ΧΡΗΣΗ ΦΑΚΕΛΟΥ ΥΛΙΚΟΥ (PORTFOLIO) ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Μουσουλμανοπαίδων
Advertisements

Πρότυπο Εκπαιδευτήριο Ευρωπαϊκή Παιδεία
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Διδακτικές στρατηγικές Oδηγίες για βέλτιστες συνθήκες μάθησης Gagné.
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΙΣΤΟΡΙΩΝ
Σύμβουλος Ελληνικών: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου
Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Aναστάσιος Νικήτας Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Υπεύθυνος Αθλήματος Κολύμβησης.
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΟΜΑΔΑ (Γ) ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ
Ατομικό έργo Προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος στην Α! τάξη
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Θεμελιώδη Στοιχεία για Ατομική & Επαγγελματική Ανάπτυξη Τραγέα Γιώτα, Φυσικοθεραπεύτρια ΜSc (Pain Management)
Το γλωσσικό μάθημα στο Δημοτικό Σχολείο Δ’ τάξη
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Βασικές δεξιότητες μελέτης. Β. Βασιλείου.
Μαθησιακά αποτελέσματα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση Η περίπτωση του ΑΠΘ Κωνσταντίνος Αϊβαζίδης Υπεύθυνος Διασφάλισης Ποιότητας, Έργο ΜΟΔΙΠ ΑΠΘ.
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ - ΠΕΡΙΛΗΨΗ. ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ - ΠΕΡΙΛΗΨΗ Όταν θέλουμε να καταγράψουμε κάποια στοιχεία από το σύνολο ή τα επιμέρους στάδια μιας πράξης (επιστημονικό.
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
Τεχνικές Παρουσίασης Hans-Peter Osterhold – Hessenkolleg Wetzlar.
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ – ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΑΘΗΤΗ
Συγγραφή και παρουσίαση άρθρων Περιεχόμενο Δομή Διαδικασία Πως γίνομαι καλύτερος Μέρος Α: Περιεχόμενο + Δομή + Διαδικασία Μέρος Β: Πως γίνομαι καλύτερος.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ-ΜΟΥΡΚΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Ατομικός Φάκελος μαθητή Portfolio
ΕΚΔΟΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ»
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ1 ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΩΝ ΔΟΚΙΜΙΩΝ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΛΥΚΕΙΟ.
Γραφείο Διασύνδεσης Πανεπιστημίου Μακεδονίας
Διακρίσεις της Επικοινωνίας Γραπτή Επικοινωνία
Ταξίδι στον κόσμο της Γλώσσας Β’ Δημοτικού
Ας ελέγξω το γραπτό μου!.
ΑΤΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΩΝ
Γλωσσική πολυμορφία και γλωσσική διδασκαλία στο Δημοτικό Σχολείο
Harry Potter Η μαγεία της ψυχολογίας
Παρουσίαση: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου (Σύμβουλος Ελληνικών)
Αυθεντική Αξιολόγηση.
Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Μουταγιάκας 3ο Συνέδριο Ελληνικών Α΄ τάξης Ενότητα 7: Καράβια Μάθημα: Ένα γράμμα για την Ιωάννα Παρουσίαση από τις δασκάλες:
Γιάννης Τζωρτζάκης Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ12 Αξιολόγηση με Πίνακες Διαβαθμισμένων Κριτηρίων (rubrics) στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
Είναι άδικο: M ία π ροσέγγιση της έννοιας της αδικίας μέσα από μια αφήγηση Νηπιαγωγός : Αμαλία Παππά 10 ο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Θήβας.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Εισηγήτριες: Δρ Ελένη Π. Μαράκη Σχολική Σύμβουλος ΔΕ Πρόεδρος ΙΑΚΕ Δρ Μαρία Ι. Καδιανάκη Σχολική Σύμβουλος ΔΕ Γενική Γραμματέας ΙΑΚΕ Η αξιολόγηση του μαθητή.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
Συνέντευξη με νήπια.
Πηγή: Ματσαγγούρας, Η. (2000) Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και μάθηση
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Φακελος αξιολογηςης portfolio
Βιολογία Γυμνασίου.
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
Φάκελος Αξιολόγησης για Νηπιαγωγείο
Ηλεκτρονικό Περιοδικό
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 9η Σύνταξη Πτυχιακής Εργασίας
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Εναλλακτικές μορφές αξιολόγησης
Διαδικασία/Βήματα υλοποίησης
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
Διαφοροποιημένη διδασκαλία και εναλλακτική αξιολόγηση
ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΧΡΗΣΗ ΦΑΚΕΛΟΥ ΥΛΙΚΟΥ (PORTFOLIO) ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΜΟΡΦΗ Χριστοπούλου Σοφία, φιλόλογος, MSc στις Επιστήμες της Αγωγής

μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως τρόπος μάθησης Ο φάκελος υλικού (portfolio), ένας από τους πολλούς «εναλλακτικούς τρόπους αξιολόγησης έχει τη δυνατότητα να παρέχει μια πλήρη εικόνα των δυνατοτήτων του μαθητή σε πολλές εργασίες μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως τρόπος μάθησης Χριστοπούλου Σοφία, φιλόλογος MSc στις Επιστήμες της Αγωγής

Οι πλέον γνωστοί εναλλακτικοί τρόποι αξιολόγησης εκτός του portfolio: τα ημερολόγια του μαθητή, η συνέντευξη, η συνομιλία, η αυτοαξιολόγηση Χριστοπούλου Σοφία, φιλόλογος MSc στις Επιστήμες της Αγωγής

Ορισμός «σκόπιμη συλλογή εργασίας μαθητή που διηγείται την ιστορία των προσπαθειών του, την πρόοδό του ή την επίδοσή του σε μια δεδομένη περιοχή του αναλυτικού προγράμματος» (Γεωργούσης 1998:25). Χριστοπούλου Σοφία, φιλόλογος MSc στις Επιστήμες της Αγωγής

την προσπάθειά του μαθητή, την πρόοδό του, τα προβλήματά του, αλλά και Συλλέγονται εργασίες πάνω σ’ ένα γνωστικό πεδίο που περιλαμβάνεται στο αναλυτικό πρόγραμμα, οι οποίες αναδεικνύουν την προσπάθειά του μαθητή, την πρόοδό του, τα προβλήματά του, αλλά και την τελική του επίδοση στο θέμα αυτό. Χριστοπούλου Σοφία, φιλόλογος MSc στις Επιστήμες της Αγωγής

ψυχολογία των κινήτρων ο μαθητής κινητοποιείται θετικότερα, όταν ασκεί έλεγχο πάνω στη μαθησιακή του προσπάθεια (Spaulding 1992). Χριστοπούλου Σοφία, φιλόλογος MSc στις Επιστήμες της Αγωγής

Με το φάκελο υλικού δίνεται έμφαση στη διαδικασία μάθησης και δυνατότητα παρέμβασης σ’ αυτήν βελτιωτικά Χριστοπούλου Σοφία, φιλόλογος MSc στις Επιστήμες της Αγωγής

παρέχει μια σπουδαία ευκαιρία στο μαθητή (αλλά και στο διδάσκοντα) να παρακολουθήσει τα βήματά του ένα προς ένα για την κατάκτηση του γνωστικού χώρου και να παρεμβαίνει σ’ αυτήν διορθωτικά. Χριστοπούλου Σοφία, φιλόλογος MSc στις Επιστήμες της Αγωγής

Εφαρμογή Χριστοπούλου Σοφία, φιλόλογος MSc στις Επιστήμες της Αγωγής

Στόχος η ανάπτυξη των δεξιοτήτων γραφής των μαθητών σε διάφορα είδη γραπτού λόγου (π.χ. ιστορίες, γράμματα, επιχειρηματολογία, περιγραφή, αφήγηση, κτλ.) Χριστοπούλου Σοφία, φιλόλογος MSc στις Επιστήμες της Αγωγής

Ο στόχος αυτός περιλαμβάνεται στο αναλυτικό πρόγραμμα του γλωσσικού γραμματισμού. Κατά τη διάρκεια κρατήθηκε ημερολόγιο, από όπου και η περιγραφή. Χριστοπούλου Σοφία, φιλόλογος MSc στις Επιστήμες της Αγωγής

1η φάση Εξήγησα στους μαθητές τι είναι ο φάκελος υλικού; σε τι αποσκοπεί; δεν είναι μόνον τρόπος αξιολόγησης, είναι εργαλείο μάθησης για τη βελτίωση των δεξιοτήτων στη γραφή. Χριστοπούλου Σοφία, φιλόλογος MSc στις Επιστήμες της Αγωγής

       ζήτησα να εφοδιαστούν μ’ ένα φάκελο της αρεσκείας τους (μέγεθος, χρώμα, κτλ.), να τον διακοσμήσουν όπως επιθυμούσαν, να κολλήσουν στην εσωτερική σελίδα του εξωφύλλου μια λευκή σελίδα για τα περιεχόμενα του φακέλου. Χριστοπούλου Σοφία, φιλόλογος MSc στις Επιστήμες της Αγωγής

