Ειδική Θεματική Δραστηριότητα ΒΕ – 4ο ΕΠΑ.Λ. Αθηνών

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
CLASS 6B Οι απόψεις των παιδιών για τα ζώα και οι τρόποι
Advertisements

Πώς να χρησιμοποιήσετε τον λογαριασμό σας στο Gmail
“Σταγόνες ζωής, Ιστορίες για το βιβλίο του ΕΝΟ”
3o ΠΑΓΚΥΠΡΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΜΑΘΗΤΩΝ – ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2014.
Συνεργασιακή δράση «Γλώσσα και Μαθηματικά μέσα από τη λογοτεχνία»
ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗΝ ΙΝΔΙΑ ΩΣ ΠΕΛΑΤΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΩ ΠΩΣ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΤΟΣΟ ΦΘΗΝΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΩ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗ.
Ερευνητική Εργασία Ά Λυκείου
Διδάσκοντας Μαθηματικά
ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΜΗΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Τεχνολογία Εστιατορικής Τέχνης
Β΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΞΥΛΟΦΑΓΟΥ
Έρευνα για το διαδίκτυο
Οι Φιλόσοφοι της αρχαίας Ιωνίας
Λύκειο Αγίου Νικολάου ΕΡΕΥΝΑ Αυτοαξιολόγησης Μαθητή Ευγενία Γαλιούνα Καθηγήτρια Πληροφορικής.
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
Ειδική Θεματική Δραστηριότητα Β’ Εφαρμοσμένων Τεχνών 4ου ΕΠΑΛ ΑΘΗΝΩΝ.
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
ΤΟ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ
Μποχρίνη Σταυρούλα ΑΜ:3173 Σταθόπουλος Αναστάσιος ΑΜ:3220.
Είμαστε το 10ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ Σχολείο Κατερίνης
Ειδική Θεματική Δραστηριότητα Τμήμα Βπ– Τομέα Πληροφορικής 1 ου ΕΠΑΛ Λιβαδειάς Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Αθανασίου Παρασκευή ΠΕ19/ Σκίτσος Δημήτριος ΠΕ.
Ποιον χάρτη να διαλέξω;
«Σχολείο …παγίδα» Μαθητική έρευνα των παιδιών της τάξης ΣΤ΄1 του 11ου Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου.
Εθνικό Δίκτυο Σχολείων «Βιομηχανική Κληρονομιά» Πιλοτικό Πρόγραμμα Συντονιστικός Φορέας ΚΠΕ Νάουσας Θέμα: η Βιομηχανική Κληρονομιά στην Νάουσα και… στον.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Θανάσης Θεοφιλόπουλος
Ειδική Θεματική Δραστηριότητα ΒΕ – 4ο ΕΠΑ.Λ. Αθηνών
Μαθητές και Facebook 2 ο Γυμνάσιο Ευόσμου Σιώσιος Γεώργιος, Σταματίου Εύα, Στεφανίδης Παύλος, Τασέλη Άσπα, Τέκου Αναστασία, Τσαγκουρίδης Ηλίας, Τσιάβος.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «…Από το σποράκι στο …..ψωμί!!!» Σχ. έτος
Κάντε κλικ για έναρξη… Τ Ο ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Κέντρο εντολών Χώρος γραφικών (σελίδα) Χώρος σύνταξης διαδικασιών.
Το δίλλημα του μάνατζερ Πως ο μάνατζερ θα ΄΄βάλει΄΄ τους διαφορετικούς ανθρώπους της επιχείρησης στην κατεύθυνση της επίτευξης των στόχων του οργανισμού;
Διδακτική Μαθηματικών Ι 9 Απριλίου 2014 Μάθημα 4 ο -5 ο Επίλυση προβλήματος ( συνέχεια )
Η Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου
ΑΡΧΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ ΣΤΗ ΝΑΟΥΣΑ
« ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 1821 » ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: Β΄, Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεις του 27 ου Πειραματικού Δημ. Σχολείου Αθηνών.
