ΟΑΚΑ Προσωρινά Οικονομικά στοιχεία ΜΑΡΤΙΟΣ 2015

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Advertisements

Χρηματοδοτικό Σχέδιο για τη ΜΕΑ της ΔΙΑΔΥΜΑ Στρατηγική Υλοποίησης για την Περίοδο
SWOT ANALYSIS ΓΙΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
25 Σεπτεμβρίου Claw Back, Rebates: Δαπάνη ΕΟΠΥΥ 2. Χρέη – PSI - Συμψηφισμοί 3. Ανατιμολόγηση “Σεπτεμβρίου” – Νέα φάρμακα 4. Σύστημα Αποζημίωσης.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΧΡΗΣΗΣ 2011 & ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΔΙΕΤΙΑΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΤΖΑΛΗ ΚΕΡΚΥΡΑ 2004.
Ινστιτούτο Στρατηγικών και Αναπτυξιακών Μελετών
Οργάνωση και Διοίκηση Αθλητισμού Ορισμός της Αθλητικής Βιομηχανίας
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ & ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 28/05/2004.
ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 13.2 Αρχές και οικονομικοί κανόνες για την κινητικότητα.
Εισαγωγή στη Λογιστική
ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΔΡΑΣΗΣ Αγγελική Βογιατζή
Κύρια Ευρήματα Μελετών και Ερευνών Θοδωρής Λιανός.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Msc Αντωνία Μανιάτη.
ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΩΝ
1 Προϋπολογισμός 2007 Δεκέμβριος Ποια είναι τα κριτήρια αξιολόγησης του Κρατικού προϋπολογισμού ; Ο προϋπολογισμός του 2007, όπως και κάθε προϋπολογισμός,
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΕΠΑΝ ΣΤΟ ΤΟΜΕΑ ΤΩΝ ΑΠΕ
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
GREEK ICT FORUM: ΕΤΗΣΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Φάση 2: Αvάπτυξη εθνικών και ευρωπαϊκών σεναρίων Ορφανός Ευθύμιος.
Κοινωνικοοικονομική Αξιολόγηση Επενδύσεων Διάλεξη 2 η Δημόσιες Επενδύσεις και Αναπτυξιακά Έργα.
Κοινωνικοοικονομική Αξιολόγηση Επενδύσεων Διάλεξη 1η
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΟΥ ΗΡΩ, Α.Ε.Μ 7322 ΣΕΡΡΕΣ, 10 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2010
2η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ
ΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ; Οι βασικοί οικονομικοί λόγοι για την κυβερνητική παρέμβαση είναι:  Ο επιχειρηματικός κύκλος- οι αποφάσεις σχετικά με.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
ΕΣΟΔΑ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ - ΕΤΑΙΡΙΩΝ
Πανεπιστήμιο Κρήτης Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Μελέτη βιωσιμότητας ακτοπλοϊκής γραμμής Ρεθύμνου – Πειραιά Χρηματοδότηση Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Ρεθύμνου.
ΤΟ Α.Ε.Π. ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΜΕΤΡΗΣΗΣ ΤΟΥ.. Τι ονομάζουμε Α.Ε.Π. ; Το ποσό που αξίζουν τα αγαθά και οι υπηρεσίες που παράγει μια οικονομία σε ένα συγκεκριμένο.
Λ. Κηφισίας 3, Μαρούσιτηλ.: fax.:
Β΄ ΦΑΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Επιχειρησιακός Σχεδιασμός Οικονομικός Σχεδιασμός - Δείκτες Παρακολούθησης ΔΗΜΟΣ ΛΑΡΙΣΑΙΩΝ – ΤΜΗΜΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ.
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Μακεδονίας - Θράκης ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ.
1 Κόστος λειτουργίας πλοίου 2008 Καύσιμα45-50% Μισθοί23-25% Επισκευή10-12% Λιμενικά έξοδα7-10% Ασφάλιση2% Άλλα5-6%
Τι είναι Χρηματοδοτική Διοίκηση;...τομέας των χρηματοοικονομικών ο οποίος ασχολείται κυρίως με τη διοίκηση μιας επιχείρησης Βασικές Χρηματοοικονομικές.
Εργαστήριο Συστημάτων Αποφάσεων και Διοίκησης Μελέτη Περίπτωσης Οι πωλήσεις του μηνός Δεκεμβρίου για την εταιρία «ΘΗΤΑ Α.Ε. ήταν € ενώ οι πωλήσεις.
Χρηματοοικονομική Ανάλυση …η διαδικασία άντλησης οικονομικών πληροφοριών από τα χρηματοοικονομικά στοιχεία μιας εταιρείας. Η χρηματοοικονομική ανάλυση.
Ελεγκτικό Συνέδριο Επιχορηγήσεις Δήμων σε πολιτιστικά και αθλητικά σωματεία Α. Σώκος Δ. Εισηγητής ΕλΣ Δ. Εισηγητής ΕλΣ Διημερίδα ΚΕΔΕ Αθήνα, 14 και
ΜΕΘΟΔΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΝΕΚΡΟΥ ΣΗΜΕΙΟΥ
1 Ανώνυμη Εταιρεία ΙI ΔΙΔΑΣΚΩΝ: ΠΑΤΣΙΟΛΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 2010.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΟΜΩΝ ΔΗΜΩΝ
Πρόεδρος Εφοριακών – Οικονομολόγoς MBA, Msc
Εισαγωγή στις δημόσιες επιχειρήσεις και οργανισμούς
Λογιστική Κόστους Ενότητα # 10: Προϋπολογισμοί Διδάσκουσα: Σάνδρα Κοέν
ΠΡΟΤΥΠΟ ΥΠ’ΑΡΙΘΜΟΝ 7: ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΑΜΙΑΚΩΝ ΡΟΩΝ
Διοικητική Λογιστική Ενότητα # 5: Στατικοί-ελαστικοί προϋπολογισμοί
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο Συστήματα χρηματοοικονομικής διοίκησης
Ετερόρρυθμη Εταιρεία (Ε.Ε.)
Ετερόρρυθμη Εταιρεία (Ε.Ε.)
ΟΡΑΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ Η ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ Οικονομική ,κοινωνική , πολιτιστική ανάπτυξη, δημιουργία θέσεων εργασίας. Μια καθαρή, όμορφη, βιώσιμη πόλη. Να.
Παράδειγμα 1 Μια ΚΑΕ παρουσίασε τα εξής αποτελέσματα για τα έτη 2006 και Κέρδη χρήσης
ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΤΗΣ ΕΤΕΑΝ ΑΕ
UEFA “Financial Fair Play Regulation” και λογιστικές επιπτώσεις
ΜΑΘΗΜΑ: ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ Ο. ΒΡΟΝΤΟΥ, PhD
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ
Ειδικό Διοικητικό Δίκαιο Δημόσιες επιχειρήσεις
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Συνοπτικός Οικονομικός Απολογισμός
Αρχές Χρηματοοικονομικής Διοίκησης
Η μέθοδος της συνεισφοράς
Η ειδική εισφορά αλληλεγγύης στις συντάξεις του Δημοσίου υπό το πρίσμα της απόφασης 244/2017 της Ολομελείας του Ελεγκτικού Συνεδρίου Ιωάννης Γ.-Στ. Κούρτης.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ TEAMWORK
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΒΙΟΤΕΧΝΩΝ & ΕΜΠΟΡΩΝ Ν
Αποτελεσματική Διοίκηση Επιχειρήσεων
Εισαγωγή στη Διοικητική Λογιστική
ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Η επιχείρηση ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΠΑΝΕΦΑΝ ΑΕ, που εδρεύει στην περιφέρεια Β.ΑΙΓΑΙΟΥ. εντάχθηκε στη Δράση «Ενίσχυση Τουριστικών ΜΜΕ για τον εκσυγχρονισμό.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΟΑΚΑ Προσωρινά Οικονομικά στοιχεία ΜΑΡΤΙΟΣ 2015 ΟΑΚΑ Προσωρινά Οικονομικά στοιχεία ΜΑΡΤΙΟΣ 2015 Συνοπτικό ενημερωτικό σημείωμα Απολογιστικά & συγκριτικά στοιχεία 2010-2014 Βασίλης Κάκκος τ. Συντονιστής Γενικός Διευθυντής

