ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ενημερωτική παρουσίαση για μαθητές
Advertisements

Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΚΑΙ ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ, ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ.
Γνωστικά εργαλεία είναι: οι εκπαιδευτικές εφαρμογές των Τ. Π. Ε
Ίδρυμα Ευγενίδη, Καφενείο της επιστήμης, Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών Παιδαγωγική αξιοποίηση Τ. Α. Μικρόπουλος.
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΕΣ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΓΕΩΠΟΝΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ
“Προετοιμασία του Δασκάλου της Κοινωνίας της Πληροφορίας. Αρχική Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας” Πρόταση.
Tσουλής Μιλτιάδης: – Βασικές έννοιες στη Διδακτική με την υποστήριξη των ΤΠΕ.
Ενότητα 2.2 Σύγχρονες προσεγγίσεις στη Διδακτική μεθοδολογία
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Το Εργαστήριο Διδακτικής της Φυσικής και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας του Τμήματος Φυσικής Α.Π.Θ. αποτελεί τη συνέχεια της ερευνητικής ομάδας "Εποπτικών.
Επιμορφωτική ημερίδα Εκπαιδευτική Ρομποτική 5/12/2014.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία Ιστορικό Ιδρυσης Το Μάρτη του 1918, μία ομάδα μαθηματικών αποφάσισε να δημιουργήσει την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία, με.
Μεταφορά ενός Ερευνητικού Εργαστηρίου στη Σχολική Αίθουσα για τη Διδασκαλία των Φ.Ε. Η περίπτωση του Εκπαιδευτικού Αστρονομικού Εργαστηρίου ΕΥΔΟΞΟΣ Ανδρικόπουλος.
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ. Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
Ημερίδα : «Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση » Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Telematics Επιμέλεια:Παγώνης Γεώργιος Writer: Patrick Dillon.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.) 2 Επίπεδα 1.Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (Μ.Δ.Ε.) 2.Διδακτορικό Δίπλωμα (Δ.Δ.) Αναφέρεται σε ίδιες ή συναφείς.
ΦΥΣΙΚΗ Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΓΙΑΛΟΥΡΗΣ.
 Λαμβάνουν υπόψη τις πολιτισμικές και κοινωνικές συνθήκες μάθησης.  Έχουν επιρροές από ανθρωπολογία και κοινωνική ψυχολογία  Ενδιαφέρονται για τις.
ΕΥΔΟΞΟΣ Διδάσκοντας Δικτυακά Φυσικές Επιστήμες στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με ένα Ρομποτικό Τηλεσκόπιο Ανδρικόπουλος Νικόλαος ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 2ο.
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
Χρήση και αξιοποίηση ΤΠΕ στην διδακτική διαδικασία
Θεωρίες Μάθησης & Εκπαιδευτικό Λογισμικό
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
E-ProBotLab Εργαστήριο κατασκευής και προγραμματισμού ρομποτικών συσκευών Βασίλης Κόμης, Καθηγητής, πρόεδρος Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η. Χριστόφορος Καραχρήστος, Κώστας.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Θερινό σχολείο Εκπαιδευτική Ρομποτική και διδακτική στις Φυσικές Επιστήμες, στην Πληροφορική και την Υπολογιστική Επιστήμη, τα Μαθηματικά και την Επιστήμη.
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Στέκομαι, περπατώ…φρενάρω
F1 in Schools. Το F1 in Schools υλοποιείται σήμερα σε περισσότερες από 30 χώρες και ο αριθμός αυξάνεται συνεχώς... F1 in Schools – Ένας Διεθνής Μαθητικός.
Προγραμματισμός και οργάνωση διδακτέας ύλης, εκπόνηση σχεδίου μαθήματος 1.
Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Υπολογιστών Β’ τάξη Γενικού Λυκείου Γενικής παιδείας Καθηγητής: Τζουμάκα Χριστίνα.
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ schools.gr/content/index.php?lesson_id=1 &ep=67 schools.gr/content/index.php?lesson_id=1.
Αντικείμενο και κλάδοι της Παιδαγωγικής Επιστήμης.
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ / ΜΥΤΙΛΗΝΗ / Ετήσιο Πρόγραμμα Παιδαγωγικής Κατάρτισης Ε.Π.ΠΑΙ.Κ.
Ένα εννοιολογικό πλαίσιο για τη Διδακτική της Πληροφορικής.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΕΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ «Εκπαιδευτική Τεχνολογία-Πολυμέσα»
ΕΝΟΤΗΤΑ 1. ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1.1 ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ 1.
Διδακτική της Πληροφορικής Ορολογία
Ενότητα 1 : Παρουσίαση/Σκοπός Μαθήματος Βασίλειος Κόμης ΤΕΕΑΠΗ
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
Διδακτική της Πληροφορικής
Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών Ροή Λ: Λογισμικό
Παρουσίαση Εκπαιδευτικού Λογισμικού
H εκπαίδευση και το πρόγραμμα STEM
Εισαγωγή στη διδακτική μεθοδολογία
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΘΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ
Δημιουργία σεναρίου.
Δάσκαλος στην… πρίζα ή όχι;
Η Ρομποτική στην Εκπαίδευση
3D Printing και παιδί Βιβλιογραφικές αναφορές που ξεκινούν από την δεκαετία του ’70 (Growing Up Suburban, Edward A. Wynne) επισημαίνουν ότι “Το γενικότερο.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
Workshops Εισηγητής: Παλιούρας Αριστείδης
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
Πληροφορική Μάθημα Κατεύθυνσης. Σκοπός Μαθήματος Οι μαθητές που θα ακολουθήσουν το μάθημα αυτό θα είναι ικανοί να λύνουν προβλήματα με αλγοριθμικό τρόπο,
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Οι Κατευθύνσεις στο τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Οργάνωση Διδασκαλίας 8/10/2018.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ http://stem.masters.aspete.gr/index.php/el/ / ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «Διδακτική στις Φυσικές Επιστήμες, στην Πληροφορική και την Υπολογιστική Επιστήμη, τα Μαθηματικά και την Επιστήμη των Mηχανικώv (Master of Science in Science, Technology, Engineering and Mathematics)». Σαράντος Ψυχάρης spsycharis@gmail.com

