Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑξιοποιηΣη και λειτουργια ευρυζωνικων υποδομων περιφερειαΣ ηπειρου
Advertisements

Μητροπολιτικό Δίκτυο Δήμου Ιωαννιτών Ευρυζωνικότητα και Ψηφιακή Αναπτύξη Ιωάννινα 22/11/2011.
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
9ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ GREEK ICT FORUM
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
Στρατηγική & Σχέδιο Δράσης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση ---- Εναρμόνιση με την Ψηφιακή Στρατηγική της Χώρας Υπουργείο Διοικητικής.
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΕΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/2005.
Ελληνικές Βιβλιοθήκες Συνολική Παρουσίαση Θέσεων Ομάδα Εργασίας Δημοσίων Βιβλιοθηκών Ιανουάριος 2011.
Οφέλη και Προοπτικές Χρηματοδότησης μέσω Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Ροζάννα Σεμερτζιάν Υπεύθυνη Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Γραφείο Στήριξης Ερευνητικών & Αναπτυξιακών.
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
Επιχειρηματικά Μοντέλα Ανάπτυξης και Προώθησης Δικτύων Οπτικών Ινών
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ Υπάρχουσα κατάσταση και προοπτικές για το μέλλον Ερευνητικό.
«ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ» ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΤΣΙΚΟΠΟΥΛΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΑΤΡΕΩΝ.
Έργο ΕΣΠΑ ΕΠ «Ψηφιακή Σύγκλιση»
Ίδρυμα Ευγενίδη, Καφενείο της επιστήμης, Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών Παιδαγωγική αξιοποίηση Τ. Α. Μικρόπουλος.
Ενημερωτική συνάντηση Υπευθύνων Εργαστηρίων Πληροφορικής ΚΕ. ΠΛΗ. ΝΕ. Τ. Δωδεκανήσου.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
ΕΠ ΚτΠ – Μέτρο 1.2 «Εισαγωγή και Αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση» Πράξη «Δράσεις Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Πληροφορικής» Ανάδοχος: Ερευνητικό.
Ένταξη Νέων Τεχνολογιών στο Εκπαιδευτικό Σύστημα και Άτομα με Αναπηρία
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών “ Πολιτικές Προώθησης Ευρυζωνικότητας “ Θ.Καρούνος,
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ Δρ. Προβίδας Ευθύμιος
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ.
Ν. Δημητριάδης/ STRATIS ΕΠΕ 1 13 Μαϊου Η Προοπτική της Ευρυζωνικότητας στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας 1 10 Μαϊου Αμφιλοχία «Αξιοποίηση της.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες για την πρόσβαση στη γνώση: βιβλιοθήκες, αρχεία Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση, δρ Ειδική Γραμματέας ΥΠΕΠΘ.
ΕΑΙΤΥ Πάτρα, Νοέμβριος 2007 Διαδικασίες Υποστήριξης Υποδομών ΤΠΕ Σχολείων και Χρηστών ΠΣΔ.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
…………………………………………………………. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το κλειδί για τη δια βίου μάθηση 14 – 16 Ιουνίου 2006 Goethe-Institut Athen Μαθαίνοντας δια βίου Βιβλιοθήκες.
Μεταφορά ενός Ερευνητικού Εργαστηρίου στη Σχολική Αίθουσα για τη Διδασκαλία των Φ.Ε. Η περίπτωση του Εκπαιδευτικού Αστρονομικού Εργαστηρίου ΕΥΔΟΞΟΣ Ανδρικόπουλος.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Γρηγόριος Παπούλιας Αντιδήμαρχος Αμφιλοχίας 10/05/2006 Δίκτυο οπτικών ινών Δήμου Αμφιλοχίας : Η ευρυζωνικότητα καταλύτης για την ανάπτυξη της πόλης.
Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Ο θεσμός.
Eυρυζωνικές Υποδομές στην Περιφέρεια Ηπείρου Προτάσεις για Μελλοντικές Ενέργειες Μ ΑΡΙΟΣ Θ. Κ ΑΛΥΒΑΣ.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΧΑΣΜΑΤΟΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΘΩΜΑΣ ΣΦΗΚΟΠΟΥΛΟΣ.
Καθ. Γκρίτζαλης Στέφανος Ειδικός Γραμματέας Διοικητικής Μεταρρύθμισης
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΑΝΩΤΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ Συνολικού προϋπολογισμού €
ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΖΕΥΞΗΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΑΣΥΡΜΑΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ: Β’ ΑΘΗΝΑΣ 2ο ΕΠΑΛ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ & ΣΕΚ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ Γραμματική.
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και ΕπικοινωνιώνΗράκλειο Κρήτης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και την Τοπική Ανάπτυξη5 & 6 Μαϊου 2006 Ανάπτυξη.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΑΡΟΦΑΛΑΚΗΣ Δ/ΝΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗΣ ΙΤΥΕ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΣΤΙΣ ΤΠΕ.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
Συνοπτική Παρουσίαση Ε.Π. «ΚτΠ» Παναγιώτης Γεωργιάδης Αθήνα 9 Νοεμβρίου 2004.
Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική διαδικασία Ξυνή Παναγιώτα Πληροφορικός ΠΕ19 M.Sc. Ίλιον, 11/12/2014.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
«Το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο»
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Περιεχόμενο-Ανθρώπινη υποδομή και Διδακτικές προσεγγίσεις στο e-learning Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.Ed.
«Το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο»
Μητροπολιτικό Δίκτυο Οπτικών Ινών Δήμου Πτολεμαΐδας
Ανάπτυξη τηλεματικών υπηρεσιών από το Παν
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ 2ο Δημοτικό Σχολείο Βροντάδου
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη του ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ Δράση Α8 Πρακτική εκπαίδευση του προσωπικού ενδοσχολικής τεχνικής υποστήριξης Οργανωτικά 1 – Η νέα εποχή και ο ρόλος του εκπαιδευτικού Πληροφορικής

