Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΑνάπτυξη Εφαρμογών για την ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή 1/26 12/2/2015 Διάλεξη 1 Εισαγωγή Ανάπτυξη Εφαρμογών για την Εκπαίδευση & την.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Ένα Ευρωπαϊκό πρόγραμμα δικτύου Comenius που συνδέει όσους χρησιμοποιούν υλικά μελέτης του χώρου και γεω-πληροφορίες στο σχολείο.
Σχεδιασμός και ανάπτυξη προσβάσιμου εκπαιδευτικού και εποπτικού υλικού για μαθητές με αναπηρίες ΗΜΕΡΙΔΑ Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ.
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Επιμόρφωση Β΄ επιπέδου στην παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Νότα Σεφερλή
ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΠΥΡΓΟΥ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ Μ. Μ. Ε
Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Τάξης
• ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ • ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ • ΣΤΟΧΟΙ • ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ - ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2008 E - learning.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΚΑΙ ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ, ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ.
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΥΔ ΕΠ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΥΔ ΕΠ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ.
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
Η ποιότητα της πληροφορίας στο εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιείται ή διανέμεται μέσω του Internet Χρήστος Σαβρανίδης Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Τμήμα ΦΠΨ.
Ένταξη Νέων Τεχνολογιών στο Εκπαιδευτικό Σύστημα και Άτομα με Αναπηρία
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Ικανότητες Εκπαιδευτικών 6 Οκτωβρίου 2014 Caroline Kearney Ανώτερη Υπεύθυνη Έργου και Εκπαιδευτική Αναλύτρια.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Η χρήση της τηλεκπαίδευσης για την επιμόρφωση των καθηγητών. Ένα παράδειγμα επιμόρφωσης στο moodle Β.Νταλούκας ΠΕ19, Κ.Αντωνίου ΠΕ07, Δ.Δαούσης ΠΕ19, Κ.Σεβεντεκίδης.
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Σενάριο.
Έργο: Ψηφιακό Σχολείο. Πράξη «Προδιαγραφές Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, Ανάπτυξη και Λειτουργία Ψηφιακής βάσης Γνώσης, Ψηφιακή Διαμόρφωση και Τεχνικός.
Σχεδίαση, ανάπτυξη, υλοποίηση και αξιολόγηση ενός συστήματος εξ αποστάσεως εκπαίδευσης: Μελέτη περίπτωσης του συστήματος Moodle, για την υποστήριξη της.
ΠΟΛΥΜΕΣΑ. OI “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ Τι είναι τα πολυμέσα? Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας.
Επιμόρφωση Β΄ επιπέδου στην παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Νότα Σεφερλή
ΙΤΕ - Ινστιτούτο Πληροφορικής
Telematics Επιμέλεια:Παγώνης Γεώργιος Writer: Patrick Dillon.
Η επιστήμη του Web.
Δρ Αδάμ Δαμιανάκης Διευθ. ΣύμβουλοςΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.  Παραγωγές εκπαιδευτικών τίτλων πολυμέσων  Δημιουργία συστήματος εκπαίδευσης από απόσταση  Συμμετοχή.
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΑνάπτυξη Εφαρμογών για την ΕΕΑ Διάλεξη 3: Συγγραφή Κειμένων1/1126/2/2015 Διάλεξη 3 Συγγραφή Επιστημονικών Κειμένων Ανάπτυξη Εφαρμογών.
2ο ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΑνάπτυξη Εφαρμογών για την ΕΕΑ Διάλεξη 5: Ανάπτυξη Περιεχομένου 1/9 19/3/2015 Διάλεξη 5 Εργαλεία Συγγραφής Περιεχομένου Ανάπτυξη.
Διδακτική Πληροφορικής
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 2: eLearning Systems, eClass1/1318/2/2015 Χαράλαμπος Καραγιαννίδης Διάλεξη 2 Περιβάλλοντα.
1 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Γεώργιος Γιαγλής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας.
1 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Γεώργιος Γιαγλής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας.
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή1/27 11/2/2015 Διάλεξη 1 Εισαγωγή Εφαρμογές ΤΠΕ στην Εκπαίδευση & την Ειδική Αγωγή Χαράλαμπος.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Κ. ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ Εργαστήρια Πληροφορικής Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΜΑΘΗΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ: Ηλεκτρονική Επιχειρηματικότητα και Εφαρμογές Διαδικτύου και Εφαρμογές.
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 « Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για Μαθητές με Αναπηρίες »
Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Υπολογιστών Β’ τάξη Γενικού Λυκείου Γενικής παιδείας Καθηγητής: Τζουμάκα Χριστίνα.
Πληροφορική Μάθημα Κατεύθυνσης. Σκοπός Μαθήματος Οι μαθητές που θα ακολουθήσουν το μάθημα αυτό θα είναι ικανοί να λύνουν προβλήματα με αλγοριθμικό τρόπο,
Διάλεξη : είναι η μετάδοση γνώσεων από τον δάσκαλο στο μαθητή με το λόγο, την επίδειξη αντικειμένων, την υποδειγματική εκτέλεση δεξιοτήτων ( πνευματικών.
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι Μάθημα 1 ο Διδάσκει : Βασίλης Τσελφές.
Σελίδα 1 «Ψηφιακές Τεχνολογίες στην υπηρεσία της Εκπαίδευσης», Πάτρα, 22/11/2006.
Εκπαιδευτικό Λογισμικό Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Δημοτικής στην Εκπαιδευτική Εφαρμογή της Πληροφορικής – Π4β Ομάδα Επιμόρφωσης ΤΠΕ Παιδαγωγικό.
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕισαγωγή στις Εφαρμογές ΤΠΕ Διάλεξη 1: Εισαγωγή1/4527/9/2016 Διάλεξη 1 Εισαγωγή Εισαγωγή στις Εφαρμογές ΤΠΕ Χαράλαμπος Καραγιαννίδης.
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή1/29 27/9/2016 Διάλεξη 1 Εισαγωγή Εφαρμογές ΤΠΕ στην Εκπαίδευση & την Ειδική Αγωγή Χαράλαμπος.
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Αξιοποίηση της μεικτής μάθησης με το LAMS στο Λύκειο Τσέχωφ: Αυτός ο πασίγνωστος- άγνωστος Σε συνεργασία με το Εργαστήριο Εκπαιδευτικού Υλικού & Εκπαιδευτικής.
Διδακτική της Πληροφορικής
Τμ. Μηχ/κών Ηλ/κών Υπολογ. & Πληροφορικής
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
«Υπηρεσίες Ψηφιακής Μάθησης στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο»
Δημιουργία σεναρίου.
Διάλεξη 1 Εισαγωγή Εισαγωγή στις Εφαρμογές ΤΠΕ
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Οι Κατευθύνσεις στο τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Οργάνωση Διδασκαλίας 8/10/2018.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΑνάπτυξη Εφαρμογών για την ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή 1/26 12/2/2015 Διάλεξη 1 Εισαγωγή Ανάπτυξη Εφαρμογών για την Εκπαίδευση & την Ειδική Αγωγή Χαράλαμπος Καραγιαννίδης

