Ψυχολογία της μάθησης των Μαθηματικών μεθόδευση της διδασκαλίας επίκεντροτης Διδακτικής των Μαθηματικών Για πολλά χρόνια η μεθόδευση της διδασκαλίας των Μαθηματικών ήταν το επίκεντρο του ενδιαφέροντος της Διδακτικής των Μαθηματικών. Μια παράπλευρη θέση είχε ο προσανατολισμός και η οργάνωση του περιεχομένου των σχολικών Μαθηματικών. Αυτό σημαίνει ότι η έμφαση δίνονταν στον εξοπλισμό των μαθηματικών της εκπαίδευσης με πρότυπα διδακτικής οργάνωσης και διαχείρισης των μαθημάτων. Κάποιοι προοδευτικοί παιδαγωγοί έβαλαν στο προσκήνιο της Διδακτικής το μαθητή, τονίζοντας: “δεν έχουμε διδάξει εφόσον ο μαθητής δεν έχει μάθει”. το ενδιαφέρον για τορόλο του μαθητή στη διδακτική διαδικασίαπεριορισμένο Μέχρι όμως τη μεταρρύθμιση του 1960 το ενδιαφέρον της Διδακτικής για το ρόλο του μαθητή στη διδακτική διαδικασία ήταν περιορισμένο έως ανύπαρκτο. Με τη μεταρρύθμιση του 1960 η κατάσταση άλλαξε ριζικά, δόθηκε μεγάλη προσοχή στο μαθητή, ιδιαίτερα στις δυνατότητες του και τους τρόπους απόκτησης της νέας γνώσης και της ανάπτυξης των ικανοτήτων τους.
Ένα πρώτο είδος ψυχολογίας μάθησης των Μαθηματικών
Οι πρωταγωνιστές του μπιχεβιορισμού John Watson Edward L. Thorndike B.F. Skinner