CommonsFest_2015 15-17 May 2015, Athens Δρ. Θεόδωρος Φ. Χίου Δικηγόρος LL.M., Σύμβουλος σε θέματα διανοητικής ιδιοκτησίας a Ιδρυτής του νομικού portal.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1 Χ Ο υπό έκδοση νόμος για τις υπηρεσίες πληρωμών στην εσωτερική αγορά Χρήστος Βλ. Γκόρτσος Αναπληρωτής Kαθηγητής Διεθνούς Οικονομικού Δικαίου, Πάντειο.
Advertisements

Ισχυρισμοί διατροφής και υγείας Παρόν και μέλλον Βασίλης Μαθιουδάκης
Δ/ΝΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΚΤΗΝΙΑΤΡΙΚΗΣ Π. Ε
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
ΚΥΑ «Μέτρα για τη βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης και την εξοικονόμηση ενέργειας στο δημόσιο και ευρύτερο δημόσιο τομέα»
ΚΩΣΤΟΥΛΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Επόπτρια Δημόσιας Υγείας Προϊσταμένη Τμήματος Υγειονομικών Κανονισμών Δημόσιας Υγείας στη Δ/νση Δημόσιας Υγιεινής του ΥΥΚΑ.
ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΑΔΕΙΩΝ ΔΙΑΜΟΝΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΕ ΥΠΗΚΟΟΥΣ ΤΡΙΤΩΝ ΧΩΡΩΝ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ Δ/ΝΣΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ Διημερίδα Μαρτίου 2007 Το νέο Νομοθετικό Πλαίσιο για καταστήματα-επιχειρήσεις.
ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΟΤΑ
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ?
Θέμα: ΝΕΑΝΙΚΗ ΟΔΙΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
Μέρος Δεύτερο: Το πλαίσιο υλοποίησης Κεφάλαιο 4: Η Ηλεκτρονική κυβέρνηση. Κεφάλαιο 5: Η εκπαίδευση στην ΚτΠ. Κεφάλαιο 6: Το νέο Μοντέλο της απασχόλησης.
Κουίζ ! ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ  Δες τις δηλώσεις που ακολουθούν.  Αποφάσισε ποιες, κατά τη γνώμη σου, είναι ορθές και ποιες λανθασμένες.  Πάτα F5 και.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΤO YΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ 3 Βήματα προς όφελος του Πολίτη.
Ημερίδα ΣΕΔΥ Η ανάγκη προσαρμογής της Εθνικής νομοθεσίας στο Ευρωπαϊκό πλαίσιο Ρόδιος Γαμβρός Πρόεδρος Επιστημονικής επιτροπής ΣΕΒΤ.
ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΔΡΑΣΗΣ Αγγελική Βογιατζή
ΥΠ.ΕΣ.Δ.Δ.Α./ Γ.Γ.Δ.Δ. - Η.Δ. ΗΜΕΡΙΔΑ ΜΕ ΘΕΜΑ: > ΚΕΡΚΥΡΑ - ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ, ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΝΤΑΗ, ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ/
ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΔΩΡΟΣ ΚΛΕΟΒΟΥΛΟΥ
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ : ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ Ο.Ε. ΣΕ Α.Ε.
Αρχές Δικαίου Επιχειρήσεων Διάλεξη 11 η Νικόλαος Καρανάσιος Βιομηχανική Ιδιοκτησία.
Αρχές Δικαίου Επιχειρήσεων Διάλεξη 15 η Νικόλαος Καρανάσιος Συμβάσεις.
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας Σύντομη παρουσίαση αδειών Creative Commons.
Οδηγός Αναζήτησης Ιδρυματικού Αποθετηρίου
Η πειρατία στο διαδίκτυo
“ ΕΝΙΣΧΥΣΗ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΜΕΤΑΠΟΙΗΣΗΣ, ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ, ΕΜΠΟΡΙΟΥ & ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ.
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ © 2004 Δράσεις, Πρότυπα & Τεχνολογικές λύσεις για την ανάπτυξη Συστημάτων Διαχείρισης Δικαιωμάτων (DRMs) Σπύρος Ν. Νικολόπουλος.
1 Ανώνυμη Εταιρεία Ι ΔΙΔΑΣΚΩΝ: ΠΑΤΣΙΟΛΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 2010.