Προεπισκόπηση Παρουσίασης Η νέα εποχή και ο ρόλος του εκπαιδευτικού Πληροφορικής Εισαγωγή Ορισμοί Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (ΠΣΔ) Σύνδεση Υπηρεσίες Όροι χρήσης ΣΕΠΕΗΥ Δομή λειτουργία Έργο ΣΤΗΡΙΖΩ Υποστήριξη Μαθητές Εκπαιδευτικοί Σχολικές μονάδες Νέες υπηρεσίες ΠΣΔ Ευρυζωνικές υπηρεσίες σύνδεσης Μητροπολιτικά Δίκτυα Μελλοντικές δράσεις Ρόλος εκπαιδευτικού Πληροφορικής 2

Ο ρόλος του Εκπαιδευτικού Πληροφορικής Στατιστικά στοιχεία για το ΠΣΔ 3 Ηλεκτρονικές υπηρεσίες ΠΣΔ22 Εκπαιδευτικά sites (PHP, Joomla, WordPress, ASP/.NET) Εκπαιδευτικά Ιστολόγια Εκπαιδευτικές κοινότητες681 (public) με μέλη Μαθήματα e-class5.419 ηλεκτρονικά μαθήματα από σχολεία Β΄/θμιας εκπαίδευσης Πύλη ΠΣΔ> μοναδικοί επισκέπτες ανά μήνα Προσωπικοί λογαριασμοί (εκπαιδευτικοί), (μαθητές) Ενεργά γραμματοκιβώτια (mailboxes)> Δελτία στο ΠΣ helpdesk>33.000/χρόνο Διασυνδεδεμένα Μητροπολιτικά Δίκτυα οπτικών Ινών25 Σχολεία με οπτική ίνα και σύνδεση στο ΠΣΔ202 Λογαριασμοί διοικητικών μονάδων2.373 Μαθητές με πρόσβαση στο διαδίκτυο μέσω ΠΣΔ Εκπαιδευτικοί με πρόσβαση στο διαδίκτυο μέσω ΠΣΔ Εκπαιδευτικοί με προσωπικό λογαριασμό στο ΠΣΔ Δείκτης ευρυζωνικότητας σχολείων < 2 Mbps (1,1%), 2-10Mbps (60,1%), Mbps (36,1%), 100 Mbps-1Gbps (2,7%) Ηλεκτρονικές λίστες διοικητικής αλληλογραφίας1.285

