Τι είναι το City Branding ; Είναι το μέσο για τη επίτευξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος με σκοπό την αύξηση των εσωτερικών επενδύσεων και του τουρισμού,

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΚΟΜΒΟΣ ΕΠΙΧΕΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ της ΤΕΧΝΟΠΟΛΗΣ του ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ INNOVATION HUB OF TECHNOPOLIS CITY OF ATHENS.
Advertisements

11η Επιτροπή Παρακολούθησης LEADER + 9η Σύνοδος Δικτύου LEADER +
Δρ. Ανδρέας Δημητρίου Πρόεδρος
« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
«Συμβουλευτική υποστήριξη μικρομεσαίων επιχειρήσεων στο Δήμο Αθήνας σε θέματα επιχειρηματικότητας και συνεργασιών με σκοπό την ενίσχυση της καινοτομίας.
1 Ο Πολιτισμός, ο Τουρισμός και η Ανάπτυξη της Ελληνικής Οικονομίας Πως τα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα μπορούν να μας βγάλουν από την κρίση και θα μας.
Εθνικό Σημείο Επαφής για το πρόγραμμα "Ορίζοντας 2020“
Δρ. Κων/νος ΜαρινάκοςΤουρισμός και Τοπική Ανάπτυξη1 Δρ. Κων/νος Μαρινάκος Πρόεδρος Ένωσης Ξενοδοχείων Αρκαδίας.
ΑΝΟΙΚΤΗ ΗΜΕΡΙΔΑ "Ενεργειακή και Περιβαλλοντική Αναβάθμιση Δημόσιων Χώρων: Καινοτόμες Μέθοδοι και Προοπτικές” Στυλιανός Διαμαντίδης, Γενικός Γραμματέας.
Αγροτουριστική μονάδα στη Νικήσιανη Καβάλας.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Γενικές πληροφορίες για την Ελλάδα
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
CEO & CSR Money Conference 2012 Πέμπτη, 25 Σεπτεμβρίου 2012 Ρ. Σουλάκη Δντρια ΕΚΕ Ομίλου.
Υπηρεσία Έρευνας και Διεθνών Σχέσεων • Πρόγραμμα Δια βίου μάθησης • ERASMUS MUNDUS • TEMPUS Ευρωπαϊκά Προγράμματα για την Εκπαίδευση, τον Πολιτισμό και.
Παραδοτέο Ομάδας Εργασίας Ιδ3 Ebusiness Forum Κώστας Τρούλος Καβάλα, 26/11/2008.
ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ & ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ & ΦΟΡΕΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Κεφάλαιο 3: Το ενιαίο ρυθμιστικό και νομικό πλαίσιο. 3.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του ενιαίου ρυθμιστικού πλαισίου. 3.2 Η αναγκαιότητα δόμησης του.
4Η ΔΙΑΛΕΞΗ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ Ή ΑΓΡΟΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
ΗΜΕΡΙΔΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑΣ
Πρόταση για τη διαμόρφωση Πολιτικής Τομέα Πολιτισμού
Lamans s.a. 1 / 9 INTERREG III A ΕΛΛΑΔΑ – ΙΤΑΛΙΑ Πρόγραμμα : Δίκτυο Κέντρων Υπηρεσιών για τον ολοκληρωμένο εναλλακτικό τουρισμό (TRIA net) ΕΡΕΥΝΑ.
«Η Προοπτική της Ευρυζωνικότητας στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας» Πύργος 4/11/2006 Ασύρματο Ευρυζωνικό Δίκτυο Tοπικής Pρόσβασης Δήμου Βαρθολομιού Αριστείδης.
Αναπτυξιακό Συνέδριο Περιφέρειας Κρήτης 2005
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Σύντομη Παρουσίαση Προγράμματος «Ενίσχυση της εξωστρέφειας των Αθηναϊκών Επιχειρήσεων» Δικαιούχος: Ελληνικός Οργανισμός Εξωτερικού Εμπορίου – ΟΠΕ Α.Ε.
Τουριστική ανάπτυξη Κατευθύνσεις και μεθοδολογία του σχεδιασμού Αλέξης Χατζηδάκης
ΑΝΑΠΤΥΞΗ AΓΡΟΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ Εισαγωγή στο θέμα,για το Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/05.
Μεσαιωνικά Φεστιβάλ Η συμβολή τους στον Πολιτιστικό Τουρισμό.
Ε.Ψ.Ε.Π.Α. (ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΑΠΟΘΕΜΑΤΟΣ) ΤΙ ΕΙΝΑΙ; ΜΕ ΤΙ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ; ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ.
«Η Προοπτική της Ευρυζωνικότητας στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας» Αμφιλοχία 10/5/2006 Ασύρματο Ευρυζωνικό Δίκτυο τοπικής πρόσβασης Δήμου Ανακτορίου Φιώρου.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - ΘΡΑΚΗΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ
ΑΘΗΝΑ 8 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2005 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΠΣ η ΕΠΙΤΡΟΠΗ.
ΔΗΜΟΣ ΕΡΕΤΡΙΑΣ Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Α Φάση: Στρατηγικός Σχεδιασμός Διαβούλευση.
Επιμελητήριο Ηρακλείου Δήμος Καστελλίου Δήμος Καστελλίου Δυνατότητες ανάπτυξης της τοπικής οικονομίας και δυνατότητες για νέα επαγγέλματα Επιμελητήριο.
ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΗΝΗ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Καθ. Γκρίτζαλης Στέφανος Ειδικός Γραμματέας Διοικητικής Μεταρρύθμισης
1 Δημόσιες σχέσεις και Περιφερειακή Ανάπτυξη: Η συμβολή των δημοσίων σχέσεων στο (δημοκρατικό) Αναπτυξιακό Σχεδιασμό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης Πρόδρομος.
Δρ. Αναστάσιος Δ. Αναστασίου Κ.Υ. του ΥΠΕΣΔΔΑ
Κοινωνικοοικονομική Αξιολόγηση Επενδύσεων Διάλεξη 2 η Δημόσιες Επενδύσεις και Αναπτυξιακά Έργα.
1 Καλώς ορίσατε! Παρασκευή, 30 Οκτωβρίου 2009 Συνεδριακό Κέντρο Κρύας Χαιρετισμός Δημάρχου Λεβαδέων κ. Δημητρίου Τσιφή στην ημερίδα με θέμα: «Δράσεις του.
CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ Μαρία Καραδήμα Μαρία Καραδήμα.
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Δήμου Καρπενησίου
Επιχειρησιακό ΠρόγραμμαΕπιχειρησιακό Πρόγραμμα Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Α΄ ΦΑΣΗ: Στρατηγικός Σχεδιασμός.
Innovation Culture and Creativity for a new Economy.
Μάθημα: Κοινωνιολογία του Τουρισμού
Ημερίδα Λήξης του έργου 27 Νοεμβρίου Παρουσίαση των αποτελεσμάτων και των προϊόντων του έργου Music Box Ιωάννης Μαυρίκης Υπεύθυνος Έργου Music Box.
Προτάσεις για την εξειδίκευση της διάστασης της αναπηρίας κατά την εφαρμογή του Ε.Π. - Περιφερειακή Στρατηγική για την Αναπηρία Εισηγητής: Λογαράς Δημήτρης,
Aθήνα,16 Νοεμβριου Η Στρατηγική της Έξυπνης Εξειδίκευσης Συνδέει: την έρευνα και καινοτομία με την οικονομική ανάπτυξη με νέους τρόπους όπως είναι.
Event management Event management ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΠΛΑΔΑΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ.
Η συμβολή του έργου MUSICBOX στην ανάπτυξη του Δήμου Κεντρικών Τζουμέρκων Αφροδίτη Μπασιούκα Μηχανικός Χωροταξίας και Ανάπτυξης Α.Π.Θ, MSc Περιβάλλον και.
Τουρισμός Πολιτιστικής Κληρονομιάς Διάλεξη 2 η Τουρισμός Πολιτιστικής Κληρονομιάς και (Οικονομική) Ανάπτυξη Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
Cyprus Destination Partnership. Συνεταιρισμός Μοναδική συνεργασία μεταξύ του ΚΟΤ, CSTI και του μη κερδοσκοπικού Ιδρύματος Travel Foundation UK Ο συνεταιρισμός.
Αστικός Τουρισμός Ο αστικός τουρισμός είναι μία από τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού οι οποίες φαίνονται να έχουν ιδιαίτερη απήχηση στη σημερινή εποχή.
Ολοκληρώνονται 510 παρεμβάσεις συνολικού προϋπολογισμού 1,37 δισ. € σε όλη την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.
Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα «Πολιτισμός »
ΔΗΜΟΣ ΙΚΑΡΙΑΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΙΑΜΑΤΙΚΑ ΝΕΡΑ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΘΕΡΜΑΛΙΣΜΟΣ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΔΗΜΟΣ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ ΚΑΜΑΤΕΡΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΟΔΟ ΥΠΟΥΡΓΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΚΕΝΤΕΠΟΖΙΔΟΥ.
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Είμαστε μια ομάδα ανθρώπων που ένοιωσε την ανάγκη να εκφραστεί και να δραστηριοποιηθεί  καλλιτεχνικά και κοινωνικά σε τοπικό επίπεδο. Μετά από πολύχρονη.
Εθνικό Σημείο Επαφής για το πρόγραμμα "Ορίζοντας 2020“
ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ: Η Κρυμμένη Δύναμη
Παρουσίαση στο Συνέδριο ΣΕΓΜ 2017 Γιώργος Τζιάλλας
ΒΑΣΙΚΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΙΔΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΜΕΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΕΣΠΑ - ΠΟΡΕΙΑ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ TEAMWORK
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τι είναι το City Branding ; Είναι το μέσο για τη επίτευξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος με σκοπό την αύξηση των εσωτερικών επενδύσεων και του τουρισμού, αλλά και την επίτευξη κοινοτικής ανάπτυξης , ενισχύοντας την τοπική ταυτότητα και την ταύτιση των κατοίκων με την πόλη ενεργοποιώντας όλες τις κοινωνικές δυνάμεις για την αποφυγή κοινωνικού αποκλεισμού και αναταραχών.