Στοιχεία απολογισμών Έτος Επιχορηγήσεις (Δ 2014-2009) Πωλήσεις Ανθρώπινο δυναμικό (τακτικό προσωπικό) 1/1 (31/12) (Δτ 2014-2009) 2015 (πρ.) 2014 2013 2012 2011 2010 2009 7.000.000,00 7.000.000,00 (-68,2%) 8.985.657,00 10.692.000,00 12.100.000,00 18.590.000,00 22.000.000,00 5.000.000,00 6.824.000,00 (-37,3%) 5.573.000,00 6.870.000,00 7.745.000,00 9.500.000,00 10.887.000,00 161(155) 181(161) (-43,9%) 210(181) 223(210) 244(223) 287(244) 298(287) 2005 2007 19.995.409,09 21.280.000,00 6.253.569,97 8.966.331,29 334(328) 321(313)

Εκτέλεση προϋπολογισμών και συγκριτικά στοιχεία Εκτέλεση προϋπολογισμών και συγκριτικά στοιχεία Από πλευράς επιχορηγήσεων εισπράχθηκαν 7.000.000,00 ευρώ και φθάσαμε στο 100% του εγκεκριμένου προϋπολογισμού και της εγκριθείσας χρηματοδότησης από τον ΤΠ Η κανονική εκτέλεση της επιχορήγησης το 2012, το 2013 και το 2014 δεν αύξησε το πρόβλημα (αλλά αντίθετα το μείωσε) που είχε δημιουργηθεί το 2011 στην εξυπηρέτηση τρεχουσών δαπανών όσο και ληξιπρόθεσμων οφειλών που σε συνδυασμό με την οικονομική κατάσταση των χρηστών (αθλητικές ομοσπονδίες, φορείς Δημοσίου και ΠΑΕ) που αντιμετώπιζαν οικονομικά προβλήματα μας οδήγησε στο β’ εξάμηνο του 2011 και στο α’ εξάμηνο του 2012 σε ένα ταμειακό αδιέξοδο. Η μη εκτέλεση του εγκεκριμένου προϋπολογισμού το 2011 από την ΓΓΑ ως προς το σκέλος των επιχορηγήσεων (12,1 εκ. ευρώ αντί για 18,0 εκ. ευρώ) δημιούργησε συνθήκες οικονομικής ασφυξίας. Οι πωλήσεις του 2012 παρουσιάζουν μείωση στο 11,3% (σε σχέση με το 2011) και του 2013 μείωση στο 18,9% (σε σχέση με το 2012). Η μείωση οφείλεται σχεδόν αποκλειστικά στην αποχώρηση της ΠΑΕ ΠΑΟ, στον υποβιβασμό της ΑΕΚ, στην ΚΑΕ ΠΑΟ και στο Υπουργείο Υγείας. Αντίθετα, το 2014 παρατηρείται ετήσια αύξηση των πωλήσεων μετά από 4 έτη μειώσεων και ανέρχεται στο 22,4% (6.824.000 το 2014 από 5.573.000 το 2013) με τις πωλήσεις να επανέρχονται στα επίπεδα του 2012. Η αύξηση των πωλήσεων (τα 2/3 περίπου) κυρίως οφείλεται στην τιμολόγηση παλαιών οφειλών (Υπουργείο Υγείας και ΕΟΠΥΥ) και τόκων (Αναπτυξιακή Δήμου Αθηναίων και ΠΑΕ ΠΑΟ). Στην σύγκριση πενταετίας (2014-2009) η κρατική χρηματοδότηση μειώθηκε κατά 68% περίπου, το προσωπικό κατά 44% και οι πωλήσεις κατά 37% περίπου.