Ορισμοί – Βασικές έννοιες Η νέα εποχή και ο ρόλος του εκπαιδευτικού Πληροφορικής ΣΕΠΕΗΥ – Κατάλληλα διαμορφωμένη σχολική αίθουσα Υπολογιστικό εξοπλισμό και περιφερειακές συσκευές Δικτυακό εξοπλισμό Παθητικό εξοπλισμό (δικτυακή & ηλεκτρολογική εγκατάσταση) Open Source Software – Λογισμικό με προσβάσιμο πηγαίο κώδικα σε άτομα εκτός της ομάδας ή εταιρίας παραγωγής Bring Your Own Device (BYOD) – Χρήση προσωπικών ψηφιακών συσκευών στο χώρο εργασίας ή στο εκπαιδευτικό περιβάλλον MAN – Δίκτυα οπτικών που εξασφαλίζουν διαδικτυακές υπηρεσίες υψηλών ταχυτήτων Ευρυζωνικότητα – Παροχή γρήγορων συνδέσεων – Κατάλληλη δικτυακή υποδομή – Ρυθμιστικό πλαίσιο Edutainment – Ψυχαγωγική εκπαίδευση 4

Περιβάλλον έργου ΣΤΗΡΙΖΩ Τρέχουσες και μελλοντικές δράσεις Πεπαλαιωμένα σχολικά εργαστήρια – LTSP, Thin-Fat clients Κινητά εργαστήρια – Πρόσκληση Π80 Ε.Π. Δια Βίου Μάθησης – Αφορά σε /θέσια δημοτικά ΕΑΕΠ και σε απομακρυσμένα ολιγοθέσια δημοτικά σχολεία Διαδραστικοί Πίνακες – Πρόσκληση 78 Ε.Π. Δια Βίου Μάθησης – Αφορά σε ενδεικτικό πλήθος > 1200 Γυμνασίων Δράση Α1 έργου ΣΤΗΡΙΖΩ – Συνεργασία με 27 Καλλικρατικούς Δήμους για την υλοποίηση της Δράσης – Διασύνδεση 1000 μονάδων Α’ και Β’ θμιας εκπαίδευσης στα Μητροπολιτικά Δίκτυα Οπτικών Ινών Μεγάλα έργα απόκτησης σχολικών υποδομών ΤΠΕ (φορητά εργαστήρια, εσωτερική δικτύωση, διαδραστικοί πίνακες) Προμήθειες Δήμων – Σχολικών επιτροπών Πολιτικές Bring Your Own Device (BYOD) Αξιοποίηση σύγχρονου/ανοικτού εξοπλισμού 5

Έργο ΣΤΗΡΙΖΩ Γενικά 6 Συνολική αρχιτεκτονική υποδομών των έργων του ΥΠΟΠΑΙΘ για τις ΤΠΕ στην Εκπαίδευση Ανάπτυξη καινοτόμων και αναβάθμιση υφιστάμενων ψηφιακών υπηρεσιών ΠΣΔ Υποστήριξη της χρήσης των σχολικών υποδομών ΤΠΕ Συμπληρωματικό ως προς τα έργα Λειτουργίας ΠΣΔ Ψηφιακό Σχολείο Επιμόρφωση εκπαιδευτικών