Δίκαιο Επιχειρήσεων ΙΙ Ενότητα 7: ΕΝΝΟΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ Σ.Δ.Ι.Τ. Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων Το περιεχόμενο του μαθήματος.
Δεσμευτικοί Εταιρικοί Κανόνες (Binding Corporate Rules): Από τη θεωρία στην πράξη Φαίη Καρβέλα, Δικηγόρος, LL.M., Ειδική Επιστήμων ΑΠΔΠΧ Θεοδώρα Τουτζιαράκη,
Κρατήσεις σε περιπτώσεις εκτέλεσης δικαστικών αποφάσεων.
Kάλλη Καρβέλη, M.Sc. Δικηγόρος – Ειδικός επιστήμονας ΑΠΔΠΧ Έλενα Μαραγκού, ΔΝ Δικηγόρος – Ειδικός επιστήμονας ΑΠΔΠΧ Μαρία Αλικάκου, ΔΝ Δικηγόρος – Ειδικός.
Επισκόπηση της πρόσφατης νομολογίας της Αρχής σε θέματα επεξεργασίας ευαίσθητων δεδομένων υγείας Χαρίκλεια Ζ. Λάτσιου Δ.Ν. Δικηγόρος Ειδική Επιστήμων ΑΠΔΠΧ.
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Μακεδονίας - Θράκης ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ.
Ελληνικά Ταχυδρομεία Α.Ε. Χρήστος Βαρσάμης Διευθύνων Σύμβουλος Ρυθμιστικό Πλαίσιο Ταχυδρομικής Αγοράς – Ρόλος της Ε.Ε.Τ.Τ. 1.
Ελεγκτικό Συνέδριο Επιχορηγήσεις Δήμων σε πολιτιστικά και αθλητικά σωματεία Α. Σώκος Δ. Εισηγητής ΕλΣ Δ. Εισηγητής ΕλΣ Διημερίδα ΚΕΔΕ Αθήνα, 14 και
1 Ενοποιημένες Χρηματοοικονομικές Καταστάσεις Το θεσμικό πλαίσιο στην Ελλάδα Δρ. Χύτης Ευάγγελος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Μηχανογραφημένη Λογιστική Ι
Αρχές Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών
Νομικά Θέματα Πληροφορικής
Παράγοντες που επηρεάζουν ένα σύστημα Υγείας
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Οικονοµική Εργασίας και Εργασιακές Σχέσεις
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1. ΘΕΜΕΛΙΩΔΕΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ (ΝΟΜΟΙ ROLLAND) Πρόκειται για κανόνες που διέπουν τη δημόσια υπηρεσία, οι οποίοι.
Εταιρική Διακυβέρνηση
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3. ΠΕΙΡΑΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1. ΘΕΜΕΛΙΩΔΕΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ (ΝΟΜΟΙ ROLLAND) Πρόκειται για κανόνες που διέπουν τη δημόσια υπηρεσία, οι οποίοι.
Προστασία Πνευματικής Ιδιοκτησίας
Ενοποιημένες Χρηματοοικονομικές Καταστάσεις
Ειδικό Διοικητικό Δίκαιο Δημόσιες επιχειρήσεις
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Παραδείγματα προσβάσιμων προτύπων
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
Ειδικές κατηγορίες διοικητικών πράξεων
Η Ενιαία Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων
Θέμα: Πνευματικά Δικαιώματα στο Διαδίκτυο
Δίκαιο Επιχειρήσεων ΙΙ
Το Δημόσιο αποκτά την κυριότητα και διαχείριση των χώρων αυτών μετά την ολοκλήρωση της απαλλοτριωτικής διαδικασίας. (π.χ. άρθρο 7 του ν. 2971/2001, υλοποίηση.
ΔΩΡΕΑ ΑΠΟ ΙΔΙΩΤΕΣ ΜΟΝΟ ΓΙΑ Δ.Λ.ΤΑΜΕΙΑ
Διάλογος με τα δικαστήρια
ΔΙΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ.
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ
Κινητικότητα  Με βάση τον Υπαλληλικό Κώδικα, η κινητικότητα είναι η δυνατότητα μετακίνησης ενός δημοσίου υπαλλήλου από μία υπηρεσία σε μία άλλη, με σκοπό.
ΟΙ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΕΚΤΕΛΟΥΝΤΩΝ ΚΙΝΗΤΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΟΔΙΚΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΝΟΜΟΙ ΤΟΥ 2005 ΚΑΙ 2009 Χρίστος Χρίστου Λειτουργός Εργασιακών.
Φορολογικη Ι τιμολόγιο πώλησης
Ν. 1796/1988 Σύσταση Οργαν. Ασφάλισης Εξαγωγικών Πιστώσεων κλπ
Ψηφιακά Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

