Κυριακή Σεβεντεκίδου, ΠΕ02

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Το Διαδίκτυο στη σχολική τάξη
Advertisements

Βασικές κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού
ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΕΙΣ (WEBQUESTS) γιατί ιστοεξερευνήσεις;;; πως μπορούν να χρησιμοποιηθούν; τι είναι; 1.
Φιλοσοφία Ενσωμάτωσης των ΤΠΕ
Τι είναι wiki; Μια ιστοσελίδα που επιτρέπει στους επισκέπτες της να προσθέσουν, να αφαιρέσουν και να διαμορφώσουν το περιεχόμενό της.
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Αναλυτικό Πρόγραμμα για την Πληροφορική στα Πλαίσια της Πιλοτικής Φάσης Εφαρμογής Ολοήμερου Ενιαίου Δημοτικού Σχολείου για τη σχολική χρονιά
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
Γνωστικά εργαλεία είναι: οι εκπαιδευτικές εφαρμογές των Τ. Π. Ε
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ WEBQUEST;.  Είναι μια εικονική διάταξη διδασκαλίας και μάθησης μέσα στο διαδίκτυο.  Όλες οι πληροφορίες γι’ αυτή τη διαδικασία προέρχονται.
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
Οι ΤΠΕ στην εκπ/κή διδακτική διαδικασία Ο υπολογιστής ως γνωστικό εργαλείο Γνωστικά εργαλεία θεωρούνται οι εφαρμογές που έχουν δημιουργηθεί με σκοπό να.
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Χαρτογραφώ- Κατανοώ- Δημιουργώ
Αναπτύσσοντας δεξιότητες αναζήτησης στον Παγκόσμιο Ιστό: Η χρήση των WebQuest.
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικά Λογισμικά
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Σενάριο.
ΤΙΤΛΟΣ ΕΙΣΗΓΗΣΗΣ & ΣΕΝΑΡΙΟΥ Ονοματεπώνυμο συγγραφέα, Ειδικότητα ΠΕχχ.
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Οι ΤΠΕ στην εκπ/κή διδακτική διαδικασία
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Ημερίδα : «Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση » Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ.
Ιστοεξερευνήσεις (Webquests) Ζαρταλούδη Σμαρώ Μαζαράκου Μάντυ.
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής
EPICT-ΕΣΠΕΡΙΔΕΣ EPICT-esperides EUROPEAN PEDAGOGICAL INFORMATION AND COMPUTER TECHNOLOGIES ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ.
Τι είναι το Εκπαιδευτικό Σενάριο
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
Αποστόλης Καλέμας - Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Καλέμας Απόστολος, ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ, Λάρισα Μάιος 2008 Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία Αναλυτικό.
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
Επιμόρφωση των πε 03 στην χρήση και αξιοποίηση των τ.π.ε. στην εκπαιδευτική διαδικασία Επιμόρφωση των πε 03 στην χρήση και αξιοποίηση των τ.π.ε. στην εκπαιδευτική.
Καλέμας Απόστολος Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Αναπτύσσοντας δεξιότητες αναζήτησης στον Παγκόσμιο Ιστό: Η χρήση των WebQuests webquest.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
3 η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής, Αλεξανδρούπολη Παιδαγωγική Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών Τ. Α. Μικρόπουλος.
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Χρησιμοποιώντας τις ΤΠΕ στα φιλολογικά μαθήματα: ένα σχέδιο διδασκαλίας στη Νεοελληνική Γλώσσα της Γ‘ Γυμνασίου Άννα Αγγελοπούλου.
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
Γ. Αλεξιάδης.  Εκπαιδευτική δραστηριότητα, κατά την οποία οι περισσότερες ή και όλες οι πληροφορίες που απαιτούνται για την επίλυση ενός προβλήματος.
Εκπαιδευτικό Λογισμικό Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Δημοτικής στην Εκπαιδευτική Εφαρμογή της Πληροφορικής – Π4β Ομάδα Επιμόρφωσης ΤΠΕ Παιδαγωγικό.
Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Πολυμέσα.
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
Τμ. Μηχ/κών Ηλ/κών Υπολογ. & Πληροφορικής
Ορισμός στρατηγικής διδασκαλίας
Ιστοεξερευνήσεις Εργαστήριο
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
ΤΙ ΕIΝΑΙ ΤΟ WEB2 Το Web 2.0 αναφέρεται σε μια αναμενόμενη δεύτερη γενιά του Web που επιτρέπει στα άτομα να δημιουργούν, να δημοσιεύουν, να ανταλλάσσουν,
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής
Ειρήνη Πετράκη Δασκάλα – Πυρήνας ΤΠΕ Μάρτιος, 2011
Δημιουργία σεναρίου.
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ:
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΣΤΙΣ ΤΠΕ
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κυριακή Σεβεντεκίδου, ΠΕ02 Ιστοεξερεύνηση (Webquest) Για να δείτε την παρουσίαση prezi πατήστε τον υπερσύνδεσμο Κυριακή Σεβεντεκίδου, ΠΕ02

