Δημήτριος Ε. Κυριακός Πληροφορικός,MSc,MBA,MEd

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

 Από τις ανάγκες εκπαίδευσης της οικονομίας στις ανάγκες εκπαίδευσης του ατόμου : Το επαγγελματικό προφίλ ως στοιχείο σύζευξης της προσφοράς με τη ζήτηση.
ΧΡΗΣΗ ΕΚΠ/ΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
‘’MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ’’ ΤΩΝ MULTIMEDIA
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Α.Π.Θ.
ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΠΥΡΓΟΥ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ Μ. Μ. Ε
Από Βίνα Τριγκάκη. «Π ΟΛΥΜΕΣΑ » Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων.
ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
Το Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων (NQF): Θεωρία και Πράξη - Η ανάπτυξη του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων και η εφαρμογή του στους κλάδους του Εμπορίου και του Αγροτικού.
ΟΙ > ΤΩΝ MULTUMEDIA ΣΤΟ BLOG MAΣ. Περιγραφή των Multimedia  Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον.
ΟΙ “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ
ΟΙ “ MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA
Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
«MULTI –ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ» ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ
ΡΟΗ Υ: ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
ΠΜΣ ΠΡΟΗΓΜΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Κατεύθυνση ΤΕΔΑ Τεχνολογίες Διαχείρισης Ασφάλειας Security Management Engineering Τμήμα Πληροφορικής ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
Οι “multi-Διαστασεις” Των Multimedia
Χαρακτηριστικά συνθετικής κίνησης 1 Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ & ΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (ΤΠΕ) ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Λάμπρος Πόλκας.
Διδακτικά οφέλη από τη χρήση του διαδραστικού πίνακα στην τάξη
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
Χρησιμότητα & Τρόποι Αξιοποίησης από τους Διαπραγματευτές των μερών
ΟΙ “ΜULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Κατερίνα Τζίκα Ειδικός Εφαρμογών Πληροφορικής με Πολυμέσα.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ –ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ : ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΣΕ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΠΡΟΤΥΠΟ MPEG-4 ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ.
Ημερίδα Ενημέρωσης για Θέματα Σταδιοδρομίας Πρακτική Άσκηση Αγγελίδου Ραΐσα, Σιγανός Μάριος Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδας Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές.
Ο τομέας της Πληροφορικής
ΠΟΛΥΜΕΣΑ. OI “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ Τι είναι τα πολυμέσα? Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας.
ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΟΜΩΝ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΔΙΑΔΥΚΤΙΑΚΗ ΠΥΛΗ ΔΑΣΤΑ Κ. Κοντογιάννης Αν. Καθηγητής ΣΗΜΜΥ, Ε.Μ.Π.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
“MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ Τα Πολυμέσα είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών.
Για τη διδασκαλία των πολυμέσων 1/15 ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης,
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας «Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών με έμφαση στις Νέες Τεχνολογίες της Πληροφορίας» «Ψηφιακός.
Κατάρτιση Στελεχών ΟΤΑ σε θέματα ΤΠΕ: Ηλεκτρονική Μάθηση Λάζαρος Μεράκος Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστήμιο Αθηνών.
 Αντί για τον όρο Πληροφορική χρησιμοποιείται πλέον ο όρος Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών: ΤΠΕ (ICT: Information and Communications.
Μάϊος 2013 Π.Μ.Σ. Πληροφορικής.
ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ:ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1ο Ιστορική αναδρομή Οι υπολογιστές στη ζωή μας ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2ο Βασικές έννοιες της Πληροφορικής Κώδικες αναπαράστασης.
ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ 2ΟΥ ΕΠΑΛ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
Πολυμέσα Οι “multi-διαστάσεις’’ των multimedia. Περιγραφή Ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων πολλαπλών.
Καλέμας Απόστολος, ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ, Λάρισα Μάιος 2008 Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία Αναλυτικό.
19η Συνάντηση Εκπαιδευτικών Δυτ. Μακεδονίας ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Πολυμεσικές Εφαρμογές με Χρήση ΕΛ/ΛΑΚ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΖΗΜΑΣ Εκπαιδευτικός ΠΕ19 Πληροφορικός ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ.
Χρήση των Τ.Π.Ε στη διοίκηση της Εκπαίδευσης οι Τ.Π.Ε ως αυτόνομο γνωστικό αντικείμενο δηλ διδασκαλία των βασικών δεξιοτήτων χειρισμού Η.Υ. οι Τ.Π.Ε ως.
2ο ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Διδακτική Πληροφορικής
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΤΣΩΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
ΑΜΕρίΑς: Πληροφοριακό Σύστημα Δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Γεώργιος Κουρουπέτρογλου
ΕΙΣΑΓΩΓΉ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΉ ΝΊΚΟΣ ΠΑΠΑΔΆΚΗΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ.
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ schools.gr/content/index.php?lesson_id=1 &ep=67 schools.gr/content/index.php?lesson_id=1.
Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική διαδικασία Ξυνή Παναγιώτα Πληροφορικός ΠΕ19 M.Sc. Ίλιον, 11/12/2014.
Εκπαιδευτική Τεχνολογία και Διδασκαλία (Roblyer) Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Ενσωμάτωση εργαλείων.
Κατή Αργυρώ Πρωτοψάλτου Θεόφιλος Τσαρτσαράκης Αντώνιος
Παρουσίαση Web 2.0 εργαλείων
Κατηγορίες και Προδιαγραφές Λογισμικού Η/Υ (Software)
Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών Ροή Λ: Λογισμικό
Πολυμέσα και Υπερμέσα στη Διδασκαλία και τη Μάθηση
ΜΑΘΗΜΑ: «ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ»
ΤΑ ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
Λογισμικό Συστήματος και Λογισμικό Εφαρμογών
Παρουσίαση της ύλης του μαθήματος «Εφαρμογές Υπολογιστών»
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός ΙΙ
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Οι Κατευθύνσεις στο τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΠΟΛΥΜΕΣΑ / WEB DESIGNER / VIDEO GAMES) ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΑ & ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ … Δημήτριος Ε. Κυριακός Πληροφορικός,MSc,MBA,MEd Διευθυντής Δ.Ι.Ε.Κ. Αιγάλεω Πρόεδρος Ένωσης Πληροφορικών Ελλάδας (Ε.Π.Ε.)