ΔράσειςΦορέας Υλοποίησης Δράση Α1 Διασύνδεση σχολείων και διοικητικών μονάδων του Υπ. Παιδείας στα Μητροπολιτικά Δίκτυα Οπτικών Ινών ΙΤΥΕ - ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ και συμπράττοντες φορείς Δράση Α2Βασικές (κρίσιμες) υπηρεσίες ΠΣΔ Δράση Α3Προηγμένες υπηρεσίες ΠΣΔ Δράση Α5 Ενίσχυση – αναβάθμιση κεντρικών πληροφοριακών υποδομών ΠΣΔΑνάδοχος Δράση Α7 Επιτόπια και από απόσταση τεχνική υποστήριξη των νέων και των υφιστάμενων υποδομών ΤΠΕ, που αποκτούν τα σχολεία στα πλαίσια του ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΙΤΥΕ-ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ και συμπράττοντες φορείς Δράση Α8 Πρακτική εκπαίδευση των εκπαιδευτικών πληροφορικής Δράση Α10 Προμήθεια και εγκατάσταση εξοπλισμού για την διασύνδεση σχολείων και διοικητικών μονάδων του ΥΠAIΘ στα Μητροπολιτικά Δίκτυα Οπτικών Ινών (ΜΑΝ) Ανάδοχος Δράση Α11 Ψηφιακή αναβάθμιση των μονάδων του σχολικού συγκροτήματος ΓκράβαςΑνάδοχος 7 Αρχιτεκτονική Δράσης Α΄ - Στηρίζω Εισαγωγή στο «Στηρίζω»

Έργο ΣΤΗΡΙΖΩ Συνεργαζόμενοι φορείς 8 Οι στόχοι υλοποιούνται από το ΙΤΥΕ Διόφαντος με τη σύμπραξη συνεργαζόμενων φορέων Συνεργαζόμενοι Φορείς 1. Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών 2. Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Συστημάτων Επικοινωνιών & Υπολογιστών (ΕΠΙΣΕΥ) του ΕΜΠ 3. Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ) 4. Πανεπιστήμιο Κρήτης 5. Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας 6. Πανεπιστήμιο Μακεδονίας 7. Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων 8. Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης 9. Πανεπιστήμιο Αιγαίου 10. ΤΕΙ Αθήνας 11. ΤΕΙ Θεσσαλονίκης

Έργο ΣΤΗΡΙΖΩ Στόχοι-(1) 9 Eνεργοποίηση των οπτικών ινών των μονάδων της Εκπαίδευσης στα Μητροπολιτικά Δίκτυα Οπτικών Ινών Aναβάθμιση υφιστάμενων ηλεκτρονικών υπηρεσιών ΠΣΔ καθώς και η ανάπτυξη νέων δικτυακών και ηλεκτρονικών υπηρεσιών ΠΣΔ Aξιόπιστη παροχή των υπηρεσιών ΠΣΔ σε μαθητές και εκπαιδευτικούς με στόχο την ενσωμάτωσή τους στη σχολική πραγματικότητα Eνίσχυση των πληροφοριακών υποδομών του ΠΣΔ Δημιουργία βιώσιμων εκπαιδευτικών κοινοτήτων μάθησης και πρακτικής υλοποίηση δράσεων εξωστρέφειας με χρήση τις ΤΠΕ ενθάρρυνση της συλλογικότητας των μαθητών και την προσέλκυσή τους στη χρήση ΤΠΕ σε παιδαγωγικό πλαίσιο

Έργο ΣΤΗΡΙΖΩ Στόχοι-(2) 10 Επιτόπια και από απόσταση τεχνική υποστήριξη των νέων αλλά και των υφιστάμενων υποδομών ΤΠΕ Η πρακτική εκπαίδευση του προσωπικού ενδοσχολικής στήριξης των σχολείων Η δημιουργία μίας πρότυπης ΤΠΕ υποδομής για το Σχολικό Συγκρότημα της Γκράβας όπου θα περιλαμβάνει (ενδεικτικά): δακτύλιο οπτικών ινών για τη διασύνδεση των κτιριακών μονάδων μεταξύ τους, υπερ-υψηλής ταχύτητας πρόσβασης στο Διαδίκτυο επέκταση εσωτερικών τοπικών δικτύων (LAN) στους χώρους των σχολικών μονάδων κατασκευή και λειτουργία Wi-Fi access points Αξιοποίηση διαδραστικών συστημάτων διδασκαλίας Κεντρικοποιημένη διαχείριση των ψηφιακών υποδομών / υπηρεσιών