Διδακτική-Παιδαγωγικη Επιστήμη Υπολογιστικά Μοντέλα Προσομοίωσης Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα-Το STEM στην Εκπαίδευση STEM Μοντέλο Προσομοίωσης Αριθμητική Ανάλυση Αλγόριθμοι Διδακτική-Παιδαγωγικη Επιστήμη Υπολογιστικά Μοντέλα Προσομοίωσης EJS Mention power & politics and we may immediately think of state authority

Η Υπολογιστική Επιστήμη και το STEM Κλασικό Πείραμα Θεωρία Μοντέλα Προσομοίωσης Επιστημονικός Υπολογιστικός Τρόπος Σκέψης Το Νέο Στοιχείο στην Εκπαίδευση Mention power & politics and we may immediately think of state authority

Η Υπολογιστική Επιστήμη και το STEM Δημιουργία Κοινότητας Στο πλαίσιο του έργου OpenDiscoverySpace Ευπρόσδεκτοι να εγγραφείτε http://portal.opendiscoveryspace.eu/beta/community/easy-java-simulations-inquiry-based-learning-stem-disciplines-330376 Mention power & politics and we may immediately think of state authority

Μεθοδολογία Υπολογιστικής Επιστήμης στην Εκπαίδευση Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα-Το STEM στην Εκπαίδευση Μεθοδολογία Υπολογιστικής Επιστήμης στην Εκπαίδευση Mention power & politics and we may immediately think of state authority

Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα-Το STEM στην Εκπαίδευση Απαιτείται επαναπροσδιορισμός της «Διδασκαλίας των Φυσικών Επιστημών» Πρέπει να διδάσκουμε τους μαθητές να σκέφτονται επιστημονικά και να λύνουν προβλήματα αντί να τους παρουσιάζουμε θεωρίες και τους ζητούμε να απομνημονεύουν έννοιες και φαινόμενα. Bruce Alberts, Science, January 2009 Καθώς οι μαθητές εκδηλώνουν εξαιρετικά μεγάλο ενδιαφέρον για τις νέες τεχνολογικές εφαρμογές, οι εκπαιδευτικοί πρέπει να αρπάξουν την ευκαιρία και να κάνουν την καλύτερη και πιο αποτελεσματική χρήση των τεχνολογικών εργαλείων. Οι τεχνολογίες της επαυξημένης πραγματικότητας για παράδειγμα μπορούν να αλλάξουν τελείως τις παραδοσιακές διδακτικές εμπειρίες. http://www.sciencemag.org/cgi/content/full/323/5913/437

Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα-Το STEM στην Εκπαίδευση Το STEM στην Εκπαίδευση των Επιστημών Διεθνώς υπάρχει η τάση για Παγκοσμιοποίηση στην Εκπαίδευση που η κύρια συνιστώσα της φαίνεται να συνδέεται με την ανάπτυξη γνώσεων και δεξιοτήτων σχετικών με τις ανάγκες της βιομηχανίας, την εργασία και την απασχόληση και ειδικότερα για νέα, σύγχρονα και καινοτόμα αναλυτικά προγράμματα που θα εναρμονίζονται με αυτό που καλείται STEM in Education(Science Technology Engineering Mathematics). Το STEM είναι το ακρωνύμιο το οποίο χρησιμοποιείται κυρίως από άτομα σχετικά με την εκπαιδευτική πολιτική, για τα πεδία που αναφέρονται στην Επιστήμη, την Τεχνολογία, την Επιστήμη των Μηχανικών και τα Μαθηματικά. 7

Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα-Το STEM στην Εκπαίδευση Το STEM στην Εκπαίδευση των Επιστημών Το STEM πρωτοεμφανίσθηκε το 2001 από τον Judith A. Ramaley, και ουσιαστικά είναι μια προσέγγιση στην Εκπαίδευση που σχεδιάζεται ώστε στην διδασκαλία των Μαθηματικών και των Φυσικών Επιστημών να εισαχθούν οι Τεχνολογίες και η Επιστήμη των Μηχανικών, δημιουργώντας το “meta-discipline.” Η σχετική πρωτοβουλία για την εισαγωγή του «STEM in Education» συνεχίσθηκε με την ομιλία του Προέδρου Ομπάμα το 2005 έπειτα από εισήγηση της επιτροπής PITAC( President’s Innovation and Technology Advisory Committee) και του Εθνικού Συμβουλίου έρευνας(STEM Education: Recommendations for the President-Elect Obama Administration-January 11, 2009), σχετικά με θέματα που σχετίζονται με την καινοτομία της εκπαιδευτικής πολιτικής, τις επιστήμες και την τεχνολογία. 8

Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα-Το STEM στην Εκπαίδευση The Rocard Report on Science Education (2007) Science Education in Europe:Critical Reflections (J. Osborne, J. Dilon, 2008)

Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα-Το STEM στην Εκπαίδευση Λογισμικά Δραστηριότητες που θα χρησιμοποιηθούν

Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα-Το STEM στην Εκπαίδευση Το Λογισμικό Easy Java Simulations Δωρεάν opens source εργαλείο σε Java, που βοηθάει τους μη προγραμματιστές-σχεδόν- να δημιουργήσουν διαδραστικές προσομοιώσεις σε Java Είναι Java code generator http://opensoft.sch.gr/node/1390 Το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα, με τον ελάχιστο προγραμματισμό Συμβατότητα με και μεταφερσιμότητα λόγω java (PC, Mac, Linux) EJS Δημιουργεί αυτόματα τον κώδικα java, όσο εμείς χρησιμοποιούμε το γραφικό περιβάλλον

Ιωάννης Χριστακόπουλος Ομιλία στην ΑΣΠΑΙΤΕ Ιωάννης Χριστακόπουλος Ομιλία στην ΑΣΠΑΙΤΕ Design - Τεχνολογία και εφαρμοσμένη Μηχανική Ο μαθητής – φοιτητής καλείται: να προτείνει λύσεις σε πραγματικές ανάγκες , να επιλέξει τα κατάλληλα υλικά και διαδικασίες , να σχεδιάσει, να κατασκευάσει, να δοκιμάσει και , αν χρειαστεί, να τροποποιήσει, να ερευνήσει συστήματα , υποσυστήματα, και συστήματα ασφάλειας και ελέγχου, 5. να χρησιμοποιήσει οδηγίες σε δύο διαστάσεις και να κατασκευάσει πρωτότυπα τριών διαστάσεων δουλεύοντας συνεταιριστικά σε μια ομάδα, κλπ.

Ιωάννης Χριστακόπουλος Ομιλία στην ΑΣΠΑΙΤΕ Ιωάννης Χριστακόπουλος Ομιλία στην ΑΣΠΑΙΤΕ Φυσικές Επιστήμες Ερευνά , συλλέγει δεδομένα, κατανοεί τον τρόπο αποθήκευσης και μεταφοράς ενέργειας, κατανοεί τη δύναμη, την ταχύτητα, την επίδραση της τριβής, τις απλές μηχανές, τον τρόπο βαθμονόμησης των οργάνων και ανάγνωσης των κλιμάκων τους ακολουθεί την επιστημονική μεθοδολογία, ερευνά συγκροτημένα και στοχευόμενα, προβλέπει και μετρά, αντιπαραβάλλει στοιχεία, συνάγει συμπεράσματα, κλπ

Ιωάννης Χριστακόπουλος Ομιλία στην ΑΣΠΑΙΤΕ Ιωάννης Χριστακόπουλος Ομιλία στην ΑΣΠΑΙΤΕ Μαθηματικά Χρησιμοποιεί τα μαθηματικά στην επιστήμη και την τεχνολογία για την μέτρηση της απόστασης, του χρόνου, της ταχύτητας και του βάρους (μάζας) κατανοεί τις έννοιες της ακρίβειας στις κλίμακες βαθμολόγησης και ανάγνωσης, ταξινομεί σε πίνακα τα δεδομένα και ανακαλύπτει τις σχέσεις μεταξύ των μεγεθών, κλπ.