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΑνάπτυξη Εφαρμογών για την ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή 2/26 12/2/2015 Σύνοψη διάλεξης Γνωριμία  εγώ, εσείς, εμείς, αυτοί Επανάληψη των προηγουμένων  μαθήματα, γνώσεις Εισαγωγή στο μάθημα  what, why, how Συζήτηση

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΑνάπτυξη Εφαρμογών για την ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή 3/26 12/2/2015 Καλώς ήρθατεεε

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΑνάπτυξη Εφαρμογών για την ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή 4/26 12/2/2015 Χαράλαμπος Καραγιαννίδης  Αναπληρωτής Καθηγητής ΠΘ-ΠΤΕΑ (>2005)  Εφαρμογές ΤΠΕ στην εκπαίδευση και την ειδική αγωγή  Γραφείο 13, 2 ος όροφος, εσωτ  { uth.gr, acm.org, ieee.org }  Εγώ…

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΑνάπτυξη Εφαρμογών για την ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή 5/26 12/2/2015 Εσείς... Ποιοι είστε? Τι περιμένετε? Τι γνωρίζετε για τις εφαρμογές των ΤΠΕ στην ΕΕΑ? Σας ενδιαφέρει? Γιατί???

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΑνάπτυξη Εφαρμογών για την ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή 6/26 12/2/2015 Εμείς… Remember... δεν είστε υποχρεωμένοι να περάσετε το μάθημα δεν είστε υποχρεωμένοι να παρακολουθήσετε το μάθημα  είστε "υποχρεωμένοι" να σέβεστε τους συναδέλφους σας

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΑνάπτυξη Εφαρμογών για την ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή 7/26 12/2/2015 Αυτοί… Μάθετε (ή θυμηθείτε) αγγλικά

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΑνάπτυξη Εφαρμογών για την ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή 8/26 12/2/2015 Σύνοψη διάλεξης Γνωριμία  εγώ, εσείς, εμείς, αυτοί Επανάληψη των προηγουμένων  μαθήματα, γνώσεις Εισαγωγή στο μάθημα  what, why, how Συζήτηση

