαγραφές Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, Ανάπτυξη και Λειτουργία Ψηφιακής βάσης Γνώσης, Ψηφιακή Διαμόρφωση και Τεχνικός.
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
Ανδρέου Μπέττυ Σύμβουλος Γλωσσικού μαθήματος Σύμβουλος Γλωσσικού μαθήματος ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2006 ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2006.
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Μια φορα κι eναν καιρο στο Διαδικτυο…
ΤΙΤΛΟΣ ΚΑΛΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ
Ερευνητικές Εργασίες Παιδαγωγικό πλαίσιο. Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία; Προσεγγίζουν διερευνητικά την γνώση και τη μάθηση Προϋποθέτουν.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Αναπτύσσοντας, κινητοποιώντας και βελτιώνοντας δεξιότητες: η εφαρμογή μαθησιακού προγράμματος σε ομάδα τμήματος του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου.
Xρήση Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση (692) Χρήση Ψηφιακών Εργαλείων στη Διδασκαλία των Μαθηματικών Εαρινό εξάμηνο 2008 Μαθηματικό Τμήμα ΕΚΠΑ.
Επιμόρφωση των πε 03 στην χρήση και αξιοποίηση των τ.π.ε. στην εκπαιδευτική διαδικασία Επιμόρφωση των πε 03 στην χρήση και αξιοποίηση των τ.π.ε. στην εκπαιδευτική.
Διδακτική Πληροφορικής
Σουρίδη – Μπαταγιάννη Παναγιώτα Φιλόλογος, ΜΔΕ 3o Γυμνάσιο Αργυρούπολης - Αθήνα.
Παναγια, η μητερα του θεου
Διδακτική Πληροφορικής
Οι αγιεσ εικονεσ εκφραση της πιστησ
ΤΙΤΛΟΣ ΑΝΟΙΧΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΦΑΓΟΓΕΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑ / Ομάδα ανάπτυξης 5 ο ΓΕΛ ΚΕΡΚΥΡΑΣ.
ΤΙΤΛΟΣ ΑΝΟΙΧΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΦΑΓΟΓΕΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑ / Ομάδα ανάπτυξης 5 ο ΓΕΛ ΚΕΡΚΥΡΑΣ.
Πρόταση για την αξιοποίηση της πολυγλωσσίας στη διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών Βασίλης Συμεωνίδης
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Διδακτική της Πληροφορικής Εισαγωγή στις βασικές έννοιες 2015.
Οι αγιεσ εικονεσ εκφραση της πιστησ
Χρησιμοποιώντας τις ΤΠΕ στα φιλολογικά μαθήματα: ένα σχέδιο διδασκαλίας στη Νεοελληνική Γλώσσα της Γ‘ Γυμνασίου Άννα Αγγελοπούλου.
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΜΕΣΑ ΑΠΌ ΝΕΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ Νικόλαος Αμανατίδης, Δάσκαλος ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015.
ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΑΕΡΙΩΝ Σεβαστή Μαλάμου, Φυσικός ΠΕ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ / 2015 Ομάδα ανάπτυξης ΓΕΛ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣ.
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ PROJECT: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΜΑΚΡΙΝΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ Ξανθή Αλμπανάκη, Θεολόγος Διονυσία Χατζή, Θεολόγος.
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΛΥΜΑΤΟΣ ΜΑΛΑΜΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ, ΠΕ 0402 ΘΕΣΠΡΩΤΙΑ /2014 Ομάδα ανάπτυξης ΓΕΛ ΜΑΡΓΑΡΙΤΙΟΥ.
Γ. Αλεξιάδης.  Εκπαιδευτική δραστηριότητα, κατά την οποία οι περισσότερες ή και όλες οι πληροφορίες που απαιτούνται για την επίλυση ενός προβλήματος.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
Τπε και γλώσσα.
Εισαγωγή στη διδακτική μεθοδολογία
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
Δημιουργία σεναρίου.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
ΘΕΣΗ-ΜΕΤΑΤΟΠΙΣΗ-ΔΙΑΣΤΗΜΑ-ΜΕΣΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΥΜΕ... ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ Ξανθή Αλμ π ανακη, Θεολόγος Χρυσούλα Γκιούρα, Δασκάλα Σοφία Κουρτίδου, Φιλόλογος ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / Ομάδα ανάπτυξης ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ 2. Η π ρακτική υλο π οιήθηκε στο π λαίσιο της ερευνητικής εργασίας (project) στην Α΄ Λυκείου με τίτλο : “ Ε π ικοινωνούμε... διαφορετικά ” ώστε να έρθουν οι μαθητές σε ε π αφή με τη νοηματική γλώσσα και τη γραφή Μ π ράιγ και να ευαισθητο π οιηθούν α π έναντι σε άτομα με ειδικές ανάγκες / ικανότητες. Κατά τη διάρκεια της π ρακτικής οι μαθητές του Πειραματικού Λυκείου του Παν / μίου Μακεδονίας αξιο π οίησαν υλικό α π ό το ψηφιακό σχολείο και δημιούργησαν οι ίδιοι εκ π αιδευτικό υλικό για τυφλούς και κωφούς μαθητές μέσα α π ό μια διαδικτυακή ευρω π αϊκή π λατφόρμα σε συνεργασία με άλλα δύο σχολεία.

