Αλέξανδρος Κινινής ΟΕΜ Marketing Manager Microsoft Ελλάς

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Microsoft Dynamics NAVIns for Microsoft Dynamics NAV
Advertisements

Σωματείο «Επιχειρηματικότητα Νέων»/ Junior Achievement Greece
Παρουσίαση PocketBiz Pharma Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
Παρουσίαση PocketBiz Field Service Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
Αντιγόνη Αρχοντίκη Account Manager. Executive Summary   Ο χώρος του e-commerce σήμερα (λύσεις & προοπτικές)   Η πρόταση της SiEBEN   Οφέλη της επιχείρησης.
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Eξειδικευμένες υπηρεσίες internet Κάντε κλικ για την συνέχεια της παρουσίασης.
Χρησιμοποιώντας το Visual Studio 2010 για την Ανάπτυξη Εφαρμογών Office Αντώνης Κορδατζάκης Software Developer - ALM Specialist 12/5/2011.
13°N – Cappadocia, Turkey HSBC Premier Μια Παγκόσμια υπηρεσία από μια Παγκόσμια Τράπεζα.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Msc Αντωνία Μανιάτη.
Microsoft Dynamics CRM 3.0
SiEBEN Innovative Solutions Παρουσίαση εταιρίας. Agenda   Η εταιρία   Τα προϊόντα μας   Οι υπηρεσίες μας   Το δίκτυο μεταπωλητών μας   Συνεργάτες.
Παρουσίαση PocketBiz SmartPhone Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
Εγκατάσταση του Microsoft Dynamics CRM στην Bentley Έλενα Γαλιάτσου, Business Applications Implementor SiEBEN Innovative Solutions Case Study.
Ισίδωρος Σιδερίδης Business Development Manager Microsoft Dynamics CRM Η φυσική επέκταση του MS Office.
Top of the Edge Bio-industry Consulting, Technology Transfer & Communication Services.
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
PocketBiz Sales PocketBiz Sales& Microsoft CRM Πλήρης έλεγχος των πωλήσεων Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Η Εφαρμογή Του Μάρκετινγκ Στην Εταιρεία Διαφήμισης, Δημοσίων Σχέσεων Και Επικοινωνίας Partners Y&R Πολυξένη Γεωργίου.
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ «ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ»
1.Κλασικών και Ανθρωπιστικών Σπουδών 2. Ξένων Γλωσσών και Ευρωπαϊκών Σπουδών 3. Θετικών Επιστημών - Βιοεπιστημών – Πληροφορικής - Τεχνολογίας 4. Οικονομικών.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 6 ο.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ 2 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 1 ο. Ο όρος marketing είναι πολύ ευρύς και περιλαμβάνει όλες τις δραστηριότητες που γίνονται κατά τη διακίνηση των.
1 Διάλεξη 11 η (2015 – 16) Τεχνικές άμεσης επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
«Κι εγώ στην ηλικία σου αποφάσισα ότι θέλω να γίνω Οικονομολόγος……!» Τσιτσιρίδη Ε. Ελπίδα Γενική Γραμματέας Οικονομικού Επιμελητηρίου Δυτικής Κρήτης.
Διοικητική Λογιστική Ενότητα # 1: Εισαγωγή στη λογιστική κόστους
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 3η- Μέρος Β
Επιχειρηματικό Σχέδιο
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ:ΕΝΑ ΕΥΡΥ ΠΕΔΙΟ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΑΖΗΤΑ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟΤΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ.
ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ Επιχειρηματικός Σχεδιασμός ΤΕΙ ΙΝ - ΑΡΓΥΡΗ ΚΑΤΩΠΟΔΗ.
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Παρουσίαση επιστημονικής εκδήλωσης
ΟΥΡΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
ΣΤ΄ 1 ΤΑΞΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Δημιουργία εφαρμογής διαχείρισης ψηφιακής βιβλιοθήκης
Συμβουλές για επιτυχημένες παρουσιάσεις στο PowerPoint
Το Φαινόμενο του Θερμοκηπίου
ΘΕΜΑ : ΑΘΛΗΣΗ – ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ
ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
14ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΟΜΑΔΑ 6 ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΩΣΤΑΣ Ρ. ΝΙΚΗ Β.
ΤΥΠΟΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΩΝ ΣΤΙΣ ΟΡΓΑΝΟΜΕΤΑΛΛΙΚΕΣ ΕΝΩΣΕΙΣ
5ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΤΜΗΜΑ Α4 ΣΧ.ΕΤΟΣ
ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΚΕΝΤΡΙΚΟΤΗΤΑΣ
Αν δεν υπήρχε το Tουριστικό Marketing πως θα γνωρίζαμε για…
Κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Μέσα Στήριξης της Ψηφιακής Επιχειρηματικότητας
B u s i n e s s INDUCTION WEEK 2015 Εισαγωγή στο Πρόγραμμα,
Σοφιάννα Κοτσανάδα Σιλβάνα Σίντχομ Αλεξάνδρα Κονιτσιώτη
Α Ο Δ Ε ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
ΑΙΜΑ Με γυμνό μάτι φαίνεται σαν ένα απλό υγρό
Ασφάλεια και υγιεινή στο εργαστήριο
Μέρος 5ο: Μέθοδοι Επαύξησης της Απόληψης Πετρελαίου
Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού
ΟΜΟΙΟΣΤΑΣΗ Α) ορισμός Β) αιτίες διαταραχών της ομοιόστασης
ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
ΚΙΝΗΤΡΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΓΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Φάσεις ολοκλήρωσης επενδυτικών σχεδίων
Παρουσίαση επιστημονικής εκδήλωσης
ΕΕΕΕΚ ΡΟΔΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Η ΑΝΑΠΝΟΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΑΛΚΙΔΗΣ CO-FOUNDER/BUSINESS MANAGER COLLEGELINK.
ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αλέξανδρος Κινινής ΟΕΜ Marketing Manager Microsoft Ελλάς Co-Marketing: Oι εναλλακτικοί τρόποι επένδυσης στο δίκτυο των συνεργατών Καλησπέρα σας, Ονομάζομαι … και είμαι Διευθυντής Marketing στο τμήμα OEM της Microsoft Ελλάδος. Θα ήθελα κι εγώ με την σειρά μου να καλωσορίσω και να σας ευχαριστήσω για την παρουσία σας στην σημερινή εκδήλωση. Επίσης θα ήθελα να ευχαριστήσω και το Channel Partner για την δυνατότητα που μας δίνει σήμερα να συζητήσουμε για τα θέματα του καναλιού… Αλέξανδρος Κινινής ΟΕΜ Marketing Manager Microsoft Ελλάς

