Εξ αποστάσεως διαπολιτισμική εκπαίδευση φοιτητών/ριών παιδαγωγικών τμημάτων: το πρόγραμμα ODL-SocratesDemeter Εξ αποστάσεως διαπολιτισμική εκπαίδευση φοιτητών/ριών.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Advertisements

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
Page  1 Προτεραιότητες της Κυπριακής Προεδρίας για την Ανώτερη Εκπαίδευση Διεύθυνση Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
Χριστίνα Σολομωνίδου ΠΤΔΕ Παν. Θεσσαλίας
ACCELERATE ένα δοκιμαστικό έργο Παρήγαγε μια σειρά από πιλοτικά προϊόντα, εργαλεία, μεθόδους τα οποία μπορούν να προσαρμοστούν εύκολα και να χρησιμοποιηθούν.
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Οι προοπτικές.
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
Ευρωπαϊκή Επιτροπή Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης & Πολιτισμού Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων Πολιτισμός και Παραδόσεις της Πατρίδας μου.
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ  Αποτελεί ένα από τα τέσσερα τμήματα της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών και Επιστημών Αγωγής.  Υπήρξε το πολυπληθέστερο.
Άτυπη ομάδα νέων Καισαριανής
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ. Το εργαστήρι στηρίζεται στην ενεργητική παρουσία των συμμετεχόντων. Οι συμμετέχοντες έχουν τη δυνατότητα μέσα από την ανταλλαγή.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ»
«Αποτελέσματα έρευνας στο πλαίσιο του έργου VAB σε εθνικό επίπεδο» Κωνσταντίνα Πολυμεροπούλου Επιστημονική συνεργάτης ΕΥΕΜ/ΕΑΠ 1Πρώτη Συνάντηση Εργασίας.
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Συντονιστική.
Ο επικοινωνιακός ρόλος του εκπαιδευτικού σε συμβατικά, υπολογιστικά και δικτυακά περιβάλλοντα μάθησης Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.ED.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
Η ένταξη των ψηφιακών βιβλιοθηκών στον χώρο της εκπαίδευσης Επιμέλεια-Παρουσίαση Μαρία-Ειρήνη Καραχάλιου Β Ανδρομάχη Νοτοπούλου Β
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
…………………………………………………………. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το κλειδί για τη δια βίου μάθηση 14 – 16 Ιουνίου 2006 Goethe-Institut Athen Μαθαίνοντας δια βίου Βιβλιοθήκες.
Μεταφορά ενός Ερευνητικού Εργαστηρίου στη Σχολική Αίθουσα για τη Διδασκαλία των Φ.Ε. Η περίπτωση του Εκπαιδευτικού Αστρονομικού Εργαστηρίου ΕΥΔΟΞΟΣ Ανδρικόπουλος.
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
Πώς φθάσαμε εδώ…; ΜΑΣΟΥΡΑΚΗ ΑΡΙΣΤΕΑ
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
Ερευνητικές Εργασίες Παιδαγωγικό πλαίσιο. Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία; Προσεγγίζουν διερευνητικά την γνώση και τη μάθηση Προϋποθέτουν.
Οικονομία - Επιχειρηματικότητα , στη Β/θμια εκπαίδευση Επιστημονική Υπεύθυνη ‘Εργου ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΩΝ Δρ. Θεοχαρούλα Μαγουλά
Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων. Αφετηρία: α)από τη μικρή ομάδα στη μεγάλη και από τη μεγάλη στην ολομέλεια) β) διαμόρφωση μόνο μιας ομάδας στην οποία.
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.) 2 Επίπεδα 1.Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (Μ.Δ.Ε.) 2.Διδακτορικό Δίπλωμα (Δ.Δ.) Αναφέρεται σε ίδιες ή συναφείς.
Μόκιας Γιάννης ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β 1 ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ Σύγχρονες διδακτικές μέθοδοι και ΤΠΕ.
Νέα μάθηση Βασικές αρχές για την επιστήμη της εκπαίδευσης
1 Δημόσιες σχέσεις και Περιφερειακή Ανάπτυξη: Η συμβολή των δημοσίων σχέσεων στο (δημοκρατικό) Αναπτυξιακό Σχεδιασμό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης Πρόδρομος.
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
Αρχικός τίτλος: «Το κλίμα αλλάζει. Κάνε κάτι και εσύ» H ομάδα ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ξεκινά ένα πρόγραμμα που εποπτεύεται από τη ΓΓΝΓ, και υλοποιείται από το Ινστιτούτο.
Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
Η εργογραφία του Ναπολέοντα Μήτση
«eTwinning: Εργαλείο επικοινωνίας, συνεργασίας, γνώσης, διάδοσης καλών πρακτικών – στρατηγικών πρόληψης και αντιμετώπισης του Σχολικού και Διαδικτυακού.
Ονοματεπώνυμο: Γκουτζήκα Όλγα ΑΕΜ:3120 Εξάμηνο: Στ’ Μάθημα: Εκπαιδευτική Πολιτική Διδάσκουσα: Tάχου-Ηλιάδου.
Αντικείμενο και κλάδοι της Παιδαγωγικής Επιστήμης.
Η σύγχρονη παιδαγωγική σκέψη βρίσκεται ανάμεσα σε δύο ρεύματα, της κοινωνικής ανανέωσης και της κοινωνικής συντήρησης. Τα νέα άτομα στη διαδικασία της.
Η περίπτωση του τυριού στη διατροφή των Ευρωπαίων Ε 3, 10 ου ΔΣ Ιωαννίνων.
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
Προσχολική Παιδαγωγική
Εισαγωγή στο πρόγραμμα Mascil
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες
Αγωγή Ειρήνης και Διαπολιτισμική Αγωγή
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ:
Εκπαιδευτική Διαδικασία και Μάθηση στο Νηπιαγωγείο
Προσχολική Παιδαγωγική
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Προσχολική Παιδαγωγική
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Προσχολική Παιδαγωγική
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
Αχιλλέας Καμέας Επίκουρος Καθηγητής ΕΑΠ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εξ αποστάσεως διαπολιτισμική εκπαίδευση φοιτητών/ριών παιδαγωγικών τμημάτων: το πρόγραμμα ODL-SocratesDemeter Εξ αποστάσεως διαπολιτισμική εκπαίδευση φοιτητών/ριών παιδαγωγικών τμημάτων: το πρόγραμμα ODL-Socrates “Demeter” Χριστίνα Σολομωνίδου, Σταμάτης Παντίδης Π.Τ.Π.Ε., Π.Τ.Δ.Ε. Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Νέα δεδομένα και σύγχρονες αντιλήψεις ëΑνάγκη για βασική και δια βίου εκπαίδευση στις Νέες Τεχνολογίες (Ν.Τ.) ëΣύγχρονες αντιλήψεις για τη μάθηση και με χρήση Ν.Τ.: ëοικοδόμηση της γνώσηςμε διαδικασίες συνεργατικής μάθησης (social constructivism) ëοικοδόμηση της γνώσης με διαδικασίες συνεργατικής μάθησης (social constructivism) ëαυθεντικές δραστηριότητες για ενεργό και διερευνητική μάθηση ëεκπαίδευση για την εξάλειψη των κοινωνικών διακρίσεων ëδραστηριοποίηση σε υποτυπώδες περιβάλλον υπερμέσων ë εργασία πάνω σε συγκεκριμένο πρόβλημα (project) με χρήση των Ν.Τ.