Ειδική Θεματική Δραστηριότητα Τομέας Ηλεκτρονικής 2 ου ΕΠΑ.Λ Λαμίας Μελέτη και Εφαρμογή Τηλεματικών Υπηρεσιών σε πραγματικές συνθήκες για τα.
Παρουσίαση: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου (Σύμβουλος Ελληνικών)
ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Κατασκευή Ιστοσελίδας Χρηματοοικονομικού.
Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Μουταγιάκας 3ο Συνέδριο Ελληνικών Α΄ τάξης Ενότητα 7: Καράβια Μάθημα: Ένα γράμμα για την Ιωάννα Παρουσίαση από τις δασκάλες:
Υπό την φοιτήτρια :ΤΣΑΜΠΑΛΑΤΗ ΘΕΟΔΩΡΑ(Α.Μ 8295) Επιβλέπων καθηγητής:ΠΑΝΤΕΛΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ.
Δ ιεθνής Έκθεση Θεσσαλονίκης. Η ΔΕΘ είναι η πιο σημαντική διεθνής ετήσια έκθεση για όλο το Βαλκανικό χώρο, και η μεγαλύτερη στην Ελλάδα. Ιδρύθηκε το 1925.
Εισαγωγή στη λογιστική, Ενότητα : Ημερολογιακές εγγραφές, ΤΜΗΜΑ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉΣ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ – Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου.
CASH BOOK ΒΙΒΛΙΟ ΤΑΜΕΙΟΥ. Καθολικό Βιβλίο ► Όλοι οι λογαριασμοί τηρούνται σε ένα βιβλίο ο οποίος λέγεται Γενικό Καθολικό-General Ledger (εμπορεύματα,
 Ήταν κάποτε, μία παρέα παιδιών που συναντήθηκε σε μια όμορφη παραλία. Ενώ τα παιδιά συζητούσαν, άκουσαν βήματα. Κρύφτηκαν πίσω από τα αρμυρίκια, γιατί.
Έρευνα έτους ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ. Έρευνα έτους Φάσεις έργου Έρευνα πεδίου: 23 Ιανουαρίου 2006 μέχρι 13 Απριλίου 2006.
Γερμανία Μαρία Γεωργίου. Δευτέρα Πρωινό ξύπνημα στην Γερμανία. Η Miriam(το κορίτσι που φιλοξενούσε εμένα,την Γεωργία και την.
ΜΑΘΗΜΑ: ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΓΡΑΦΕΙΟΥ 5 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΚΤΥΠΩΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ν. ΚΑΡΑΤΑΣΙΟΣ.
Ασπρογάλανο πανί ● Μιλούσανε δυο νεράιδες: ● - Τι σημαία να δώσουμε σ' αυτή τη χώρα; ● είπαν κι έδειξαν την Ελλάδα. ● - Ας ρωτήσουμε την ίδια, είπε η μια.
Ένα παραμύθι για το διαδικτυακό εκφοβισμό
Ας διαγράψουμε (delete) τον φόβο για το διαδίκτυο
Β’ γυμνασίου(Γεωμετρία)
Στα πλαίσια της ενότητας της Γλώσσας «Ατυχήματα» και της θεματικής ενότητας των Μαθηματικών «Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων», αποφασίσαμε να εκπονήσουμε.
Ηλεκτρονικό Περιοδικό
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΚΟΙΝΩΦΕΛΕΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Tα ορυκτα του λαυριου.
Η ελληνική οικονομία κατά τον 19ο αιώνα
Βδομάδα 2_4/4/16 Στόχοι Revision.
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Πρότυπο Πειραματικό 2/Θ ΔΣ Πανεπιστημίου Πατρών
DISNEY'S.
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
Οδυσσεας Ελυτης.
