► Καλύτερη-Βαθύτερη γνωριμία με την τέχνη της λογοτεχνίας. ► Ενδελεχής μελέτη της σχέσης λογοτεχνίας και κινηματογράφου. ► Εύρεση κοινών στοιχείων των.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ
Advertisements

Θόδωρος Αγγελόπουλος (Αθήνα, 27 Απριλίου Ιανουαρίου 2012) Έλληνας σκηνοθέτης, σεναριογράφος και παραγωγός κινηματογράφου. Έχει τιμηθεί με.
•Ο Νίκος Καζαντζάκης 18 Φεβρουαρίου Οκτωβρίου 1957 ήταν Έλληνας μυθιστοριογράφος, ποιητής και θεατρικός συγγραφέας, γνωστός για τη στοχαστική.
Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ ΠΕΡΙΟΔΟΣ Σήμερα.
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ
Γιώργος Κάκαρης Γ
ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ & ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ
Robustness in Geometric Computations Christoph M. Hoffmann.
Νίκου Εγγονόπουλου, «Νέα περί του θανάτου του Ισπανού ποιητού Φεντερίκο Γκαρθία Λόρκα στις 19 Αυγούστου του 1936 μέσα στο χαντάκι του καμίνο ντε λα φουέντε»
Tο θέατρο στο μεσαίωνα…
Σεμινάριο : Η έννοια του τραγικού στο αρχαίο θέατρο και τον κινηματογράφο Ομάδα Α΄ Ηλιάδη Αμαλία Γουρζιώτη Κυριακή Ρίζος Σωτήριος Παπάντου Λουΐζα Βαϊοπούλου.
Ερευνητική εργασία β τετραμήνου σχολικού έτους «ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΡΕΙ-β μέρος»
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΘΗΤΗ ΣΑΡΡΑ ΝΙΚΟ
Ομάδα Β΄ Βοζίκης Χρίστος Γαϊτάνας Παναγιώτης Γεωργοπούλου Βαρβάρα
ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΟΥ ΔΟΚΙΜΙΟΥ ΜΕ ΑΛΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΚΑ ΕΙΔΗ
Good Karma Αυτό είναι ένα μικρό - ευχάριστο ανάγνωσμα. Απόλαυσέ το!
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΦΩΝ ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΟΡΟΛΟΓΙΩΝ Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών.
Βέρα Δακανάλη1 2 Σε κάθε ανάγνωση υπάρχουν τρεις συντελεστές/παράγοντες: ο συγγραφέας, που υπάρχει έξω από το κείμενο, αλλά μπορεί να προσθέτει στην.
 1999(;) ο Thomas Anderson, ή Neo ψάχνει απαντήσεις σχετικά με το λεγόμενο “Matrix”.  Έρχεται σε επαφή με τον Μορφέα και καταφέρνει να αποδράσει από.
Μαρία Αντωνιάδη, Βαλέρια Μπακάλη Ήρωες κινουμένων σχεδίων, κινηματογράφου, λογοτεχνίας Το θέμα μας περιλαμβάνει σύγχρονους ήρωες οι οποίοι όχι μόνο θεωρούνται.
ΕΙΝΑΙ ΑΡΑΓΕ Ο ΘΕΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΣ ΛΑΟΥ;
Εργασία στην Ιλιάδα Αιμίλιος Δραγκίνης Β΄1.
1Ο Πρότυπο Πειραματκό Δημοτικό
ΑΡΧΑΙΑ ΑΘΗΝΑ: ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣΑΡΚΑΣΜΟΣ
2 ο ΓΕΛ ΛΕΥΚΑΔΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ’’Η μεγαλύτερη Κερά του κόσμου είναι η Τέχνη.’’ Κ. Καβάφης.
Λότη Πέτροβιτς-Ανδρουτσοπούλου
Η σκηνή στον κινηματογράφο
ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ β’ λυκείου Μεγάλοι ποιητές της γενιάς του 1880, του Γ.Ροϊλού (στο μέσον ο Παλαμάς)
ΟΜΑΔΑ 4 ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ & ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ
Παγκόσμια Ημέρα Κινουμένων σχεδίων
Το θέατρο στην αρχαία Αθήνα
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
AΝΑΓΕΝΝΗΣΗ.
Π.Π.Γ. ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
Αρχαία θέατρα Γιώργος Καρανάσιος Ε ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσ/νίκης.
Βασίλης Αθανασιάδης Τάξη Ε2 ΠΤΔΕ-ΑΠΘ
Η ΟΜΗΡΙΚΗ ΕΛΕΝΗ. Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΗΣ ΕΥΛΟΓΙΑ Η ΚΑΤΑΡΑ;
Harry Potter Η μαγεία της ψυχολογίας
Κινηματογραφοσ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ-ΚΙΝΗΜΑΤΑ-ΝΕΟΙ Ομάδα 2η: Ιπτάμενοι Κουρσάροι
ΤΣΑΡΛΙ ΤΣΑΠΛΙΝ Λουκία Σάββα.
Αθήνα η Γέννηση της Δημοκρατίας
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης Ενότητα 13: Στίχοι Μενέλαος Χριστόπουλος Τμήμα Φιλολογίας.
‘’ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟΝ 5οπ.χ. αιώνα’’  ΙΣΤΟΡΙΑ  Είναι η εποχή που έζησαν οι τρεις μεγάλοι αρχαίοι Έλληνες ιστορικοί:  1. Ηρόδοτος  2. Θουκυδίδης  3. Ξενοφών.
PowerPoint. Σκοπός  Δημιουργία Ταινίας Κινούμενων Σχεδίων στο Power Point.  Εικόνες  Διάλογοι  Κινήσεις.
Ζωρζ Σαρή Δημήτρης.Σ Σχολ. 1 ο Δημοτικό σχολείο Σκύδρας Τάξη Ε
Ερευνητική εργασία Α΄Λυκείου.  Να γνωρίσουμε συγγραφείς της παγκόσμιας λογοτεχνίας μέσα από διάσημα έργα τους στα οποία βασίστηκαν ομώνυμες ταινίες 
1 Παιδική Λογοτεχνία Κωτόπουλος H. Τριαντάφυλλος Π.Τ.Ν. – Π.Δ.Μ.
Πανεπιστήμια Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική ηλικία Μάθημα: Δραστηριότητες από τον κόσμο.
«DIFRIENDS» Κατερίνα Μαρία-Αγγελική Βασιλική Ανδριάνα Σενάριο για το μάθημα της Γλώσσας Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Κ. Κατερίνα Νικολοπούλου.
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης. Παράγοντες επιλογής Ένα βασικός παράγοντας, για να επιλέξω να γίνω εκπαιδευτικός ήταν ότι και οι δύο μεγαλύτερες αδελφές.
ΔΗΜΟΣ ΒΥΡΩΝΑ «Στο βλέμμα του Μπάιρον»
Το Θέατρο της Επινόησης Devised Theatre Άννα Τσίχλη Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών -Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Σχολή Καλών Τεχνών Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Σεμινάριο Τελειοφοίτων
ΡΟΜΑΝΤΙΣΜΟΣ.
Ο Απόστολος Παύλος στην Ελλάδα
Μια από τις σοβαρότερες κριτικές που γίνονται είναι πως: Ο ΤΥΠΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΡΟΛΗΠΤΟΣ.
DISNEY'S.
Η δυτική ζωγραφική από τον 14ο αιώνα έως τον 18ο αιώνα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΓΕΩΡΓΟΣΤΑΘΗΣ
Ευσταθία Μπολιεράκη ε
Ιούλιος Βερν Αντωνία Φασουλά , Ιωάννα Χαραλαμπίδου , Μαργαρίτα Νταντή , Κατερίνα Πεύκου.
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
Η δυτική ζωγραφική τον 14ο -18ο αιώνα
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
Ερευνητική Εργασία Α’ Λυκείου Α’ Τετράμηνο
Αναζήτηση στο Διαδίκτυο
Νέα Αθηναϊκή σχολή ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ και ΝΑΤΟΥΡΑΛΙΣΜΟΣ
ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