Στοιχεία απολογισμών Έτος Σύνολο εξόδων Σύγκριση ανά έτος Σύγκριση 2014-2009 & 2007-2009 2015 εκτ 2014 2013 2012 2011 2010 2009 12.000.000,00 11.806.000,00 12.734.000,00 17.093.393,00 22.208.890,04 26.950.782,76 34.649.478,00 ( -7,3%) (-25,5%) (-22.8%) (-17,6%) (-22,2%) (-65,9%) (+4,6%) 2007 33.113.641,10

Στοιχεία απολογισμών Έτος Ίδια έσοδα (πωλήσεις) / σύνολο εξόδων (%) Ίδια έσοδα (πωλήσεις)/ σύνολο εσόδων (%) 2014 2013 2012 2011 2010 2009 57,8% 43,8% 39,5% 34,9% 35,0% 31,4% 49,4% 38,3% 38,8% 38,9% 33,6% 32,9% 2007 27,1% 29.5%

Στοιχεία απολογισμών 2015πρ 2014 2013 2012 2011 2010 2009 4,50 4,60 Έτος –έξοδα (σε εκατ. Ευρώ) Αμοιβές & παροχές σε προσωπικό πάσης φύσεως Φόρος εισοδήματος + ΦΠΑ μη εκπιπτώμενος Παροχές τρίτων (ΔΕΗ, Φυσικό Αέριο, ΕΥΔΑΠ, ΟΤΕ, κλπ) + πετρέλαιο 2015πρ 2014 2013 2012 2011 2010 2009 4,50 4,60 5,49 8,25 12,15 18,27 23,33 1,30 + 0,45 1,413+0,58 1,065+0,49 1,26 + 0,48 1,83 + 0,67 0,23 + 0,63 0,20 + 0,65 3,30 3,35 3,29 4,44 4,01 4,14 4,57 2007 21,14 0,50 + 0,50 3,83 Καθαρισμός εγκαταστάσεων Φύλαξη εγκαταστάσεων 0,30 0,254 0,46 0,69 0,77 1,11 1,19 0,18 0,125 0,11 0,13 0,16 0,47 0,63 1,78 0,58

Στοιχεία απολογισμών Η μείωση του συνόλου των δαπανών είναι πολύ σημαντική (μείωση 66% στη σύγκριση 2014-2009) Οι δαπάνες του 2012, του 2013 και του 2014 ήταν εντός των προβλέψεων Σε όλες τις επιμέρους δαπάνες υπάρχουν μειώσεις παρά το ότι έχουν γίνει σημαντικές αυξήσεις στις τιμές με χαρακτηριστικότερη αυτή του φυσικού αερίου Από τις επιμέρους κατηγορίες των δαπανών – εξόδων που αποτελούν περίπου το 90-93% των δαπανών – εξόδων σημειώνουμε τη ραγδαία μείωση στην τετραετία (2014-2009) στις κατηγορίες (α) των αμοιβών –παροχών στο πάσης φύσεως προσωπικό (-80%), (β) στην καθαριότητα (-79%), (γ) στη φύλαξη (-80%). Αντίθετα, η αύξηση του φόρου εισοδήματος είναι +706%. Στις υπόλοιπες κατηγορίες δαπανών-εξόδων που δεν αναφέρονται στον πίνακα σημειώνεται αναλογική μείωση των ποσών από 4,075 εκ. ευρώ το 2009 σε 1,484 εκ. ευρώ το 2014 (-63,6%). Εκτός φόρου εισοδήματος και μη εκπιπτόμενου ΦΠΑ οι δαπάνες του 2014 ανέρχονται σε 9,813 εκ. ευρώ έναντι 33,799 εκ. ευρώ το 2009 (μείωση 71%).

Συγκριτικά Στοιχεία 2005 - 2014 Συνολική έκταση (σε τμ) Πωλήσεις (ευρώ) Ανθρώπινο δυναμικό Πωλήσεις/ τμ (ευρώ) Πωλήσεις/ υπάλληλο (ευρώ) Υπάλληλοι/ 1000 τμ Αμοιβές & έξοδα προσωπικού /πωλήσεις 2005 1.000.000 6.253.569 328 6,25 19.065 0,32 2,72 2014 6.824.000 181 (161) 6,824 37.701 (42.385) 0,181 (0,161) 0,674

Διαχείριση οφειλών του ΟΑΚΑ και οφειλών προς το ΟΑΚΑ Αρχές Αύγουστου 2010 σύνολο οφειλών προς το ΟΑΚΑ 9,5 εκ. ευρώ περίπου Αρχές Αυγούστου 2010 σύνολο οφειλών του ΟΑΚΑ 8,0 εκ. ευρώ περίπου προς προμηθευτές και υπηρεσίες

