Δημιουργία Παρουσίαση

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
A. Fillon Mars Laoriste sigmatique Laoriste thématique Laoriste athématique Laoriste actif Le temple de Poséidon, Cap Sounion A. Fillon Mars 2006.
Advertisements

A. Fillon Mars 2006 Le futur actif et moyen Le temple dApollon, Delphes Formation Incidents phonétiques A. Fillon Mars 2006.
Γεωγραφία Géographie.
Αρχαία Ελληνικά Θέατρα
ΕΛΙΕΣ.
ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΡΙΑ ΚΑΙ ΓΙΩΡΓΟΣ MARIE ET GEORGES.
IMAGINE Φαντάσου John LENNON Του Τζων Λένον
Méditerranée. FRANCOPHONIE "Η ΤΡΕΛΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ" Οδηγίες Εμπνεόμενοι από την Διακήρυξη των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, συντάσσετε.
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Partners •Belgium –Inforef, Liège –Association Européenne des Enseignants – Enseignement Libre –Laboratoire de phonétique. Service de linguistique expérimentale.
Les planètes géantes du système solaire et la découverte de Neptune
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ Συνεργαζόμενα μαθήματα: Γαλλικά – Τ.Π.Ε.
ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΕΣ: ΟΒΒΑΔΙΑ ΑΙΜΙΛΙΑ ΝΤΑΒΛΑΜΑΝΟΥ ΕΛΕΝΑ ΒΟΛΟΣ
Αφαλάτωση Dessalement 1Αφαλάτωση - Desselement • Η παρατεταμένη ανομβρία που παρατηρήθηκε στον τόπο μας κατά την τελευταία δεκαετία του 20ου αιώνα, που.
- Ανοίξτε τα μεγάφωνα του Η.Υ σας Η παρουσίαση τρέχει αυτόματα ! LA ÓPERA DE PARÍS Γ.Ε.Γ.
Robert Doisneau est probablement le photographe français le plus connu dans le monde entier notamment grâce à des photos comme « le Baiser de l'hôtel de.
«Les saveurs de l’ Europe» Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Comenius Partenariat scolaire multilatéral Année scolaire Συμμετέχουν: Ισπανία, Γερμανία, Ουγγαρία.
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΛΛΗΝΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΈΤΟΣ
Έρρικα και Χριστίνα Sites importants de France Errika et Christine.
Osez en Français – Τολμήστε στα Γαλλικά Με άξονα τον κύριο στόχο του γλωσσικού μαθήματος που είναι η επικοινωνία και ο διαπολιτισμικός διάλογος και με.
Ευρωπαϊκή Επιτροπή Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης & Πολιτισμού Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων Πολιτισμός και Παραδόσεις της Πατρίδας μου.
Δ΄Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
Ερευνητικές Εργασίες Παιδαγωγικό πλαίσιο. Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία; Προσεγγίζουν διερευνητικά την γνώση και τη μάθηση Προϋποθέτουν.
Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία;
Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΛΕΜΟΝΙΟΥ Μαρία Αμπατζή, Δανάη Δασκαλάκη, Τάξη : Ε2, Πρώτο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Π.Τ.Δ.Ε.-Α.Π.Θ.
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
Γ΄ Γυμνασίου σχ. Έτος Ελένη Αγγελιδάκη Σταύρος Αναγνωστόπουλος Έλενα Λέβεντου Χρυσάνθη Οικονόμου Έλενα Πανοποὐλου Γιώργος Πρίφτης.
“Let’s give breath to earth!” (Ας δώσουμε μια αναπνοή στη Γη)
La vie économique et la vie sociale au XVIeme siècle
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Μάθημα επιλογής : Oι ιδιωτισμοί στη διδασκαλία της γαλλικής ως ξένης γλώσσας και στη μετάφραση (κωδ. 1025) Étudiante : Tsatsi Aikaterini
