Δρ. Ιωάννης A. Αποστολάκης Υπεύθυνος ΚΕΠΛΗΝΕΤ Α’ Αθήνας Δρ. Ιωάννης A. Αποστολάκης Υπεύθυνος ΚΕΠΛΗΝΕΤ Α’ Αθήνας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ευρωπαϊκή Επιτροπή Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης & Πολιτισμού Η Ελληνική Υπηρεσία Υποστήριξης λειτουργεί από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Advertisements

Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Γραφείο Γενικού Γραμματέα, Γιάννης Κυρτάτος,
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
ΗΜΕΡΙΔΑ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΩΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2014 Μονάδα Μεθοδολογίας, Πολιτικών και Πρακτικών.
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Υπουργείο Παιδείας, Δια βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων Εθνικό Κέντρο Βιβλίου (ΕΚΕΒΙ) Καινοτόμες δράσεις για την ενίσχυση της φιλαναγνωσίας.
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΑΤΖΗΦΩΤΕΙΝΟΥ M.Sc. Computation, Univ. of London
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Δ.Ε. http// Η Ελλάδα στη χρήση και αξιοποίηση της Ψηφιακής Τεχνολογίας σε Δευτεροβάθμια και Πρωτοβάθμια.
Οι ΤΠΕ στην εκπ/κή διδακτική διαδικασία Ο υπολογιστής ως γνωστικό εργαλείο Γνωστικά εργαλεία θεωρούνται οι εφαρμογές που έχουν δημιουργηθεί με σκοπό να.
Ίδρυμα Ευγενίδη, Καφενείο της επιστήμης, Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών Παιδαγωγική αξιοποίηση Τ. Α. Μικρόπουλος.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ Π.Ε. ΚΑΙ Δ.Ε. ΑΤΤΙΚΗΣ Δ/ΝΣΗ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Δ΄ ΑΘΗΝΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Teachers4Europe Χρύσα Παπαλαζάρου 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
Tσουλής Μιλτιάδης: – Βασικές έννοιες στη Διδακτική με την υποστήριξη των ΤΠΕ.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΡΕΥΝΑΣ για την καταγραφή απόψεων & αναγκών των εκπαιδευτικών της 31ης Ε.Π. Π.Ε. Αθηνών σε θέματα ενημέρωσης και επιμόρφωσης ΣΤΕΛΙΟΣ.
Η Διδασκαλία των ΤΠΕ στα Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΕΑΙΤΥ Πάτρα, Νοέμβριος 2007 Διαδικασίες Υποστήριξης Υποδομών ΤΠΕ Σχολείων και Χρηστών ΠΣΔ.
Ειδική Θεματική Δραστηριότητα Τμήμα Βπ– Τομέα Πληροφορικής 1 ου ΕΠΑΛ Λιβαδειάς Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Αθανασίου Παρασκευή ΠΕ19/ Σκίτσος Δημήτριος ΠΕ.
Έργο: Ψηφιακό Σχολείο. Πράξη «Προδιαγραφές Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, Ανάπτυξη και Λειτουργία Ψηφιακής βάσης Γνώσης, Ψηφιακή Διαμόρφωση και Τεχνικός.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Μεταφορά ενός Ερευνητικού Εργαστηρίου στη Σχολική Αίθουσα για τη Διδασκαλία των Φ.Ε. Η περίπτωση του Εκπαιδευτικού Αστρονομικού Εργαστηρίου ΕΥΔΟΞΟΣ Ανδρικόπουλος.
Tυποποίηση διαδικασιών για την υποστήριξη δραστηριοτήτων στο ΚΕΠΛΗΝΕΤ Α’ Αθήνας Δρ. Ιωάννης Αποστολάκης Υπεύθυνος ΚΕΠΛΗΝΕΤ Α’ Αθήνας
Επιμόρφωση Β΄ επιπέδου στην παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Νότα Σεφερλή
Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Ο θεσμός.
Οι ΤΠΕ στην εκπ/κή διδακτική διαδικασία
Μια φορα κι eναν καιρο στο Διαδικτυο…
Εργαστηριακό Κέντρο Φυσικών Επιστημών Χίου
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Ελληνικό γραφείο υποστήριξης: Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη.
ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Λογισμικό της Εκπαίδευσης Κωστής Οικονομίδης ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.
Ε.Κ.Φ.Ε ΕΥΟΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΦΥΣΙΚΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΕΡΕΥΝΩ ΚΑΙ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΩ Ε΄ & ΣΤ΄ΤΑΞΕΩΝ.
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
2ο ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Εργαστηριακή διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στα Σχολεία Δ/θμιας Εκπ/σης του Ν. Καρδίτσας Σεραφείμ Μπίτσιος, Φυσικός, υπεύθυνος Ε.Κ.Φ.Ε. Ν. Καρδίτσας.
Διδακτική Πληροφορικής
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και ΕπικοινωνιώνΗράκλειο Κρήτης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και την Τοπική Ανάπτυξη5 & 6 Μαϊου 2006 Ανάπτυξη.
Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Υ ΛΙΚΟ Χ ΗΜΕΙΑΣ ΣΤΗ Β /θμια Ε ΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Δρ. Γεωργιάδου Αναστασία Δρ. Γεωργιάδου Αναστασία Πειραματικό Γενικό Λύκειο Αναβρύτων Δρ. Γεωργιάδου.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΑΕΡΙΩΝ Σεβαστή Μαλάμου, Φυσικός ΠΕ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ / 2015 Ομάδα ανάπτυξης ΓΕΛ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣ.
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ schools.gr/content/index.php?lesson_id=1 &ep=67 schools.gr/content/index.php?lesson_id=1.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Καλώς ορίσατε στην εκδήλωση για τις Φυσικές Επιστήμες.
Διδακτική της Πληροφορικής
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
Αυτονομία Σχολικών Μονάδων στο Κυπριακό Εκπαιδευτικό Σύστημα
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στην Προσχολική Εκπαίδευση
Ανάπτυξη τηλεματικών υπηρεσιών από το Παν
Θέματα Εργαστηρίων Πληροφορικής στα Δημοτικά της Α’ Αθήνας
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δρ. Ιωάννης A. Αποστολάκης Υπεύθυνος ΚΕΠΛΗΝΕΤ Α’ Αθήνας Δρ. Ιωάννης A. Αποστολάκης Υπεύθυνος ΚΕΠΛΗΝΕΤ Α’ Αθήνας Ημερίδα των Διδασκόντων το μάθημα ΤΠΕ στα ολοήμερα Δημοτικά της Δ/νσης ΠΕ Α΄Αθήνας

