Κινηματογράφος , τέχνη, Ψυχαγωγία Τμήμα : Α2

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Θόδωρος Αγγελόπουλος (Αθήνα, 27 Απριλίου Ιανουαρίου 2012) Έλληνας σκηνοθέτης, σεναριογράφος και παραγωγός κινηματογράφου. Έχει τιμηθεί με.
Advertisements

Οι Η/Υ στον κινηματογράφο
Animation Η παρουσίαση βασίζεται στην προσπάθεια να αναδειχθεί η αξία της βιωματικής μάθησης στη σύγχρονη εκπαιδευτική διαδικασία και ο ρόλος που διαδραματίζουν.
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
Γυναικείο Ποδόσφαιρο Ποιος είπε ότι το ποδόσφαιρο είναι μόνο αντρικό άθλημα; Υπάρχουν και γυναίκες που είναι εξίσου ταλαντούχες. Γενικώς τα αγόρια έχουμε.
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Το μοντάζ και το πρόγραμμα
Ερευνητική εργασία β τετραμήνου σχολικού έτους «ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΡΕΙ-β μέρος»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
, Β’ τετράμηνο Λύκειο Δεμενίκων Τμήμα Ατε2 Ομάδα: Rebels Ελευθερία: Αναζητώντας το πραγματικό νόημα της λέξης.
Εισαγωγή στο σενάριο   Τι είναι το σενάριο. Α. H τέχνη του να σκέφτεσαι σε εικόνες. -Προ-σχεδιο της τελικής ταινίας Β.Στο σενάριο δεν μπορείς να περιγράψεις.
Τα στάδια δημιουργίας μιας ταινίας
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
 Τα παιδιά της Α΄ Τάξης εξαιρούνται από το πρόγραμμα.  Παρατηρήσαμε ότι τα παιδιά που εισέρχονται για πρώτη χρονιά στο σχολείο χρειάζονται χρόνο για.
Αττική Κωμωδία.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β΄ Τάξης «Κινηματογράφος: Τέχνη και Τεχνική» Υπεύθυνη καθηγήτρια: Σαραντέα Μαρίνα ΠΕ19.
project: οψεις της ψυχολογιας
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ Τα είδη των ταινιών 3ο ΓΕΛ Ηλιούπολης
1Ο Πρότυπο Πειραματκό Δημοτικό
ΑΡΧΑΙΑ ΑΘΗΝΑ: ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣΑΡΚΑΣΜΟΣ
Η σκηνή στον κινηματογράφο
Παγκόσμια Ημέρα Κινουμένων σχεδίων
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
 ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ  2011 – ο Γυμνάσιο Αθηνών  ΜΑΪΟΣ 2012  ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΥ  ΔΗΜΗΤΡΑ ΛΙΑΚΟΥ.
Τα κύρια συστατικά του κινηματογράφου, ο οποίος αποτελεί ένα οπτικοακουστικό θέαμα, είναι: ο λόγος, η εικόνα, ο ήχος/μουσική. Αυτά τα συστατικά αλληλεπιδρούν.
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Αρχαία θέατρα Γιώργος Καρανάσιος Ε ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσ/νίκης.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
Μια βόλτα στο θέατρο Σπύρος Ρουμελιώτης Α’3.
ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
“Τάσεις, αντιθέσεις και κοινωνικά πρότυπα στον Παλαιό Ελληνικό Κινηματογράφο” Σχ. Έτος: , A ΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ: 2ο ΓΕΛ ΠΕΥΚΗΣ ΤΑΞΗ: Β ΄
ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ
ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΜΙΟΥΖΙΚΑΛ  Το θέατρο είναι ο κλάδος της τέχνης που αναφέρεται στην απόδοση ιστοριών μπροστά σε κοινό, με την χρήση κυρίως του λόγου, αλλά.
Οι απαρχές του ελληνικού κινηματογράφου
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Ο υποτιτλισμός παράθυρο σε μιά ξένη κουλτούρα. Ποια είναι η ιστορική εξέλιξη του υποτιτλισμού στο πέρασμα των χρόνων; Όνομα ομάδας:Archangels Ονόματα μελών:
ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ ΛΙΑΚΟΥ
Ο Ι ΤΑΙΝΙΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΟΠΟIΕΣ ΜΕΓAΛΩΣΑ Ταινίες τρόμου-μυστηρίου-φαντασίας Α1 Λυκείου Σχολικό Έτος ;ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΕΡΡΩΝ.
Harry Potter Η μαγεία της ψυχολογίας
Δρ. Χατζηπαντελή Αθανασία
ΜΑΡΙΑ ΜΠΡΑΣΤΙΑΝΟΥ ΜΑΡΙΑ - ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΑΠΟΥΤΣΗ
Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Γ΄ Τρίμηνο
Αθήνα η Γέννηση της Δημοκρατίας
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
του Παναγιώτη Τριανταφυλλόπουλου
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Κινούμενη Εικόνα - Animation. … κάποτε ήταν το Κινούμενο Σχέδιο  Τα κινούμενα σχέδια είναι ταινίες, στις οποίες πρωταγωνιστούν ζωγραφιστές φιγούρες αντί.
Η ζωγραφική ως εικονική αναπαράσταση πρωτοεμφανίστηκε στη ζωή του ανθρώπου στο τροφοσυλλεκτικό στάδιο, στην τελευταία φάση της παγετωνικής εποχής και.
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης. Παράγοντες επιλογής Ένα βασικός παράγοντας, για να επιλέξω να γίνω εκπαιδευτικός ήταν ότι και οι δύο μεγαλύτερες αδελφές.
Το ψέμα Ζωρζ Σαρή Μπουσμαλή Ξανθή Α’ Γυμνασίου Σχ. Έτος
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Η ταυτότητα και η δράση του Εκπαιδευτικού οργανισμού Φωτόγραμμα
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Παρεμβατικό πρόγραμμα νέων μεθόδων διδασκαλίας στη Β’2 τάξη Στα πλαίσια της εργασίας στην τάξη και των φετινών στόχων έγινε διδασκαλία με νέες μεθόδους.
Μαρίελλα Αναστασιάδου
Παρουσίαση αποτελεσμάτων έρευνας με τη μορφή ερωτηματολογίου
Δραματική Σχολή Εθνικού Θεάτρου
Η ομάδα Αγωγής Υγείας του 39ου Γυμνασίου Αθηνών υλοποίησε ένα πρόγραμμα με θέμα “Διαδικτυακή Βία”. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από 30 μαθητές σε δύο βασικά.
Εργασία στο project των μαθητριών
ΠΑΡΑΜΥΘΙ.
Σύνοψη – tagline – log line
Η Ζωή στον Δρόμο Μαθητικο Project.
Ένα σύντομο κόμικ με θέμα τις ταινίες
10ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κινηματογράφος , τέχνη, Ψυχαγωγία Τμήμα : Α2 Ερευνητική εργασία Κινηματογράφος , τέχνη, Ψυχαγωγία Τμήμα : Α2