2η φάση Έδωσα δυο φύλλα εργασίας που στόχευαν στη συνειδητοποίηση της έως τότε διαδικασίας που ακολουθούσαν, όταν αντιμετώπιζαν μια γραπτή εργασία και ερωτήσεις σχετικά με τι τους άρεσε να γράφουν, τι θα ήθελαν να μάθουν να γράφουν. Χριστοπούλου Σοφία, φιλόλογος MSc στις Επιστήμες της Αγωγής

Βάλτε × σ’ ένα κουτί για κάθε πρόταση Πριν την εργασία: Ναι Όχι Μίλησα σε φίλο ή συμμαθητή για το θέμα Ƃ Ƃ Έκανα κατάλογο ιδεών σχετικά με το θέμα Ƃ Ƃ Έκανα σχεδιάγραμμα κύριων ιδεών ή εννοιών Ƃ Ƃ Κατά τη διάρκεια της εργασίας: Παρέλειψα λέξεις που δε γνώριζα και γύρισα Ƃ Ƃ ξανά αργότερα Αντικατέστησα μια λέξη με κάποια άλλη Ƃ Ƃ Χρησιμοποίησα σχέδια ή εικόνες στο γραπτό μου Ƃ Ƃ Μετά την εργασία: Έλεγξα αν το γραπτό εκπλήρωσε το στόχο μου Ƃ Ƃ Το ξαναδιάβασα για να βεβαιωθώ ότι ήταν λογικό Ƃ Ƃ Πρόσθεσα πληροφορίες ή πήρα πληροφορίες Ƃ Ƃ Έλεγξα ορθογραφία, στίξη, κεφαλαία και γραμματική Ƃ Ƃ Χριστοπούλου Σοφία, φιλόλογος MSc στις Επιστήμες της Αγωγής

Όνομα:…………………………………….. Βάλτε × σ’ ένα κουτί για κάθε πρόταση πάρα πολύ πολύ λίγο καθόλου Μου αρέσει να γράφω ιστορίες Ƃ Ƃ Ƃ Ƃ Είμαι καλός/ή συγγραφέας Ƃ Ƃ Ƃ Ƃ Μου είναι εύκολο να γράφω ιστορίες Ƃ Ƃ Ƃ Ƃ Είναι διασκεδαστικό να γράφω σε φίλους Ƃ Ƃ Ƃ Ƃ Το γράψιμο με βοηθάει στο σχολείο Ƃ Ƃ Ƃ Ƃ Μου αρέσει να μοιράζομαι τα γραπτά μου Ƃ Ƃ Ƃ Ƃ Γράφω στο σπίτι Ƃ Ƃ Ƃ Ƃ Για τι είδους θέματα σου αρέσει να γράφεις;………………………………... Τι μπορείς να κάνεις καλά;………………………………………………….. Τι θέλεις να βελτιώσεις στο γράψιμό σου;…………………………………... Χριστοπούλου Σοφία, φιλόλογος MSc στις Επιστήμες της Αγωγής

Στη συνέχεια Πήρα τα φύλλα και τα μελέτησα, εντόπισα ζητήματα που αφορούσαν τον καθένα χωριστά, πρότεινα την πρώτη γραπτή εργασία, σχετική με τα δικά τους ενδιαφέροντα. Την επόμενη φορά πήρα το φάκελο υλικού και επεσήμανα τις αδυναμίες που εντόπισα στον καθένα χωριστά με προσωπικό σημείωμα ζήτησα να ξαναγράψουν την εργασία τους λαμβάνοντας υπόψη τις παρατηρήσεις μου Χριστοπούλου Σοφία, φιλόλογος MSc στις Επιστήμες της Αγωγής

3η φάση Με τον ίδιο τρόπο οι μαθητές έγραψαν κι άλλες εργασίες, ποικίλων μορφών άρχισαν να ζητούν προς πραγμάτωση θέματα που ένοιωθαν αδυναμία να χειριστούν Έδωσα ότι ζητούσαν παρέχοντάς τους επανατροφοδότηση κάθε φορά. Χριστοπούλου Σοφία, φιλόλογος MSc στις Επιστήμες της Αγωγής

Ο φάκελος υλικού, τρόπος προσωπικής «αλληλογραφίας»,  στόχευε στη βελτίωση των γραπτών ικανοτήτων των μαθητών. Όταν ένα πρόβλημα επέμενε, είχα και κατ’ ιδίαν συνάντηση με το μαθητή, δηλαδή προφορική διδασκαλία μέσα από τη συζήτηση. Χριστοπούλου Σοφία, φιλόλογος MSc στις Επιστήμες της Αγωγής