Διαχείριση οφειλών του ΟΑΚΑ και οφειλών προς το ΟΑΚΑ (σε χιλ. ευρώ) Διαχείριση οφειλών του ΟΑΚΑ και οφειλών προς το ΟΑΚΑ (σε χιλ. ευρώ) 2009 2010 2011 2012 Οφειλές προς το ΟΑΚΑ ΣΥΝΟΛΟ (*συμψ. Με ΠΑΕ ΠΑΟ) 8.280 10.370 (10.275) 11.068 (10.320) 10.800 (10.053) Οφειλές του ΟΑΚΑ 10.402 9.406 12.899 12.073 Διόρθωση ** (*συμψ. Με ΠΑΕ ΠΑΟ και αφαιρ. Αποζημ.) 9.478 7.979 10.844 10.106 ΔΙΑΦΟΡΑ ΓΡΑΜΜΩΝ 1*- 3 - 1.198 + 2.296 - 524 -53 2013 11.161 (11.161) 2.599 1.379 + 9.782 2014 12.360 1.335 +11.025

Οφειλές προς το ΟΑΚΑ Η σημαντική αύξηση των οφειλών (2012-2013, περίπου 1,1 εκ. ευρώ) προς το ΟΑΚΑ οφείλεται σχεδόν αποκλειστικά στις ΠΑΕ ΠΑΟ, ΠΑΕ ΑΕΚ και ΚΑΕ ΠΑΟ όπως αναλύεται παρακάτω. Η σημαντική αύξηση των οφειλών (2013-2014, περίπου 1,2 εκ. ευρώ) προς το ΟΑΚΑ οφείλεται σχεδόν αποκλειστικά στην τιμολόγηση τόκων προς την αναπτυξιακή του δήμου Αθηναίων (+277.000), στην τιμολόγηση του ΕΟΠΥΥ (+98.000) και του Υπουργείου Υγείας (+595.000) για καταναλώσεις ηλεκτρικού ρεύματος παρελθόντων ετών.

Διάρθρωση οφειλών του ΟΑΚΑ σε χιλ. ευρώ 2009 2010 2011 2012 Προμηθευτές & υπηρεσίες (*συμψ. Με ΠΑΕ ΠΑΟ) 7.792 7.183 (7.088) 9.688 (8.941) 10.417 (9.670) Αποζημιώσεις συνταξιούχων 924 1.339 1.308 1.220 Φόροι + ΙΚΑ 1.686 884 1.903 436 2013 1.165 (1.165) 1.220 228 2014 1.091 (1.091) - 244

Πρόγραμμα κάλυψης των ληξιπρόθεσμων οφειλών των φορέων της γενικής κυβέρνησης (2012-2013) Στις αρχές του 2013 διατυπώναμε τα σενάρια κάλυψης των ληξιπρόθεσμων οφειλών και θεωρούσαμε ότι το α’ σενάριο (7,7-7,8 εκ. ευρώ) θα ήταν μια πολύ θετική εξέλιξη για τη βιωσιμότητα του ΟΑΚΑ όπως επίσης σημειώναμε ότι « … γενικά η επίλυση του προβλήματος αρχίζει από τα ποσά που αντιστοιχούν στο κενό της κρατικής χρηματοδότησης το 2011 (6 εκ. Ευρώ περίπου)» Στο πρόγραμμα ληξιπρόθεσμων οφειλών είχε αποτυπωθεί (Άνοιξη 2013) το ποσό των 7.860.000,00. Στις 31/12/13 είχαν πληρωθεί συνολικά από τις ειδικές επιχορηγήσεις για τις ληξιπρόθεσμες οφειλές το ποσό των 7,6 εκ. ευρώ περίπου. Με την καταβολή ενός πρόσθετου ποσού (περίπου 150.000 ευρώ) από τις ανωτέρω επιχορηγήσεις εντός του 2014 (έχει ήδη γίνει) για την κάλυψη των ληξιπρόθεσμων, ουσιαστικά μηδενίστηκαν οι ληξιπρόθεσμες οφειλές του ΟΑΚΑ. Οι οφειλές προς εφορία και ΙΚΑ αφορούν στον Δεκέμβριο του 2014, οι αποζημιώσεις δεν αναγνωρίζονται και η κυριότερη οφειλή προς προμηθευτές είναι με το φυσικό αέριο (υπόθεση του 2005) όπου είμαστε σε δικαστική διαδικασία.

Ταμειακά διαθέσιμα Στις 31/12/2013 τα ταμειακά διαθέσιμα ανέρχονταν στα 2,943 εκ. Ευρώ (0,684 εκ. ευρώ προς επιστροφή στο ΓΛΚ ως υπόλοιπο ειδικής χρηματοδότησης για ληξιπρόθεσμες Οφειλές) Στις 31/12/2014 τα ταμειακά διαθέσιμα ανέρχονταν στα 3,636 εκ. ευρώ Πραγματική αύξηση ταμειακών διαθέσιμων κατά 1,377 εκ. ευρώ Λογιστικό πλεόνασμα 2014 (έσοδα-έξοδα): 2,0 εκ.ευρώ περίπου

10 κυριότεροι προμηθευτές – πάροχοι υπηρεσιών και οφειλές προς αυτούς ΦΟΡΕΑΣ 31/12/2011 31/12/2012 31/12/2013 HELLAMCO 215.745 105.133 - ΕΥΔΑΠ 549.555 905.510 ΔΕΗ 3.138.116 4.391.974 ΓΕΝΚΑ 2.425.421 1.838.220 KATRANTZOS SECUR 256.810 156.810 TASK J&P ΑΒΑΞ 272.838 777.029 112.000 * MONDIAL POL SEC 132.920 55.214 OTE 19.992 71.453 39.000 * ΕΤ. ΠΑΡ. ΑΕΡΙΟΥ ΑΤΤ 728.834 1.076.967 728.834 ** ΑΦΟΙ ΜΑΡΗ 102.005 64.071 1.200 ΣΥΝΟΛΟ (% Επί συνόλου κατηγορίας) 7.842.236 (87,7%) 9.442.381 (97,6%) 881.034 (75,6%) 31/12/2014 - 47.096 81.203 * 39.000 * 728.834 ** 896.133 (82,1%)