Γενική περίληψη

Ερωτηματολόγιο

Διάγραμμα ανά ηλικία

1η υποομάδα: Κωμοδία Μέλη Ομάδας Δρακουλάκου Ιουλία Δούρος Δημήτρης Θωμόπουλος Συμεών Κατσαφάρου Ελευθερία Κολέτση Άννα Κοτσίκου Κωνσταντίνα

Εισαγωγή Στα πλαίσια του μαθήματος του Project εμείς τα μέλη της Α΄ Ομάδας αλλά και οι υπόλοιπες ομάδες έχουμε κάνει κάποια πρώτα βήματα για την εργασία της τάξης μας με θέμα Κινηματογράφος- Τέχνη- Ψυχαγωγία. Αρχικά αναζητήσαμε πληροφορίες σχετικά με το είδος ταινιών που είχε αναλάβει ο κάθε ένας. Στη συνέχεια μας ανατέθηκε να δημιουργήσουμε δύο εξώφυλλα , ένα γενικό για το θέμα της εργασίας και ένα για το θέμα της κάθε ομάδας. Μετά αναλάβαμε να συνοψίσουμε με μία περίληψη τα είδη ταινιών της ομάδας μας μαζί με ορισμένες πληροφορίες για το κάθε ένα. Παράλληλα με όλα αυτά αναζητούσαμε διάφορες ερωτήσεις για το ερωτηματολόγιο της εργασίας μας. Ακόμα όμως υπάρχουν πολλά βήματα που πρέπει να γίνουν για να ολοκληρωθεί η εργασία του Project , όπως να τελειώσουμε το ερωτηματολόγιο, να κάνουμε τις ερωτήσεις σε άτομα και διάφορα άλλα βήματα.

1η ερώτηση

2η ερώτηση

Συμπεράσματα 1ης Σύμφωνα με την έρευνα που διεξάχθηκε με την βοήθεια ερωτηματολογίου δέκα ερωτήσεων καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι το μεγαλύτερο μέρος των ερωτηθέντων πηγαίνει στον κινηματογράφο καμία ( με ποσοστό 35% ) ή μία ( με ποσοστό επίσης 35% ) φορά το μήνα. Δύο φορές το μήνα επισκέπτεται τον κινηματογράφο ένα μικρότερο μέρος των ερωτηθέντων ( με ποσοστό 21% ) και το μικρότερο μέρος αυτών πηγαίνει κινηματογράφο τρεις και πάνω φορές το μήνα ( με ποσοστό 9% ).