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΝΟΙΧΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ 3

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ & ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ Σχεδιασμός Το project σχεδιάστηκε με τις αρχές της ε π οικοδομητικής θεωρίας της μάθησης (Constructivism) και το μοντέλο της συνεργατικής Συναρμολόγησης (jigsaw classroom). Ε π ιδιώχθηκε ε π ίσης η διαφορο π οιημένη και εξατομικευμένη διδασκαλία, ενώ λήφθηκε υ π όψη το δυναμικό της τάξης, οι ιδιαίτερες δεξιότητες και οι π ρότερες εμ π ειρίες των μαθητών. Διδακτικοί στόχοι Προσέγγιση της γλώσσας ως ένα εργαλείο ανταλλαγής μηνυμάτων, ε π ικοινωνίας και διαμόρφωσης διανοητικής δύναμης. Άσκηση των μαθητών σε τέσσερις δεξιότητες: γραφή, ομιλία, κατανόηση π ροφορικού και γρα π τού λόγου. Καλλιέργεια αίσθηματος αλληλεγγύης ( εθελοντισμός, α π οφυγή διακρίσεων, ανθρώ π ινα δικαιώματα ), ενσυναίσθηση και ομαδοσυνεργατικότητας. Παραγωγή ψηφιακού εκπ/κού υλικού (με υπότιτλους για κωφούς ή με ακουστική περιγραφή για τυφλούς) μέσα από μία ψηφιακή πλατφόρμα. 4

ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΑΝΟΙΧΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ 5

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΗΣ ΑΝΟΙΧΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ Περιβάλλον – Πλαίσιο Η πρακτική φαρμόσθηκε στο Πειραματικό Λύκειο του Παν / μίου Μακεδονίας στο π λαίσιο της ερευνητικής εργασίας της Α΄Λυκείου σε συνεργασία με σχολείο Ειδικής Αγωγής, αλλά και σχολείο Α / θμιας εκ π αίδευσης. Συμμετείχαν 16 μαθητές Β / θμιας εκ π/ σης του Πειραματικού Λυκείου Παν / μίου Μακεδονίας της Α΄ Λυκείου, 19 μαθητές Α / θμιας εκ π/ σης ( Γ΄ Δημοτικού ) και 16 κωφοί μαθητές Ε. Α ( Α΄, Β΄, Γ΄ Λυκείου ), οι ο π οίοι ήταν εξοικειωμένοι στην ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και στη χρήση των τεχνολογιών. Η π ρακτική έλαβε χώρα και εξ α π οστάσεως. Τάξη  Α΄, Β΄, Γ΄Λυκείου  Γ ’ Δημοτικού Διάρκεια  24 ώρες στο project στη διάρκεια ενός εξαμήνου Ρόλος Διδάσκοντα ενθαρρυντικός, υποστηρικτικός, συμβουλευτικός, διευκολυντικός, συντονιστικός, διαμεσολαβητικός, μέντωρ, υποκινητικός, κριτικός, επιμελητής περιεχομένου (curator), τεχνική υποστήριξη 6

ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΑΝΟΙΧΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ 7 1 η φάση : Χωρισμός ομάδων - Γνωριμία και ε π αφή με το αντικείμενο 2 η φάση : Η γνωριμία των σχολείων ( μαθητών και εκ π αιδευτικών ) 3 η φάση - Εξοικείωση με διαδικτυακή π λατφόρμα, π αραγωγή εκ π αιδευτικού υλικού, συμμετοχή σε ευρω π αϊκή ψηφιακή κοινότητα Η δραστηριότητα ήταν ομαδική, Οι μαθητές εργάστηκαν στο μάθημα της ερευνητικής εργασίας στο εργαστήριο της π ληροφορικής Χωρίστηκαν σε 4 ομάδες των 4 ατόμων. Η σύνθεση των ομάδων έγινε βάσει των π ροτιμήσεων, δεξιοτήτων και των δια π ροσω π ικών σχέσεων των μαθητών στην αρχή της σχολικής χρονιάς με ένα μικρό ερωτηματολόγιο διερεύνησης αναγκών.