► Καλύτερη-Βαθύτερη γνωριμία με την τέχνη της λογοτεχνίας. ► Ενδελεχής μελέτη της σχέσης λογοτεχνίας και κινηματογράφου. ► Εύρεση κοινών στοιχείων των δύο αυτών μορφών τέχνης.

► Είναι κλασσικό βιβλίο. ► Ενδιαφέρουσα υπόθεση και συνταρακτική πλοκή. ► Είναι ένα βιβλίο πολυσυζητημένο, με πλήθος θετικών και αρνητικών κριτικών. ► Γνωστός και επιτυχημένος συγγραφέας.

Ο Όσκαρ Ουάιλντ ήταν Ιρλανδός μυθιστοριογράφος, ποιητής, δραματουργός και κριτικός. Έχοντας περάσει από διάφορα είδη γραπτού λόγου καθ'όλη την δεκαετία του 1880, γεύτηκε την δόξα σαν θεατρικός συγγραφέας στο Λονδίνο στις αρχές της επόμενης δεκαετίας. Στις μέρες μας έχει γίνει γνωστός για τα ευφυολογήματά του, το μοναδικό του μυθιστόρημα (Το Πορτραίτο του Ντόριαν Γκρέυ), τα θεατρικά έργα του, τις συνθήκες φυλάκισής του καθώς και τον πρόωρο θάνατό του. Ο Όσκαρ Ουάιλντ ήταν Ιρλανδός μυθιστοριογράφος, ποιητής, δραματουργός και κριτικός. Έχοντας περάσει από διάφορα είδη γραπτού λόγου καθ'όλη την δεκαετία του 1880, γεύτηκε την δόξα σαν θεατρικός συγγραφέας στο Λονδίνο στις αρχές της επόμενης δεκαετίας. Στις μέρες μας έχει γίνει γνωστός για τα ευφυολογήματά του, το μοναδικό του μυθιστόρημα (Το Πορτραίτο του Ντόριαν Γκρέυ), τα θεατρικά έργα του, τις συνθήκες φυλάκισής του καθώς και τον πρόωρο θάνατό του.

► Η νιότη και η ομορφιά είναι ευχή που αν δεν την χρησιμοποιήσεις σωστά μετατρέπεται σε κατάρα! Αυτό συνέβη και στην περίπτωση του ήρωά μας. Ένα πορτρέτο στάθηκε αφορμή να πάρει την λάθος απόφαση, η οποία του στέρησε τις πραγματικές απολαύσεις!!! Αυτό συνέβη και στην περίπτωση του ήρωά μας. Ένα πορτρέτο στάθηκε αφορμή να πάρει την λάθος απόφαση, η οποία του στέρησε τις πραγματικές απολαύσεις!!!

Σκηνοθέτης: Oliver Parker Σκηνοθέτης: Oliver Parker Ηθοποιοί: Ben Barnes (Ντόριαν Γκρέυ), Colin Firth (Λόρδος Χένρυ), Rebecca Hall (Έμιλυ Ουότον), Ben Chaplin (Μπάζιλ Χολγουορντ)... Ηθοποιοί: Ben Barnes (Ντόριαν Γκρέυ), Colin Firth (Λόρδος Χένρυ), Rebecca Hall (Έμιλυ Ουότον), Ben Chaplin (Μπάζιλ Χολγουορντ)... Βραβεία: Υποψηφιότητα καλύτερης ταινίας το Βραβεία: Υποψηφιότητα καλύτερης ταινίας το Η πρώτη ταινία του 1945 γνώρισε μεγαλύτερη επιτυχία και ήταν υποψήφια σε πολλές κατηγορίες, σε μερικές απο τις οποίες βραβεύτηκε. Η πρώτη ταινία του 1945 γνώρισε μεγαλύτερη επιτυχία και ήταν υποψήφια σε πολλές κατηγορίες, σε μερικές απο τις οποίες βραβεύτηκε.

της εποχής που γράφτηκε: ► ''Το έργο παραείναι αδέξιο,ανιαρό και..βλακώδες!!''(Σειντ Τζεημς Γκάζετ,1890) ► Τονίζει πως οι χαρακτήρες είναι μεγάλα ψώνια και συνεπώς δεν προσφέρει καμία απολύτως ευχαρίστηση στους αναγνώστες. ► ''Διαστρέφει την τέχνη..την ανθρώπινη φύση..και την ηθική!!''(Τσαρλς Ουιμπλευ,1890)Ο Κος Όσκαρ Ουάιλντ έγραψε πάλι πράγματα που καλύτερα να μην έγραφε καθόλου.Το Πορτραίτο του Ντόριαν Γκραίυ μολονότι ευφάνταστο,ενδιαφέρον,ευφυές και έργο ανθρώπου των γραμμάτων, διαστρέφει την τέχνη, αφού το ενδιαφέρον του είναι ιατροδικαστικό.Διαστρέφει την ανθρώπινη φύση,αφού ο ήρωας είναι αληθινός διάβολος και διαστρέφει και την ηθική,αφού ο συγγραφέας δεν διευκρινίζει ότι δεν προτιμά ένα δρόμο φαυλότητας,από μία ζωή αγνή και καθαρή. ► ''Τελιώνω το βιβλίο,ένα από τα μοναδικά που μπορούν να με συγκινήσουν,αφού από ένα βαθύ ρεμβασμό,σηκώνει θύελλα.''(Στέφαν Μαλλαρμέ,1892).