Δεδομένα ερευνών δείχνουν ότι η χρήση των N.T. έχει θεαματικά αποτελέσματα: zστη μάθηση σε όλα τα γνωστικά αντικείμενα (μείωση σημαντική του χρόνου εκμάθησης), zστην ανάπτυξη θετικών στάσεων από τους/ις εκπαιδευόμενους/ες ως προς τη μάθηση, τον εαυτό τους και τους άλλους. Η χρήση των Ν.Τ. στις Κοινωνικές Επιστήμες ευνοεί το γεφύρωμα μεταξύ των ωκεανών, των χωρών και των πολιτισμών, και αυξάνει την ευαισθητοποίηση και την κατανόηση μεταξύ εκπαιδευομένων που προέρχονται από διαφορετικά πολιτισμικά περιβάλλοντα.

DEMETER DEMETER (

DEMETER Πρόγραμμα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης που χρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση (ODL-SOCRΑTES, ) Αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του δικτύου ITE (an organization for Internationalization of and Innovation in Teacher Education) Μέλη του ΙΤΕ είναι 15 Πανεπιστήμια από 12 ευρωπαϊκές χώρες (Σουηδία, Νορβηγία, Δανία, Ολλανδία, Αγγλία, Ιρλανδία, Ισπανία, Πορτογαλία, Αυστρία, Γερμανία, Ελλάδα) που ειδικεύονται στη βασική και δια βίου εκπαίδευση των εκπαιδευτικών Από την Ελλάδα στο ITE συμμετέχει το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας από τις αρχές του 1997 με τα δύο Παιδαγωγικά Τμήματα, Δημοτικής και Προσχολικής Εκπαίδευσης.

