O ταν κάποιος σκέφτεται χωρίς να θέτει απαραβίαστα σύνορα σε θέματα που αφορούν τους ρόλους των δύο φύλων, μπορεί πιο εύκολα να φανταστεί έναν άνδρα να.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κόλλιας Αναστάσιος – Μπελίτσου Νατάσσα
Advertisements

ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
24ο ΑΤΟΜΙΚΟ & 10ο ΟΜΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΕΣΣΠ 17 & 18 Μαρτίου 2012 Χώρος διεξαγωγής «Αρχοντικό της Ευτυχίας»
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
Το κάπνισμα στην ζωή μας
 Ερώτημα – Προβληματισμός: Περιέργεια- Πρόκληση-Εξερεύνηση  Χρόνος για ποιοτική εργασία μαθητών  Συζήτηση τρόπων εργασίας -σκέψης μαθητών Παρέμβαση.
Μαθαίνοντας να παίρνουμε...
Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΩΣ ΣΧΟΛΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ - ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: ΠΑΣΧΑΛΗΣ ΚΑΒΑΛΙΩΤΗΣ (π. Απόστολος)
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ «ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΓΑΛΑ ΒΗΜΑΤΑ»
Έχεις δύο επιλογές! από το
Μαθαίνω να προχωρώ … και συναντώ το Πανεπιστήμιο της πόλης μου 1 ο Γυμνάσιο Ηρακλείου Σχολικό έτος: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Άτυπη ομάδα νέων Καισαριανής
Η ΙΣΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΦΥΛΩΝ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΧΑΤΖΗΠΛΑΤΩΝ Α4 1ΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ Ν
Βρεφική Ηλικία E- portofolio. Εν δράση Είμαι η φοιτήτρια Βαιοπούλου Ευαγγελία- Ευσταθία και πραγματοποίησα την πρακτική μου άσκηση στον χώρο του παιδικού.
Τα επαγγελματικά πρότυπα των μαθητών της Στ΄ τάξης του δημοτικού σχολείου ως κίνητρα των μελλοντικών επαγγελματικών τους στοχοθετήσεων Στέλιος Κ. Κρασσάς.
Ο Πάνος στη «Στοιχειωμένη αίθουσα» δήλωσε για τον Ιορδάνη: «Αυτός έχει τσακωθεί με τη Γραμματική, όπως και με κάθε άλλο μάθημα εκτός από τα Μαθηματικά.
ΘΕΜΑΤΑ: ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΣΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ
Συνεντευξη απο τη γιαγια μου για την παιδικη της ηλικια
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!!!
5ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛ. ΑΙΓΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ: ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ σχ. έτος: Φωτεινά χαμόγελα.
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ: “ΦΥΛΛΑ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ»
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Η ενδυμασία στο πέρασμα του χρόνου» Σχ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ : ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΤΗΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑΣ
“Μια μέρα στη ζωή του μικρού Ιάσονα” Ο Μυκηναϊκός κόσμος μέσα από τα μάτια ενός παιδιού. Συνδέσεις στο σήμερα. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ Επιμέλεια:
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω ό,τι να ’ναι ή ό,τι πρέπει;»
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΑΣ ΚΑΡΥΑΣ Β’ τάξη Σχ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
 Οι Δημόσιες Σχέσεις αναφέρονται στην προσπάθεια μίας επιχείρησης να προβληθεί ευρέως και να δημιουργήσει θετική εικόνα γύρω από το πρόσωπό της.
Μονογραφία Επαγγέλματος
Γιαννοπούλου Χριστίνα Στεφανίδου Ελένη. Με αφορμή το επάγγελμα μας, και δεδομένου ότι οι ιστότοποι που σχετίζονται με αυτό είναι λίγοι, αποφασίσαμε να.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα “Εμπιστεύομαι – Δεν εμπιστεύομαι” Μαθαίνω να ζω με τους άλλους 6 ο Δημοτικό Σχολείο Μοσχάτου Τάξεις Δ1 & Δ2 Σχολικό έτος
Ι ΣΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΦΥΛΩΝ Ανάπτυξη ενότητας σε Δ΄ τάξη δημοτικού Άντρη Θεοδούλου ΙΘ΄ Δημοτικό Σχολείο Λεμεσού.
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ- ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Grundtvig Learning Partnership Parents-School-Children: Learning by doing together Γονείς – Σχολείο – Παιδιά: Μαθαίνουμε μέσα από κοινές δραστηριότητες.
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης. Παράγοντες επιλογής Ένα βασικός παράγοντας, για να επιλέξω να γίνω εκπαιδευτικός ήταν ότι και οι δύο μεγαλύτερες αδελφές.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Συνέντευξη με νήπια.
Τα επαγγέλματα παίζουν σημαντικό ρόλο στη ζωή μας;
Εκπαιδευτική Εκδήλωση Εικαστικής Αγωγής στη Δημοτική Πινακοθήκη Πάφου
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Θεματικη εβδομαδα «Σώμα και Ταυτότητα»
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
ΕΡΓΑΣΙΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης.
Η έμπνευση των ονομάτων τους
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΘΕΜΑΤΟΣ ΑΤΟΜΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ
Η ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ως οπλο επικοινωνιας
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΟΥ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΤΕΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
33ο Νηπιαγωγείο Πατρών
ΜΕΤΑΒΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: 1/ θ Νηπιαγωγείο Φράγκα
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Νηπιαγωγείο Καλλιθέας
Νηπιαγωγείο Λουσικών
«Γνωρίζοντας το μελλοντικό μου σχολείο» 71o Νηπιαγωγείο Πατρών
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Η εκπαίδευση στο Βυζάντιο Κεφ. 12 Ούρδας Ιωάννης 2013.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

