ΓΡΑΠΤΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΡΟΠΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
Advertisements

ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Γραπτη εργαςια ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Γ. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ- ΚΡΙΤΙΚΗ.
πως γράφουμε τη βιβλιογραφία στην εργασία μας
Θεμελιώδη Στοιχεία για Ατομική & Επαγγελματική Ανάπτυξη Τραγέα Γιώτα, Φυσικοθεραπεύτρια ΜSc (Pain Management)
Τι είναι το Σχέδιο Εργασίας (Project) και τι μέθοδος Project;
1 Μια διδακτική πρόταση για τις εκπαιδευτικές επισκέψεις ΘΕΜΑ ΠΡΟΟΔΟΥ.
ΚΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΙΤΕ 21,23/2/2005Πληροφοριακή σχεδίαση για πολιτισμική τεκμηρίωση και διαλειτουργικότητα1 Τεκμηρίωση.
Τίτλος. Εισαγωγικός τομέας και προκαταρτική φάση Μικρή Περιγραφή: Λεξιλόγιο: Κοινό που απευθύνεται: Ηλικία: Περιβάλλον: Χρονική διάρκεια: Πριν την επίσκεψη.
Στάδια διεξαγωγής εκπ/κής έρευνας
Γενικό πλαίσιο παρουσιάσεων Διάρκεια παρουσιάσεων: 10 λεπτά με 5 λεπτά για ερωτήσεις Φόρματ παρουσιάσεων: PowerPoint ή αντίστοιχο πρόγραμμα Αριθμός ομιλητών:
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
Περιεχόμενο Γραπτής Εργασίας
Στάδια της έρευνας 1. Τίτλος της έρευνας 2
EDUE 240: Βάσεις και Βασικές Έννοιες των Φυσικών Επιστημών στο Δημοτικό Maria Evagorou Fall UNIC, Συνάντηση 2η.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΣΤΟΙΧΕΙΟΜΕΤΡΙΑΣ ΤΗΣ ΜΙΚΡΟΒΙΑΚΗΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΘΕΡΜΟΔΥΝΑΜΙΚΗ.
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
Παράγοντες που επηρεάζουν την ανάπτυξη των φυτών
Μέθοδος Project Επιλογή του θέματος. Χωρισμός σε υποθέματα
Τι άλλαξε στα νέα αναλυτικά προγράμματα;. Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Ένα συνεκτικό.
Παρουσίαση του βιβλίου …………..
Μηχανική συγκομιδή γεωργικών προϊόντων Μηχανική συγκομιδή σιτηρών (λειτουργία θεριζοαλωνιστικών, χαρακτηριστικά, απώλειες) Μηχανική συγκομιδή αραβοσίτου.
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Τεχνολογία Απαιτήσεων u Καθορίζει τι θέλει ο πελάτης από ένα σύστημα λογισμικού.
ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ “Επιστημονική εργασία” Εύρεση πηγών Άξονες δομής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση) Κανόνες γραφής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση)
ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η επιδίωξη: βελτίωση ποιότητας με συνεχή βελτίωση των διεργασιών με βάση τις οποίες παράγονται τα προϊόντα Παράγοντες: ελεγχόμενες μεταβλητές.
Δημιουργία πειράματος Θα σας ζητηθεί να σχεδιάσετε ένα πείραμα που να διερευνά μία υπόθεση. Θα πρέπει να είστε σε θέση να: χειριστείτε τις μεταβλητές,
Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Αξιοποίησης Φυσικών Πόρων Εργαστήριο Γεωργικής Υδραυλικής.
Σεμινάριο Τελειοφοίτων Διατύπωση ερευνητικών υποθέσεων.
Στατιστική Επιχειρήσεων Ενότητα 4: Αναλογικοί Αριθμοί και Αριθμοδείκτες. Σαντουρίδης Ηλίας Καθηγητής, Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής, T.E.I. Θεσσαλίας.
Σπύρος Αβδημιώτης MBA PhD Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας Εαρινό Εξάμηνο 2016.
Διάλεξη 10 η ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (MIS) TEI Κρήτης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Επίσημος ορισμός Ποιότητας (πρότυπο ISO 8402) Σύνολο χαρακτηριστικών μιας οντότητας για την ικανοποίηση εκφρασμένων και συνεπαγόμενων αναγκών. Αντικείμενο.
Συγγραφή μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας Χριστίνα Κανάκη Βιβλιοθηκονόμος, PhD Μάιος 2016.
ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
► Η επιλογή του θέματος της έρευνας ► Ερευνητικά προβλήματα ► Διαθέσιμες πηγές ερευνητικών προβλημάτων ► Αξιολόγηση και διατύπωση ερευνητικού προβλήματος.
► Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Έρευνα ► Ορισμοί ► Χαρακτηριστικά επιστημονικής έρευνας ► Τύποι της έρευνας ► Η χρησιμότητα της έρευνας στο χώρο της υγείας.
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕκπαιδευτικΗς ΕΡΕΥΝΑΣ: Συγγραφη εργασιας
Κατάρτιση και αποδελτίωση βιβλιογραφίας
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής
Μεθοδολογία της έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι &ΙΙ
Ανασκόπηση βιβλιογραφίας
Προσομοίωση και Μοντέλα Συστημάτων (Μέρος B)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7 Αρχές και μεθοδολογία της Βιοτεχνολογίας Ζαχόπουλος
Κύρια βήματα της έρευνας Πρωτόκολλο έρευνας
Προφορική επικοινωνία
Δημιουργία σεναρίου.
Γ΄ γυμνασίου ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ
Εργαστήριο Παιδαγωγικές Εφαρμογές και ΤΠΕ
Η Αξιολόγηση στα φύλλα εργασίας 5, 8 και 9
Μεθοδολογία της έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι &ΙΙ
ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ ΦΛΙΓΓΟΥ ΙΩANNA
Κάποιες βασικές έννοιες στη μεθοδολογία της ψυχολογίας
ΕΝΟΤΗΤΕΣ Το πρόβλημα και ο σκοπός της έρευνας
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
Ακαδημαϊκές και Επαγγελματικές Δεξιότητες
Το κόστος Ποιότητας    
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Η Αξιολόγηση στα φύλλα εργασίας 5, 8 και 9
ΑΝΤΟΧΗ ΚΟΛΛΗΜΕΝΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΚΟΛΛΕΣ
Διατήρηση του ψωμιού ανάλογα με τη συσκευασία
Ευρωπαϊκή Νομοθεσία Περί Διάθεσης Φυτοπροστατευτικών Προϊόντων στην Αγορά Κανονισμός 1107/2009 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 2ο.
Μαρία Κωμιώτου Σχ. Έτος ο Γυμνάσιο Κηφισίας Αργυρώ Νικολούτσου Δήμητρα Οικονόμου Γ4.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
- Προσεκτικός σχεδιασμός Α΄Φάση - Επιλογή του θέματος - Καθορισμός στόχων       Από τους μαθητές      - Προσεκτικός σχεδιασμός  
ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
Μεθοδολογία της Έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι & ΙΙ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΓΡΑΠΤΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΚΟΠΟΥ ΕΡΕΥΝΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΠΟΥ ΕΞΗΠΗΡΕΤΕΙ Η ΕΡΕΥΝΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΑΡΑΜΕΤΡΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΟΡΙΩΝ – ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΗΘΗΚΕ ΟΡΙΣΜΟΙ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Χαρακτηριστικά Σύντομος κ΄ ακριβής έως 12 – 15 λέξεις Να απεικονίζει όλα τα σημεία της έρευνας Να περιλαμβάνει τις μεταβλητές Να απεικονίζει τα όρια της έρευνας