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΑνάπτυξη Εφαρμογών για την ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή 9/26 12/2/2015 ΠΘ-ΠΤΕΑ Μαθήματα "πληροφορικής" 1Εισαγωγή στις εφαρμογές ΤΠΕ 3Εφαρμογές ΤΠ στην ΕΕΑ 6Εφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ 8Ανάπτυξη εφαρμογών για την ΕΕΑ ECDL Ποια είναι η άποψή σας???  ελεύθερα…

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΑνάπτυξη Εφαρμογών για την ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή 10/26 12/2/2015 1Εισαγωγή στις Εφαρμογές ΤΠΕ Εσωτερική οργάνωση & λειτουργία Η/Υ Λειτουργικό σύστημα & λογισμικό εφαρμογών Αλγόριθμοι & προγραμματισμός Δίκτυα υπολογιστών, διαδίκτυο & παγκόσμιος ιστός Τεχνητή νοημοσύνη Διάχυτος υπολογισμός & περιρρέουσα νοημοσύνη Εφαρμογές ΤΠΕ στην εκπαίδευση Πρόσβαση των ΑΜΕΑ στις εφαρμογές ΤΠΕ

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΑνάπτυξη Εφαρμογών για την ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή 11/26 12/2/2015 3Εφαρμογές ΤΠ στην ΕΕΑ Ηλεκτρονικός υπολογιστής  Εκπαιδευτικό λογισμικό – θεωρία, επιδείξεις & σχολιασμός  Ανάπτυξη εκπαιδευτικού λογισμικού  Αξιολόγηση εκπαιδευτικού λογισμικού – κριτήρια & τεχνικές  Πρόσβαση ΑΜΕΑ στο εκπαιδευτικό λογισμικό  Εκπαιδευτικό λογισμικό για ΑΜΕΑ  Εκπαιδευτικά παιχνίδια

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΑνάπτυξη Εφαρμογών για την ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή 12/26 12/2/2015 6Εφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διαδίκτυο και παγκόσμιος ιστός  Διανομή και διαχείριση εκπαιδευτικού υλικού  Επαναχρησιμοποίηση εκπαιδευτικού υλικού  Συνεργασία  Εξατομίκευση  Νέες τεχνολογίες (π.χ. ασύρματες)

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΑνάπτυξη Εφαρμογών για την ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή 13/26 12/2/2015 Μέχρι σήμερα μάθαμε Εφαρμογές ΤΠΕ  τι μπορούν να προσφέρουν  πώς μπορούν τα ΑΜΕΑ να έχουν πρόσβαση σε αυτές Εφαρμογές ΤΠ στην ΕΕΑ  ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό και λογισμικό  πώς το αναπτύσσουμε, πώς το αξιολογούμε Εφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ  συστήματα ηλεκτρονικής μάθησης, διαχείρισης μάθησης, κλπ  πώς τα καθιστούμε προσβάσιμα από ΑΜΕΑ

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΑνάπτυξη Εφαρμογών για την ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή 14/26 12/2/2015 Δηλαδή Θέλουμε να διασφαλίσουμε ανεξάρτητη διαβίωση και ίσες ευκαιρίες για τα ΑΜΕΑ  εφαρμογές ΤΠΕ για υγεία, εκπαίδευση, εργασία, ψυχαγωγία, κλπ Θέλουμε να προσφέρουμε πρόσβαση στις εφαρμογές ΤΠΕ σε ένα χρήστη με προβλήματα όρασης  braille display, speech synthesis, etc

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΑνάπτυξη Εφαρμογών για την ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή 15/26 12/2/2015 Ακόμη Θέλουμε να εκπαιδεύσουμε παιδιά στο φάσμα του αυτισμού στην κυκλοφοριακή αγωγή  εκπαιδευτικό λογισμικό Θέλουμε να αναπτύξουμε ένα εκπαιδευτικό λογισμικό για ΑΜΕΑ  ανάλυση χρηστών, καθορισμός απαιτήσεων, σχεδιασμός, υλοποίηση, αξιολόγηση Θέλουμε να αξιοποιήσουμε ένα εκπαιδευτικό λογισμικό για ΑΜΕΑ  κριτήρια και τεχνικές αξιολόγησης