Οφειλέτες του ΟΑΚΑ

ΦΟΡΕΑΣ 31/12/2011 31/12/2012 31/12/2013 31/12/2014 (*) ΠΑΕ ΠΑΟ 418.300 1.192.507 1.694.617 1.704.609 διακανονισμός ΚΑΕ ΠΑΟ 423.648 294.684 658.684 682.768 Αγωγή ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ 14.940 1.785 ΠΑΕ ΑΕΚ (1) ΠΑΕ ΑΕΚ (2) 574.385 - 585.324 957.533 (13/5/2013) 957.533 Αγωγή στον ΟΠΑΠ 31.375 ΕΠΑΕ Β-Γ 1.076.703 1.082.943 1.100.383 1.104.883 Αγωγή ΚΑΕ ΑΕΚ ΑΕΚ ΝΕΑ ΚΑΕ 102.492 102.492 Αγωγή 5.085 ΚΑΕ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ 80.086 81.746 81.746 Αγωγή SUPER LEAGUE 51.275 64.504 47.593 34.328 ΕΣΑΚΕ 8.028 33.098 73.816 20.500 ΠΑΕ ΚΑΛΛΟΝΗ 19.065 52.637 ΕΣΑΠ 103.388 103.801 107.722 110.705 αγωγή ΑΛΛΕΣ ΠΑΕ > 75.000 > 80.000 ΑΛΛΕΣ ΚΑΕ > 33.000 > 38.000 > 40.000 ΣΥΝΟΛΟ 2.946.305 3.654.001 4.978.591 5.010.446

Διαπιστώσεις - προτάσεις Στις 31/12/2010 ο τομέας του επαγγελματικού αθλητισμού όφειλε στο ΟΑΚΑ περί τα 3,6 εκ. ευρώ (στις 31/12/2013 ανέρχεται στα 4,98 εκ. ευρώ και στις 31/12/2014 στα 5,01 εκ. ευρώ), άρα διατηρείται σταθερά και διαχρονικά παρά τις επιμέρους αυξομειώσεις, ως η μεγαλύτερη πηγή δημιουργίας ληξιπρόθεσμων οφειλών (περίπου το 40% του συνόλου) Με τους φορείς που έχουν οφειλές ύψους 4,77 εκ. ευρώ υπάρχουν διακανονισμός και αγωγές. Τα 3/4 των οφειλών δημιουργήθηκαν και δημιουργούνται από τους χρήστες των εγκαταστάσεων Απαιτείται νομοθετική πρωτοβουλία προκειμένου τα χρέη στο εργαστήριο Doping να καταβάλλονται άμεσα όπως και τα χρέη προς τις δημόσιες αθλητικές εγκαταστάσεις από τους φορείς επαγγελματικού αθλητισμού. Αν για παράδειγμα, η Επιτροπή Επαγγελματικού Αθλητισμού ζητούσε πιστοποιητικό μη οφειλής για αναλύσεις Doping και για μη οφειλές σε δημόσιες αθλητικές εγκαταστάσεις εκτιμούμε ότι θα υπήρχε σε μέγιστο βαθμό επίλυση του προβλήματος ΠΑΟ ΠΑΕ πρόσθετη τιμολόγηση το 2014 περίπου 310.000 ευρώ για ζημιές και πρόσθετες χρεώσεις παλαιών χρήσεων καθώς και τόκους υπερημερίας.

ΦΟΡΕΑΣ 31/12/2011 31/12/2012 31/12/2013 31/12/2014* ΓΓΑ ΕΥΔΕ/ΑΟΕΕ 306.109,70 341.189,70 306.109 ΕΟΕ 133.885,03 134.585,03 134.685 αγωγή ΕΡΤ ΑΕ 78.124,58 78.605,04 80.995 ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΝΕΡΙΤ - 22.862 36.156 7.352 ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΕΝΩΣΗ 866.997,48 878.989,98 915.852 894.788 αγωγή ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ Δ. ΑΘΗΝΑΙΩΝ 544.754,75 383.566,06 73.688 277.510 διακ/σμος ΔΕΑΒ/ΓΓΑ 19.821,97 19.821 ΥΠΟΥΡΓ. ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗ  - 59.467 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΦΟΡΕΙΣ  17.185,81   17.185,81 ΔΗΜΟΣ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ & ΦΟΡΕΙΣ 22.628,30 ΑΛΛΟΙ ΔΗΜΟΙ & ΝΟΜΑΡΧΙΕΣ  45.942,26   19.821 Ο.Ε. Special olympics 118.944 ΑΛΛΕΣ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΑΓΩΝΩΝ 170.522 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ ΕΟΠΥΥ ΑΣΑΕΔ ΓΕΕΘΑ - 594.902 αγωγή – διακ/σμος 97.991 αγωγή – διακ/σμος 6.029 ΣΥΝΟΛΟ 2.324.911 2.176.896 1.904.736 2.667.732