O ταν κάποιος σκέφτεται χωρίς να θέτει απαραβίαστα σύνορα σε θέματα που αφορούν τους ρόλους των δύο φύλων, μπορεί πιο εύκολα να φανταστεί έναν άνδρα να κάνει αποτρίχωση στις πελάτισσές του ή μία γυναίκα να οδηγεί φορτηγό. Τόσο απλά... « Δεν υπάρχουν γυναικεία ή ανδρικά επαγγέλματα, γίνε αυτό που θες ». Μ ’ αυτό το σύνθημα προωθεί τις ίσες ευκαιρίες στην αγορά εργασίας η Γενική Γραμματεία Ισότητας, η οποία υλοποιεί σχετικό πρόγραμμα σε σχολεία της χώρας. H δη, έχουν επιμορφωθεί περισσότεροι από εκπαιδευτικοί, ενώ εμπλουτίστηκαν οι βιβλιοθήκες 765 δημοσίων ΤΕΕ και ΙΕΚ με βιβλία που άπτονται θεμάτων ισότητας. « Ο επαγγελματικός διαχωρισμός είναι εξαιρετικά σοβαρό θέμα. Πάντως, τα πρώτα μηνύματα του προγράμματος είναι θετικά. Ιδιαίτερα, οι νέοι εκπαιδευτικοί το έχουν υποδεχτεί με αρκετά ανοιχτό μυαλό.

Δείγμα των αποτελεσμάτων θα παρουσιάσουμε το πρώτο δεκαήμερο του Οκτωβρίου και το πρόγραμμα αναμένεται να ολοκληρωθεί στο τέλος του χρόνου », επισημαίνει στην « Κ » η γενική γραμματέας Ισότητας, κ. Ευγενία Τσουμάνη. Τα παραδοσιακά οχυρά των επαγγελμάτων στην Ελλάδα φαίνεται ότι γκρεμίζονται το ένα μετά το άλλο, έτσι ώστε να βλέπουμε τελικά γυναίκες οδηγούς φορτηγών, αλλά και άντρες νηπιαγωγούς... Η κ. Κατερίνα Βουτενιώνη, μητέρα δύο παιδιών οδηγεί ένα από τα απορριμματοφόρα του Δήμου Περιστερίου. Από το 2003, οπότε και ανέλαβε αυτό το πόστο μέχρι σήμερα μεσολάβησαν πολλά.« Οι άνδρες της δουλειάς δεν το χώνεψαν πολύ εύκολα. Στην αρχή ήταν όλοι πολύ επιφυλακτικοί για το αν θα τα καταφέρω. Επειδή, όμως, εγώ ήμουν αρκετά εξοικειωμένη με την ιδέα από μικρή, λόγω του ότι ο πατέρας μου είχε φορτηγό δημόσιας χρήσης, δεν είχα πρόβλημα. Το ζητούμενο είναι να βρεις την ισορροπία και να κάνεις τους άλλους να σε σέβονται.

Εγώ, πιστεύω, ότι τα κατάφερα και έτσι δεν ήρθα ποτέ σε ρήξη με κανέναν άντρα συνάδελφό μου ». Η κ. Ρουμελιώτη είχε εργαστεί παλαιότερα σε φούρνο, αλλά και ως γραμματέας σε ιατρείο. Για τον κ. Ηλία Πίτσικα, η εμπειρία του με τα παιδάκια του νηπιαγωγείου ήταν κάτι παραπάνω από ευχάριστη. Ξεκίνησε να εργάζεται την δεκαετία του ’80, μια εποχή, που άνδρας - νηπιαγωγός μόνο σε κινηματογραφική ταινία μπορούσε να υπάρξει. « Έκανα αυτή τη δουλειά επί 24 χρόνια, μαθαίνοντας στα παιδιά θεατρικό παιχνίδι. Αρχικά, ήθελα να γίνω χημικός, αλλά δεν πέρασα στη σχολή που ήθελα. Όταν οι δικοί μου άνθρωποι διαπίστωσαν ότι είχα πολύ καλή χημεία με τα μικρά παιδιά μ ’ ενθάρρυναν ν ’ ασχοληθώ με δημιουργικές δράσεις που αφορούν τα παιδιά. Κάπως έτσι εντάχθηκα στο δυναμικό της παιδικής μέριμνας της Εμπορικής Τράπεζας και έπειτα σε νηπιαγωγείο.

Αρχικά, ξένιζε λίγο στους γονείς να βλέπουν έναν άνδρα σε ρόλο νηπιαγωγού, αλλά στη συνέχεια τους άρεσε γιατί έβλεπαν ότι η επαφή μου με τα παιδιά ήταν καλή, καθώς τα ίδια τα παιδιά έδειχναν ενθουσιασμό για ό, τι κάναμε. Η θεατρική έκφραση αποδείχθηκε πολύ σημαντικό εργαλείο, διότι με βοήθησε να ανατρέψω την παραδοσιακή εικόνα του δασκάλου ».