Κάποια τέτοια θέματα ήταν: η σύνταξη της νεοελληνικής γλώσσας, η χρήση των κατάλληλων χρόνων, η ακολουθία των χρόνων, η χρήση συνδετικών λέξεων, η λειτουργία των κανόνων της παραγράφου, κτλ. Χριστοπούλου Σοφία, φιλόλογος MSc στις Επιστήμες της Αγωγής

4η φάση Στην τελευταία μας συνάντηση, αφού τα περιεχόμενα περιελάμβαναν: περιγραφή μιας περιοχής ταξιδεύοντας, περιγραφή μιας περιοχής από κάτω προς τα πάνω, περιγραφή ενός προσώπου, περιγραφή ενός οικείου αρχαίου μνημείου, άρθρο για εφημερίδα ή περιοδικό, αναφορά, έκθεση γεγονότων, έκθεση καταστάσεων, Χριστοπούλου Σοφία, φιλόλογος MSc στις Επιστήμες της Αγωγής

πρόσκληση σε πάρτυ ή επίσημη συγκέντρωση, περίληψη ενός παραμυθιού, περιγραφή του χαρακτήρα των ηρώων ενός παραμυθιού, αίτηση για μια περιστασιακή εργασία, παραγωγή διαφήμισης, αίτηση για εργασία στη διάρκεια του καλοκαιριού, προχώρησα στην αξιολόγηση των φακέλων από τους ίδιους τους μαθητές βάσει κριτηρίων, που τους πρότεινα με ένα φύλλο εργασίας. Χριστοπούλου Σοφία, φιλόλογος MSc στις Επιστήμες της Αγωγής

Αξιολόγηση του συμμαθητή Αυτό το γραπτό κομμάτι ήταν………………………………………………….. Το κομμάτι που μου άρεσε περισσότερο ήταν………………………………….. Αυτό το κομμάτι μπορεί να βελτιωθεί ως προς………………………………… Σημεία ελέγχου Πρόσεξε τα πιο κάτω όταν ελέγχεις το γραπτό κάποιου Σημεία στίξης τελείες ερωτηματικά κεφαλαία στην αρχή και στα κύρια ονόματα Προτάσεις είναι πλήρεις-έχουν ρήμα υπάρχει ποικιλία χρησιμοποιούνται παράγραφοι Ορθογραφία σωστές λέξεις Άλλα καθαρά γράμματα Γενική εικόνα έχει κύρια ιδέα Είναι λογικό και έχει νόημα Είναι καλά οργανωμένο Χριστοπούλου Σοφία, φιλόλογος MSc στις Επιστήμες της Αγωγής

Ακολούθησε η δική μου αξιολόγηση, βασισμένη στα εξής: συμμετοχή των μαθητών, πληρότητα του φακέλου, πρόοδος που επετεύχθη στη γραφή των συγκεκριμένων τύπων γραπτών εργασιών, αξιολόγηση των τελικών προϊόντων των μαθητών ένα προς ένα. Χριστοπούλου Σοφία, φιλόλογος MSc στις Επιστήμες της Αγωγής

Αξιολόγηση της προσπάθειας  Το εγχείρημα ήταν επιτυχές για τους εξής λόγους:  1. η σχέση με τους μαθητές έγινε ουσιαστικότερη, μέσα από την προσωπική επαφή με τον καθένα μαθητή χωριστά και την ενασχόληση με τα ιδιαίτερα προβλήματά τους, Χριστοπούλου Σοφία, φιλόλογος MSc στις Επιστήμες της Αγωγής

 2. οι μαθητές παρουσίασαν βελτίωση στα συγκεκριμένα είδη γραπτού λόγου που περιελήφθησαν στο φάκελο, 3. οι μαθητές συνειδητοποίησαν τα προβλήματά τους και έγιναν μέτοχοι της προσπάθειας να τα ξεπεράσουν. Διαπίστωσαν ότι μπορούν να βελτιωθούν και ότι η μάθηση είναι ένα μαγικό παιχνίδι προσπάθειας, αυτογνωσίας και τελικά κατάκτησης της γνώσης. Χριστοπούλου Σοφία, φιλόλογος MSc στις Επιστήμες της Αγωγής

κάποιοι ανταποκρίνονταν με προχειρότητα στα γραπτά, Προβλήματα κάποιοι μαθητές ξεχνούσαν να φέρουν τους φακέλους τους τις συγκεκριμένες ημέρες, κάποιοι ανταποκρίνονταν με προχειρότητα στα γραπτά, αφιέρωσα επιπλέον χρόνο προετοιμασίας και διόρθωσης, που όμως άξιζε τον κόπο. Χριστοπούλου Σοφία, φιλόλογος MSc στις Επιστήμες της Αγωγής

Σας ευχαριστώ!