ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο Ρόλος της Πληροφορίας στη Διαχείριση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας
Advertisements

Νικόλαος Καρανάσιος - επίκουρος καθηγητής
H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
Alexander Moore.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Msc Αντωνία Μανιάτη.
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
Η καινοτομία στις επιχειρήσεις: Όλα όσα θα θέλατε να ξέρετε ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Η καινοτομία στις λειτουργίες Γεωργιάδης Πάτροκλος, Επίκουρος.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ (LOGISTICS)
Διαχείριση Εφοδιαστικής Αλυσίδας (Supply Chain Management -Logistics)
Επιλογές Marketing & Logistics
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Εισαγωγή στην έννοια των Logistics
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT)
Μάθημα: Διοίκηση Εφοδιαστικής Αλυσίδας, Τμήμα ΔΕΤ, 6ο Εξάμηνο Σπουδών 1 Γενικές Κατευθύνσεις Εργασίας Ι Αξιοποίηση άρθρου [Gardner & Cooper 2003] για τον.
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Logistics partnership and national strategy: A 360° approach Ο πρωταγωνιστικός ρόλος των logistics στη σύναψη στρατηγικών συμμαχιών στην οικονομία και.
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη Η τουριστική αγορά.
ΤΟ ΝΕΡΟ ΠΟΥ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ !!! ΒΙΚΟΣ ΖΑΓΟΡΟΧΩΡΙΑ
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Διάγραμμα 1.1: Δίκτυο εφοδιαστικής αλυσίδας
Σ. ΤΣΙΓΑΝΗ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΥΔ ΕΠ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΔΡΑΣΕΙΣ GIS ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ «ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗ.
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Διάγραμμα 10.1: Η εφοδιαστική αλυσίδα του μέλλοντος Εικονικά δίκτυα Βασισμένο στην πληροφορία Προσανατολισμένο στην αξία για τον πελάτη Αυριανό μοντέλο.
Πωλήσεις Αγορά Καθυστερημένα εισερχόμενα Απαξιωμένο απόθεμα Χρόνος
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ ΚΑΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ
1 Η έννοια της διανομής υλικών. 2 Επιχειρησιακή Εφοδιαστική (Business Logistics) Απόθεμα (Inventory) Μέσα μεταφοράς (transportation) Διεξαγωγή παραγγελιών.
Μοντέλα βελτιστοποίησης απόφασης στη διαδικασία της παραγγελιοδοσίας στο λιανεμπόριο Ομάδα εργασίας: Αρβανίτης Ηλίας Βολανάκης Ελευθέριος
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Ζαχαριάδου Κλειώ Εμμανουέλα (7717)
ΑΡΧΕΣ MARKETING ΟΙ ΤΟΜΕΙΣ & ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΚΤ
Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗ ΔΕΑ.
MARKETING - TMHMA ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ & ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ Αξιολόγηση Επιπέδου Εξυπηρέτησης Στόχος : Προσφορά ίσου ή κατά προτίμηση μεγαλύτερου από τον ανταγωνιστή ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος Προ-συναλλαγής Στοιχεία που αφορούν την προετοιμασία πριν τη συναλλαγή Συναλλαγή Στοιχεία που περιλαμβάνονται άμεσα κατά τη συναλλαγή.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος % κωδικών επί συνόλου κωδικών % αξίας επί συνολικών αγορών Α Β Γ Δεν είναι όλα τα προϊόντα το ίδιο.
ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ LOGISTICS : ΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΗΣ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος  Με αφετηρία τις πραγματικές ανάγκες και στόχο την ποιοτική εξυπηρέτηση και ικανοποίηση του τελικού καταναλωτή (πελάτη), επαναθεωρούνται.
Ερμηνεία Όρων που Χρησιμοποιούνται στο Μάθημα Απόδοση Προϊόντων Ο όρος «απόδοση προϊόντος» περιγράφει το ποσοστό της πρώτης ύλης που θα καταλήξει στο πιάτο,
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος  Διαθεσιμότητα των αποθεμάτων (δεν υπάρχει καμία αξία σε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία εάν δεν φτάσει στα χέρια του πελάτη) --- BAΣΙΚΟΣ.
Aθήνα,16 Νοεμβριου Η Στρατηγική της Έξυπνης Εξειδίκευσης Συνδέει: την έρευνα και καινοτομία με την οικονομική ανάπτυξη με νέους τρόπους όπως είναι.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος  LOGISTICS KAI ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (‘GREEN’ LOGISTICS)  ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ (REVERSE LOGISTICS)  Η ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ (CITY.
Διάλεξη 10 η ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (MIS) TEI Κρήτης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Εφαρμογές και Διοίκηση των Πληροφοριακών Συστημάτων.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 1 η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΝΕΦΑΛΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ. Β2Β ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Το βιομηχανικό μάρκετινγκ ασχολείται με την ικανοποίηση των αγοραστικών αναγκών και απαιτήσεων.
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
Δρ. Ιωάννης Ε. Χανιωτάκης
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Εκπαιδευτικό Σενάριο Επιχειρηματικότητας
1.1 Οργάνωση Επιχείρησης Σκοπός μιας επιχείρησης είναι η ανάλυση της βασικής οργάνωσης μιας τυπικής ιδιωτικής επιχείρησης. Επιμέλεια Χασάπης Γιώργος.
Τα Logistics στο χώρο της μαζικής εστίασης
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Η έννοια της επιχείρησης
Κλειούσης Ε. Ελευθέριος
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΣΚΟΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Η κατανόηση των αρχών της Εφοδιαστικής και της Εξυπηρέτησης των Πελατών, με ανάλυση στα θέματα οργάνωσης της φυσικής ροής των αγαθών από τον τόπο παραγωγής στα νοικοκυριά στο πλαίσιο της ποιοτικής τους εξυπηρέτησης, σε όρους χρόνου, ποιότητας αγαθών και υπηρεσιών καθώς και σεβασμού στο περιβάλλον...