Τομείς που επηρεάζουν την εικόνα της πόλης: Χώροι πρασίνου στις πόλεις (Green space ) Η έκταση της πόλης (sprawl) Περιβαλλοντική κληρονομιά (Natural assets) Πολιτιστική κληρονομιά (Cultural assets) Συνδεσιμότητα (Connectivity) Απομόνωση (Isolation) Μόλυνση (Pollution) Ψηφιακή ασφάλεια (Digital security ) Υγεία (Health security ) Ασφάλεια (Personal safety)

Η Αθήνα μέσα από τα μάτια των Αθηναίων και των επισκεπτών της… Απαντήσεις ερωτηθέντων : Κατηγοριοποίηση και αξιολόγηση απαντήσεων :

City Branding: Case of Athens Ποιοι συμβάλλουν στη δημιουργία ενός επιτυχημένου city-branding; Πολιτεία-Δήμος Αθηνών Start-up teams This is Athens Campaign This is my Athens ΣυνΑθηνά (Δήμος Αθηνών) Έργο Αθήνα (Δήμος Αθηνών) Travel Trade Athens [Από το Δήμο Αθηνών & Visitors Bureau (ACVB) σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Ένωση Τουριστικών Πρακτόρων (ETOA) ] Athens Convention Bureau «I'am an Aθenian too» (Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών) Innovathens Athens Daily Secret Αlternative-athens Dopios City Tales Start-Up Greece

City Branding: Case of Athens Ποιοι συμβάλλουν στη δημιουργία ενός επιτυχημένου city-branding; Grass-roots teams in Athens Μεγάλοι Οργανισμοί-Ιδρύματα GloVo Volunteering Orange Grove Atenistas TAF / the Art Foundation «Re-think-Athens, Ξανά-σκέψου την Αθήνα» (Ίδρυμα Ωνάσης ) Strange cities: Athens (Ίδρυμα Ωνάσης) Neon (πρωτοβουλία του Δημήτρη Δασκαλόπουλου) Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος

Συμπεράσματα Δεν υπάρχει κάποιος κοινός στόχος Οι δράσεις που λαμβάνουν χώρα στην Αθήνα με σκοπό τη βελτίωση κυρίως των υποδομών και της καθημερινότητας των πολιτών, δεν πραγματοποιούνται κάτω από την ομπρέλα του Δήμου των Αθηνών αλλά κάθε οργανισμός δρα ανεξάρτητα. Σπασμωδικές δράσεις που επιφέρουν βραχυπρόθεσμα αποτελέσματα . Μη ιεράρχηση των τομέων που χρειάζονται βελτίωση, με αποτέλεσμα πολλοί φορείς να επικεντρώνονται σε ένα τομέα (π.χ. πολιτιστικοί χώροι και δραστηριότητες) , αδιαφορώντας για άλλους σημαντικότερους (π.χ. έλλειψη πρασίνου) .

