ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΖΑΓΟΡΑΣ ΤΑΞΗ Β΄ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αμπαλάκης Στέλιος Διδακτική Αμπαλάκης Στέλιος
Advertisements

Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Με ποιόν τρόπο θα διδάξω ;
Η δομή του μαθήματος των μαθηματικών στο σύγχρονο ΤΕΙ Σάλτας Βασίλειος, Τσιάντος Βασίλειος Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών ΤΕΙ Καβάλας.
Εκπαίδευση, επιμόρφωση και αξιολόγηση
Διοργανώνουμε ένα συνέδριο. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ  Στόχοι: έρευνα, δημιουργικότητα, συνεργασία, ευρηματικότητα, παραγωγή έργου, ευθύνη, γνώσεις, αυτενέργεια. 
ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
Teachers4Europe Χρύσα Παπαλαζάρου 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου.
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Σενάριο.
Βασικές τεχνικές γνωριμίας
 Τα παιδιά της Α΄ Τάξης εξαιρούνται από το πρόγραμμα.  Παρατηρήσαμε ότι τα παιδιά που εισέρχονται για πρώτη χρονιά στο σχολείο χρειάζονται χρόνο για.
Μια φορα κι eναν καιρο στο Διαδικτυο…
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
«Εκπαίδευση Εκπαιδευτών ΙΕΚ ΠΑΤΡΑΣ» ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΣΤΟΧΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟΥ ΔΟΚΙΜΙΟΥ ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
ΤΡΕΛΟΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ Λογοτεχνία – Γλώσσα Ονόματα μαθητών Ασλανίδου Νεκταρία – Χριστίνα Α1 Τουλούμη Αντιγόνη Α4 Αραούζου Βαρδαλάχου Αθηνά Α1 Νικοδημητροπούλου.
Γυμνάσιο-Λύκειο Γραβιάς «Ο λόγος στους μαθητές»
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ Μάθημα: Ανάπτυξη Εκπαιδευτικών & Παραγωγικών Δραστηριοτήτων και Πρακτική Άσκηση Τίτλος: Καταγραφή.
Πρόγραμμα Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης στις ΤΠΕ ΝΤ και Εκπαίδευση Μάινας Διονύσιος Επιμορφωτής ΠΕ2.
Κοκκίνου Ελένη – Παπαχρήστου Μαίρη
Διδακτική Πληροφορικής
Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Υ ΛΙΚΟ Χ ΗΜΕΙΑΣ ΣΤΗ Β /θμια Ε ΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Δρ. Γεωργιάδου Αναστασία Δρ. Γεωργιάδου Αναστασία Πειραματικό Γενικό Λύκειο Αναβρύτων Δρ. Γεωργιάδου.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Στέκομαι, περπατώ…φρενάρω
ΓΕΛ ΦΙΛΟΘΕΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
Διάλεξη : είναι η μετάδοση γνώσεων από τον δάσκαλο στο μαθητή με το λόγο, την επίδειξη αντικειμένων, την υποδειγματική εκτέλεση δεξιοτήτων ( πνευματικών.
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Κατηγορία ΙΙΙ Διεξαγωγή Διδασκαλίας και Αξιολόγηση των Μαθητών Αλεξάνδρα Χ. Κουλουμπαρίτση.
1ο βήμα : επιλογή ενός θέματος από το Α.Π της γνωστικής περιοχής. 2 ο βήμα: καταγραφή των μαθησιακών στόχων- επιδιώξεων. 3ο βήμα : σχεδιασμός δράσεων.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Κώστας Θεριανός, Δρ. Επιστημών της Αγωγής Το σχέδιο δράσης (project) και η σύνδεση του με την Επαγγελματική Συμβουλευτική.
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Υγεία και Ευεξία Μαθητών/τριών
Ορισμός στρατηγικής διδασκαλίας
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
Μη τυπική εκπαίδευση: ο εκπαιδευτικός, ο μαθητής, η επίσκεψη, το μουσείο Μάθημα 7 Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για την μη τυπική εκπαίδευση ΠΔΜ.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ
Εισαγωγή στη διδακτική μεθοδολογία
Στα πλαίσια της ενότητας της Γλώσσας «Ατυχήματα» και της θεματικής ενότητας των Μαθηματικών «Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων», αποφασίσαμε να εκπονήσουμε.
Η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Προσχολική Παιδαγωγική
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ & ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β’ ΕΠΑΛ Οδυσσέας Λεβαντής-Μέλος Ομάδας Συγγραφής.
6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
Περιγραφή Εκπαιδευτικός, ενόψει του Σαββατοκύριακου, έχει μεταβεί στο νησί όπου είναι η μόνιμη κατοικία του. Τη Δευτέρα, τηλεφωνεί στο Διευθυντή και του.
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ
Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού
ΑΝΤΙΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ 8ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ-ΛΥΚΕΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΖΑΓΟΡΑΣ ΤΑΞΗ Β΄ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Με την προβολή της ταινίας «το Κύμα – Die Welle» ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΖΑΓΟΡΑΣ ΤΑΞΗ Β΄ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ: ΜΑΘΙΝΟΥ ΜΑΡΙΑ ΠΕ02 ΔΙΑΜΑΝΤΗ ΕΛΕΝΗ ΠΕ03 ΠΛΑΒΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΠΕ17.01 ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ « συζητώντας …»

ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΕΝΥΔΡΕΙΟΥ ή ΓΥΑΛΑΣ ΟΡΙΣΜΟΣ : Παιδαγωγική μέθοδος κατά την οποία σχηματίζονται δύο κύκλοι, ο ένας εσωτερικά μικρότερος από 5-6 άτομα και ο άλλος μεγαλύτερος εξωτερικά, που διαπραγματεύονται ένα θέμα. Ο μικρότερος κύκλος ξεκινά τη συζήτηση και εναλλάσσονται τα άτομα των δύο κύκλων. Τα παιδιά μπορούν να κρατούν σημειώσεις καθώς και να γράφουν ερωτήσεις.

ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ: Τα αρχαία γενικής παιδείας Β΄ΛΥΚΕΙΟΥ«ΑΝΤΙΓΟΝΗ» ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ: Τα αρχαία γενικής παιδείας Β΄ΛΥΚΕΙΟΥ«ΑΝΤΙΓΟΝΗ» ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΘΗΤΩΝ:36(2 ΤΜΗΜΑΤΑ) ΧΩΡΟΣ:ΑΙΘΟΥΣΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΕΠΟΠΤΙΚΑ ΜΕΣΑ:ΦΟΡΗΤΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ, ΒΙΝΤΕΟΚΑΜΕΡΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ:3 ΩΡΕΣ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ:ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΣ ΑΦΟΡΜΗΣΗ:ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ «ΤΟ ΚΥΜΑ»,ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ, ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ 110 ΛΕΠΤΩΝ ΣΥΣΧΕΤΙΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΗΡΩΑ ΤΟΥ ΔΡΑΜΑΤΟΣ, ΤΟΝ ΚΡΕΟΝΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΥΡΑΝΝΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ.

ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ Το πείραμα ενός καθηγητή προς τους μαθητές του αν με τη χρήση απολυταρχικών μεθόδων μπορούν οι μαθητές να οδηγηθούν στη μαζοποίηση και στην οικειοποίηση τυραννικών συμπεριφορών. Το πείραμα όμως παίρνει υπερβολικές διαστάσεις και οι μαθητές οδηγούνται σε άσκηση βίας, ακόμα και σε δολοφονίες.

ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Η εφαρμογή νέων παιδαγωγικών μεθόδων προσέγγισης της γνώσης Καλλιέργεια της αυτενέργειας και της πρωτοβουλίας των μαθητών με την ομαδοσυνεργατική εργασία και τη βιωματική εμπειρία Συμμετοχή όλων στην παραγωγή της γνώσης Καταγραφή αντιδράσεων από τους μαθητές στην εφαρμογή νέων διδακτικών μεθόδων Εισαγωγή και αξιοποίηση της κινηματογραφικής παιδείας

Ο ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ DIE WELLE Πρόκληση για εμάς τους εκπαιδευτικούς να πειραματιστούμε με νέες εκπαιδευτικές μεθόδους Παραδοχή της αναποτελεσματικότητας συχνά των ήδη υπαρχουσών μεθόδων, αφού αποκλείονται μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες Διάλειμμα από τον καταναγκαστικό χαρακτήρα της ύλης Ο μαθητής να γίνει ρυθμιστής της γνώσης, να αποκτήσει πρωταγωνιστικό ρόλο, να «εκτεθεί» δημόσια, να ασκηθεί στο δημόσιο διάλογο, να τηρήσει τις αρχές της ισηγορίας και του αμοιβαίου σεβασμού

