Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ
ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ Έχουμε αναλογιστεί άραγε ποιο είναι το κέρδος που αποφέρει η εμπορευματοποίηση της ψυχαγωγίας; Καθημερινά βλέπουμε άπειρα τέτοια φαινόμενα….
ΌΠΩΣ... *Από τις διαφημίσεις *Από καταστήματα
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ Υπάρχουν βιομηχανίες οι οποίες όλο και περισσότερο πλουτίζουν εξαιτίας αυτού του φαινομένου. Για παράδειγμα ένα παιχνίδι θα βγεί στην αγορά με την προυπόθεση ότι θα έχει ενδιαφέρον για τον αγοραστή ,πόσο μάλλον όταν ένα τέτοιο παιχνίδι αναφέρεται σε παιδιά. Αν κάτσουμε και παρακολουθήσουμε πόσα είδη είτε σχολικά είτε λούτρινα αντικείμενα έχουν ενταχθεί στα καταστήματα εξαιτίας κάποιων αγαπημένων ηρώων για τους μικρούς μας φίλους και όχι μόνο.