CommonsFest_ May 2015, Athens Δρ. Θεόδωρος Φ. Χίου Δικηγόρος LL.M., Σύμβουλος σε θέματα διανοητικής ιδιοκτησίας a Ιδρυτής του νομικού portal IPrights.gr Άδειες Creative Commons vs Συλλογική Διαχείριση Δυνατότητες και Προκλήσεις στη δημόσια χρήση μουσικής σε επιχειρήσεις τροφίμων και ποτών Σημείωση: Οι πληροφορίες που εμπεριέχονται στην παρούσα παρουσίαση δεν αποτελούν νομικές συμβουλές ούτε υποκαθιστούν τη συμβουλή δικηγόρου.

Οι άδειες Creative Commons στη μουσική – Tεχνητή δημιουργία ενός οιονεί δημόσιου τομέα (public domain) με διευρυμένες δυνατότητες πρόσβασης – Ακόμα και για εμπορική χρήση (μουσικών) έργων

Η πρωτότυπη μουσική, η οποία προστατεύεται από δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας (για όλη τη ζωή του δημιουργού και 70 χρόνια από το θάνατό του) δύναται να εκτελείται δημόσια μόνο με άδεια του δικαιούχου Δημόσια θεωρείται κάθε χρήση ή εκτέλεση ή παρουσίαση του έργου, που κάνει το έργο προσιτό σε κύκλο προσώπων ευρύτερο από το στενό κύκλο της οικογένειας και το άμεσο κοινωνικό περιβάλλον, ανεξαρτήτως από το αν τα πρόσωπα αυτού του ευρύτερου κύκλου βρίσκονται στον ίδιο ή σε διαφορετικούς χώρους (άρθρο 3 παρ. 2 Ν. 2121/1993) Δημόσια εκτέλεση σε Καταστήματα Υγειονομικού ενδιαφέροντος (ΚΥΕ) (εμπορική χρήση): εστιατόρια, μπαρ, καφενεία κλπ. Μουσική και δημόσια εκτέλεση: Basics first!

Οι δημιουργοί αναθέτουν τη διαχείριση των δικαιωμάτων τους για δημόσια εκτέλεση σε Οργανισμούς Συλλογικής Διαχείρισης (ΟΣΔ): ΑΕΠΙ κ Αυτοδιαχείριση Οι ΟΣΔ δίνουν άδειες για εκτέλεση του ρεπερτορίου που εκπροσωπούν: blanket licences  ελληνικό και αλλοδαπό ρεπερτόριο Προκαθορισμένο δημοσιοποιημένο αμοιβολόγιο, ανάλογα με είδος χρήσης, μέγεθος επιχείρισης κλπ. Καταβολή αμοιβής Αδειοδότηση μουσικής από ΟΣΔ

Πηγή: ΑΕΠΙ, ages/pdf_aepi/fi naltariff2015.pdf, σελ ages/pdf_aepi/fi naltariff2015.pdf Παράδειγμα (ΑΕΠΙ):

Αδειοδότηση λειτουργίας ΚΥΕ από Διοίκηση Άδεια ίδρυσης και λειτουργίας από Δήμο Δημοτικής άδεια χρήσης μουσικών οργάνων [άδεια μουσικής]

Μία ελληνική ιδιαιτερότητα: το άρθρο 63 παρ. 2. Ν. 2121/1993 «Προκειμένου να χορηγηθεί η κατά το νόμο απαιτούμενη αστυνομική άδεια για τη χρήση μουσικών οργάνων ή για την καταλληλότητα του χώρου ή όποια άλλη άδεια σχετική με χώρο όπου πρόκειται να εκτελεσθούν δημόσια μουσικές συνθέσεις ή άλλα έργα των οποίων η διαχείριση έχει ανατεθεί σε οργανισμό συλλογικής διαχείρισης, απαιτείται η προσαγωγή έγγραφης άδειας δημόσιας εκτέλεσης χορηγούμενης από τον οργανισμό συλλογικής διαχείρισης της εξουσίας δημόσιας εκτέλεσης.»