Διαπιστώσεις -προτάσεις Η ενότητα «δημόσιοι φορείς» αποτελεί τη δεύτερη μεγαλύτερη πηγή δημιουργίας ληξιπρόθεσμων οφειλών (1,9-2,7 εκ. ευρώ). Παρά τις επιμέρους διαφοροποιήσεις στο νομικό καθεστώς είναι σαφές ότι θα πρέπει να ληφθεί νομοθετική πρωτοβουλία για την καταβολή των οφειλόμενων ποσών προς το ΟΑΚΑ καθώς και την αποτροπή δημιουργίας νέων οφειλών. Επίσης θα πρέπει να εξεταστεί γιατί οι φορείς αυτοί δεν ενέταξαν τις οφειλές του προς το ΟΑΚΑ στις ληξιπρόθεσμες οφειλές τους Οι οφειλές αυτές στις περισσότερες περιπτώσεις είναι πολύ παλιές Η αύξηση των οφειλών (2014/2013) είναι «τεχνητή» μιας και τιμολογήθηκαν τόκοι (Δήμος Αθηναίων) και παλιές οφειλές του Υπουργείου Υγείας και του ΕΟΠΥΥ για κατανάλωση ηλεκτρικού ρεύματος Από τα 2,7 εκ .ευρώ, τα 2,0 εκ. ευρώ περίπου προέρχονται από φορείς όπου έχουν ασκηθεί αγωγές ή/και έχουν γίνει διακανονισμοί

ΦΟΡΕΑΣ 31/12/2011 15/1/2013 31/12/2013 ΣΕΓΑΣ 146.781 128.748 141.814,61 Ε.Ο.ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ 546.033 624.412 710.946,87 Ε.Ο.ΑΡΣΗΣ ΒΑΡΩΝ 43.780 76.702 107.270,64 Ε.Π.Ο. 57.933 1.279 66.420,86 ΕΦΟΑ 35.227 19.227 19.227,11 ΚΟΕ 16.474 - 6.853,54 ΕΟΚ 220.514 100.626 127.031,58 Ε.Ο.ΤΑΕΚΒΟΝΤΟ 25.651 26.851 22.651,28 Ε.Ο.ΠΕ. 120.569 132.914 205.552,18 Ε.Ο.ΚΑΡΑΤΕ 28.356 28.356,10 Ε.Ο.ΞΙΦΑΣΚΙΑΣ 833 3.355,44 ΤΖΟΥΝΤΟ 6.640 7.040 ΠΥΓΜΑΧΙΑ 1.953 1.900 1.100,00 ΚΩΠΗΛΑΣΙΑ 1.400 ΕΟΥΔΑΑΤΚ 6.333 Ε.Φ.Ο.ΤΟΞΟΒΟΛΙΑΣ 2.200 1.161 4.721,10 Ε.Ο.ΚΡΙΚΕΤ 2.390 Ο.ΔΙΑΙΤ.ΒΟΛΛΕΥ 847 847,86 Ε.Ο.ΡΑΓΚΜΠΥ 219 1.999 4.467,64 ΤΡΙΑΘΛΟ 653 2.302 2.302,90 31/12/2014 183.387 760.836 αγωγή 77.270 82.103 19.227,11 2.165 280.349 23.091 248.881 28.356,10 - 6.333 207 2.390 847 7.184 2.302,90

ΦΟΡΕΑΣ 31/12/2011 15/1/2013 31/12/2013 ΕΟΦΣΑ 58.877 81.400 100.858 αγωγή Ε.Ο.ΠΑΓΚΡΑΤΙΟΥ 18.621 14.896 ΜΟΝΤΕΡΝΟ ΠΕΝΤΑΘΛΟ 1.432 1.432,51 ΚΑΝΟΕ ΚΑΓΙΑΚ 1.197 600 Ε.Ο.Φ. ΠΑΛΗΣ 3.844 Ο.Χ.Ε. - 800 Ε.Ο.ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ 7.642 7.642,60 Ε.Ο.ΙΠΠΑΣΙΑΣ 1.887,50 Ε.Ο.ΓΟΥΣΟΥ ΚΟΥΝΓΚ ΦΟΥ 8.082 ΠΑΝ.ΟΜ.ΚΙCK BOXING 3.074 3.374,33 Ε.Φ.Ο.ΜΠΕΙΖ - ΜΠΟΛ 3.400 Ε.Φ.Ο.ΣΟΦΤ ΜΠΟΛ 3.671 5.615 7. 743,72 Ε.Α.Ο.ΑΤΟΜ.ΜΕ ΑΝΑΠΗΡ 59.670 11.530 20.145 Ε.Φ.Ε.Ο.ΖΙΟΥ - ΖΙΤΣΟΥ 8.589 Ε.Ο.ΚΕΡΛΙΝΓΚ 3.560 5.160 6.059,82 Ε.Ο.ΣΩΜ.ΔΙΑΠΛΑΣΙΣ ΣΥΝΟΛΟ 1.450.773 1.319.793 1.634.266 31/12/2014 122.480 αγωγή 14.896 2.401 1.040 3.844 2.737 16.744 - 8.082 3.704 3.400 9.728 29.444 8.589 9.436 1.961.453

Διαπιστώσεις - προτάσεις Ο τομέας των αθλητικών ομοσπονδιών είναι ο τρίτος σε ύψος τομέας δημιουργίας οφειλών και κυμαίνεται σταθερά και διαχρονικά μεταξύ 1,2 και 1,5 εκ. ευρώ. Ωστόσο παρατηρείται μια σημαντική αύξηση των οφειλών το 2013 σε σχέση με το 2012 και το σύνολο των οφειλών ανέρχεται στα 1,63 εκ. ευρώ στο τέλος του 2013. Επίσης, αύξηση παρατηρείται και το 2014 με τις οφειλές να ανέρχονται περίπου στα 2,0 εκ. ευρώ (1,961 εκ. ευρώ) Μόνο επτά (7) ομοσπονδίες οφείλουν 1.755.306 (το 90% της κατηγορίας) Παρά τις προσπάθειες δεν έχει δοθεί μια ριζική λύση που απαιτείται, όπως να δεσμεύονται συγκεκριμένα ποσά στις επιχορηγήσεις ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ από τη ΓΓΑ για το ΟΑΚΑ (απαιτείται νομοθετική ρύθμιση)

