1 ο ΕΠΑΛ ΑΡΤΑΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΜΑΘΗΤΙΚΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ: ΘΕΟΔΟΣΙΑ ΜΠΑΚΟΛΑ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

ΑΕΙΦΟΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ Της ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Δρ. Μαρία Σωτηράκου Προϊσταμένη Τμήματος Αγωγής Υγείας και Περιβαλλοντικής.
Ας διοργανώσουμε ένα πάρτι...
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΠΑΛΑΙΑ ΚΑΒΑΛΑ.
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ανωγείων
Ενημερωτική Εκδήλωση στο πλαίσιο υλοποίησης του Έργου: «Τοπικό Σχέδιο Δήμου Ηλιούπολης για την Κοινωνική Ένταξη Ευάλωτων Ομάδων» Ενημερωτική Ημερίδα Ωφελουμένων.
Διήμερο επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα :
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Η Οπτική του Φύλου στις Τοπικές Πολιτικές
ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «Ι.Μ.ΔΕΛΑΣΑΛ» - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ -
ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΠΕΚΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ (BEng. , MEng.)
Διασύνδεση των σχολικών μονάδων με τις τοπικές κοινωνίες.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
1ο Γυμνάσιο Κρύας Βρύσης ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΕΜΑ : Η αυλή μας χώρος μόρφωσης, παιχνιδιού, δημιουργίας.
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΓΕΩΡΓΙΑΣ, ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Ολοκληρωμένη Διαχείριση Στερεών Αποβλήτων 20 Φεβρουαρίου 2014 μέσω δράσεων πρόληψης, μείωσης, χωριστής.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΛΛΗΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ (ΓΥΜΝΑΣΙΟ και ΛΥΚΕΙΟ) ΕΞΩΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ:
Δ΄Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ AΓΡΟΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ Εισαγωγή στο θέμα,για το Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/05.
ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ - ΣΤΗΡΙΞΗ ΑΝΕΡΓΩΝ στο Ν. ΑΧΑΪΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Παρουσίαση της Πράξης Ενημέρωση των δυνητικών ωφελούμενων και της τοπικής κοινωνίας.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
Η τοπική διάσταση της κοινωνικής ευθύνης των βιβλιοθηκών Βαρβάρα Γεωργοπούλου Υπεύθυνη Αρχείου – Βιβλιοθήκης Ο.Κ.Ε.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - ΘΡΑΚΗΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ
«Δρω εθελοντικά για ένα Αειφόρο Περιβάλλον, για ένα καλύτερο αύριο»
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΕΠΑΝ ΣΤΟ ΤΟΜΕΑ ΤΩΝ ΑΠΕ
ΔΗΜΟΣ ΕΡΕΤΡΙΑΣ Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Α Φάση: Στρατηγικός Σχεδιασμός Διαβούλευση.
Περιβαλλοντική Ομάδα 4ου Γυμνασίου Σταυρούπολης
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Εθελοντικές Συμφωνίες επαγγελματικού κλάδουφορέων σχεδιασμού ενεργειακής πολιτικής Η φύση και ο πρωτότυπος χαρακτήρας του Προγράμματος υποστηρίζει την.
ΛΕΟΝ...κύκλωση Ο.Ε. Δραστηριότητες ομίλου επιχειρηματικότητας
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
Το Ε. Π. ΥΜΕΠΕΡΑΑ και η διαχείριση προδιαλεγμένων βιοαποβλήτων
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και ΕπικοινωνιώνΗράκλειο Κρήτης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και την Τοπική Ανάπτυξη5 & 6 Μαϊου 2006 Ανάπτυξη.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