EXPRESSIONS IDIOMATIQUES Avec des animaux Ευριδίκη Μπουρτσουκλή.
ΟΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ LES JEUX OLYMPIQUES DE LA GRECE ANTIQUE.
21/04/2016 Amalia Kapsala Περιγραφή Μαθήματος Αντικειμενικοί στόχοι:Στόχος του μαθήματος είναι η αξιοποίηση γλωσσολογικών και πολιτισμικών.
UNE ILE, UNE HISTOIRE…….. Η Κύπρος είναι το τρίτο σε μέγεθος νησί της Μεσογείου, μετά τη Σαρδηνία και τη Σικελία. Chypre est la troisième plus grande.
7 ème Congrès Panhellénique et International des Professeurs de Français Athènes,21-24 octobre 2010 Communiquer, échanger, collaborer en français dans.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΜΠΕΛΙ: ΑΠΟ ΤΟN ΔΙΟΝΥΣΟ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ!!! ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΑΚΚΙΟΥ ΛΕΡΟΥ ΤΜΗΜΑ Δ2 Υπεύθυνη προγράμματος :
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: ΘΕΩΡΙΑ, ΠΡΑΞΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ Αντιγόνη-Άλμπα Παπακωνσταντίνου, MSc, PhD Εντεταλμένη Διδασκαλίας Πανεπιστημίου.
Κουλτούρες, κοινωνικοποίηση και ταυτότητα
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ : o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΧΑΡΝΩΝ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα Σχολικών Δραστηριοτήτων
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
IMAGINE Φαντάσου John LENNON Του Τζων Λένον
Ευρωπαϊκο προγραμμα comenius
En moins de 5’ Les examens de langues auxquels nous préparons nos élèves évaluent souvent « autre chose » Fani KARAGIANNI (Université Aristote de Thessaloniki,
Commentaire texte 1 Ajoutez un titre avec une idée à défendre sur cette partie de texte et mettez en couleur les mots concernés. Il y a 2 diapositives.
Texte 1 : Aristophane - Les Nuées - v
Ο Οδυσσέας Ελύτης και η Γαλλία
Δημήτριος Λαμπρόπουλος, Angelika Wolman & Thémis Apostolidis
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
Alouette bouquette, Cochevieux, Alouette à crête, Alouette de moulin
Οι Φυσιοκράτες και ο Quesnay
Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Περιδιαβαίνοντας στα σοκάκια του χωριού μου…
ΕΛΛΆΔΑ VOYAGE GRECE /10/ /10/2017
ETONNEZ-VOUS, EMERVEILLEZ-VOUS !
IMAGINE Φαντάσου John LENNON Του Τζων Λένον
IMAGINE Φαντάσου John LENNON Του Τζων Λένον
IMAGINE Φαντάσου John LENNON Του Τζων Λένον
Pan dresse le portrait à charge d'un solitaire bourru et sournois qui a pris une femme malheureuse qu'il tyrannise et qui le quitte pour vivre une vie.
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ
IMAGINE Φαντάσου John LENNON Του Τζων Λένον
Enseignement de spécialité en classe de 1ère
Οι ιδιωτισμοί στη διδασκαλία της Γαλλικής ως ξένης γλώσσας και στη μετάφραση (1025)
3°) Fonctions cos et sin :
Mycènes, la Porte des Lionnes
Μάθημα επιλογής (1025) Oι ιδιωτισμοί στη διδασκαλία της γαλλικής ως ξένης γλώσσας και στη μετάφραση Enseignante: Moustaki Argyro Étudiante : Takorou Panagiota.
Partageons nos valeurs dans l'effort
Des expressions figées avec des animaux
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δημιουργία Παρουσίαση Γκουβέλη Μαρία ΠΕ19 Μπακάλη Γεωργία ΠΕ03 Παρουσίαση Κύρλας Γεώργιος ΠΕ11 Γκουβέλη Μαρία