Βασικές Επαγγελματικές Γνώσεις, Δεξιότητες και Ικανότητες Απαιτήσεις σε υλικά και πόρους για τη δημιουργία πολυμεσικής εφαρμογής. Βασικό πλαίσιο συμπεριφοράς και επαγγελματικής επικοινωνίας. Δημιουργία διαγραμμάτων ροής και τεχνικές προδιαγραφές ψηφιακών αρχείων. Διαδικασίες και κριτήρια επιλογής ειδικών συνεργατών για τη δημιουργία πολυμεσικής εφαρμογής. Διαδικασίες παράδοσης και αρχειοθέτησης υλικού πολυμεσικής εφαρμογής. Εισαγωγή στην Πληροφορική. Έλεγχος συμβατότητας, διαλειτουργικότητας των επιμέρους στοιχείων και αρτιότητας της πολυμεσικής εφαρμογής. Θεσμικό πλαίσιο διαφύλαξης προσωπικών και ευαίσθητων δεδομένων. Θεωρία Των Πολυμέσων και Υπερμέσων. Λειτουργικά συστήματα Windows XP-Vista-7, Apple OS, Unix - Linux. Λογισμικό διαμόρφωσης χρονοδιαγράμματος. Περιγραφή, τρόπος καταγραφής σεναρίων και παρουσίασης εναλλακτικών σεναρίων για τη δημιουργία πολυμεσικών εφαρμογών. Πηγές και μέσα αναζήτησης πολυμεσικών εφαρμογών. Προετοιμασία και προγραμματισμός της δομής της πολυμεσικής εφαρμογής. Σχεδίαση προγράμματος πολυμέσων. Τεχνικές συλλογής και οριστικοποίησης επιμέρους στοιχείων πολυμεσικής εφαρμογής. Τεχνικές χειρισμού προβλημάτων και παραπόνων με πελάτες. Τεχνολογία Εκτυπώσεων & Αναπαραγωγής Ψηφιακών Μέσων. Τεχνολογία Πολυμέσων. Τυπογραφικός Σχεδιασμός Εντύπων & Εφαρμογών Πολυμέσων. Χρώμα Γραφικών Τεχνών & Πολυμέσων.