Ιωάννης Χριστακόπουλος Ομιλία στην ΑΣΠΑΙΤΕ Ιωάννης Χριστακόπουλος Ομιλία στην ΑΣΠΑΙΤΕ Το πρόγραμμα του θερινού σχολείου Ανελκυστήρας ψαλιδιού Ρομποτικός χέρι

Ιωάννης Χριστακόπουλος Ομιλία στην ΑΣΠΑΙΤΕ Ιωάννης Χριστακόπουλος Ομιλία στην ΑΣΠΑΙΤΕ Το πρόγραμμα του θερινού σχολείου Το πιεστήριο (Πρέσα) Σχεδιασμός και κατασκευή μοντέλου

Ιωάννης Χριστακόπουλος Ομιλία στην ΑΣΠΑΙΤΕ Ιωάννης Χριστακόπουλος Ομιλία στην ΑΣΠΑΙΤΕ Υλικά

Ιωάννης Χριστακόπουλος Ομιλία στην ΑΣΠΑΙΤΕ Ιωάννης Χριστακόπουλος Ομιλία στην ΑΣΠΑΙΤΕ Φύλλο εργασίας

Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα-Το STEM στην Εκπαίδευση Λογισμικά Δραστηριότητες που θα χρησιμοποιηθούν Ανάμεσα στα λογισμικά που θα χρησιμοποιηθούν-διδαχθούν είναι τα : Easy Java Simulations, Rasbberry Pi για STEM, LabVIEW για STEM, Lego Mindstorms, Tracker και μεθοδολογία εφαρμογής στην τάξη, Μεθοδολογία ανάπτυξης κώδικα ρομποτικών εφαρμογών STEM , Arduino για STEM και μεθοδολογία εφαρμογής στην τάξη, Αισθητήρες

Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα-Το STEM στην Εκπαίδευση Καθηγητές Διεθνούς Εμβέλειας Καθηγητές και Καθηγητές με μεγάλη εμπειρία στη Διδακτική των Επιστημών Μαθήματα-Περιγράμματα http://stem.masters.aspete.gr/index.php/el/%CF%84%CE%BF-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%B1%CF%80%CF%84%CF%85%CF%87%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CF%8C/%CE%BC%CE%B1%CE%B8%CE%AE%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%B3%CF%81%CE%AC%CE%BC%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CE%BC%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CE%BC%CE%AC%CF%84%CF%89%CE%BD.html

Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα-Το STEM στην Εκπαίδευση Μαθήματα Α ΕΞΑΜΗΝΟ Ανάπτυξη και Μάθηση-Διαφοροποιημένη Μάθηση-Γνωστική και Εκπαιδευτική Ψυχολογία   Εκπαιδευτική Πολιτική και έρευνα στην Διδακτική- Κοινωνιολογικές Προσεγγίσεις της Εκπαίδευσης­ –Αναλυτικά Προγράμματα σπουδών στις Υπολογιστικές Επιστήμες Σύγχρονες Διδακτικές Προσεγγίσεις Η γνωστική περιοχή της Υπολογιστικής Επιστήμης Ψηφιακά Αντικείμενα Μάθησης-Αποθετήρια Ψηφιακού υλικού Εργαλεία Συγγραφής e-Learning μαθησιακού Υλικού Σύνολο ECTS 30 Σύνολο ωρών διδασκαλίας 120

Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα-Το STEM στην Εκπαίδευση Μαθήματα Β ΕΞΑΜΗΝΟ Βασικές Αρχές Μεθοδολογίας Εκπαιδευτικής Έρευνας   Στατιστικά Πακέτα Ποσοτικής έρευνας Στατιστικά Πακέτα Ποιοτικής έρευνας Εκπαιδευτική Έρευνα στα γνωστικά πεδία των Επιστημών, των Μαθηματικών, της Επιστήμης των Μηχανικών και την Υπολογιστικής Επιστήμης Υπολογιστικές μέθοδοι και αλγόριθμοι στις Επιστήμες, στα Μαθηματικά, στην Επιστήμη των Μηχανικών και στην Επιστήμη των Υπολογιστών και την Υπολογιστική Επιστήμη Ανάπτυξη εκπαιδευτικών εφαρμογών στις Επιστήμες, στα Μαθηματικά, στην Επιστήμη των Μηχανικών και στην Επιστήμη των Υπολογιστών και την Υπολογιστική Επιστήμη Σύνολο ECTS 30 Σύνολο ωρών διδασκαλίας 120

Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα-Το STEM στην Εκπαίδευση Διάρκεια 3 Εξάμηνα 2 εξάμηνα Μαθήματα Τελευταίο Εξάμηνο Διπλωματική Εργασία Δίδακτρα 3400 ευρώ