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ Η χρήση ορμονών στην αύξηση του αμπελιού Η επίδραση του εδαφικού PH στο ύψος της καλλιέργειας Η χρήση γεωργικών φαρμάκων στην καταπολέμηση ασθενειών του βάμβακος Η επίδραση του φωτός στην ανάπτυξη φυτών εσωτερικού χώρου Χρήση συντηρητικών ουσιών στα αλλαντικά του Η σημασία της ποιότητας της πρώτης ύλης στην ποιότητα των επεξεργασμένων Ζωικών προϊόντων εμπορίου

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ Να περιγράφει με ακρίβεια τα ερωτηματικά Αναλυτικά θα πρέπει : Να περιγράφονται τα θέματα της μελέτης Να εξηγούνται τα όρια όπως στον τίτλο Να προσδιορίζονται-περιγράφονται οι μεταβλητές

Επίδραση του εδαφικού PH στην ανάπτυξη της καλλιέργειας Ο ρόλος του στην απορρόφηση θρεπτικών στοιχείων από τα φυτά Το έδαφος και τα χαρακτηριστικά του Η ανάπτυξη μίας καλλιέργειας Πώς μεταβάλλεται το PH Τρόποι μέτρησης του PH Τρόποι μέτρησης ανάπτυξης της καλλιέργειας