Ειδικά Επαγγελματικά Προσόντα ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ Ανάπτυξη Multimedia Εφαρμογών για Συστήματα Πληροφορικής Κοινής Χρήσης (Shared Access Computing). Ανάπτυξη εφαρμογών με χρήση εργαλείων τύπου Cast / Score / Scripting paradigm. Βάσεις δεδομένων και ηλεκτρονικές βιβλιοθήκες για πολυμεσικές εφαρμογές. Γλώσσες Προγραμματισμού. Είδη και τεχνικές διαμόρφωσης επιμέρους στοιχείων πολυμεσικής εφαρμογής. Είδη λογισμικού για την παραγωγή πολυμεσικής εφαρμογής (π.χ μουσική, video, animation, εικόνες, φωτογραφίες). Είδη λογισμικού και τεχνικές επίλυσης προβλημάτων λειτουργίας. Είδη, περιεχόμενο και απαιτήσεις πολυμεσικής εφαρμογής. Είδη, πηγές και μέσα αναζήτησης πολυμεσικών εφαρμογών και νέων προϊόντων για την δημιουργία πολυμεσικών εφαρμογών. Επεξεργασία Animation. Επεξεργασία Video. Επεξεργασία Μακέτας. Επικοινωνίες Δεδομένων – Δίκτυα. Ηλεκτρονική Επεξεργασία Εικόνας. Πολυμέσα & Λειτουργικά Συστήματα (Διασύνδεση Προγραμματισμού Εφαρμογών, Γραφική Διεπιφάνεια Χρήστη). Προετοιμασία, τεχνικές προδιαγραφές και διαδικασία ελέγχου γραφικής διεπαφής χρήστη. Τεχνικές ενσωμάτωσης επιμέρους στοιχείων στην πολυμεσική εφαρμογή. Τεχνικές επανεπεξεργασίας ψηφιακών στοιχείων της πολυμεσικής εφαρμογής. Τεχνικές προδιαγραφές πολυμεσικών εφαρμογών ανάλογα με το είδος (π.χ εικόνα, επεξεργασία μακέτας, Animation, Video).

Ειδικά Επαγγελματικά Προσόντα ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ Άνετη χρήση διαμόρφωσης χρονοδιαγράμματος. Άνετη χρήση δικτύων, βάσεων δεδομένων και ηλεκτρονικών βιβλιοθηκών. Άνετη χρήση διαγραμμάτων ροής. Άνετη χρήση τεχνικών διαμόρφωσης ψηφιακών στοιχείων πολυμεσικής εφαρμογής. Άνετη χρήση γλώσσας προγραμματισμού και ανάπτυξης πολυμεσικών εφαρμογών. Άνετη χρήση τεχνικών ενσωμάτωσης ψηφιακών στοιχείων. Άνετη χρήση τεχνικών επανεπεξεργασίας ψηφιακών στοιχείων. Ενεργός ακρόαση. Επικοινωνία. Πρωτοβουλία. Επίλυση προβλημάτων. Κρίση και λήψη απόφασης. Ψηφιακή δεξιότητα. Οργανωτικότητα. Διαχείριση χρόνου. Εξελικτική ικανότητα. Κοινωνική αντίληψη.