► “Το Πορτρέτο Του Ντόριαν Γκρέυ” είναι ένα ανορθόδοξο δράμα εποχής μέσα από το οποία παρουσιάζονται με προκλητικό τρόπο τα ανθρώπινα πάθη, οι αδυναμίες και οι εμμονές. Όμως, περισσότερο από κάθε τι άλλο, βάλεται η ανθρώπινη ηθική και οι αξίες. Πόσο αθώος μπορεί να μείνει ο άνθρωπος μπροστά στο δέλεαρ της αιώνιας ομορφιάς και νιότης; Πόσο έτοιμος μπορεί να είναι να δεχτεί την αθανασία; Πόσο μπορεί να ζήσει χωρίς ψυχή αφού την έχει θυσιάσει στον βωμό της ακολασίας και της ασυδοσίας; Πολλά τα ερωτήματα, πολλές οι απαντήσεις, περισσότεροι όλων όμως οι προβληματισμοί.!( Γιώτα Παπαδημακοπούλου,2010).!! ► Ένα έργο σταθμός για τη σύγχρονη πεζογραφία το μοναδικό μυθιστόρημα του Όσκαρ Ουάιλντ. Πρόκειται για ένα κείμενο πρωτοποριακό, το οποίο εκδόθηκε στην τελική του μορφή το 1891 και θεωρείται ότι περιέχει πολλά αυτοβιογραφικά στοιχεία του συγγραφέα. "Το πορτραίτο του Ντόριαν Γκρέι" είναι το κατεξοχήν μανιφέστο του κινήματος του αισθητισμού, όπου κυριαρχεί το δόγμα "η τέχνη για την τέχνη", ενώ η αναζήτηση του ωραίου και η επιδίωξη της ηδονής μέσω των αισθήσεων οφείλουν να είναι οι μοναδικές φιλοδοξίες του καλλιτέχνη.

ΠΙΣΤΟΤΗΤΑ ΚΕΙΜΕΝΟΥ, ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΕΠΟΧΗΣ, ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗ ΟΜΩΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΠΟΥ ΕΣΤΙΑΖΕΙ ΣΤΗ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ, ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΑΝΕΠΑΦΗ ΤΗΝ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ ΨΥΧΗ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΦΑΟΥΣΤΙΚΗΣ ΤΡΑΓΩΔΙΑΣ. ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΕΝΑΝ ΠΑΡΑΚΜΙΑΚΑ ΓΟΗΤΕΥΤΙΚΟ, ΑΛΛΑ ΕΝΤΕΛΩΣ ΡΗΧΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟΔΙΑΣΤΑΤΟ ΜΠΕΝ ΜΠΑΡΝΣ ΩΣ ΝΤΟΡΙΑΝ ΓΚΡΕΙ ΚΙ ΕΧΕΤΕ ΕΝΑ NOT WILD AT ALL ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ. ΠΙΣΤΟΤΗΤΑ ΚΕΙΜΕΝΟΥ, ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΕΠΟΧΗΣ, ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗ ΟΜΩΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΠΟΥ ΕΣΤΙΑΖΕΙ ΣΤΗ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ, ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΑΝΕΠΑΦΗ ΤΗΝ ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ ΨΥΧΗ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΦΑΟΥΣΤΙΚΗΣ ΤΡΑΓΩΔΙΑΣ. ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΕΝΑΝ ΠΑΡΑΚΜΙΑΚΑ ΓΟΗΤΕΥΤΙΚΟ, ΑΛΛΑ ΕΝΤΕΛΩΣ ΡΗΧΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟΔΙΑΣΤΑΤΟ ΜΠΕΝ ΜΠΑΡΝΣ ΩΣ ΝΤΟΡΙΑΝ ΓΚΡΕΙ ΚΙ ΕΧΕΤΕ ΕΝΑ NOT WILD AT ALL ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.

Η ταινία είναι η προσωπική εικόνα που σχημάτισε ο σκηνοθέτης και άρα είναι λογικό να υπάρχουν διαφοροποιήσεις σε σχέση με αυτό που είχαμε φανταστεί εμείς. Η ταινία είναι η προσωπική εικόνα που σχημάτισε ο σκηνοθέτης και άρα είναι λογικό να υπάρχουν διαφοροποιήσεις σε σχέση με αυτό που είχαμε φανταστεί εμείς. Προσθέτει στοιχεία στους χαρακτήρες που δεν εμφανίζονται στο βιβλίο όπως η μετάνοια του λόρδου Χένρυ για τις πράξεις του. Προσθέτει στοιχεία στους χαρακτήρες που δεν εμφανίζονται στο βιβλίο όπως η μετάνοια του λόρδου Χένρυ για τις πράξεις του. Προσθέτει γεγονότα και χαρακτήρες που δεν υπάρχουν στο βιβλίο. Προσθέτει γεγονότα και χαρακτήρες που δεν υπάρχουν στο βιβλίο. Παραλλαγμένο τέλος. Παραλλαγμένο τέλος.