Agenda Marketing – χρειάζεται; Η σημασία του Marketing στη Microsoft Συνεργάτες & Co Marketing Η επένδυση της Microsoft Co-Marketing για ανάπτυξη… Με μια ματιά τα θέματα στα οποία θα αναφερθώ στα επόμενα 20’ είναι:

Marketing – χρειάζεται; Για το marketing υπάρχουν διάφορες απόψεις και μια από αυτές είναι αυτή που βλέπετε…του Dilbert Η άποψή μας σαν Microsoft είναι λίγο διαφορετική… Βρισκόμαστε σε μια εποχή υπερ-προσφοράς σε ταχύτητες, σε χωρητικότητες, σε προϊόντα, σε τεχνολογίες, σε συσκευές, σε υπηρεσίες και σε πληροφορίες…! Οι άνθρωποι και οι εταιρείες εκμεταλλεύονται ένα μικρό μέρος των δυνατοτήτων που προσφέρονται από όλα τα παραπάνω / Αυτά που έχουν, αυτά που χρησιμοποιούν είναι αρκετά / Αισθάνονται ότι δεν χρειάζεται να ξοδέψουν επιπλέον χρήματα….εκτός αν υπάρχει κάποιος σοβαρός λόγος….!!! Αυτό το «κενό» του σοβαρού λόγου μπορεί να καλύψει το marketing. Θεωρούμε ότι χρειάζεται μια στροφή 180Ο από την απλή προβολή χαρακτηριστικών και προϊόντων σε μια προώθηση λύσεων και σεναρίων…αφού πρώτα εξετάσουμε τι θέλουν πραγματικά οι πελάτες και ποιος συνδυασμός τεχνολογίας, hardware, software, και υπηρεσιών μπορεί να καλύψει αυτές τις ανάγκες…!!! Λύσεις / Σενάρια Προϊόντα / Χαρακτηριστικά

Η σημασία του Marketing για την Microsoft Η αξία του “Brand” της Microsoft #2 στην παγκόσμια κατάταξη (2007, Business Week – InterBrand) Επηρεάζει την συμπεριφορά αγοράς Συνδέει συναισθηματικά Αυξάνει την «αφοσίωση» Καινοτομία Ποιότητα Ευχρηστία Η Microsoft είναι νούμερο 2 στην παγκόσμια κατάταξη (2007, Business Week – InterBrand)…όσον αφορά την αξία του “Brand” της!!! Για την ακρίβεια αποτελεί ένα από τα πλέον πολύτιμα περιουσιακά στοιχεία της Microsoft (60δισ δολλάρια) Το Brand της Microsoft επηρεάζει την συμπεριφορά αγοράς / αυξάνει την αφοσίωση / συνδέει συναισθηματικά την εταιρία με τον πελάτη δίνοντας μας την δυνατότητα να διαφοροποιηθούμε στην αγορά…με προϊόντα καινοτόμα, ποιοτικά και εύχρηστα