Διαπιστώσεις - προτάσεις Οι τρεις κύριοι τομείς έχουν δημιουργήσει διαχρονικά περίπου το 80% των οφειλών προς το ΟΑΚΑ (9,638 εκ. ευρώ στις 31/12/2014, 78%) με τάση αυξητική. Αν σε αυτά προστεθούν και τα αθλητικά σωματεία (ερασιτεχνικά, Τμ. Αμειβ. Αθλητών) ως τέταρτος τομέας όπως ενδεικτικά παρατίθενται στους επόμενους πίνακες τότε προστίθεται πάνω από 1,1 εκ. ευρώ ανεβάζοντας το ποσό των οφειλών στα 10,7 εκ. ευρώ (ποσοστό 87% περίπου των συνολικών οφειλών)

ΦΟΡΕΑΣ 31/12/2011 31/12/2012 31/12/2013 ΝΗΡΕΑΣ κολύμβηση 389.345 392.924 363.986 ΠΑΟ κολύμβηση 145.285 115.769 110.000 ΑΛΛΑ ΚΟΛΥΜΒ.ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ 106.133 90.399 64.198 ΑΛΛΑ ΚΟΛΥΜΒ.ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΠΑΛΙΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ 197.737 ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΑΘΛΗΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ (ΣΩΜΑΤΕΙΑ – ΕΝΩΣΕΙΣ –ΕΑΚ ) 55 ΦΟΡΕΙΣ ΜΕ ΟΦΕΙΛΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 600 ΕΥΡΩ > 180.000 Γ.Σ.ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ 7.421 8.067 ΟΣΦΠ ερασιτ. κολύμβ.) 26.083 ΑΕΚ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΗ 32.856 66.536 ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ 47.638 ΠΟΔΗΛ. ΕΝ. ΚΕΝΤΡΟΥ 12.694 ΠΟΛ.ΑΘΛ.Ο.Π.94 34.608 ΣΥΝΟΛΟ 1.179.800 1.138.129 1.111.547 31/12/2014 375.000 101.823 51.024 197.737 205.845 ΠΑΛΙΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ 5.109 26.083 25.427 47.638 αγωγή 12.694 34.608 1.082.988

Διαπιστώσεις - προτάσεις Το υπόλοιπο 13% (1,6 εκ. ευρώ) περίπου των οφειλών κατανέμεται σε επιμέρους τομείς (κατασκευαστικές εταιρίες, doping εξωτερικού, πολιτιστικές εκδηλώσεις, εταιρίες κινητής τηλεφωνίας, ΜΜΕ, ιδιώτες μισθωτές, κλπ) όπως ενδεικτικά αναφέρονται στους επόμενους πίνακες (1,48 εκ. ευρώ) Επίσης, στο ανωτέρω υπόλοιπο περίπου 0,12 εκ. ευρώ αντιστοιχεί σε μικρά ποσά οφειλών όλων των κατηγοριών που αναφέρονται καθώς και σε ξένους ραδιοτηλεοπτικούς σταθμούς

ΦΟΡΕΑΣ 31/12/2011 31/12/2012 31/12/2013 ΜΟΧΛΟΣ-ΙΝΤΡΑΚΟΜ 114.210 ΑΛΜΑ ΑΤΕΡΜΩΝ 89.434 BUNG HELLAS 17.610 ΑΝΤΕΝΝΑ 28.724 38.688 6.120 ΣΚΑΙ 23.437 40.887 49.024 Ο.Μ.Μ.Ε. ΑΕ 7.050 20.951 26.947 ΑΛΛΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟΙ & ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ 65.047 68.862 ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ 518.725 54.013 20.925 DOPING ΦΟΡΕΙΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ 326.804 281.827 309.326 ΣΥΝΟΛΟ 1.191.041 722.667 702.458 31/12/2014 114.210 89.434 17.610 10.100 49.024 28.743 77.009 11.990 354.119 752.239

ΦΟΡΕΑΣ 31/12/2011 31/12/2012 31/12/2013 ΠΑΡΚΑ ΤΕΝΝΙΣ 252.473 252.473 ΑΓΩΓΗ ELEVEN 201.897 141.897 51.340 Διαταγή πληρωμής EVERFOOD 162.136 55.595 47.595 ENERGY EVENTS 23.866 ABC PRODUCTIONS 7.352 8.347 11.404 TASTE QUALITY - 61.005 31.032 ΛΑΒΡΥΣ 86.625 ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛ. 11.023 ΣΜΥΡΛΗΣ & ΣΙΑ ΟΕ 17.270 ΤΖΩΝ & ΤΖΩΝ ΕΠΕ 15.756 ΣΥΝΕΡΓ. ΕΠΕΤΕΙΟ 150 ΧΡΟΝΩΝ 28.131 ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΆΛΛΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ > 80.000 > 70.000 ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΜΙΣΘΩΤΕΣ (27 ΦΟΡΕΙΣ) >130.000 145.301 153.906 ΣΥΝΟΛΟ 918.881 927.289 702.773 31/12/2014 252.473 ΑΓΩΓΗ < 51.340 Διαταγή πληρωμής ?? 47.595 23.866 0,00 19.024 - 17.270 15.756 28.131 79.054 ΠΑΛΙΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ 111.693 (35 φορείς) 646.202