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΑνάπτυξη Εφαρμογών για την ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή 16/26 12/2/2015 Τέλος Θέλουμε να εκπαιδεύσουμε άτομα με προβλήματα κίνησης από απόσταση  παραδοσιακός τρόπος: μένουμε στο Βόλο (πληρώνουμε…), ερχόμαστε στα μαθήματα (λέμε τώρα…), κλπ ψηφιακός τρόπος: καθόμαστε στο σπίτι μας (ή όπου αλλού θέλουμε…) και κάνουμε click

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΑνάπτυξη Εφαρμογών για την ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή 17/26 12/2/2015 Σύνοψη διάλεξης Γνωριμία  εγώ, εσείς, εμείς, αυτοί Επανάληψη των προηγουμένων  μαθήματα, γνώσεις Εισαγωγή στο μάθημα  what, why, how Συζήτηση

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΑνάπτυξη Εφαρμογών για την ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή 18/26 12/2/2015 Στο μάθημα αυτό θα μάθουμε Πώς αναπτύσσουμε μια εφαρμογή ΤΠΕ για την ΕΕΑ  θα δούμε πιο αναλυτικά τις φάσεις ανάπτυξης μιας εφαρμογής Πώς υλοποιούμε μια εφαρμογή ΤΠΕ για την ΕΕΑ  θα έχουμε μια γνωριμία με μερικά βασικά εργαλεία ανάπτυξης Τι πρέπει να έχουμε υπόψη μας για την πρόσβαση των ΑΜΕΑ σε  εκπαιδευτικό λογισμικό  περιεχόμενο του παγκόσμιου ιστού

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΑνάπτυξη Εφαρμογών για την ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή 19/26 12/2/2015 Μετά το μάθημα Θα μπορείτε  να σχεδιάσετε, υλοποιήσετε (πρωτότυπα), αξιολογήσετε και αξιοποιήσετε μια εφαρμογή ΤΠΕ για την ΕΕΑ!!! Αργότερα … (αν θέλετε)  μπορείτε να μάθετε καλύτερα τα εργαλεία υλοποίησης, ώστε να μπορείτε να αναπτύσσετε όποια εφαρμογή θέλετε!!!

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΑνάπτυξη Εφαρμογών για την ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή 20/26 12/2/2015 Επίσης… Μια που αποχαιρετιζόμαστε …  Συγγραφή τεχνικών κειμένων  Διεθνή επιστημονικά περιοδικά και συνέδρια  Εθνικά και Ευρωπαϊκά έργα έρευνας και ανάπτυξης  κλπ, κλπ, κλπ  και ότι άλλο θεωρείτε ενδιαφέρον…

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΑνάπτυξη Εφαρμογών για την ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή 21/26 12/2/2015 Εξέταση Εργασία  κείμενο που θα περιγράφει το σχεδιασμό μιας εφαρμογής ΤΠΕ για οποιαδήποτε κατηγορία ΑΜΕΑ θέλετε, οποιοδήποτε γνωστικό αντικείμενο, κλπ (θα σας δοθεί ο σκελετός)  υλοποιημένο πρωτότυπο της παραπάνω εφαρμογής Βάρος???  αν είναι ικανοποιητική, είναι απαλλακτική

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΑνάπτυξη Εφαρμογών για την ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή 22/26 12/2/2015 Περιεχόμενα εργασίας Ανάλυση  χρηστών, γνωστικού αντικειμένου, μαθησιακού σεναρίου, κλπ Θεωρητικό υπόβαθρο  θεωρίες μάθησης, αρχές ευχρηστίας, κλπ Σχεδιασμός  εκπαιδευτικές δραστηριότητες, διεπαφή χρήσης, κλπ Πρωτότυπη υλοποίηση  εικόνες Αξιοποίηση & Αξιολόγηση Επίλογος

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΑνάπτυξη Εφαρμογών για την ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή 23/26 12/2/2015 Διδασκαλία Διαλέξεις και συζήτηση  θα μιλάτε κι εσείς, περιγράφοντας την πρόοδο της εργασίας σας Εργαστήριο  ανάλογα με την συμμετοχή Βιβλιογραφία  διαφάνειες στο eClass

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΑνάπτυξη Εφαρμογών για την ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή 24/26 12/2/2015 Σύνοψη διάλεξης Γνωριμία  εγώ, εσείς, εμείς, αυτοί Επανάληψη των προηγουμένων  μαθήματα, γνώσεις Εισαγωγή στο μάθημα  what, why, how Συζήτηση

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΑνάπτυξη Εφαρμογών για την ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή 25/26 12/2/2015 Πώς σας φαίνεται? Το μάθημα? Οι εφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ? Η ζωή σας?

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΑνάπτυξη Εφαρμογών για την ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή 26/26 12/2/2015 Καλό απόγευμα!