Συμπεράσματα 2ης Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας και μετά την επεξεργασία των απαντήσεων του ερωτηματολογίου, καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι το μεγαλύτερο ποσοστό, και πιο συγκεκριμένα το 46% των ερωτηθέντων, στην ερώτηση «Τι θεωρείται σημαντικότερο σε μία ταινία» απάντησαν το καλό σενάριο. Έπειτα, το 28% δήλωσε ότι θεωρούν σημαντικότερο να παίζει ο αγαπημένος τους ηθοποιός, το 17% να είναι σκηνοθετημένη από έναν γνωστό σκηνοθέτη και τέλος το 9% να έχει ειδικά εφέ.

Περίληψη Η κωμωδία στην Αρχαία Ελλάδα ήταν μαζί με την τραγωδία τα δύο βασικά ήδη του αρχαίου ελληνικού θεάτρου. Εποχές της Αττικής Κωμωδίας Αρχαία κωμωδία (486 - περ. 400 π.Χ.) Μέση κωμωδία (περ. 400 - περ. 320 π.Χ.) Νέα κωμωδία (περ. 320 - περ. 120 π.Χ.) Το σημαντικότερο έτος της Αττικής Κωμωδίας ήταν το 486 π.Χ., γιατί το έτος εκείνο παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά στο πρόγραμμα των Μεγάλων Διονυσίων (θεατρικοί αγώνες) έργα των κωμικών. Γνωστές ταινίες: 3 Idiots (2009) , The Graduate (1967) , Some Like It Hot (1959) Ρομαντικές Κομεντί Γνωστές ταινίες : Pillow Talk (1959) , My Fair Lady (1964) , When Harry Met Sally (19890) , Pretty Woman (1990) , 10 Things I Hate About You (1999) Μιούζικαλ To μιούζικαλ είναι ένα είδος Θεάτρου που περιλαμβάνει τραγούδια, διαλόγους (πρόζα) και χορό. Είναι ένας τρόπος να πεις μια ιστορία και να εκφράσεις το συναισθηματικό περιεχόμενο της, δηλαδή το χιούμορ, το πάθος, τον έρωτα, το θυμό και πολλά άλλα κινητοποιώντας μέσα από το κείμενο, τη μουσική, την κίνηση καθώς και τις τεχνικές πτυχές της ψυχαγωγίας, όπως πχ τα οπτικά εφέ, έτσι ώστε να δημιουργηθεί ένα ενιαίο σύνολο από το οποίο καμία από τις τέχνες που περιλαμβάνει να μην ξεχωρίζει από την άλλη με κανένα τρόπο. Γνωστές ταινίες : Grease , Mama Mia , Mary Poppins , Hairspray

Βουβές ταινίες Ο όρος βουβός κινηματογράφος χρησιμοποιείται για να περιγράψει τις ταινίες (βουβές ταινίες) που δεν είχαν συγχρονισμένο ηχογραφημένο ήχο και πιο συγκεκριμένα δεν είχαν ηχητικούς διαλόγους. Στις βουβές ταινίες οι διάλογοι γίνονται μέσω παντομίμας και κάρτες τίτλων-διαλόγων. Η ιδέα συνδυασμού κινούμενων εικόνων με ήχο είναι παλιά όσο και ο κινηματογράφος αλλά λόγω τεχνικών δυσκολιών ο συγχρονισμός διαλόγων έγινε πρακτικός στο τέλος της δεκεατίας του 1920. Η οπτική ποιότητα των βουβών ταινιών- ειδικά αυτών που δημιουργήθηκαν μετά το 1920- ήταν συχνά πολύ καλή. Γνωστές ταινίες : Κλεοπάτρα (1899) , Η Αυγή (1927) , Βερντέν (1928) , Αλράουνε (1928) Κοινωνικές Γνωστές ταινίες : Gran Torino (2008) , Χειμερία Νάρκη (2014) , Τα Παιδιά Των Ανθρώπων (2006) , Ο Δικαστής (2014) , Gloria (2013) , Cosmopolis (2012)

Φωτογραφίες

Βιβλιογραφία http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9A%CF%89%CE%BC%CF%89%CE%B4%CE%AF%CE%B1 http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9C%CE%B9%CE%BF%CF%8D%CE%B6%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CE%BB http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%92%CE%BF%CF%85%CE%B2%CF%8C%CF%82_%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%BF%CE%B3%CF%81%CE%AC%CF%86%CE%BF%CF%82

2η υποομάδα: Δράσης Μαθητές υποομάδας: Συντονιστής : Καραπάτης Πέτρος Ζορμπάς Ανδρέας Ζάγορας Μιχάλης Καλαμπαλής Σπύρος Ζίκος Χαράλαμπος Θεοδωρόπουλος Νίκος