ΘΗΣΑΥΡΟΙ ΑΠΟ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΜΑΣ
ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ: ΚΑΛΕΝΗΣ ΣΑΒΒΑΣ ΖΕΡΒΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΤΟΥΡΛΩΤΗΣ.
ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΩΔ/ΣΟΥ.
Τα Αποτελέσματα των Δράσεων της ΑΝ.Ε.ΒΟ. Α.Ε. Γεώργιος Γκάγκας Διαχειριστής της Πράξης.
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ Τι είναι ανακύκλωση; Οφέλη Ανακυκλώσιμα προϊόντα
Προτάσεις για την εξειδίκευση της διάστασης της αναπηρίας κατά την εφαρμογή του Ε.Π. - Περιφερειακή Στρατηγική για την Αναπηρία Εισηγητής: Λογαράς Δημήτρης,
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
Cyprus Destination Partnership. Συνεταιρισμός Μοναδική συνεργασία μεταξύ του ΚΟΤ, CSTI και του μη κερδοσκοπικού Ιδρύματος Travel Foundation UK Ο συνεταιρισμός.
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Μακεδονίας - Θράκης ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ.
ΑΑα. “...Για να αποδείξουμε πως οι τοπικές αρχές ήδη δραστηριοποιούνται και είναι μπροστά στον αγώνα κατά της κλιματικής αλλαγής. Τα κράτη, μας χρειάζονται.
Θ’ Δημοτικό Σχολείο Καψάλου (Κ.Β’) Μια παρουσίαση για τη περιβαλλοντική δράση του σχολείου μας κατά τη σχολική χρονιά
ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ & ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΣΕ ΤΟΠΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
Jessica Joint European Support for Sustainable Investment in City Areas ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΙΚΟΥ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ JESSICA ΣΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ Μανώλης Ματσάγκας.
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ.
KAINOTOMA ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
Τα τελευταία 5 σχολικά έτη αναπτύσσουμε εντατικές δραστηριότητες που ενεργοποιούν σχεδόν όλους τους πυλώνες του ΑΕΙΦΟΡΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ.
Πόρτα Ανοιχτή Κοινωνικοποίηση και ένταξη Παιδιών με Αναπηρία –
2η Συνεδρίαση Επιτροπής Παρακολούθησης
«ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ»
Χρήση της πλατφόρμας moodle για συντονισμό περιβαλλοντικών προγραμμάτων 43ο ΓΕΛ Αθηνών
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Τοπικό Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Παιδαγωγική συνάντηση για ενημέρωση και ανταλλαγή απόψεων διδασκαλίας των νέων μαθημάτων Α΄και Β΄ΕΑΠΛ Προυποθέσεις λειτουργίας και υποστήριξη.
Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
“ΑΝΑΚΥΚΛΟΣ ΙΣΧΥΣ” project Διαχειριζόμαστε με καινοτόμους πρακτικές 5 ρεύματα Ανακυκλώσιμων προϊόντων Μαζί μας οι Ενεργοί Πολίτες Διαχειρίζονται -Αξιοποιούν.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ TEAMWORK
Η εμπειρία της Ανακύκλωσης στο Νησί της Χίου
Σχολείο : Διεύθυνση Εκπαίδευσης : Σχολικό έτος :
Η επιχείρηση ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΠΑΝΕΦΑΝ ΑΕ, που εδρεύει στην περιφέρεια Β.ΑΙΓΑΙΟΥ. εντάχθηκε στη Δράση «Ενίσχυση Τουριστικών ΜΜΕ για τον εκσυγχρονισμό.
Σχολείο : Διεύθυνση Εκπαίδευσης : Σχολικό έτος :
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ο ΕΠΑΛ ΑΡΤΑΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΜΑΘΗΤΙΚΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ: ΘΕΟΔΟΣΙΑ ΜΠΑΚΟΛΑ

Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΑΣ ΜΟΝΑΔΑ Άποψη του σχολείου μας από ψηλά Η κεντρική είσοδος

Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΑΣ ΜΟΝΑΔΑ  Ανήκει σε ένα συγκρότημα επτά στο σύνολο σχολικών μονάδων, συνολικού Εμβαδού τ.μ. στα ανατολικά της πόλης της Άρτας, μακριά από τον αστικό ιστό και εξυπηρετεί τους μαθητές της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης σε επίπεδο Περιφερειακής Ενότητας,  η κτιριακή της υποδομή αποτελείται από τρείς κύριους όγκους διαμηκών, διώροφων ως επί το πλείστον κτιρίων, χωροθετημένα σε σχήμα Π, που περιβάλλουν το προαύλιο του σχολικού συγκροτήματος.  κατασκευάστηκε την δεκαετία του ’70, ως εκ τούτου είναι κτίριο συμβατικής κατασκευής χωρίς θερμομόνωση, με κουφώματα αλουμινίου με μονούς υαλοπίνακες και δώμα με κεραμοσκεπή.

Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΑΣ ΜΟΝΑΔΑ Από τα παραπάνω διαφαίνεται ότι η εδραίωση της φιλοσοφίας της αειφορίας σε συνδυασμό  με την προβληματική κατάσταση του κτιρίου ως προς την ενεργειακή του απόδοση,  με τον αριθμό των σχολικών μονάδων που δυσχεραίνει την συνεργασία και την καλή λειτουργία του συγκροτήματος, και με αφορμή τη συμμετοχή του σχολείου μας στον διαγωνισμό να είναι μια πραγματική πρόκληση.

ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΑΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ  Ενημέρωση της μαθητικής κοινότητας αλλά και της Τοπικής Κοινωνίας για τη συμμετοχή του σχολείου μας στον διαγωνισμό, οι οποίοι δεσμεύτηκαν να συνεισφέρουν ο καθένας με το δικό του τρόπο για την υλοποίηση των στόχων που τέθηκαν.  Συγκρότηση εθελοντικής ομάδας, υπεύθυνης για τον Διαγωνισμό και καταμερισμός ευθυνών και δραστηριοτήτων.  Κατάρτιση Σχεδίου Δράσης με εφαρμογή της SWOT Ανάλυσης κατά την οποία μελετήθηκαν τα δυνατά (Strengths) και αδύνατα (Weakness) σημεία του σχεδίου, καθώς και οι ευκαιρίες (Opportunitiess) και οι απειλές (Threats) που υπάρχουν.

ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΑΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ Οι δράσεις που εξασφάλισαν την διάκρισή μας στον διαγωνισμό και βελτίωσαν την εικόνα του σχολείου, καθώς ενσωματώθηκε η έννοια της αειφορίας στην λειτουργία του, περιγράφονται συνοπτικά ως εξής:  Παραγωγή αφίσας με τον Λογότυπο του σχολείου που χρησιμοποιήθηκε ως διαφημιστικό spot στο τοπικό κανάλι ART TV, με το παρακάτω μήνυμα για την παρότρυνση του κοινού να συμμετέχει στην ανακύκλωση:

ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΑΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ «Επειδή Ανακύκλωση σημαίνει εξοικονόμηση πόρων, άρα εξοικονόμηση ενέργειας, το 1ο ΕΠΑΛ Άρτας προτείνει: Πείτε ΝΑΙ στην Ανακύκλωση Ναι στο σεβασμό απέναντι στο περιβάλλον. Ανακυκλώστε τις άδειες μεταλλικές, πλαστικές και γυάλινες συσκευασίες, όπως επίσης και χαρτί, για να συμβάλλετε ενεργά στη μείωση των απορριμμάτων και στη προστασία του περιβάλλοντος» Ο Λογότυπος του σχολείου μας

ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΑΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ  Κατασκευή «οικολογικής γλάστρας» από άχρηστα λάστιχα, με τη χρήση εδάφους από τον περιβάλλοντα χώρο του σχολείου και την προσθήκη φυτού ανθεκτικού στις καιρικές συνθήκες και χωρίς πολλές απαιτήσεις

ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΑΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ  Αποτύπωση σε t-shirts που έφεραν οι μαθητές από το σπίτι, μηνυμάτων σχετικών του Διαγωνισμού, την αειφορία και την εξοικονόμηση ενέργειας με μαρκαδόρους.

ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΑΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ  Κατασκευή Χριστουγεννιάτικων στολιδιών από ανακυκλώσιμα υλικά.

ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΑΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ  Κατασκευή κάδου κομποστοποίησης με την συνδρομή του τμήματος Ανθοκομικής & Αρχιτεκτονικής Τοπίου του ΤΕΙ Ηπείρου και υιοθέτηση της κομποστοποίησης ως μέθοδο ανακύκλωσης των οργανικών απορριμμάτων.

ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΑΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ  Πρόσκληση στις επιχειρήσεις της τοπικής αγοράς μέσω του Επιμελητηρίου Άρτας για ενημέρωση και ευαισθητοποίησή τους, σε ότι αφορά στην ορθολογικότερη διαχείριση της ενέργειας μέσω της ανακύκλωσης και συλλογή ανακυκλώσιμων συσκευασιών από επιτροπή με το σύστημα «πόρτα – πόρτα ».  Συμμετοχή του σχολείου μας σε πιλοτικό πρόγραμμα ενεργειακής αναβάθμισης δημόσιων κτιρίων από Επιχειρήσεις Ενεργειακών Υπηρεσιών (ΕΕΥ), που αναλαμβάνουν το κόστος των παρεμβάσεων που απαιτούνται και αποπληρώνονται από το ποσό που εξοικονομείται από τους μειωμένους λογαριασμούς ενέργειας.

ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΑΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ  Συνεργασία με το ΤΕΙ Ηπείρου για εκπόνηση μελέτης αξιοποίησης του βρόχινου νερού για άρδευση του πράσινου στον περιβάλλοντα χώρο και ιδιαίτερα την εκμετάλλευση αυτού ως «γκρίζο νερό» στα WC  Πρόσκληση στην ανταποδοτική Ανακύκλωση μέσω της Τοπικής Αυτοδιοίκησης για προμήθεια εξειδικευμένων μηχανημάτων διαχωρισμού των Ανακυκλώσιμων συσκευασιών στο σχολείο μας αλλά και στην πόλη, για την «διαλογή στην πηγή» των άδειων ανακυκλώσιμων συσκευασιών με την ταυτόχρονη παροχή κινήτρου τους πολίτες.

ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΑΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ  Πραγματοποίηση πολιτιστικής εκδήλωσης με το Σύλλογο Ηπειρωτών Καβάλας με θέμα το Αειφόρο σχολείο, στα πλαίσια της τριήμερης επίσκεψης των μαθητών που υλοποίησαν το πρόγραμμα «Φυσικοί Πόροι και Επιχειρηματικότητα, Επαναχρησιμοποίηση-Αντίστροφος Ανεφοδιασμός» στο ΚΠΕ Παρανεστίου  Επίσκεψη Δημάρχου στο σχολείο μας για λειτουργικά και κτιριακά θέματα

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Κύριος στόχος μας ήταν η ενδυνάμωση και η περαιτέρω ενίσχυση της περιβαλλοντικής συνείδησης όχι μόνο της σχολικής κοινότητας αλλά και της τοπικής κοινωνίας με την συνεργασία του σχολείου μας με τοπικούς φορείς προκειμένου να επιτευχθούν ποιοτικές αειφορικές δράσεις. Έτσι η απόκτηση περιβαλλοντικών γνώσεων και ενεργειακής συμπεριφοράς, η δραστηριοποίησή μας σε εξοικονόμηση ενέργειας στην καθημερινή ζωή και τη σχολική πραγματικότητα και τέλος η προώθηση της ανακύκλωσης μέσω έξυπνων και πρωτότυπων δράσεων μας χάρισε την διάκριση

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Ευελπιστούμε ότι η προσπάθειά μας αυτή θα έχει απήχηση στην τοπική κοινωνία αλλά ιδιαίτερα θα ωθήσει περισσότερα σχολεία στην κατεύθυνση της περιβαλλοντικής ευαισθησίας και αειφορίας. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