Η πρώτη συνάντηση (Δύο Περίοδοι)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης για τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Πληροφορικής και Επιστήμης Η/Υ Αντιστοίχιση Υφιστάμενου Εκπαιδευτικού Υλικού.
Advertisements

Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Learning to Learn Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη.
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
24/06/20141 Σεμινάρια Πληροφορικής Σεπτέμβριος 2013 Μάριος Μιλτιάδου.
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην ενσωμάτωση της τεχνολογίας στη τάξη Θέμα: Γνωριμία με την ιστοσελίδα του παιδαγωγικού.
Τι είναι wiki; Μια ιστοσελίδα που επιτρέπει στους επισκέπτες της να προσθέσουν, να αφαιρέσουν και να διαμορφώσουν το περιεχόμενό της.
Δρ Μύρια Σιακαλλή Σύμβουλος για τα Μαθηματικά
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Σωκράτης Μυλωνάς και Νικόλαος Ζάγγουλος Σεπτέμβριος 2013
Η δομή του μαθήματος των μαθηματικών στο σύγχρονο ΤΕΙ Σάλτας Βασίλειος, Τσιάντος Βασίλειος Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών ΤΕΙ Καβάλας.
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Διδακτικά οφέλη από τη χρήση του διαδραστικού πίνακα στην τάξη
Το μυστήριο της πρώτης Συνάντησης και η αφαίρεση της μάσκας.
Διδακτική Μεθοδολογία του Λογισμικού Ιστορίας
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Σύνδεση online Επίπεδο γνώσεων:
07/09/20141 Σεμινάρια Πληροφορικής Σεπτέμβριος 2012 Μάριος Μιλτιάδου.
Οικοδόμηση Γνώσης ΟΧΙ Κωδικός 1 ΝΑΙ ΟΧΙ Κωδικός 2 ΝΑΙ ΟΧΙ Κωδικός 3
«Φυσική Αγωγή Α’ Γυμνασίου» Βιβλίο Καθηγητή
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΟΛΙΓΟΘΕΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
Επιμέλεια: Α. Παπαθανασίου* I. Τζιγκουνάκης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ: ΓΝΩΡΙΜΙΑ, ΧΡΗΣΗ, ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ (ΙΙ) Σχολή Χημικών Μηχανικών Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
EDG220 C: Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και εκπαιδευτική τεχνολογία Ακαδημαϊκό έτος: Υποχρεωτική εργασία: Τίτλος θεματικής ενότητας: Κυκλοφορώ με ασφάλεια.
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Θεμελίωση της πρακτικής φυσικοθεραπείας
Οργάνωση και αξιοποίηση διδακτικού αρχείου. Οργάνωση και αξιοποίηση διδακτικού αρχείου Διδακτικό αρχείο : ένα καλά οργανωμένο σύνολο στοιχείων και πληροφοριών.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΚΡΙΤΙΡΙΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΜΙΑΣ MULTIMEDIA ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΤΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΤΑΡΑΚΤΣΗΣ ΑΝΤΥΠΑΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ.
Πρόγραμμα Ασφαλές σχολείο για το διαδίκτυο
Οι ΤΠΕ στην εκπ/κή διδακτική διαδικασία
Τάξεις στις οποίες απευθύνεται: Β Γυμνασίου
Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων. Αφετηρία: α)από τη μικρή ομάδα στη μεγάλη και από τη μεγάλη στην ολομέλεια) β) διαμόρφωση μόνο μιας ομάδας στην οποία.
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
«Τρόποι δημιουργίας μιας μεταλλαγμένης Ψηφιακής τάξης»
Το Καλωσόρισμα και η λύση του μυστηρίου (Δύο Περίοδοι)
Η λέξη Wiki ερμηνεύεται μερικές φορές ως ακρώνυμο για το "What I know is" δηλαδή "Αυτό που εγώ ξέρω είναι"
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
«Ασφαλές Διαδίκτυο» ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Δ.Δ.Ε. Β΄Αθήνας Τρίτη 4/2/2015 ΓΕ.Λ. Φιλοθέης πρόγραμμα Comenius Regio: «Εκφοβισμός των εφήβων: Τρόποι πρόληψης και αντιμετώπισης.
ΑΤΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΩΝ
Η χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας από τους διευθυντές δημοτικής εκπαίδευσης για σκοπούς οργάνωσης και διοίκησης της σχολικής μονάδας.
Γυμνάσιο Αγίου Νεοφύτου Φυσιογνωστικά Α΄ Γυμνασίου.
Πώς επιτυγχάνεται η μάθηση καλύτερα;
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Βιολογία Γυμνασίου.
Ομαλή μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο
Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό
ΕΛΛΗΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΝ ΙΔΡΥΜΑ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΑΘΗΝΩΝ – ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟ EνημΕρωΣη γονΕων α΄ τΑξηΣ ΔιευθυνΤΗΣ.
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΙΟΥ ΝΕΟΦΥΤΟΥ
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Σχεδιασμός και Τεχνολογία
Δημιουργία σεναρίου.
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΝΕΑΠΟΛΗΣ
Ο πολυσύνθετος ρόλος του εκπαιδευτικού
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
«Τρόποι δημιουργίας μιας μεταλλαγμένης Ψηφιακής τάξης»
Η πρώτη συνάντηση (Δύο Περίοδοι)
Δομή Παρουσίασης Γνωριμία με το βιβλίο Γεωγραφίας Α’ Γυμνασίου
Ενότητα Γ7.3.8(Προβλήματα Ακολουθιακής Δομής )
Ενότητα Γ6.11 (Ταξινόμηση Δεδομένων )
Προβλήματα του υπολογιστικού συστήματος και η αντιμετώπιση τους
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Βάσεις Δεδομένων (Δύο Περίοδοι)
Ενότητα Γ6.6 (Δημιουργία Φόρμας Εισαγωγής Δεδομένων )
Ενότητα Γ6.14 (Δημιουργία Ερωτημάτων από δύο Συσχετιζόμενους Πίνακες )
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η πρώτη συνάντηση (Δύο Περίοδοι) Η πρώτη συνάντηση (Δύο Περίοδοι)

