ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΦΑΓΗΤΟΥ ΚΑΙ ΓΛΥΚΟΥ ΣΕ ΠΙΑΤΟ 2

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κοστολόγηση Μάθημα 16.
Advertisements

Θέμα: Οργάνωση Συνεδριών
ΣΟΥΠΕΣ.
ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΜΕΝΟΥ
Σούπες - Soups.
Τεχνολογία Εστιατορικής Τέχνης 3ου Έτους
ΕΝΟΤΗΤΑ:6 ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΑΡΑΘΕΣΗΣ ΦΑΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ ΜΕΡΟΣ Ε΄ ΣΤΟΧΟΙ:
ΖΥΜΑΡΙΚΑ.
ΙΤΑΛΙΚΗ ΚΟΥΖΙΝΑ.
Όσπρια ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: Ορίζει τα όσπρια και να δινει παραδείγματα
ΜΠΟΥΦΕ.
Κοστολόγηση Μάθημα 15.
Κοστολόγηση Μάθημα 14.
Κοστολόγηση Μάθημα 19.
Παράγοντες που επηρεάζουν τη Σύνθεση του μενού
ΣΑΛΑΤΕΣ & ΟΡΕΚΤΙΚΑ.
2010 Σ Α Λ Τ Σ Ε Σ.
Κοστολόγηση Μάθημα 15.
ΚΟΚΤΕΙΛ Ευριπίδης Σάββα Ευριπίδης Σάββα.
Ετοιμασία και παράθεση σαλατών και ντρέσινγκς
Ενότητα: 4 Μαγειρική Χώρου Εστίασης Κεφάλαιο 4. 2
Παρασκευές επιδορπίων
ΕΝΟΤΗΤΑ:6 ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΑΡΑΘΕΣΗΣ ΦΑΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ ΜΕΡΟΣ Ζ΄ ΣΤΟΧΟΙ:
Λαχανικά ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: Ορίζει τα λαχανικά
Κοστολόγηση Μάθημα 10.
Τεχνολογία Εστιατορικής Τέχνης 3ου Έτους
Ενότητα: Παρασκευές Επιδορπίων
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟΥ ΓΙΑ ΠΑΡΑΘΕΣΗ
ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟΥ
Τεχνολογία Εστιατορικής Τέχνης 3ου Έτους
Μαγειρική Χώρου Εστίασης Θέμα: Παρασκευές Βοδινών
Σαλατες - Salads.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΜΑΓΕΙΡΕΜΑΤΟΣ Ξέβαθο Τηγάνισμα
ΥΓΙΕΙΝΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ, ΤΩΝ ΤΡΟΦΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΟΥΖΙΝΑΣ
Ζυμαρικά - Pasta.
Κοστολόγηση Μάθημα 1ον.
ΤΟ ΜΕΝΟΥ ΩΣ ΜΕΣΟ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
ΣΑΛΤΣΕΣ - SAUCES.
Εισαγωγή στο Εδεσματολόγιο
Ενότητα: 5 Ετοιμασία και Παράθεση Σάλτσες Σαλατών και Σαλάτες Κεφάλαιο Caesar dressing, Thousand island dressing.
Ενότητα: 5 Ετοιμασία και Παράθεση Σάλτσες Σαλατών και Σαλάτες Κεφάλαιο Vinaigrette, Citronette, Roquefort dressing.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΦΑΓΗΤΟΥ ΚΑΙ ΓΛΥΚΟΥ ΣΕ ΠΙΑΤΟ
ΕΝΟΤΗΤΑ:6 ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΑΡΑΘΕΣΗΣ ΦΑΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ ΜΕΡΟΣ Δ΄ ΣΤΟΧΟΙ:
Επιμελημένη παράθεση Ορεκτικών
Μάθημα: Φλαμπέ Ενότητα: 15.2 Επιμελημένη παράθεση Ορεκτικών Θέμα: Ριγκατόνι Ριβιέρα (Rigatoni Riviera) 1.
ΕΝΟΤΗΤΑ:6 ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΑΡΑΘΕΣΗΣ ΦΑΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ ΜΕΡΟΣ Α΄ ΣΤΟΧΟΙ:
ΕΝΟΤΗΤΑ:8 ΠΑΡΑΘΕΣΗ ΣΤΑ ΔΩΜΑΤΙΑ ΠΕΛΑΤΩΝ ΜΕΡΟΣ Α’ ΣΤΟΧΟΙ:
Μαγειρική Χώρου Εστίασης Θέμα: Παρασκευές Βοδινών
Παραθέσεις - Δεξίωση κοκτέιλ (Cocktail Party)
ΑΡΝΙΑ ΑΡΝΙΑ #2 Στόχοι του μαθήματος Ο μαθητής να είναι σε θέση να: ΑΡΝΙΑ #2 Στόχοι του μαθήματος Ο μαθητής να είναι σε θέση να: Αναφέρει.
Ενότητα: 2 Επιμελημένη παράθεση Ορεκτικών Κεφάλαιο " Γαρίδες Προβενσάλ " " Scampi a la Provencale " 1.
Ενότητα: Παρασκευές Επιδορπίων
Ενότητα: Επιμελημένη παράθεση Ορεκτικών
Μαθημα 6 Παραγοντες που επηρεαζουν τη Συνθεςη του μενου
Μάθημα: Φλαμπέ Ενότητα: 19 - Μαγειρική χώρου εστίασης Κεφάλαιο 1 - Αστακός Νιούμπουργκ (Lobster Newburg) 1.
Ενότητα: Μαγειρική χώρου εστίασης
ΜΕΘΟΔΟΙ ΜΑΓΕΙΡΕΜΑΤΟΣ Ξ ΈΒΑΘΟ Τ ΗΓΆΝΙΣΜΑ. Σ ΤΟΧΟΙ Μ ΑΘΗΜΑΤΟ Σ Ορίζει και περιγράφει τη μέθοδο μαγειρέματος. Αναφέρει τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα,
ΜΠΡΕΖΕ BRAISE.
Κοστολόγηση.
 Ορίζει και περιγράφει τη μέθοδο μαγειρέματος.  Αναφέρει τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα, τις τροφές που ψήνονται με τη μέθοδο και τον εξοπλισμό.
Παραδοσιακά φαγητά διαφόρων χωρών
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ Ι 4ο εξάμηνο ΛΕΟΝΤΙΤΣΗ ΛΟΥΚΙΑ
Σάντουιτς.
ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΜΕΝΟΥ.
Τεχνολογία Εστιατορικής Τέχνης 3ου Έτους
Λαχανικά ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: Ορίζει τα λαχανικά
ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΑΡΑΘΕΣΗΣ ΦΑΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ
ΡΟΣΤΟ ΣΕ ΔΟΧΕΙΟ (POELING /POELER)
23:37 ΣΑΛΤΣΕΣ 11/12/2018 Ευριπίδης Σάββα.
ΨΗΣΙΜΟ ΣΤΟΝ ΦΟΥΡΝΟ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΦΑΓΗΤΟΥ ΚΑΙ ΓΛΥΚΟΥ ΣΕ ΠΙΑΤΟ 2 Κ. Μιτας-Ε.Σάββα

ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Ο μαθητής να είναι σε θέση να: Ονομάζει και περιγράφει τις δύο βασικές μεθόδους παρουσίασης φαγητού σε πιάτο. Περιγράφει τα βασικά στοιχεία που διέπουν την παρουσίαση γλυκού σε πιάτο.

Υπάρχουν δύο βασικές μέθοδοι παρουσίασης φαγητού σε πιάτο: Κλασσική Μοντέρνα Τα συνοδευτικά τοποθετούνται μακριά από το κυρίως φαγητό. Τα φαγητά συνήθως τοποθετούνται στο κέντρο του πιάτου με έμφαση το ύψος Φαγητά ψημένα με υγρές μεθόδους μαγειρέματος σερβίρονται καλυμμένα με την σάλτσα τους. Δεν υπάρχει κανόνας τοποθέτησης των φαγητών. Ο chef αποφασίζει που θέλει να τοποθετήσει το φαγητό στο πιάτο. Η σάλτσα σε φαγητά με ξηρές μεθόδους μαγειρέματος σερβίρεται κάτω ή καλύπτει στο μισό το κυρίως φαγητό. Μεγάλος συνδυασμός γεύσεων, χρωμάτων, μεθόδων μαγειρέματος με μεγάλη έμφαση στην πρωτότυπη παρουσίαση. Το κέντρο του πιάτου μένει κενό και το κυρίως φαγητό τοποθετείται στο κάτω μέρος του πιάτου.

Παρουσίαση γλυκού σε πιάτο Οι κανόνες παρουσίασης του γλυκού στο πιάτο δε διαφέρουν από τους κανόνες παρουσίασης φαγητού. Στο πιάτο πρέπει να υπάρχουν τρία στοιχεία: Το κυρίως, που αυτό είναι το οτιδήποτε γλυκό θα έχουμε, Η σάλτσα, που θα συνοδεύει την κύρια παρασκευή μας, Η γαρνιτούρα, που θα ομορφύνει το πιάτο.

Τελική παρουσίαση του πιάτου ομοιομορφία Ανεξάρτητα από τον τύπο του εστιατορίου , μέθοδο παρουσίασης ή τύπο φαγητού ο μάγειρας πρέπει πάντα χωρίς καμία εξαίρεση να βεβαιώνετε ότι όλα τα πιάτα που περιέχουν το ίδιο φαγητό πρέπει να φεύγουν από τη κουζίνα με την ίδια εμφάνιση, χρώμα, ποσότητα σάλτσας και γαρνιτούρας. Πρέπει δηλαδή να είναι απολύτως ομοιόμορφα. Η ομοιομορφία των πιάτων είναι σημαντική για τους πιο κάτω λόγους.

α) Επιβεβαιώνει ότι όλα τα πιάτα έχουν το ίδιο κόστος. β) Αποκλείει την πιθανότητα παραπόνων από τους πελάτες για μικρότερη μερίδα από τους διπλανούς τους. γ) Τονίζει την επαγγελματική κατάρτιση του προσωπικού της κουζίνας.

Σκεφτείτε το πιάτο σαν ένα ρολόι τοίχου Σκεφτείτε το πιάτο σαν ένα ρολόι τοίχου. Αν για παράδειγμα τοποθετήσετε το κυρίως φαγητό στην θέση του αριθμού τρία, τότε σε όλα τα πιάτα που ετοιμάζονται πρέπει να είναι τοποθετημένο στην ίδια θέση. Το ίδιο ισχύει και με τα συνοδευτικά. Διαλέξετε ένα αριθμό πάνω στο ρολόι και τοποθετήστε τη σάλτσα, τα χορταρικά και το άμυλο. Εκείνο που έχει σημασία είναι η ομοιομορφία των πιάτων.

Αξιολόγηση Ονομάστε και περιγράψετε τις δύο βασικές μεθόδους παρουσίασης φαγητού σε πιάτο. Περιγράψετε τα βασικά στοιχεία που διέπουν την παρουσίαση γλυκού σε πιάτο.