Τεχνικοί Υπεύθυνοι ΚΕΠΛΗΝΕΤ Α’ Αθήνας Αντωνακάκης Αντώνης Δήμος Ευάγγελος Ζάχος Κωνσταντίνος Καβαθάς Ιωάννης Λιάσκας Ταξιάρχης Μωράκης Διονύσης Παπαιωάννου Ιωάννης Τζίτζιρας Παναγιώτης Φλώρος Βασίλης Χορόζογλου Γιώργος

Επικοινωνία Διεύθυνση : Κηφισίας 16 Αμπελόκηποι, 11526, Αθήνα Τηλέφωνο : Φάξ : WEB:

Περιεχόμενα Ο τρόπος λειτουργίας των ΚΕΠΛΗΝΕΤ και η οικονομική κρίση. Οι αριθμοί του ΚΕΠΛΗΝΕΤ της Α’ Αθήνας. Πρόσφατα μικρά βήματα οργάνωσης στο ΚΕΠΗΝΕΤ Α’ Αθήνας. Το όραμά μας για το περιεχόμενο της παρέμβασής μας σε Σχολικές Μονάδες ( ). Υπάρχουσες καλές πρακτικές σε Σχολικές Μονάδες και η ανάδειξή τους. Αναζήτηση πλαισίου επικοινωνίας με την εκπαιδευτική κοινότητα.