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ Επιλογή της ταινίας με συνεννόηση και των τριών εκπαιδευτικών και προκαθορισμός στόχων Η ενημέρωση των μαθητών ήταν διακριτική, απλώς ότι θα ακολουθήσει προβολή ταινίας και στη συνέχεια συζήτηση με τη μορφή παιχνιδιού Τονισμός από μέρους μας της υποχρέωσης τους για την τήρηση σωστών κοινωνικών συμπεριφορών Διάταξη των δύο κύκλων και έναρξη συζήτησης από έναν εκπαιδευτικό ……

Παρακολούθηση της συζήτησης από τους άλλους μαθητές και συμμετοχή τους στον μικρό κύκλο, αφού γινόταν υποχώρηση του προηγούμενου με απλό χτύπημα στην πλάτη Τήρηση του τυπικού της μεθόδου με συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε περίπτωση χαλάρωσης του θέματος Ταυτόχρονη βιντεοσκόπηση της όλης διαδικασίας από ένα συνάδελφο Διανομή ερωτηματολογίου την επόμενη μέρα στους μαθητές για την καταγραφή των εντυπώσεων καθώς και κριτική για τις παιδαγωγικές μεθόδους

ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ Ανεύρεση κοινού ωραρίου και για τους τρεις συναδέλφους για την προβολή της ταινίας και τη διεξαγωγή συζήτησης Άδεια από το διευθυντή για την εκτροπή του προγράμματος αλλά και για τη βιντεοσκόπηση, διάθεση της αίθουσας εκδηλώσεων. Ανησυχία εκ μέρους μας μήπως υπάρξει ανία, δυσφορία για το θέμα, φασαρία από όσους δε θέλουν να συμμετάσχουν Κίνδυνος παρεκτροπής σε πολιτικές και κομματικές απόψεις Κίνδυνος για εμάς τους εκπαιδευτικούς να μετατραπούμε σε καθοδηγητές γνώσης, ή να εκτραπούμε σε επιβολή προσωπικών απόψεων

ΑΝΑΣΤΟΧΑΣΜΟΣ Ενθαρρυντικά τα αποτελέσματα: απόλυτη ησυχία κατά τη διάρκεια της προβολής, αυτόματη διάταξη των κύκλων από τα παιδιά, συμμετοχή των περισσοτέρων μαθητών στους κύκλους, ικανοποίηση από τους μαθητές για τον πρωτόγνωρο αυτό τρόπο διδασκαλίας και επιθυμία να πραγματοποιείται παρόμοια διαδικασία πιο συχνά. Μερικά παιδιά δε συμμετείχαν και εξαιτίας της έλλειψης επαρκούς χρόνου και λόγω της συστολής τους. Καταγραφή και αξιολόγηση των απαντήσεων των παιδιών στα ερωτηματολόγια

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ

1) Ποια πιστεύτε ότι ήταν η κεντρική ιδέα της ταινίας; Αναφέρατε σύντομα. 2) Το θέμα της ταινίας εμπίπτει με θέματα προσωπικού σας ενδιαφέροντος; Αν ναι, γιατί; 3) Το θέμα της ταινίας το έχετε διαπραγματευτεί ξανά σε άλλα γνωστικά αντικείμενα; Αν ναι, με ποιον τρόπο; 4) Αναφερθείτε στον τύπο της μαθησιακής διαδικασίας που εφαρμόζεται ως τώρα στα γνωστικά αντικείμενα.

5) Διατυπώστε την κριτική σας για τις μεθόδους που εφαρμόζονται για την εμπέδωση και κατανόηση της παρεχόμενης γνώσης. 6) Κεντρικός φορέας της γνώσης είναι ο εκπαιδευτικός. Διατυπώστε σύντομα την κριτική σας για τo κυρίαρχο μοντέλο του εκπαιδευτικού στο παρόν σχολικό σύστημα. 7) Διατυπώστε πώς θα θέλατε να παρέχει τη γνώση ο σύγχρονος εκπαιδευτικός.

8) Η συζήτηση που ακολούθησε μετά την προβολή της ταινίας λέγεται «συζήτηση γυάλας». Αξιολογήστε σύντομα τα αποτελέσματα αυτής της παιδαγωγικής μεθόδου. 9) Αναφέρετε αρνητικά σημεία αυτής της παιδαγωγικής μεθόδου. 10) Θα θέλατε να εφαρμοστεί και περαιτέρω αυτή η παιδαγωγική μέθοδος και σε άλλα γνωστικά αντικείμενα;

ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