People in crisis , 10/12/12 ΑΓΙΣ ΠΙΣΤΙΟΛΑΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΑRKETING & ΕΞΑΓΩΓΩΝ
Ποιες είναι οι αξίες κάθε εργαζόμενου στις οποίες πρέπει να δοθεί έμφαση : την περίοδο της κρίσης Συνεργατικότητα (υπευθυνότητα) Εκπαίδευση – Γνώση (τεκμηρίωση – αναλυτικότητα – λεπτομέρεια) Πρωτοβουλία (δημιουργικότητα) Εργατικότητα Αυτοπαρακίνηση - Στοχοθέτηση Υπομονή Ευελιξία Διατήρηση χρονοδιαγραμμάτων Ειλικρίνεια People in crisis
Προϋποθέσεις διαχείρισης και στελέχωσης ανθρώπινου δυναμικού για την αύξηση της αποτελεσματικότητας Ο κατάλληλος άνθρωπος στην κατάλληλη θέση Ενδυνάμωση και ανανέωση των επιμέρους ομάδων με νέα, δυναμικά στελέχη Διαρκής εκπαίδευση σε διοικητικά θέματα και γνωστικό αντικείμενο Συχνές επικοινωνίες σε οριζόντιο και κάθετο ιεραρχικό επίπεδο Τακτικές επαφές της διοίκησης με επιμέρους τμήματα για στοχοποίηση – παρακολούθηση – αξιολόγηση People in crisis
People in crisis Πελατοκεντρική κουλτούρα σε όλους τους εργαζόμενους Επικέντρωση στα πιο κρίσιμα τμήματα της εταιρείας σε περιόδους εγχώριας κρίσης: Finance/Operations: Μείωση λειτουργικού κόστους Q.A./Q.C. : Αναζήτηση σταθερής ποιότητας στο τελικό προϊόν R & D: Σχεδίαση και ανάπτυξη διαφοροποιημένων προϊόντων Exports: Δημιουργία κερδοφόρων πωλήσεων από νέες αγορές People in crisis
1 HR 2 EXPORTS 3 MARKETING 4 LOGISTICS 5 Q.A-Q.C 6 SALES 7 FINANCE 8 PRODUCTION 9 R&D 10 PROCUREMENT 11 IT People in crisis
IT PROCUREMENT SALES FINANCE EXPORTS HR Q.A – Q.C LOGISTICS R & D MARKETING PRODUCTION People in crisis
Σας Ευχαριστώ Πολύ! People in crisis