Ερευνητική εργασία τμήμα (Α1) 2ου ΕΠΑ.Λ Λαμίας
Δομή Επιλογής , 8.1.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΘΡΙΑΣΙΟΥ ΠΕΔΙΟΥ
Εργοστάσια στην περιοχή
ΘΕΜΑ: «ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ»
Η αναπηρία δεν είναι κολλητική η αγάπη όμως είναι!
Σύγχρονης Διαδικτυακής Κοινωνίας
Προκήρυξη 3ου κύκλου Προγράμματος
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ειδική Θεματική Δραστηριότητα ΒΕ – 4ο ΕΠΑ.Λ. Αθηνών Ομάδα Α : Πάουλα Σάλομπεχάι Λουίζα Σαλομπεχάι Λέντι Γκιονάι Αριστείδης Μερκούρης ILLUMINATI Ειδική Θεματική Δραστηριότητα ΒΕ – 4ο ΕΠΑ.Λ. Αθηνών

Ιστορικό Η «Ελληνική Εριουργία Α.Ε.» ήταν το πρώτο εργοστάσιο στην περιοχή των Ποδαράδων, όπως ονομαζόταν η περιοχή των Άνω Πατησίων, πριν την εγκατάσταση προσφύγων… Μετά το 1919 ο Ν.Κυρκινης κύριος μέτοχος της κλωστοϋφαντουργικής εταιρείας εγκατέστησε πλυντήριο και βαφείο στην εριουργία . Στα έτη 1922-1924 αναπτύχθηκε σε Ανώνυμη Εταιρεία και περιλάμβανε κλωστήριο, υφαντήριο, βαφείο, φινιριστήριο, γραφεία και αποθήκες. Παράλληλα, ο Κυρκίνης για να αντιμετωπίσει την αυξημένη ζήτηση σε ενέργεια, τόσο της «Μεταξουργίας» όσο και της «Ελληνικής Εριουργίας» ίδρυσε την «Ηλεκτροβιομηχανική Α.Ε.», η οποία κάλυπτε τις ανάγκες σε ρεύμα των εργοστασίων του, όσο και των γειτονικών συνοικισμών. Στο πλαίσιο της εταιρείας αυτής ιδρύθηκε εργοστάσιο Κοπής και Ραφής, ξυλουργείο, μηχανουργείο και σιδηρουργείο καθώς και το μνημειώδες εργοστάσιο Βαμβακουργίας. Το 1927 όμως ο κ.Κυρκίνης κατηγορείται για απάτες, καθαιρείται απ’ την θέση του προέδρου και εξαναγκάζεται να πουλήσει την εταιρία Το 1935 αγοράστηκε από τον Μποδοσάκη Αθανασιάδη . Μετά το 1950, όμως, έτος διεθνούς κρίσης για τη βιομηχανία, η τεράστια «βιομηχανική πόλη» του Κυρκίνη- Μποδοσάκη κλείνει όλα τα εργοστάσιά της και στο διάστημα 1956-1958 ξεπουλιέται τμηματικά για να καλυφθούν τα χρέη της.