Άρθρο 5 παρ. 2. ΚΥΑ Φ.Α.2.1/31600/2013, Φ.Ε.Κ. : Β΄3106/ : «Για την χορήγηση άδειας χρήσης μουσικών οργάνων ο ενδιαφερόμενος υποβάλλει τα κάτωθι δικαιολογητικά: α) Αίτηση − Υπεύθυνη Δήλωση του άρθρου 8 του Ν. 1599/1986 του ενδιαφερομένου φυσικού ή νομικού προσώπου, σύμφωνα με το επισυναπτόμενο πρότυπο του παραρτήματος το οποίο αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της παρούσας. β) Το παράβολο που προβλέπεται από την υπ’ αριθ / απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών και Οικονομίας και Οικονομικών. γ) Φωτοαντίγραφο της άδειας λειτουργίας του καταστήματος ή της προέγκρισης. δ) Άδεια δημόσιας εκτέλεσης μουσικών συνθέσεων η οποία χορηγείται από αντίστοιχο Οργανισμό Συλλογικής Διαχείρισης, εφόσον η διαχείριση των πνευματικών δικαιωμάτων των δημιουργών έχει ανατεθεί σε Οργανισμό Συλλογικής Διαχείρισης και Προστασίας που λειτουργεί νόμιμα στην Ελλάδα, με άδεια του αρμόδιου Υπουργείου.»

Όμως: Σύμφωνα με το γράμμα του νόμου: Η προσαγωγή έγγραφης άδειας δημόσιας εκτέλεσης από ΟΣΔ [ΑΕΠΙ ή/και Αυτοδιαχείριση] απαιτείται προκειμένου να χορηγηθεί άδεια μουσικών οργάνων σε χώρο (κατάστημα) στον οποίο πρόκειται να εκτελεσθούν δημόσια μουσικές συνθέσεις ή άλλα έργα των οποίων η διαχείριση έχει ανατεθεί σε οργανισμό συλλογικής διαχείρισης [ΑΕΠΙ ή/και Αυτοδιαχείριση]. Εξ αντιδιαστολής: Η έγγραφη άδεια δημόσιας εκτέλεσης της ΑΕΠΙ/Αυτοδιαχείρισης δεν είναι αναγκαίο προαπαιτούμενο για τη χορήγηση διοικητικής-δημοτικής άδειας χρήσης μουσικών οργάνων εφόσον στο κατάστημα (θα) γίνεται αποκλειστική χρήση μουσικών έργων των οποίων η διαχείριση δεν έχει ανατεθεί σε οργανισμό συλλογικής διαχείρισης [έργα που δεν ανήκουν στο ρεπερτόριο ΑΕΠΙ/Αυτοδιαχείριση] Έτσι: απαιτείται μόνο Άδεια μουσικών οργάνων από το Δήμο

Προσαγωγή άδειας από ΟΣΔ για χορήγηση άδειας μουσικών οργάνων Σύμφωνα με το Νόμο (άρθρο 63 παρ. 2 Ν. 2121/1993): «....όπου πρόκειται να εκτελεσθούν δημόσια μουσικές συνθέσεις ή άλλα έργα των οποίων η διαχείριση έχει ανατεθεί σε οργανισμό συλλογικής διαχείρισης...» Σύμφωνα με ΚΥΑ Φ.Α.2.1/31600/2013 «...εφόσον η διαχείριση των πνευματικών δικαιωμάτων των δημιουργών έχει ανατεθεί σε Οργανισμό Συλλογικής Διαχείρισης και Προστασίας που λειτουργεί νόμιμα στην Ελλάδα, με άδεια του αρμόδιου Υπουργείου.»