Ο τρόπος λειτουργίας των ΚΕΠΛΗΝΕΤ & η Οικονομική Κρίση Mε το ΦΕΚ 2316 Β/ καθορίζεται ο τρόπος λειτουργίας των ΚΕΠΛΗΝΕΤ με σαφή κριτήρια για τον τρόπο στελέχωσης αλλά και αναλυτική περιγραφή των καθηκόντων και αρμοδιοτήτων των Υπευθύνων και των Τεχνικών Υπευθύνων τους. Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ δεν λειτουργούν ως προμηθευτές υλικού (εξαρτημάτων) ή λογισμικού για τις σχολικές μονάδες Οι παρεμβάσεις μας ως ΚΕΠΛΗΝΕΤ, στη περίοδο που περνάμε, έχουν ως γνώμονα: –(α) Την δεδομένη αδυναμία για την συνολική ανανέωση των εργαστηρίων και –(β) Την αδυναμία (πολλές φορές) για την αγορά βασικών εξαρτημάτων υλικού (ανταλλακτικά).

Οι αριθμοί του ΚΕΠΛΗΝΕΤ της Α’ Αθήνας 485 μονάδες πρωτοβάθμιας και 210 μονάδες δευτεροβάθμιας (Συνολικά: 695) Σημαντικές ανομοιομορφίες (μεταξύ των σχολείων), στον υπάρχοντα εξοπλισμό Πληροφορικής, με έμφαση στις Σχολικές μονάδες της πρωτοβάθμιας Μικρός αριθμός εκπαιδευτικών ΠΕ19- ΠΕ20 (περίπου 85) που βρίσκονται σε μονάδες πρωτοβάθμιας

Πρόσφατα μικρά βήματα οργάνωσης στο ΚΕΠΛΗΝΕΤ Α’ Αθήνας (1/4)

Πρόσφατα μικρά βήματα οργάνωσης στο ΚΕΠΛΗΝΕΤ Α’ Αθήνας (2/4)

Πρόσφατα μικρά βήματα οργάνωσης στο ΚΕΠΛΗΝΕΤ Α’ Αθήνας (3/4)

Πρόσφατα μικρά βήματα οργάνωσης στο ΚΕΠΛΗΝΕΤ Α’ Αθήνας (4/4) Βελτίωση της διαχείρισης των τηλεφωνικών κλήσεων με: Παραπομπή σε στοιχεία που περιέχονται στο Διαδικτυακό μας τόπο (π.χ. Συχνές ερωτήσεις, Τεχνικά θέματα κ.α.). Παραπομπή σε ενημέρωση (π.χ. κανονισμούς) και αποστολή τους στη σχολική μονάδα μέσω . Αντιστοίχηση σε συγκεκριμένες σχολικές μονάδες στελεχών (τεχνικών υπευθύνων) του ΚΕΠΛΗΝΕΤ. Προσπάθεια επικοινωνίας με τον πλέον «κατάλληλο» από τη Σχολική μονάδα. Αυστηρή Τήρηση δελτίου (πλάνου) χρονοπρογραμματισμού επισκέψεων. Πραγματοποίηση κατά περίπτωση όταν πρέπει να επιλυθούν σημαντικής δυσκολίας θέματα.

Το όραμά μας για το περιεχόμενο της παρέμβασής μας σε Σχολικές Μονάδες ( ) (1/3) Ομαδοποίηση Σχολικών μονάδων σε πρώτη φάση με βάση: –Πρωτοβάθμια / Δευτεροβάθμια (Γυμνάσιο, Λύκειο). –Υπάρχει / Δεν Υπάρχει Γωνιά του Υπολογιστή –Υπάρχει / Δεν Υπάρχει Σχολικό Εργαστήριο/α Πληροφορικής (ή συστήματα σε τροχήλατους φωριαμούς). –Υπάρχει / Δεν Υπάρχει Εξοπλισμός Πληροφορικής για την υποστήριξη της Διδακτικής πράξης (σε αίθουσες διδασκαλίας) π.χ. Διαδραστικοί πίνακες, videoprojector κ.λπ. –Ικανοποιητική / Μη ικανοποιητική Χρήση εφαρμογών Πληροφορικής (π.χ. Survey) για την διοικητική- διαχειριστική υποστήριξη αναγκών της σχολικής μονάδας