Έργο ΣΤΗΡΙΖΩ Διασύνδεση σχολείων και διοικητικών μονάδων του ΥΠΟΠΑΙΘ στα Μητροπολιτικά Δίκτυα Οπτικών Ινών (ΜηΔΟΙ) 11 Δράση Α1 του έργου ΣΤΗΡΙΖΩ Παροχή υπερ-υψηλής πρόσβασης (100 Mbps ~ 1Gbps) 540 μονάδες έχουν υπερ-υψηλές ταχύτητες πρόσβασης Προμήθεια απαραίτητου δικτυακού εξοπλισμού (Δράση Α10) Διάσυνδεση οπτικών MAN στους κόμβους του ΠΣΔ Διασύνδεση των σχολικών μονάδων στα οπτικά MAN Αντίκτυπος Απαραίτητο υπόβαθρο για την ανάπτυξη και υιοθέτηση προηγμένων εφαρμογών και ηλεκτρονικών υπηρεσιών Ευρυζωνικές συνδέσεις, με νέες δυνατότητες (για τις υπηρεσίες) σε όρους Ποιότητας Ταχύτητας Προσβασιμότητας

12 Δράση Α1 Διασύνδεση σχολείων και διοικητικών μονάδων του ΥΠΟΠΑΙΘ στα Μητροπολιτικά Δίκτυα Οπτικών Ινών (ΜηΔΟΙ) Απεικόνιση Διασύνδεσης Σχολικών Μονάδων με Μητροπολιτικά Δίκτυα Οπτικών Ινών

Έργο ΣΤΗΡΙΖΩ Αντίκτυπος 13 Η επιτυχημένη ολοκλήρωση του έργου θα επιφέρει σημαντικά οφέλη στην εκπαιδευτική-μαθητική κοινότητα. Ενδεικτικά Διάχυση γνώσης Ενίσχυση της μαθητικής συνεργασίας Ανάπτυξη εκπαιδευτικού περιεχομένου από εκπαιδευτικούς και μαθητές Ενσωμάτωση μαθητών σε γεωγραφικά απομακρυσμένες περιοχές Αναβάθμιση και ανάπτυξη διαδικτυακών υπηρεσιών προσωποποιημένης πρόσβασης

ΣΕΠΕΗΥ Η νέα εποχή και ο ρόλος του εκπαιδευτικού Πληροφορικής Εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία του ΣΕΠΕΗΥ -Αποτελεσματική διεξαγωγή εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων εντός του ΣΕΠΕΗΥ -Αποδοτική και ασφαλή πρόσβαση των μαθητών -στις διάφορες υπηρεσίες που παρέχει το ΠΣΔ -σε ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό -στην ψηφιακή βάση γνώσης που υλοποιείται στο πλαίσιο του Ψηφιακού Σχολείου Προηγμένο περιβάλλον εργασίας σχολικού εργαστηρίου -Ύπαρξη λογαριασμών με διαφορετικά δικαιώματα διαχείρισης -Κεντρική διαχείριση (στον εξυπηρετητή) -Ομαδοποίηση των χρηστών σε διαχειριστικές οντότητες -Απομακρυσμένη διαχείριση -Εξυπηρετητή -Σταθμός εργασίας -χρήση κατάλληλης εφαρμογής απομακρυσμένης πρόσβασης (School RSM – υπο ανάπτυξη) -Αυτόματη λήψη και εγκατάσταση ενημερώσεων -Προγράμματα προστασίας από κακόβουλο λογισμικό 14 ΕΑ04 - Συντήρηση/Διαχείριση Εργαστηρίου ΣΕΠΕΗΥ

Μελλοντικές- Πιλοτικές Δράσεις-(1) Γενικά Πιθανή ενσωμάτωση σε πιλοτικό πρόγραμμα σπουδών Σύγχρονο εκπαιδευτικό περιβάλλον Σημαντικό αντίκτυπο Εκπαιδευτική διαδικασία Τεχνολογική διαμόρφωση σχολικού περιβάλλοντος Προϋποθέτουν διαδικασίες επιμόρφωσης Ανάδειξη συγκεκριμένων δεξιοτήτων στους εκπαιδευτικούς Πληροφορικής Ενεργή συμμετοχή Δραστηριοποίηση μαθητών Κλιμάκωση δράσεων 15