Θα μελετηθούν οι τιμές PH σε σχέση με το ύψος του φυτού Μεταβλητές

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΣΚΟΠΟΥ Να αναλύσεις και να εξηγήσεις τους λόγους πραγματοποίησης της έρευνας Να περιγράψεις τους στόχους Να αποδείξουμε την επίδραση του PH στο ύψος του φυτού Να προσδιορίσουμε τις επιθυμητές τιμές PH για την άριστη ανάπτυξη του φυτού

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ Χρησιμότητα στο κοινωνικό σύνολο Γιατί η έρευνα βελτιώνει την υπάρχουσα κατάσταση στον τομέα Τι προσθέτει η συγκεκριμένη έρευνά ; Επίσης άλλες κοινωνικές ανάγκες που εξυπηρετεί

Το παράδειγμα Η μέτρηση PH είναι προσδιορισμός σημασίας Απαραίτητη δειγματοληψία κ΄ανάλυση εδάφους Επίδραση παραγόντων που αλλάζουν το PH Δυνατότητα βελτίωσης όξινων και αλκαλικών εδαφών με μεθόδους…

ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΥΠΟΘΕΣΗΣ Μεγάλη σημασία, είναι ο κεντρικός άξονας της εργασίας Βάση γνώσεων κ΄ βιβλιογραφίας διατυπώνεται η υπόθεση, σε σχέση με την μεταβλητή ή σχέση των μεταβλητών Εκτέλεση πειραμάτων Όσο περισσότερα πειράματα τόσο μεγαλύτερη αξιοπιστία.

Παράδειγμα Τα ύψος του φυτού είναι σε φυσιολογικά πλαίσια όταν το PH είναι 6,5 – 7 . Θα χρησιμοποιηθούν εδάφη Α : 6,5-7 Β: 4 Γ: 8. Υποθέτουμε ότι σε PH 4 ή 8 η ανάπτυξη είναι μη φυσιολογική (μικρή).

ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ Στα πειράματα παράμετροι με αμελητέα σχέση π.χ. μεταβολές θερμοκρασίας. Να αναφερθούν με ακρίβεια. Διότι έτσι επιτυγχάνεις επιστημονική έρευνα.

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Παράγοντες σημαντικοί: Υφή, δομή, πορώδες, αεροϊκανότητα, θερμοκρασία, ρυθμιστική ικανότητα, οργανική ουσία. Αμελητέοι: Είδος φυτού, οξυγόνο, υγρασία, ασθένειες, κ.α.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΟΡΙΩΝ – ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Αριθμός επαναλήψεων των πειραμάτων προσδίδει ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ Χρονική διάρκεια της έρευνας προσδίδει ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ Τρόποι και μέθοδοι ανάλυσης πειραματικών αποτελεσμάτων Οι περιορισμοί Αξιοπιστία Οι περιορισμοί Γενίκευση

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Με λεπτομέρειες βήμα προς βήμα Διάγραμμα ροής (Flow charts) O αναγνώστης μπορεί να κρίνει και να επαναλάβει την έρευνα.

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Συγκέντρωση πληροφοριών Συλλογή απαιτουμένων υλικών κ΄ μέσων Κατασκευή δοκιμίων Φύτευση πειραματικών φυτών Προσθήκη λιπασμάτων Παρατήρηση ανάπτυξης φυτού-μέτρηση ύψους Εξαγωγή αποτελεσμάτων Συμπεράσματα

ΟΡΙΣΜΟΙ Ορίζουμε τις μεταβλητές που μελετήθηκαν, που μπορεί να είναι καθιερωμένοι ή κατασκευασμένοι.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Είναι σημαντικό τα συμπεράσματα να γράφονται με ακρίβεια και σαφήνεια ΤΙΤΛΟΣ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Θα πρέπει Να μη χρησιμοποιούνται τεχνικοί όροι Συσχέτιση συμπερασμάτων ---υποθέσεων Να αναφέρονται σημεία που δεν διερευνήθηκαν.

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Πιθανές τροφοπενίες σε όξινα κ΄αλκαλικά εδάφη Χρώμα εδάφους / PH Είδος λιπάσματος σε σχέση με το PH Υγρασία σε σχέση με το PH Χρώμα των ανθέων προς το PH

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ Πηγές πληροφόρησης Δυνατότητα προσδιορισμού βιβλίου ή δημιουργήματος Επίθετο συγγραφέα / Αρχικό του μικρού ονόματος / τίτλος σε εισαγωγικά / εκδοτικός οίκος / ημερομηνία έκδοσης Παράδειγμα: ΗΛΙΑΔΗΣ.Ν., «Το μάθημα της τεχνολογίας στη γενική εκπαίδευση», ΙΩΝ,ΑΘΗΝΑ, 1981.