Le «Trésor» de Zitsa

Patrimoine culturel

«ΖΙΤΣΑ» ΠΙΝΑΚΑΣ ΤΟΥ ΖΩΓΡΑΦΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΑΛΑΜΟΥ

Return to the village(επιστροφή στο χωριό), πίνακας του Κώστα Μαλάμου 9

Viticulture

Entreprises de Vinification Ζοίνος Α.Ε. Κτήμα Γκλίναβος Οινοποιία Πράσσου Ε.Π.Ε

Monastères

Paysage

Centre Culturel- Foyers

Et maintenant, quoi?

On passe à l’action…

Actions de notre école: Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα με θέμα: «Όταν τα σκουπίδια καθαρίζουν τη ζωή μας.» Πολιτιστικό θέμα με θέμα: «Ζίτσα, εκεί που ο πολιτισμός συναντά την ευεργεσία.» Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα με θέμα: «Ταξιδεύοντας στους δρόμους του κρασιού χτίζουμε το Α στην Ανάπτυξη του τόπου μας.» Ένταξη του σχολείου μας σε Διεθνές Περιβαλλοντικό Δίκτυο Οικολογικών Σχολείων Ένταξη του σχολείου μας στο Περιβαλλοντικό Δίκτυο «Βιώσιμη πόλη» του ΚΠΕ Κορδελιού. Ένταξη του σχολείου μας στο Εθνικό και Διεθνές Δίκτυο του ΚΠΕ Σικυωνίων Κορινθίας με θέμα «Ελλ-Οίνων Άμπελος» Αδελφοποίηση με σχολική μονάδα (College “Le Bosque”) της Νότιας Γαλλίας (Περιοχή Αβινιόν) στα πλαίσια ευρωπαϊκού προγράμματος e-twinning με θέμα την ανάπτυξη της αμπελουργίας και τις προοπτικές για τους νέους μας. Θεατρική παράσταση με τίτλο «ΕΛΕΝΗ» από την θεατρική ομάδα του σχολείου μας, ως πολιτιστική παρέμβαση. Programme pour l’environnement(1)-Titre: Quand les ordures « purifient» notre vie. Programme culturel-Titre: « Zitsa: Là, où la civilisation « rencontre» le bienfait. Programme pour l’environnement(2)-Titre: «En voyageant aux chemins de vin, nous « construisons» le « A » pour le développement de notre région. Participation de notre école dans le réseau international des écoles écologiques. Intégration de notre école dans le réseau national et international du centre d’éducation pour l’environnement (C. E. E)-à la région de Sikyonion, à Corinthe- sous le thème : «la vigne recs» C’est à dire : La vigne grecque et le vin grec. Intégration de notre école dans le réseau écologiques   «ville viable » du centre d’éducation pour l’environnement (C.E.E.) à la région de Cordelio, à Théssalonique. Jumelage avec une école (collège « Le Bosque ») dans le Sud de la France (région d’Avignon) sous le programme Européen e-twinning.Thème:Le développement de la viticulture et les perspectives pour la jeunesse. Présentation théâtrale avec le titre « Eleni » par l’équipe théâtrale de notre école comme une intervention culturelle.

Programme écologique:Quand les ordures «purifient» notre vie! Στόχοι του περιβαλλοντικού προγράμματος είναι: Τρόποι βελτίωσης του σχολικού περιβάλλοντος Αύξηση περιβαλλοντικής συνείδησης και ευαισθησίας Παρότρυνση των μαθητών να αναλάβουν πρωτοβουλίες για το περιβάλλον που ζουν. Παραγωγή προϊόντων καθαρισμού από ανακυκλώσιμα υλικά Έκθεση από ανακυκλώσιμα υλικά Ανταλλαγή Περιβαλλοντικών και πολιτιστικών πληροφοριών με άλλα σχολεία της χώρας μας και του εξωτερικού μέσω του Δικτύου «Οικολογικά Σχολεία» Avantages: Amélioration de l’environnement scolaire Acquisition de sensibilisation pour l’environnement Encouragement des élèves à prendre des initiatives pour la protection de l’environnement Production des produits de nettoyage en utilisant des matériaux recyclables Présentation publique des produits

Zitsa: Là, où la civilisation «rencontre» le bienfait. Στόχοι του πολιτιστικού προγράμματος είναι η: Εφαρμογή ομαδοσυνεργατικής μεθόδου. Ενεργός εμπλοκή των μαθητών σε συλλογικές διερευνητικές δραστηριότητες, αναζήτηση, συλλογή, επεξεργασία πληροφοριών, αξιολόγηση στοιχείων, σύνθεση και παρουσίαση του τελικού προϊόντος. Βαθύτερη επαφή με την τοπική και κοινή νεοελληνική γλώσσα.  Επαφή με την παράδοση. Κατανόηση της ιστορικής συνέχειας μεταξύ παράδοσης και σύγχρονης πραγματικότητας. Άνοιγμα των μαθητών προς την κοινωνία, κοινωνικοποίηση , ανάπτυξη διαπροσωπικών σχέσεων, δεξιοτήτων συλλογικής άμιλλας, επικοινωνίας και διαλεκτικής αντιπαράθεσης. Application d’une de travail en équipe (collaboration et ésprit d’équipe) Participation active des élèves aux activités exploratoires: recherche- collection- traitement- évaluation des données finalement, synthèse et présentation du travail contact plus profond avec la langue régionale et le grec moderne aussi contact avec la tradition compréhension des paramètres entre la tradition et la réalité contemporaine contact des élèves avec la société: interaction entre les relations humaines socialisation dialogue actif