Ξένιος Αντωνιάδης O Δάσκαλος xeniosa@cytanet.com.cy www.teacherx.eu

Ας δούμε τι ευχάριστο μας περιμένει φέτος! (Αναλυτικό Πρόγραμμα)

Οι απαιτήσεις μου Σεβασμός στον διδάσκοντα και το διδασκόμενο. Καθυστερήσεις συνεπάγεται σοβαρό πειθαρχικό παράπτωμα και τιμωρείται Προσέξετε την εμφάνιση σας

Οι ταπεινές μου απαιτήσεις Φαγητά, ποτά ,τσίχλες, κινητά τηλέφωνα κλπ δεν επιτρέπονται Διατηρήστε την αίθουσα καθαρή.

Οι ταπεινές μου απαιτήσεις Τμηματική έξοδος από την αίθουσα και τακτοποίηση θέσεων

Οι απαιτήσεις σε γραφικό υλικό Τετράδιο 40-80 φύλλων για να παίρνετε προσωπικές σημειώσεις, Φάκελο για φυλλάδια και εργασίες, Όλα τα βιβλία εκτός αν καθοριστεί διαφορετικά , USB removable disks

Με αγάπη σας αξιολογώ Διαγωνίσματα, Υποχρεωτική εργασία 50%, Το προφίλ σας μέσα στην τάξη (Ενδιαφέρον ,συμμετοχή ,προσπάθεια, συνεργασία, Μεθοδοδικότητα) 30%, Εργασίες στο σπίτι 15% Τετράδιο 5% Προαιρετικές εργασίες 1 μονάδα, Πριμοδοτήσεις πχ εξαιρετική ομαδική συνεργασία ,εξαιρετική εκτέλεση καθηκόντων και συνεισφορά στην ομαλή διεξαγωγή του μαθήματος, εξαιρετική οργάνωση κ.λ.π 1 μονάδα Δυσμενείς συνθήκες που επηρεάζουν την επίδοση 1-3 μονάδες.

Παρακαλώ εκφραστείτε και πείτε τις απόψεις σας Παρακαλώ εκφραστείτε και πείτε τις απόψεις σας

Υπευθυνότητες Υπεύθυνος Απουσιολογίου Υπεύθυνος για την επιστροφή διαγωνισμάτων Υπεύθυνος για τον έλεγχο των στοιχείων των εντύπων στους υπολογιστές και επικόλληση νέων εντύπων που έχουν γεμίσει

Υπευθυνότητες Υπεύθυνος για τον έλεγχο της καθαριότητας των θρανίων και των πάγκων Υπεύθυνος Παραθύρων Υπεύθυνος Πίνακα Συντονιστής

Επισκεφθείτε την Ιστοσελίδα sykap. com Επισκεφθείτε την Ιστοσελίδα sykap.com.cy τον σύνδεσμο DOWNLOADS και βρείτε επιμορφωτικό υλικό για Γυμνασίου Επίσης http://www.moec.gov.cy/ στον σύνδεσμο μέση εκπαίδευση/πληροφορική

Επισκεφθείτε την Ιστοσελίδα www.teacherx.eu

Καθορισμός Θέσεων και Ομάδων, δεξιότητες συνεργατικής μάθησης, και οργάνωση μαθησιακής διαδικασίας τάξης