Κωνσταντινούπολη VS Αθήνα Η Αθήνα υπερέχει έναντι της Κωνσταντινούπολης: Η Κωνσταντινούπολη υπερέχει έναντι της Αθήνας: Oικονομία Ανερχόμενος τουριστικός προορισμός (Europe’s leading destination στα World Travel Awards) Κρατικές Παροχές Υποδομές Μέλος της Ε.Ε. Αρχαιολογικοί χώροι και μνημεία Ιστορία

Re-Branding Athens Όραμα για την Αθήνα Κοινό που πρέπει να στοχεύσει : Η Αθήνα ως πυρήνας δημιουργίας νέων επιχειρήσεων, κυρίως στο χώρο των νέων τεχνολογιών Η Αθήνα ως ένας ανοιχτός χώρος πολιτισμού και σύγχρονης δημιουργίας νέοι επιχειρηματίες νέοι που ταξιδεύουν με γνώμονα τη πολιτιστική ζωή των πόλεων οι ίδιοι οι κάτοικοι της Αθήνας

A+thens To Α+hens θα είναι ένα πρόγραμμα που στοχεύει στη προσέλκυση νέων επιχειρηματιών και επιστημόνων που θα δραστηριοποιούνται στο κεντρικό τομέα των Αθηνών. Στο πλαίσιο αυτής της δράσης θα δημιουργηθεί μια πλατφόρμα επικοινωνίας επιχειρηματιών , νέων επιστημόνων και χορηγών . Μικρότερη φορολογία για τα 2 πρώτα χρόνια λειτουργίας της επιχείρησης Επιχορηγήσεις σε start-up που θα εδρεύουν στην Αθήνα Ετήσιος διαγωνισμός ανάδειξης της πιο δραστήριας επιχείρησης Έπαθλα: Δωρεάν στέγαση για ένα χρόνο σε κτίριο του Δήμου Αθηναίων και χρηματικό έπαθλο. Συνεργασία με το ΕΜΠ και το ΕΚΠΑ με σκοπό την εξέλιξη της καινοτομίας στην Αθήνα Ισχυροποίηση του Innovathens

ARThens Το ARThens θα είναι ένα πρόγραμμα που θα στοχεύει στην επανένταξη περιοχών γκέτο στη ζωή της Αθήνας. Χωρισμός του δήμου Αθηνών σε περιοχές με θέμα κάποια τέχνη (π.χ. Μοναστηράκι =γειτονιά των Graffiti) Παροχή επιχορηγήσεων σε νέους καλλιτέχνες με σκοπό τη δημιουργία χώρων πολιτισμού στο κέντρο της Αθήνας Αναπαλαίωση διατηρητέων κτιρίων και μετατροπή αυτών σε πολιτιστικά κέντρα με σκοπό τη προώθηση των τεχνών, καθώς και των παραδόσεων μειονοτικών ομάδων. Φεστιβάλ κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού με θέμα «Η Τέχνη συνομιλεί με την Αθήνα»

Αποτελέσματα από τα προαναφερθέντα προγράμματα Βραχυπρόθεσμα Ανάδειξη νέων επιστημών Ανάδειξη των τεχνών Προώθηση πολιτιστικού τουρισμού Βελτίωση του αστικού τοπίου (αναπαλαιώσεις κτιρίων, graffiti) Μακροπρόθεσμα Μείωση της εγκληματικότητας και φαινομένων ρατσισμού Ανέλιξη του καλλιτεχνικού-μορφωτικού επιπέδου των κατοίκων Εισροή ξένων επιστημών και επιχειρήσεων Αύξηση εσόδων του κράτους Αθήνα: μητρόπολη των Τεχνών και των Επιστημών

Ευχαριστούμε για το χρόνο σας Ad Handlers