Το όραμά μας για το περιεχόμενο της παρέμβασής μας σε Σχολικές Μονάδες ( ) (2/3) Ομαδοποίηση Σχολικών μονάδων σε δεύτερη φάση με βάση: Τεχνολογική γενεά του εξοπλισμού (υλικού και λογισμικού) Τον αριθμό των εν λειτουργία συστημάτων Τη χρήση ανοικτού και ελεύθερου λογισμικού Τη προσέγγιση της συντήρησης των συστημάτων Οι ομαδοποιήσεις θα γίνουν με χρήση τεχνικών clustering και εργαλείων λογισμικού όπως το SPSS

Το όραμά μας για το περιεχόμενο της παρέμβασής μας σε Σχολικές Μονάδες ( ) (3/3) Για την κάθε ομάδα σχολείων που θα προκύψει θα ετοιμαστεί από τη Μονάδα μας (ΚΕΠΛΗΝΕΤ) ένα πλαίσιο οδηγιών-κατευθύνσεων για την μακροχρόνια καλλίτερη δυνατή υποστήριξη των συστημάτων της σχολικής μονάδας με απώτερο στόχο την βελτιστοποίηση της διατηρησιμότητας του εξοπλισμού αλλά και την γενίκευση της χρήσης του ανοικτού και ελεύθερου λογισμικού. Έτσι θα δοθούν οδηγίες-κατευθύνσεις που θα αφορούν υπολογιστικά συστήματα: (α) της διδακτικής πράξης, (β) του Σχολικού εργαστηρίου & (γ) της Διοίκησης-Διαχείρισης του σχολείου.

Υπάρχουσες καλές πρακτικές σε Σχολικές Μονάδες και η ανάδειξή τους (1/3) Έχουν προγραμματιστεί με πρωτοβουλία του ΚΕΠΛΗΝΕΤ επισκέψεις του Υπευθύνου σε επιλεγμένα Σχολεία αρχικά Δευτεροβάθμιας. Τα συγκεκριμένα Σχολεία προήλθαν από τη καταγεγραμμένη εμπειρία των στελεχών μας. Τα Σχολεία αυτά έχουν πάρει σημαντικές πρωτοβουλίες ως προς την βέλτιστη διατήρηση και αξιοποίηση των υπολογιστικών συστημάτων που διαθέτουν. Σε πολλές περιπτώσεις έχουν προσεγγίσει τη χρήση ανοικτού και ελεύθερου λογισμικού.

Υπάρχουσες καλές πρακτικές σε Σχολικές Μονάδες και η ανάδειξή τους (2/3) Στα σχολεία αυτά θα γίνει, σε συνεργασία με τους Καθηγητές Πληροφορικής, καταγραφή όλης της συσσωρευμένης εμπειρίας τους σε σχέση με τις προσεγγίσεις που ακολούθησαν στη συντήρηση των συστημάτων αλλά και στοιχείων που αφορούν το πώς οι αλλαγές-βελτιώσεις που έγιναν συσχετίστηκαν με τη διδακτική πράξη σε συγκεκριμένα μαθήματα (ή τάξεις).

Υπάρχουσες καλές πρακτικές σε Σχολικές Μονάδες και η ανάδειξή τους (3/3) Ζητούμενο για μας είναι αυτές οι επισκέψεις να επεκταθούν και σε Σχολικές Μονάδες της πρωτοβάθμιας.

Αναζήτηση πλαισίου επικοινωνίας με την εκπαιδευτική κοινότητα Παράλληλα, προσπαθούμε να δημιουργήσουμε εθελοντικά δίκτυα συναδέλφων-συνεργατών με συγκεκριμένο αντικείμενο (θέμα) που θα μπορούν κατά περίπτωση να συνεισφέρουν σε δράσεις (π.χ. συγγραφής, γενίκευσης καλών πρακτικών, εκπαίδευσης κ.α.) του ΚΕΠΛΗΝΕΤ.

Δρ. Ιωάννης A. Αποστολάκης Υπεύθυνος ΚΕΠΛΗΝΕΤ Α’ Αθήνας Δρ. Ιωάννης A. Αποστολάκης Υπεύθυνος ΚΕΠΛΗΝΕΤ Α’ Αθήνας Ημερίδα των Διδασκόντων το μάθημα ΤΠΕ στα ολοήμερα Δημοτικά της Δ/νσης ΠΕ Α΄Αθήνας