Συνέντευξη Η συνέντευξη ήταν ημιδομημένη . Η συνέντευξη έγινε από τους μαθητές του 4ου ΕΠΑΛ προς τον υπεύθυνο της εριουργίας. Με βάση την συνέντευξη το κτίριο αυτό άνηκε σε έναν ονόματι κ.Κιρκίνη . Αργότερα νοικιάστηκε από έναν κ.Μποδοσάκη το οποίο λειτούργησε ως υφαντήριο του στρατού . Το 32 με 33 περίπου το εργοστάσιο δεν πήγαινε καλά . Και αργότερα το κτίριο νοικιάστηκε από την Πυρκάλ . Ο συγκεκριμένος κύριος που μας μίλησε στην συνέντευξη στο κτίριο αυτό εργάζονταν από το 1948 δηλ. 65 χρόνια και δήλωσε ότι κάποτε στα χρόνια που εργάζονταν στο κτήριο αυτό δούλευαν ως και 1.000 άτομα από διάφορες ξένες χώρες ενώ τώρα δουλεύουν λιγότερα από 10 άτομο . Το κτίριο αυτό είναι ενοικιασμένο από διάφορους επιχειρηματίες . Η μπροστινή μεριά προς την είσοδο χρησιμοποιείτε ως παρκινγκ . Ένα κομμάτι της πλευράς προς το γήπεδο είναι ενοικιασμένο από την Πυρκάλ ,είναι δυο χώροι οι οποίοι έχουν διαφορετικές χρήσεις και το καθένα έχει το δικό του προσωπικό και το υπόλοιπο ανήκει στην Ο.Σ.Κ

ΣΚΙΤΣΑ ΛΟΥΙΖΑ ΠΑΟΥΛΑ

Τελειοποιήσαμε της ερωτήσεις για την συνέντευξη . 6/3/2013 14/11/2012 & 21/11/2012 Δουλεύαμε ακόμα το ερωτηματολόγιο. 4/12/2012 Τελειοποιήσαμε το ερωτηματολόγιο και το διορθώναμε στον πίνακα. 11/12/2012 Διορθώναμε ακόμα το ερωτηματολόγιο και αργότερα πήγαμε στους υπολογιστές. 9/1/2013 Τελειοποιήσαμε το ερωτηματολόγιο στο pc και το φωτοτυπήσαμε και βγήκαμε έξω και ρωτούσαμε τους ανθρώπους κοντά στην περιοχή της εριουργίας. 16/1/2013 Πήγαμε στους υπολογιστές και διορθώσαμε κάποια λάθη στο ερωτηματολόγιο και τη δεύτερη ώρα όσο η κυρία έβλεπε τα τετράδια εμείς δουλεύαμε τις ερωτήσεις για τους εργαζόμενους της εριουργίας 23/1/2013 Κατεβήκαμε στους υπολογιστές και δουλεύαμε το τοπογραφικό (σκιτσάρισμα) 30/1/2013 Δουλεύαμε το τοπογραφικό παράλληλα κάναμε σκίτσα για το κτίριο της εριουργίας 6/2/2013 Πήγαμε στους υπολογιστές και κάναμε σκίτσα για την εριουργία ,την 2η ώρα δουλεύαμε τις ερωτήσεις για την συνέντευξη 27/2/2013 Τελειοποιήσαμε της ερωτήσεις για την συνέντευξη . 6/3/2013 Πήγαμε στο χώρο της εριουργίας και πήραμε συνέντευξη από τον υπεύθυνο. 10/10/2012 Χωριστήκαμε σε ομάδες και αποφασίσαμε για το όνομα της ομάδα. 17/10/2012 Πήγαμε στο εριουργείο ,βγάλαμε φωτογραφίες (είδαμε τον χώρο) 24/10/2012 Πήγαμε στην αίθουσα των υπολογιστών βάλαμε τις φωτογραφίες στο pc και ψάξαμε πληροφορίες για το εριουργείο (ιστοριογραφία) 31/10/2012 Γράξαμε τους 3 βηματισμούς και συμπληρώσαμε το ημερολόγιο. 7/11/2012 Γράψαμε το ερωτηματολόγιο. 20/3/2013 - 27/3/2013 Δουλεύαμε τα γραφήματα με βάση το ερωτηματολόγιο και πήγαμε στους υπολογιστές και δουλεύαμε στο excel τα γραφήματα 3/4/2013 Πήγαμε στο εριουργείο και πήραμε συνέντευξη από έναν εργαζόμενο της εριουργίας. 10/4/2013 Δουλεύαμε το ιστορικό 12/4/2013 – 16/4/2013 Περνούσαμε στους υπολογιστές όσα είχαμε κάνει μέχρι τώρα στο project.