Συνεργάτες & Co Marketing Το 95% των εσόδων της Microsoft μέσα από τους συνεργάτες. Το 70% του προϋπολογισμού Marketing μέσα από τους συνεργάτες. Microsoft Ελλάδος 21% Ανάπτυξη, #3 σε παγκόσμιο επίπεδο Οικονομικό Έτος 2006 23% Ανάπτυξη, #5 σε παγκόσμιο επίπεδο Οικονομικό Έτος 2007 Για όλη την Microsoft η αξία των συνεργατών είναι πολύ μεγάλη με δεδομένο ότι περισσότερο από το 95% των εσόδων της Microsoft έρχεται μέσα από εσάς. Για την Ελλάδα το νούμερο αυτό αγγίζει το 100%. Με δεδομένη λοιπόν την βαρύτητα που έχουν οι συνεργάτες μας ο «χρυσός» κανόνας κατανομής των χρημάτων για Marketing λέει ότι το 70% πρέπει να περνάνε μέσα από τους συνεργάτες μας. Ακόμα και ο δικός μου ρόλος – παρόλο που υπάρχει ξεχωριστό τμήμα Marketing στο Ελληνικό υποκατάστημα - είναι marketing μέσα σε ένα τμήμα πωλήσεων και συνεργατών Αυτό ακριβώς κάνουμε πολύ επιτυχημένα μέσα από τους συνεργάτες μας… - Τα τελευταία δυο χρόνια ο ρυθμός ανάπτυξης μας ήταν 23% & 21% που μας έφερε στην 3η και 5η θέση σαν Ελληνικό υποκατάστημα ανάμεσα στις ώριμες αγορές σε παγκόσμιο επίπεδο!

Η επένδυση της Microsoft Managed Partners Unmanaged Partners Κεντρικές Καμπάνιες Best PC for Me (www.bestpc4me.gr) Marketing Funds Microsoft Club / Coop Τι κάνουμε λοιπόν με και για τους συνεργάτες μας….. Κεντρικές καμπάνιες: κάτω από την ομπρέλα της Microsoft κεντρικά σχεδιασμένες προωθητικές ενέργειες στις οποίες μπορούν να συμμετέχουν όλοι οι συνεργάτες….Ενα παράδειγμα είναι η καμπάνια Best PC for Me που τρέχει αυτή τον καιρό… Coop: Marketing funds that are accrued based on the number of qualifying licenses purchased in the 6 month Co-op accrual period. Prominently displayed OEM Co-op Tagline. Prominently displayed company and/or brand name and contact information. Minimum 30% Microsoft® content in support of activities as defined by partner type. Microsoft Club: Πρόγραμμα επιβράβευσης συνεργατών με Rebates & Marketing Funds MSPP: Μέσα στο portal μπορούν όλοι οι συνεργάτες να βρουν έτοιμο marketing υλικό Τέλος για τους συνεργάτες που είναι managed και με βάση συγκεκριμένο σχεδιασμό Προγράμματα MSPP (Partner Marketing Center) Custom Συγκεκριμένες Προωθητικές Ενέργειες/Καμπάνιες

Co-Marketing για ανάπτυξη… Δημιουργία Ζήτησης Ανάπτυξη Συμπεριφοράς Προσθήκη αξίας Επιστροφή της επένδυσης (ROI) Κάνουμε λοιπόν….Marketing όχι για χάρη του Marketing αλλά με στόχο την ανάπτυξη…. Με ποια κριτήρια επιλέγουμε με ποιους συνεργάτες και με ποιον τρόπο θα χρησιμοποιήσουμε τα Marketing των επιλογων μας Θέλουμε να…..: Δημιουργούμε ζήτηση στην αγορά - ένα καλό δείγμα είναι η αύξηση των πωλήσεων Η/Υ μετά την κυκλοφορία και το λανσάρισμα των Vista & Office 2007!!! Να αναπτύσουμε συμπεριφορές - Αυτή τη στιγμή η Ελλάδα είναι πρώτη στην Ευρώπη στην υιοθέτηση των Vista!!! Να δίνουμε αξία στον συνεργάτη και στα προϊόντα μας… - Τα προϊόντα μας αποτελούν κομμάτι της προσφοράς ή της λύσης που προσφέρετε & διθέτουμε πόρους χρήματα και χρόνο!!! ROI - Η επιστροφή της επένδυσης δεν σημαίνει περισσότερο από το ότι κοιτάμε την όσο το δυνατόν πιο ορθολογιστική χρήση των διαθέσιμων χρημάτων marketing!!! ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΩΜΑ ΤΗΣ ΠΙΤΑΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