Κυριακή Σεβεντεκίδου, ΠΕ02 ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Ραγδαία ανάπτυξη Αστείρευτη πηγή πληροφοριών Κυριακή Σεβεντεκίδου, ΠΕ02

Κυριακή Σεβεντεκίδου, ΠΕ02 Τι είναι τα WebQuests? Η «ιστοεξερεύνηση» είναι «…η εκπαιδευτική δραστηριότητα (που εντάσσεται στο Αναλυτικό Πρόγραμμα), κατά την οποία οι περισσότερες ή και όλες οι πληροφορίες που απαιτούνται για την επίλυση ενός προβλήματος ή για τη σύνθεση μιας γνωστικής ενότητας, προέρχονται από το Διαδίκτυο...» (Ορισμός του Bernie Dodge εισηγητή του όρου "WebQuest") Κυριακή Σεβεντεκίδου, ΠΕ02

Κυριακή Σεβεντεκίδου, ΠΕ02 Αναφέρεται επίσης και με τον όρο «Δικτυακή Αποστολή», έχοντας κατά νου τον παιγνιώδη χαρακτήρα και την αίσθηση περιπέτειας από συναφείς τίτλους ηλεκτρονικών παιχνιδιών. Κυριακή Σεβεντεκίδου, ΠΕ02

Προαπαιτούμενες γνώσεις Οι μαθητές να έχουν εξασκηθεί στη χρήση Νέων Τεχνολογιών Φυλλομετρητές ( π.χ. Internet Explorer, Mozzila Firefox κ.α.) Επεξεργαστές κειμένου ( π.χ. Word) Λογισμικό παρουσίασης (π.χ.PPT) Λογισμικά (π.χ. Centennia) Κυριακή Σεβεντεκίδου, ΠΕ02

Παιδαγωγικά χαρακτηριστικά Ιστοεξερευνήσεων Υποστηρίζουν την ενεργοποίηση των μαθητών και τη μαθητοκεντρική μάθηση ενώ, παράλληλα, ο ρόλος του εκπαιδευτικού είναι καθοδηγητικός και υποστηρικτικός της εργασίας των μαθητών. Εστιάζουν στην αξιοποίηση και εφαρμογή των πληροφοριών με στόχο την επίλυση προβλήματος και όχι την απλή αναζήτηση πληροφοριών στον Παγκόσμιο Ιστό. Κυριακή Σεβεντεκίδου, ΠΕ02

Παιδαγωγικά χαρακτηριστικά Ιστοεξερευνήσεων(2) Υποστηρίζουν την κριτική σκέψη και την ανάπτυξη δεξιοτήτων υψηλού επιπέδου (π.χ. ανάλυση, σύνθεση, οργάνωση και αξιολόγηση πληροφοριών, εμβάθυνση και εφαρμογή γνώσεων, εξαγωγή συμπερασμάτων κ.λπ.). Υποστηρίζουν τη συνεργατική και αλληλεπιδραστική μάθηση (π.χ. μέσα από την ανταλλαγή απόψεων και επιχειρημάτων, την αλληλεπίδραση με τους συμμαθητές και την παρουσίαση της εργασίας τους στην τάξη). Κυριακή Σεβεντεκίδου, ΠΕ02