Μελλοντικές-Πιλοτικές Δράσεις – (2) Αξιοποίηση ανοικτού/σύγχρονου εξοπλισμού Παιδαγωγική αξιοποίηση καινοτόμου εξοπλισμού Εκπαιδευτική κοινότητα Πειραματισμός … Ενθάρρυνση Προσωπικής εξερεύνησης Αλληλοδιδασκαλία Ψυχαγωγική εκπαίδευση (edutainment) Καινοτόμος εξοπλισμός Συμπληρωματική λειτουργία με προσωπικούς υπολογιστές Αναδεικνύει διαδικασίες μάθησης από ψηφιακό & αναλογικό κόσμο Ενδεικτικά Τρισδιάστατοι εκτυπωτές Ηλεκτρονικοί αναγνώστες Ανοικτό προγραμματιζόμενο υλικό – Arduino – Raspberry Pi – Cubieboard 16 Videos, tutorials, webinars… 3D printers

Μελλοντικές-Πιλοτικές Δράσεις – (3) Αξιοποίηση ανοικτού/σύγχρονου εξοπλισμού Ροή εργασιών υλοποίησης φυσικού μοντέλου LEGO® Mindstorms 17 Κατασκευή Προγραμματισμός Δοκιμή

Μελλοντικές- Πιλοτικές Δράσεις-(4) Υπηρεσία Bring Your Own Device (BYOD) Υπηρεσία «Φέρτε τη δική σας συσκευή» Χρήση προσωπικών συσκευών στο σχολικό περιβάλλον Προνομιακή πρόσβαση Δικτυακούς πόρους Εφαρμογές Δεδομένα Οφέλη Διεύρυνση θέσεων εργασίας Ευελιξία στη σύνδεση του δικτύου Αξιοποίηση εφαρμογών και δεδομένων Μείωση κόστους Ενίσχυση μάθησης Αύξηση της ικανοποίησης & παραγωγικότητας χρηστών 18

Ο ρόλος του Εκπαιδευτικού Πληροφορικής Σύγχρονο εκπαιδευτικό περιβάλλον Αποτελεσματική χρήση ΤΠΕ υποδομών στο σχολικό περιβάλλον Αξιοποίηση ηλεκτρονικών υπηρεσιών του ΠΣΔ Όπως διαμορφώνονται στα πλαίσια του έργου ΣΤΗΡΙΖΩ Προβολή κοινωνικής διάστασης των ΤΠΕ Προώθηση και κλιμάκωση καινοτόμων και πιλοτικών δράσεων Διαμόρφωση πρότυπων εκπαιδευτικών σεναρίων Ανάπτυξη και υποστήριξη ανθρώπινου δικτύου Συστηματική αξιολόγηση αποτελεσμάτων Ενέργειες ενημέρωσης, ανάδειξης και προβολής καλών πρακτικών Υποστήριξη μαθησιακών διαδικασιών. Ενδεικτικά: Μοντελοποίηση & ανάπτυξη συστημάτων Αλληλεπίδραση με φυσικό περιβάλλον Παροχή δεδομένων για επεξεργασία / ανάλυση / σχολιασμό Υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics) Στοχευμένη επιμόρφωση εκπαιδευτικών Πληροφορικής 19

Ο ρόλος του Εκπαιδευτικού Πληροφορικής Σύνοψη Τρέχουσες Δράσεις ΣΤΗΡΙΖΩ Μελλοντικές / Πιλοτικές Δράσεις BYOD STEM Edutainment Καινοτόμος εξοπλισμός (3D printers…) Ευρυζωνικές Υπηρεσίες Σύνδεσης Μητροπολιτικά Δίκτυα Οπτικών Ινών Προώθηση καινοτόμων εφαρμογών και ηλεκτρονικών υπηρεσιών Ενεργός ρόλος εκπαιδευτικών Υποστήριξη σύγχρονων μαθησιακών διαδικασιών Διαμόρφωση ανθρώπινου δικτύου 20

Ερωτήσεις Η νέα εποχή και ο ρόλος του εκπαιδευτικού Πληροφορικής 21