ΦΟΡΕΑΣ 31/12/2013 31/12/2014 ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΕΣ ΡΑΔ/ΚΕΣ - 12.465 ATHENS BADMINTON 16.100 ΜΠΙΓΚ ΣΤΑΡ ΤΟΥΡΙΓΚ 10.170 MEAGAVEND 10.357 8.302 Μισθωτές μη ενεργοί 2014 36.368 ΣΥΝΟΛΟ 56.895 83.405

εκτιμήσεις Το 2015 και το 2016 και οι προβολές- εκτιμήσεις για τα έτη αυτά θα πρέπει να αποτελέσουν τη βάση για την εξειδίκευση των μέτρων στα πλαίσια των αξόνων του στρατηγικού σχεδιασμού 2014-2016 και της κατάρτισης του επιχειρησιακού σχεδίου 2015-2016 Η εκτίμηση για έναν λειτουργικό προϋπολογισμό το 2015 και το 2016 στα 11,5-12,0 εκ. ευρώ είναι ρεαλιστική αλλά ταυτόχρονα και οριακή γιατί έχουν δημιουργηθεί όλες οι απαραίτητες προϋποθέσεις με κυριότερη τη μείωση του μισθολογικού κόστους αλλά δεν υπάρχουν άλλα περιθώρια μείωσης του λειτουργικού κόστους. Το βάρος το 2014 καθώς και τα επόμενα έτη θα πρέπει να δοθεί στην είσπραξη μεγάλου μέρους των οφειλών προς το ΟΑΚΑ προκειμένου να καλυφθεί το υπόλοιπο ποσό του ετήσιου λειτουργικού προϋπολογισμού σε περίπτωση λογικών αποκλίσεων στο τομέα των λειτουργικών δαπανών ή της μείωσης των ετήσιων εσόδων (στόχος το ποσό των 0,5 εκ. ευρώ ετησίως από οφειλές) και ταυτόχρονα να αποτελέσει για το 2014 και τα επόμενα έτη πρόσθετη πηγή χρηματοδότησης έργων συντήρησης και ανακαίνισης των εγκαταστάσεων που λόγω του χρόνου είναι απαραίτητα για τη διατήρηση της λειτουργικότητάς των (στόχος το ποσό των 0,3 εκ. ευρώ ετησίως από οφειλές).

εκτιμήσεις Προς τεκμηρίωση των ανωτέρω ενδεικτικά αναφέρουμε ότι αν στο οικονομικό έτος 2013 μόνο 4 φορείς είχαν ανταποκριθεί στοιχειωδώς στις υποχρεώσεις τους και συγκεκριμένα (υπό την μορφή παραδείγματος): ΠΑΕ ΠΑΟ 300.000 ευρώ (έναντι οφειλής 1.700.000 ευρώ, δηλ. 17,6%) ΚΑΕ ΠΑΟ 150.000 ευρώ (έναντι οφειλής 658.000 ευρώ, δηλ. 22,8%) ΠΑΕ ΑΕΚ 200.000 ευρώ (έναντι οφειλής 957.000 ευρώ, δηλ. 20,9%) Υπουργείο Υγείας 200.000 ευρώ (έναντι οφειλής περίπου 1.000.000 ευρώ, δηλ. 20%) Τότε το ΟΑΚΑ με 850.000 ευρώ θα είχε αυτοχρηματοδοτήσει τεχνικό πρόγραμμα αντίστοιχου ύψους μόνο μέσα στο 2013.

εκτιμήσεις Στις πηγές κινδύνων στην εκτέλεση του προϋπολογισμού του 2015 και του 2016 εκτός των ανωτέρω θα πρέπει να αναφερθούν (α) η ρύθμιση καταβολής τόκων υπερημερίας στην ΓΕΝΚΑ με απόφαση ΔΣ ύψους περίπου 1 εκ. ευρώ για το 2014 (έχει καταβληθεί), 2015 και 2016, (β) η πιθανή αρνητική δικαστική εξέλιξη με την εταιρεία φυσικού αερίου (β’ εξάμηνο 2015) (θέμα του 2005) (γ) άλλοι αστάθμητοι παράγοντες όπως για παράδειγμα η απαίτηση της ΕΥΔΑΠ στο τέλος του 2013 (?) να καταβάλλει το ΟΑΚΑ τέλη σύνδεσης (??) του 2004 (??) ύψους περίπου 400.000 ευρώ (το θέμα διερευνάται) Η ανάγκη για κρατική χρηματοδότηση μειώθηκε αλλά θα έπρεπε η μείωση να είναι σταδιακή και μικρότερη από το 2014 και μετά προκειμένου να δοθεί χρόνος για υλοποίηση αναπτυξιακών σχεδίων και σταθεροποίηση – μικρή αύξηση των καθαρών ιδίων εσόδων κάτι που δυστυχώς δεν έγινε. Το θέμα των αδειοδοτήσεων και των χρήσεων των εγκαταστάσεων του ΟΑΚΑ που απαιτεί νομοθετική ρύθμιση (έγινε το 2014 μόνο ως προς το σκέλος των αδειοδότησεων) είναι ταυτόχρονα απειλή (αν δεν επιλυθεί) και ευκαιρία (για ανάπτυξη) Ο εκσυγχρονισμός του κανονιστικού πλαισίου λειτουργίας του ΟΑΚΑ αποτελεί επίσης ταυτόχρονα απειλή (αν δεν πραγματοποιηθεί η αλλαγή) και πρόκληση (σύγχρονη οργάνωση και λειτουργία του φορέα για την επίτευξη των στρατηγικών στόχων)