Ειδικά Επαγγελματικά Προσόντα ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ Καλή μνήμη. Δημιουργική ικανότητα. Δημιουργική – αφαιρετική ικανότητα. Τακτοποίηση Πληροφοριών. Συμπερασματική ικανότητα. Παρατηρητικότητα. Ευελιξία κατηγοριοποίησης. Φαντασία.

Επαγγελματικές Προοπτικές Η ζήτηση για το επάγγελμα είναι τέτοια ώστε η πλειονότητα των επαγγελματιών να βρίσκει ικανοποιητική απασχόληση. Ιδιαίτερα οι τεχνικοί που έχουν ήδη κάποια εμπειρία, μπορούν να επιλέξουν μεταξύ όλων των ειδών των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον κλάδο της πληροφορικής και το αντικείμενο προσιδιάζει στα ενδιαφέροντά τους. Από την διαδικασία αντιστοίχισης της εν λόγω ειδικότητας με επάγγελμα βάση του προτύπου ISCO 08 σε τριψήφιο επίπεδο, προκύπτει η παρακάτω αντιστοίχιση ενώ παρατίθενται και τα στοιχεία απασχόλησης του εν λόγω επαγγέλματος ανά τρίμηνο την κατά τα έτη 2011 – 2013.

Πρόγραμμα Σπουδών Ειδικότητα Τεχνικός Εφαρμογών Πληροφορικής (Πολυμέσα/ Web Designer - Developer /Video Games)   ΕΞΑΜΗΝΟ Α Β Γ Δ Α/Α ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θ Ε Σ 1 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ 2 4 ΑΛΓΟΡΙΘΜΙΚΗ ΚΑΙ ΔΟΜΕΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Ι ΓΛΩΣΣΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Ι 3 5 ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ 6 ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ 7 ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ INTERNET 8 ΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Ι 9 ΓΛΩΣΣΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ II (C) 10 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΕΙΚΟΝΑΣ (PHOTOSHOP) 11 ΓΛΩΣΣΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΙΙΙ (ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ C++) 12 ΓΛΩΣΣΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ IV (OpenGL) /Python 13 ΓΛΩΣΣΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ V (PHP) 14 ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ (Unreal Editor, Half Life, Doom Editor) 15 ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΩΝ ΓΡΑΦΙΚΩΝ Ι (3DS MAX) 16 ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΜΙΚΡΟΣΥΣΚΕΥΩΝ ΚΑΙ Η/Υ (C++, JAVA) 17 ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ 18 ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ VIDEO 19 ΠΟΛΥΜΕΣΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ (FLASH) 20

Τι συμβαίνει στο εξωτερικό; Βρετανία http://www.prospects.ac.uk/your_hnd_what_next.htm

Online courses Η τεχνολογία αλλά κι η εκπαίδευση είναι δύο τομείς που εξελίσσονται παράλληλα και βέβαια επηρεάζουν ο ένας τον άλλον αφού είναι άρρηκτα συνδεδεμένοι. Τα βήματα που έχουν γίνει στην τεχνολογία επιτρέπουν και ουσιαστικά προωθούν νέους και διαφορετικούς τρόπους εκπαίδευσης και μάθησης. Η δυνατότητα πλέον για εξ’ αποστάσεως μάθησης και παρακολούθηση μαθημάτων, σεμιναρίων, διαλέξεων και διάφορων εκπαιδευτικών γεγονότων είναι μία παγιωμένη κατάσταση και μία απλή καθημερινότητα ειδικότερα για νεότερους μαθητές και φοιτητές. Τα MOOC- massive open online course δηλαδή ελεύθερα διαδικτυακά μαθήματα είναι μία μορφή εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης που έχει αποκτήσει σταθερό κοινό που για λόγους οικονομίας, απόστασης ή χρόνου προτιμάει αυτό τον τρόπο εξειδίκευσης και συνέχισης των σπουδών τους.

Online courses https://www.edx.org/ https://www.coursera.org/ https://www.futurelearn.com/ https://www.udemy.com/ http://ocw.mit.edu https://www.open2study.com/courses