Παιδαγωγικά χαρακτηριστικά Ιστοεξερευνήσεων(3) Αναπτύσσουν και βελτιώνουν την ψηφιακή επάρκεια και τις ψηφιακές ικανότητες των μαθητών (π.χ. μέσα από τη χρήση ποικίλων εργαλείων και περιβαλλόντων των ΤΠΕ (λογισμικά εννοιολογικής χαρτογράφησης, εκπαιδευτικό λογισμικό,  υπολογιστικά φύλλα, παρουσιάσεις, εφαρμογές Web 2.0 κ.λπ.) Κυριακή Σεβεντεκίδου, ΠΕ02

Πώς μπορούμε να δημιουργήσουμε μία Ιστοεξερεύνηση; Χρησιμοποιώντας: λογισμικό παρουσίασης ειδικές διαδικτυακές υπηρεσίες όπως π.χ. Ιστολόγιο, Zunal, Weebly Κυριακή Σεβεντεκίδου, ΠΕ02

Δομή μιας Ιστοεξερεύνησης (WebQuest) Κυριακή Σεβεντεκίδου, ΠΕ02

Στάδια δημιουργίας ενός Webquest: Εισαγωγή (Introduction) Εργασία ή Αποστολή (Task) Διαδικασία (Process) και Πηγές (Resources) Αξιολόγηση (Evaluation) Συμπέρασμα (Conclusion) Σελίδα Δασκάλου (Teacher's corner) Κυριακή Σεβεντεκίδου, ΠΕ02

Κυριακή Σεβεντεκίδου, ΠΕ02 Εισαγωγή Σκοπός της είναι: να θέσει το πλαίσιο της δραστηριότητας να προσελκύσει την προσοχή του αναγνώστη και να τον εμπλέξει στη διαδικασία να παράσχει σημαντικές αρχικές πληροφορίες Κυριακή Σεβεντεκίδου, ΠΕ02

Κυριακή Σεβεντεκίδου, ΠΕ02 Αποστολή Περιγράφει το προϊόν που θα πρέπει να έχει παραχθεί από τους μαθητές στο τέλος της δραστηριότητας Περιγράφει τα εργαλεία που θα πρέπει να χρησιμοποιήσει ο μαθητής για να πετύχει το στόχο του και να παρουσιάσει το προϊόν της δραστηριότητας του Κυριακή Σεβεντεκίδου, ΠΕ02

Κυριακή Σεβεντεκίδου, ΠΕ02 Διαδικασία - Πηγές Σκοπός της είναι: Να δώσει μια λεπτομερή περιγραφή της διαδικασίας Να παραθέσει πηγές σχετικές με την αποστολή Κυριακή Σεβεντεκίδου, ΠΕ02

Κυριακή Σεβεντεκίδου, ΠΕ02 Αξιολόγηση Σκοπός της είναι: Να παρουσιάσει ένα πλαίσιο αξιολόγησης και βαθμολόγησης του προϊόντος Κυριακή Σεβεντεκίδου, ΠΕ02

Κυριακή Σεβεντεκίδου, ΠΕ02 Συμπεράσματα περιλαμβάνει τη σύνοψη της μαθησιακής εμπειρίας, επιτρέπει τον αναστοχασμό στη διαδικασία που ακολουθήθηκε, τίθενται ανοιχτά ερωτήματα για νέες διερευνήσεις. Κυριακή Σεβεντεκίδου, ΠΕ02

Οι ιστοεξερευνήσεις μου Στη Σμύρνη …με τη μηχανή του χρόνου Μυκηναϊκός πολιτισμός : Στα χνάρια της Ιστορίας Κυριακή Σεβεντεκίδου, ΠΕ02

ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ www.mykines.weebly.com Κυριακή Σεβεντεκίδου, ΠΕ02

Κυριακή Σεβεντεκίδου, ΠΕ02 Ευχαριστώ! Κυριακή Σεβεντεκίδου, ΠΕ02