Κωνστάντιος Φιλίτης (Ζίτσα, μοναχός) Αγάπιος ιερομόναχος (Δραγουμή, ιερομόναχος στο Ιάσιο και στη Μονή Παλιουρής) Αναστάσιος Γουδίνος (Ζίτσα, Βλαχιά, έμπορος, ενοικίαση μοναστηριακών κτημάτων) Βασίλειος Σελελής (Ζίτσα, Γιούργεβο Βλαχίας) Αναστάσιος Φιλίτης (Ζίτσα,Βλαχία) Δημήτριος Φιλίτης (Ζίτσα, Ρουμανία, έμπορος) Δημήτριος Λιόντος (Ζίτσα, Ιωάννινα, κτηματίας) Δημήτριος Ζιτσαίος (Ζίτσα,1811, Παρίσι, Βουκουρέστι, ιατρός) Νικόλαος Γύρας (Ζίτσα, 1845, έμπορος) Νικ. Γ.Ξυλάνης (Ζίτσα,1845, σχολάρχης) Αναστ. Κ. Γάγαλης (Ζίτσα,Βλαχία, γαιοκτήμονας) Γεώργιος Στεργίου (Ζίτσα, γυμνασιάρχης) Νίκος Εμμανουήλ (Ζίτσα ,1860, Γαλλία, Ιωάννινα, Δασολόγος ) Σωτήρης Πράσσος (Ζίτσα, Ξενοδόχος) Δημήτρω Τζιμογιάννη (Πρωτόπαππα) Θανάσης Βαδόκας (Ζίτσα,1920, Βιομήχανος σιουστών, δικό του έργο ο Σταθμός Υπεραστικών Λεωφορείων Δυτ. Ελλάδας στον Κηφισσό)

Certains bienfaiteurs de Zitsa Constantios Filitis (Zitsa, Moine) Agapios (Dragoumi, Moine à Iasio et à Paliouri Anastasios Goudinos (Zitsa, Vlachia –marchant (location des domaines monastiques) Vasilios Selelis (Zitsa, Giourgevo / Vlachia) Anastasios Filitis (Zitsa,Vlachia) Dimitrios Filitis (Zitsa, Roumanie-Marchant) Nikolaos Gyras (Zitsa, 1845, Marchant) Nikolaos G. Xylanis (Zitsa, 1845, Principal de l’ancien collège (Σχολαρχείο) Anastasios K. Gagalis (Zitsa, Vlachia- Grand Propriaitaire) Georgios Stergiou (Zitsa- Directeur de collège) Nikos Emmanuel (Zitsa, 1860, France, Ioannina-Forestier) Sotiris Prassos (Zitsa-Hôtelier) Dimitra Tzimogianni(Protopappa) Thanasis Vadokas (Zitsa, 1920-Industriel/Fabrique de ressorts.Son œuvre est la gare routière de la Grèce Occidentale, à kifissos.

En voyageant aux chemins de vin, nous « construisons» le «Α» au développement de notre région. Les objectifs du projet sont : que les élèves connaissent la vigne et ses produits ainsi que l’interaction de l’environnement physique par rapport aux activités humaines. que les élèves entrent en contact avec le processus de vinification et les perspectives d’emploi de leur lieu. en outre, l’encouragement de la communication de l’école avec d’autres écoles en Grèce et à l’étranger. que les élèves réalisent une approche scientifique au thème de la vigne et du vin à travers l’histoire, la réligion, la chimie e. t. c que les élèves comparent la façon de la viticulture dans le passé et aujourd’hui. que les élèves enregistrent les métiers liés à la viticulture et que réalisent la contribution de ces métiers à la vie économique, sociale et culturelle de leur région. Στόχοι του περιβαλλοντικού προγράμματος είναι: Να γνωρίσουν οι μαθητές το αμπέλι και τα προϊόντα του καθώς και την αλληλεπίδραση του φυσικού τους περιβάλλοντος με τις ανθρώπινες δραστηριότητες. Να έρθουν σε επαφή με τη διαδικασία οινοποίησης και τις επαγγελματικές προοπτικές του τόπου τους. Να ενθαρρυνθεί η επικοινωνία σχολείου με άλλες σχολικές μονάδες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Να γίνει διεπιστημονική προσέγγιση του θέματος του αμπελιού και του κρασιού μέσα από την Ιστορία, Θρησκεία κ.λ.π. Να συγκρίνουν τον τρόπο της αμπελοκαλλιέργεια και της οινοποίησης στο παρελθόν και στο σήμερα. Να καταγράψουν τα επαγγέλματα που σχετίζονται με την αμπελουργία και να συνειδητοποιήσουν τη συμβολή τους στην οικονομική, κοινωνική και πολιτιστική ζωή του τόπου τους.

56

Participation de notre école dans le réseau international des écoles écologiques.

Intégration de notre école dans le réseau écologiques   «ville viable » du centre d’éducation pour l’environnement (C.E.E.) à la région de Cordelio, à Théssalonique.

Intégration de notre école dans le réseau national et international du centre d’éducation pour l’environnement (C. E. E)-à la région de Sikyonion, à Corinthe- sous le thème : «la vigne recs» C’est à dire : La vigne grecque et le vin grec.

Jumelage avec une école (collège « Le Bosque ») dans le Sud de la France (région d’Avignon) sous le programme Européen e-twinning.Thème:Le développement de la viticulture et les perspectives pour la jeunesse.

Présentation théâtrale avec le titre « Eleni » par l’équipe théâtrale de notre école comme une intervention culturelle.