Άδειες CC για εμπορική χρήση

Πχ. Ccradio.ellak.gr ή Συγκέντρωση Ανοιχτού ρεπερτορίου σε Ψηφιακές Πλατφόρμες

οι επιχειρηματίες που επιλέγουν να κάνουν δημόσια εκτέλεση αποκλειστικά ρεπερτορίου που υπάγεται σε καθεστώς αδειών CC δεν υποχρεούνται στην προσαγωγή της έγγραφης άδειας δημόσιας εκτέλεσης από ΟΣΔ Και στη συνακόλουθα στην καταβολή τελών σε ΟΣΔ Για να λάβουν την διοικητική-δημοτική άδεια μουσικών οργάνων από το Δήμο Σύμφωνα με την ορθή ερμηνεία του άρθρου 63 παρ. 2 για την αμιγή (αποκλειστική) δημόσια εκτέλεση μουσικών συνθέσεων που ΔΕΝ αποτελούν μέρος του ρεπερτορίου της ΑΕΠΙ ή της Αυτοδιαχείρισης, σε κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος απαιτείται καταρχήν μόνο η διοικητική-δημοτική άδεια χρήσης μουσικών οργάνων από τον αρμόδιο ΟΤΑ και όχι άδεια από κάποιον ΟΣΔ. Το ίδιο ισχύει και για: Έργα που ανήκουν στο δημόσιο τομέα Έργα των οποίων οι δημιουργοί δεν είναι μέλη ΟΣΔ και δεν κάνουν χρήση των αδειών CC [ανεξάρτητα ρεπερτόρια].

Πηγή:

Προκλήσεις αποκλειστικής δημόσιας εκτέλεσης ανοιχτού ρεπερτορίου ο ενδιαφερόμενος χρήστης θα πρέπει «να διασφαλίσει πως δεν εκτελεί ή δεν πρόκειται να εκτελέσει μουσικά έργα των οποίων έστω και ένας από τους δημιουργούς (συνθέτες ή στιχουργούς) είναι μέλος του οργανισμού για τον οποίο δηλώνει ότι δεν θα χρησιμοποιήσει το ρεπερτόριό του Οι άδειες CC παραχωρούνται χωρίς καμία εγγύηση και περιέχουν αποποίηση οποιασδήποτε ευθύνης για αποζημίωση Τεκμήριο υπέρ ΟΣΔ για εκπροσώπηση (55 παρ. 2 εδ. α΄ Ν. 2121/1993)  ο χρήστης θα φέρει το βάρος απόδειξης της μη συμπερίληψης των ανοιχτών έργων που εκτελούνται δημόσια στο κατάστημά του στο ρεπερτόριο του ΟΣΔ

Ανταγωνιστική συνύπαρξη μεταξύ των «παραδοσιακών» δομών της πνευματικής ιδιοκτησίας και του μοντέλου της ανοιχτής διαχείρισης των δημιουργημάτων Οι ενδιαφερόμενοι εφόσον δεν εκτελούν δημόσια ρεπερτόριο που εκπροσωπείται από ΟΣΔ αλλά αποκλειστικά ανοιχτό ρεπερτόριο που διέπεται από άδειες CC (που επιτρέπουν εμπορική χρήση), μπορούν να αποκτήσουν τη δημοτική άδεια χρήσης μουσικών οργάνων, υποβάλλοντας υπεύθυνη δήλωση με αντίστοιχο περιεχόμενο στον αρμόδιο Δήμο, χωρίς να είναι αναγκασμένοι να προσκομίσουν άδεια από ΟΣΔ και να καταβάλλουν τα αντίστοιχα τέλη Ορισμένες φορές: μεροληπτική ερμηνεία του υπάρχοντος νομικού πλαισίου για δημόσια εκτέλεση μουσικής σε ΚΥΕ υπέρ της παραδοσιακής συλλογικής διαχείρισης και εις βάρος των ενδιαφερόμενων χρηστών και των εναλλακτικών (ανοιχτών) ρεπερτορίων οι χρήστες μουσικής, πέραν των ΚΥΕ, πρέπει να έχουν αντικειμενική ενημέρωση γύρω από τις δυνατότητες που τους παρέχει το υπάρχον νομικό πλαίσιο για τη δημόσια εκτέλεση μουσικής, ώστε να είναι σε θέση να επιλέγουν συνειδητά το καθεστώς αδειοδότησης που επιθυμούν και ταιριάζει στις ανάγκες τους Συμπεράσματα

Thank you for your attention! Contact for all inquiries Facebook.com/IPrightsGR