8 Ε π ικοινωνούμε … διαφορετικά !

ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ 9

Φωτόδεντρο Ιστοσελίδα, Ιστοσελίδα, Γλώσσα και φύλλο, Επικοινωνούμε με το δακτυλικό αλφάβητο, 10 Φωτόδεντρο Γλωσσικοί κώδικες επικοινωνίας, Αφήγηση της παραβολής του καλού Σαμαρείτη με εικόνες και κείμενο,

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΕΚΤΑΣΗΣ 11

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ - ΑΝΤΙΚΤΥΠΟΣ 12 Η Η ένταξη της τεχνολογίας είχε σα συνέπεια την αποτελεσματικότερη μάθηση (learning processing) και την εκμάθηση νέων δεξιοτήτων (knowledge-skills) που είναι απαραίτητες για την ατομική και κοινωνική ανάπτυξη των μαθητών. Επιτεύχθηκε διαφοροποιημένη διδασκαλία ανάλογα με τις δεξιότητες και τα ενδιαφέροντά δημιουργώντας μία «διαδικτυακή κοινότητα συνεκπαίδευσης», ενώ υιοθετήθηκαν και διαφορετικοί τρόποι επικοινωνίας, έκφρασης, σύλληψης και ερμηνείας της πραγματικότητας και ασκήθηκαν οι μαθητές στη χρήση τους. Ενίσχυση σχολικής κουλτούρας υποδοχής διαφορετικών μαθητών στις τάξεις και ενίσχυση μαθησιακών και κοινωνικοποιητικών λειτουργιών του σχολείου

ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ / ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ, ΓΕΝΙΚΕΥΣΗ, ΕΠΕΚΤΑΣΙΜΟΤΗΤΑ Σχέση με άλλες ανοιχτές εκπαιδευτικές πρακτικές Ο καινοτόμος χαρακτήρας εστιάζεται στην π αραγωγή μιας εντελώς νέας π ροσέγγισης στην εκ π αιδευτική διαδικασία. Ε π ιχειρήθηκε η οριζόντια σύνδεση και η διε π ιστημονική και διαθεματική π ροσέγγιση. Αξιο π οιήθηκε η ευρω π αϊκή εκ π αιδευτική π λατφόρμα clipflair, ( ως μία π ρώτη π ιλοτική α π ό π ειρα εφαρμογής των δυνατοτήτων της π ρος την κατεύθυνση αξιο π οίησης της στο χώρο της Ειδικής αγωγής ( υ π οτιτλισμός για κωφούς και ηχογράφηση για τυφλούς ). 13 Αξιοποίηση, Γενίκευση, Επεκτασιμότητα Η πρακτική θα μ π ορούσε να αξιο π οιηθεί συνδυαστικά με άλλο υλικό ( συνεργασία με την π λατφόρμα clipflair, Ψηφιακό σχολείο κ. α ). Η π ρακτική π ροωθεί τη συνεργασία του σχολείου με ε π ιστημονικούς φορείς και Πανε π ιστήμια ( Ελλάδα και εξωτερικό ) και την οργάνωση π ρογραμμάτων μεταξύ ευρω π αϊκών σχολείων και δημιουργία δικτύου συνεργασίας με μαθητές.

ΠΡΟΣΘΕΤΟ ΥΛΙΚΟ ΠΟΥ ΑΞΙΟΠΟΙΗΘΗΚΕ 14 Πρόσθετο υλικό που αξιοποιήθηκε  Αναφορά σε άλλο υλικό που αξιοποιήθηκε. Βιβλία Sokoli, S. (2005) “Temas de investigación en traducción audiovisual: La definición del texto audiovisual”. In Zabalbeascoa, Patrick et al (eds). La Traducción Audiovisual: Investigación, Enseñanza Y Profesión, Granada: Editorial Comares, 177_185. Sokoli, S. (2009) «Subtitling norms in Greece and Spain». In J. Diaz Cintas and G. Anderman (eds) Audiovisual Translation: Language Transfer on Screen (pp ). Basingstoke: Palgrave Macmillan. Websites Πλατφόρμα, clipflair, Ιστολόγιο στην κοινότητα, Clipflair, schools-collaborating/. schools-collaborating/. Ευρω π αϊκό π ρόγραμμα Dicta Sign,