Αναλυτικό Περίγραμμα Μαθήματος ΜΑΘΗΜΑ 1 Αναλυτικό Περίγραμμα Μαθήματος Eισαγωγή στην Εφοδιαστική (Logistics) Η σημασία της Εφοδιαστικής για τα νοικοκυριά και την οικονομία ΜΑΘΗΜΑ 2 Κύριες λειτουργίες της Εφοδιαστικής Στόχοι της Εφοδιαστικής ΜΑΘΗΜΑ 3 Ποιοτικά Στοιχεία της Εφοδιαστικής Κόστος Εφοδιαστικής ΜΑΘΗΜΑ 4 Σχεδιασμός, Οργάνωση και Έλεγχος Εφοδιαστικής ΜΑΘΗΜΑ 5 Εφοδιαστική Αλυσίδα και Αξία στον Καταναλωτή Αλυσίδα και Σύστημα Αξίας ΜΑΘΗΜΑ 6 Εξυπηρέτηση Πελατών - Customer Service Εξυπηρέτηση Πελατών - Κενά ΜΑΘΗΜΑ 7 Πολιτική Εξυπηρέτησης Πελατών ΜΑΘΗΜΑ 8 Διαδικασίες Μετά την Πώληση (After Sales Service) Αξιολόγηση Εξυπηρέτησης Πελατών ΜΑΘΗΜΑ 9 Διαχείριση Αποθεμάτων και Kόστος Διατήρησης Αποθεμάτων Μοντέλο Οικονομικής Ποσότητας Παραγγελίας ΜΑΘΗΜΑ 10 Διαχείριση Αποθεμάτων – Τεχνική ABC ανάλυσης Αγορές – Προμήθειες ΜΑΘΗΜΑ 11 Δίλλημα : Αριθμός προμηθευτών, κατασκευή ή αγορά Αξιολόγηση προμηθευτών ΜΑΘΗΜΑ 12 Αποτελεσματικές Αγορές στο νέο περιβάλλον της Εφοδιαστικής Αποθήκευση προϊόντων ΜΑΘΗΜΑ 13 Κανάλια Διανομής Εταιρίες παροχής υπηρεσιών LOGISTICS (3PL) Eπανάληψη Αναλυτικό Περίγραμμα Μαθήματος

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΗΣ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ (Logistics) ή ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ (Supply Chain) Mε τι σχετίζεται άμεσα η Εφοδιαστική αλυσίδα ? ? ? Με αγαθά…… Με διακίνηση αγαθών…. (από παντού προς παντού) Η Εφοδιαστική (Logistics) ως επιστήμη, περιλαμβάνει τη διακίνηση και διαχείριση των προϊόντων από την παραγωγή έως την κατανάλωση, με το μικρότερο δυνατό κόστος (ελαχιστοποίηση κόστους).

ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΔΡΟΜΗ Ο όρος ‘Εφοδιαστική’ χρησιμοποιείται λιγότερο από τον όρο ‘Logistics’ O όρος Logistics προέρχεται από τον όρο ‘Λογιστική’ που χρησιμοποιήθηκε πρώτη φορά από τον αυτοκράτορα Λέοντα το Σοφό με την έννοια της μέριμνας για την εξασφάλιση του στρατού με τρόφιμα, ρουχισμό, πολεμοφόδια. Ο όρος στην ελληνική εξελίχτηκε σε μία άλλη επιστήμη που δεν έχει σχέση με το αντικείμενο των Logistics (τη Λογιστική)… Ουσιαστικά οι πρώτες εφαρμογές της Εφοδιαστικής συναντώνται στον στρατό. Ο Μέγας Αλέξανδρος αναφέρεται ως ο πρώτος Logistician αφού κατάφερε σε ένα πολύ μεγάλο γεωγραφικό εύρος να εφοδιάζει γρήγορα τα στρατεύματά του. Με το πέρασμα των χρόνων η Εφοδιαστική εξαπλώθηκε γρήγορα στη διακίνηση αγαθών και υπηρεσιών για την τροφοδοσία των νοικοκυριών, αφού μετά κυρίως το Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο υπήρχε δυσανάλογη επικέντρωση στην παραγωγική διαδικασία και όχι στο πώς τα αγαθά θα φτάσουν οικονομικά και ποιοτικά στα νοικοκυριά.

ΣΤΗΝ ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ Εφοδιασμός αγορών και νοικοκυριών με αγαθά που προέρχονται από όλο τον κόσμο, με μεγάλη ποικιλία (απαραίτητα για τη διαβίωση τους, ψυχαγωγία, κτλ…) Όταν και όπως επιθυμούν (στο χρόνο και με την ποιότητα που επιθυμούν)  Εξυπηρέτηση βασικών αναγκών και αναβάθμιση της Ποιότητας Ζωής των καταναλωτών Με καλύτερη οργάνωση της ροής των αγαθών από την παραγωγή προς τα νοικοκυριά  μείωση κόστους  δυνατότητα εξοικονόμησης από τις επιχειρήσεις  προσφορά αγαθών σε καλύτερες τιμές  αγορές αγαθών σε χαμηλότερη τιμή από τους καταναλωτές αποτέλεσμα το καλύτερο βιοτικό επίπεδο των καταναλωτών

Supply chain - Logistics Η Εφοδιαστική Αλυσίδα Supply chain - Logistics ΡΟΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗΣ Α’ΥΛΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ ΛΙΑΝΙΚΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ ΡΟΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΡΟΗΣ ΑΓΑΘΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΣΕ ΑΛΛΗ ΧΩΡΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΑΡΑΓΩΓΟΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΝΟΜΗΣ SUPER MARKET KATAΣΤΗΜΑ

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΡΟΗΣ ΑΓΑΘΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΣΕ ΑΛΛΗ ΧΩΡΑ ΠΡΟς ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΑΡΑΓΩΓΟΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΧΟΝΔΕΜΠΟΡΟΣ – ΕΙΣΑΓΩΓΕΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΕΝΤΡΑ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ KATAΣΤΗΜΑ

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ (SUPPLY CHAIN - LOGISTICS) Ο σχεδιασμός και η οργάνωση της ροής των προϊόντων μέσω των εμπλεκόμενων επιχειρήσεων, από την παραγωγή μέχρι και την τελική παράδοση των αγαθών στα νοικοκυριά. Ένα ολοκληρωμένο δίκτυο αποτελούμενο από επιχειρηματικές οντότητες (προμηθευτές, παραγωγικές μονάδες, αποθήκες και κέντρα διανομής, λιανοπωλητές) και καταναλωτές, οι οποίοι συνδέονται άμεσα ή έμμεσα με την εκπλήρωση των απαιτήσεων των πελατών και τελικών καταναλωτών. Οι επιχειρηματικές αυτές οντότητες συνεργάζονται με τέτοιο τρόπο ώστε να αποκτούν τις πρώτες ύλες και να τις μετατρέπουν σε τελικά προϊόντα, τα οποία διανέμονται μέσω των καναλιών διανομής στους καταναλωτές. Η εφοδιαστική αλυσίδα λοιπόν συμπεριλαμβάνει τη ροή αγαθών από τον προμηθευτή πρώτων υλών ή τον παραγωγό μέχρι τον τελικό καταναλωτή, αλλά παράλληλα και τη ροή πληροφοριών (συνεχής ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ) μεταξύ των μελών της αλυσίδας.

ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΑΓΑΘΩΝ - ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ – ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΑΓΑΘΩΝ - ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ – ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ Διακίνηση αγαθών από παντού προς παντού ‘Παγκοσμιοποίηση’ στο τραπέζι του καταναλωτή και γενικά στις οικίες: π.χ. για τη σαλάτα του Άγγλου καταναλωτή, τα σχετικά εισαγόμενα προϊόντα (π.χ. ντομάτες, καρότα, αγγούρια κλπ) χρειάζεται να ταξιδέψουν περισσότερο από 1600 χιλιόμετρα …! Αύξηση κατανάλωσης καυσίμων λόγω περισσότερων km. Αύξηση κυκλοφοριακής συμφόρησης στους δρόμους και λοιπές σημαντικές περιβαλλοντικές συνέπειες…..

ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ EΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ‘ΓΕΥΟΜΑΣΤΕ’ ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΤΗΣ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ (ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ & ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΑΓΑΘΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ, κτλ.) και ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΝΑ ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ? Η Εφοδιαστική πλέον πρέπει να σέβεται και το περιβάλλον  ανάπτυξη πρακτικών φιλικών προς το περιβάλλον (Green Logistics)

ΓΕΝΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΠΡΟΪΌΝ, ΣΤΟ ΣΩΣΤΟ ΜΕΡΟΣ, ΣΤΗ ΣΩΣΤΗ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΜΕ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΚΟΣΤΟΣ Οι καταναλωτές είναι ικανοποιημένοι όταν Βρίσκουν αυτό που θέλουν όταν το θέλουν (διαθεσιμότητα) στην ποιότητα που προσδοκούν αλλά και στην τιμή που είναι σε θέση να το αποκτήσουν (εφικτή τιμή αγοράς). Αυτό προϋποθέτει σε όλη την αλυσίδα να ικανοποιείται ο επόμενος κόμβος (πελάτης), ώστε τελικά να ικανοποιείται ο τελικός πελάτης που είναι ο καταναλωτής! Έτσι πρέπει να συνεργάζονται όλοι αρμονικά στην αλυσίδα εφοδιασμού.

ΓΕΝΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ Η Εφοδιαστική πρέπει να ικανοποιεί δύο κριτήρια. Το ένα κριτήριο είναι η ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχονται σε ολόκληρη την αλυσίδα με τελικό αποδέκτη τους καταναλωτές (ικανοποίηση πελατών) και το δεύτερο κριτήριο είναι το χαμηλό κόστος με το οποίο επιτυγχάνει την ποιότητα αυτών των υπηρεσιών. ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ ΝΕΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΕΙΩΣΗ ΚΟΣΤΟΥΣ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΚΑΛΥΤΕΡΩΝ ΤΙΜΩΝ ΑΥΞΗΣΗ ΚΕΡΔΩΝ

ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΓΕΝΙΚΩΝ ΣΤΟΧΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΠΡΟΪΌΝ, ΣΤΟ ΣΩΣΤΟ ΜΕΡΟΣ, ΣΤΗ ΣΩΣΤΗ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΜΕ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΚΟΣΤΟΣ Αλλά και με σεβασμό στο περιβάλλον ….. ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΑ ΦΙΛΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΜΕΙΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ

ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ και ΚΟΣΤΟΣ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ και ΚΟΣΤΟΣ Το κόστος μεταφοράς, αποθήκευσης και διαχείρισης αποθεμάτων στην εφοδιαστική αλυσίδα αποτελεί σημαντικό μέρος του κόστους που περικλείεται στο προϊόν που αγοράζουν οι καταναλωτές. Μείωση του κόστους εφοδιασμού παρέχει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να πουλάνε προϊόντα με χαμηλότερη τιμή ..... Σημαντικό λοιπόν όφελος για τα νοικοκυριά .... Παραγωγή & α’ ύλες Μεταφορές Αποθήκευση Προώθηση Κέρδος Τιμή Πώλησης Εφοδιασμός