Εισαγωγή Το να βλέπεις μια ταινία σίγουρα γεμίζει την ώρα σου. Γεμίζεις δημιουργικά τον ελεύθερό σου χρόνο με μία τέχνη, όταν όμως η ταινία είναι δράσης είναι κάτι διαφορετικό! Σε γεμίζει αδρεναλίνη, νιώθεις υπερένταση, πραγματικά γεμίζεις μέσα σου. Και αυτό είναι το είδος ταινιών το οποίο αναλύσαμε εμείς, η δεύτερη ομάδα. Ταινίες οι οποίες προσφέρουν πλούσιο θέαμα, το οποίο πλέον ,χάρη στην εξέλιξη της τεχνολογίας, ενώνεται με εντυπωσιακά εφέ και λήψεις που κόβουν την ανάσα, κι αφήνουν όλους τους θεατές άφωνους στην θέα τους.

3η ερωτηση

4η ερωτηση

5η ερωτηση

Συμπεράσματα 3ης

Συμπεράσματα 4ης

Συμπεράσματα 5ης

Περίληψη Το να βλέπεις ταινίες είναι ένα πολύ ευχάριστο μέσο ψυχαγωγίας για πολλούς ανθρώπους ,πόσο μάλλον αν είναι ταινίες δράσης. Μπορούν να σου προκαλέσουν διάφορα συναισθήματα, μπορείς ακόμα και να ταυτιστείς και να παθιαστείς με έναν πρωταγωνιστή της μεγάλης οθόνης. Κοινώς, είναι οι ταινίες στις οποίες η αδρεναλίνη είναι στα ύψη και η αγωνία φτάνει στο κόκκινο. Μπορούν να βασιστούν και σε αληθινά γεγονότα(όπως πχ ο Β’ Παγκόσμιος Πόλεμος) κι έτσι οι ταινίες χαρακτηρίζονται επικές. Δεν πρέπει να ξεχνάμε και τις ιστορίες που λαμβάνουν χώρα στην Άγρια Δύση, γνωστές και ως Western.Οι ταινίες στων οποίων τη θεματολογία συμπεριλαμβάνονται πρωταγωνιστές που είναι μυστικοί πράκτορες ή απλά αστυνομικοί, μπορούν να χαρακτηριστούν ως αστυνομικές ή κατασκοπευτικές. Όλες αυτές βέβαια, εκτός από ταινίες δράσης μπορούν να χαρακτηριστούν και ως περιπέτειες ,καθώς όπως είπαμε η πλοκή του έργου είναι γρήγορη και απρόβλεπτη .Η θεματολογία τους είναι τεράστια ,κι υπάρχει μια πληθώρα τέτοιου είδους ταινιών για να διαλέξεις .Το μόνο σίγουρο είναι πως στο τέλος μόνο ικανοποιημένος μπορείς να είσαι!

Βιβλιογραφία Wikipedia: https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A0%CF%8D%CE%BB%CE%B7:%CE%9A%CF%8D%CF%81%CE%B9%CE%B1 Vice: http://www.vice.com/gr/

3η ομάδα

4η ομάδα: Θρίλερ ΜΕΛΗ ΟΜΑΔΑΣ ΑΝΝΑ ΚΑΤΟΥΝΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ-ΜΑΡΙΑ ΚΟΝΤΑΡΑΤΟΥ ΞΕΝΟΦΩΝ ΚΑΖΑΤΖΙΟΓΛΟΥ ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ ΒΙΡΓΙΝΙΑ ΚΑΖΑΤΖΙΟΓΛΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΚΟΡΑΚΙΔΗΣ ΝΕΦΕΛΗ ΚΑΡΡΑ

Εισαγωγή

9η ερώτηση

10η ερώτηση

Συμπεράσματα 9ης

Συμπεράσματα 10ης

Περίληψη Ολες οι ταινίες θρίλερ δημιουργούνται με σκοπό να προκαλέσουν φόβο,αποστροφή,τρόμο και αγωνία στο θεατή . Η πλοκή αυτών των ταινιών συνήθως αφορά βαμπίρ,ζόμπι,μούμιες,τέρατα,κατα συρροήν δολοφόνους,πνευματα,δαιμονες και άλλους χαρακτήρες που μπορούν να προκαλέσουν φόβο. Στα πρώτα χρόνια του κινηματογράφου , τα σενάρια όλων των ταινιών θρίλερ εμπνέονταν από χαρακτήρες και ιστορίες της κλασσικής λογοτεχνίας όπως ο Δράκουλας, ο Φράνκενστάϊν, Η μούμια, το φάντασμα της όπερας και άλλα.Ολες οι ταινίες θρίλερ έχουν κατηγορηθεί για την ωμή τους βία