Το πρόγραμμα DEMETER Στόχος: χρήση και αξιοποίηση των Ν.Τ. για την προώθηση της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης και της Επικοινωνίας στην Ευρώπη Άτομα που συμμετέχουν: φοιτητές/ριες από τα Παιδαγωγικά Τμήματα των συνεργαζόμενων στο ITE πανεπιστημίων, και εν ενεργεία εκπαιδευτικοί Δομή για χρήση του διαδικτύου: ανάλογο του Κοινοβουλίου (Parliament Metaphor) Αξιολόγηση του προγράμματος: Από ομάδα ερευνητών-μελών του ΙΤΕ (steering group), σε συνεργασία με τους κατά τόπους συντονιστές σε κάθε πανεπιστήμιο (tutors-coordinators) Αξιολόγηση των επαιδευομένων: με βάση τη συμμετοχή, τις εργασίες και απαντήσεις τους σε τελικό ερωτηματολόγιο

Οι βάσεις δεδομένων παρέχουν πληροφορίες και δεδομένα για: ï το δίκτυο ITE (ITE pages), ï τα Πανεπιστήμια-μέλη του ITE (Members of ITE) ï το Προεδρείο του Κοινοβουλίου (President of the Parliament) ï τη Βιβλιοθήκη (Library) ï τους/ις Ειδικούς (Experts) ï τους Λόγους των Μελών του Κοινοβουλίου (Speeches) ï τις Επιτροπές Μελέτης (Committees) ï τα Κόμματα (Parties)

Το πρόγραμμα λειτουργεί σε φάσεις διάρκειας 3-4 μηνών η κάθε μια. Σε κάθε φάση αλλάζουν: z Τα Μέλη του Κοινοβουλίου (φοιτητές/φοιτήτριες και εν ενεργεία εκπαιδευτικοί που δηλώνουν συμμετοχή) z Το Προεδρείο (μέλος ή ομάδα ΔΕΠ σε ένα από τα συνεργαζόμενα πανεπιστήμια) z Το επιμέρους θέμα μελέτης: y«Οι μειονότητες στην Ευρώπη» (πιλοτική φάση: 10-12/ 1997) y«Τα δικαιώματα των παιδιών» (πρώτη φάση: 4-6/ 1998) Λειτουργία του DEMETER

Τα μέλη του ‘Κοινοβουλίου’

Μέθοδος του DEMETER project Το πρόγραμμα στηρίζεται στη μέθοδο project για την κατάστρωση μιας στρατηγικής λύσης ενός προβλήματος ή θέματος για μελέτη. Οι εκπαιδευόμενοι/ες: Eπιτροπές é συμμετέχουν σε Eπιτροπές (Committees) για την επεξεργασία θεμάτων σχετικών με το πρόβλημα Κόμματα é σχηματίζουν Κόμματα (Parties) στη βάση των ιδεολογικών ρευμάτων που προκύπτουν ως αποτέλεσμα των ιδεών που ανταλλάσσονται και συζητώνται Έρευνα éπραγματοποιούν Έρευνα τόπο τους και παράγουν υλικό για την παρουσίαση των αποτελεσμάτων Ολομέλεια του Κοινοβουλίου» (Debate) é συμμετέχουν στη μεγάλη δημόσια συζήτηση στην «Ολομέλεια του Κοινοβουλίου» (Debate) τελική εργασία ερωτηματολόγιο é εκπονούν μια τελική εργασία (Speech) και απαντούν σε ειδικό ερωτηματολόγιο που στέλνουν στο Προεδρείο

Η Βιβλιοθήκη του ‘Κοινοβουλίου’ περιέχει: τίτλους βιβλίων του εμπορίου, επίσημα κείμενα διεθνών οργανισμών (π.χ. της UNESCO για τα δικαιώματα των παιδιών), άρθρα, μελέτες, αναφορές και δεσμούς για την αναζήτηση πληροφοριών, κείμενα από το Προεδρείο, τα Μέλη του Κοινοβουλίου, τους/ις Ειδικούς ή άλλα επίσημα πρόσωπα.

Συζήτηση και ανταλλαγή ιδεών συγχρονικού α-συγχρονικού τύπου συγχρονικού (chat) ή α-συγχρονικού τύπου (αποστολή μηνυμάτων-message board) μεταξύ των ατόμων που συμμετέχουν, μεταξύ τους και με το Προεδρείο :  στο Κοινοβούλιο (Parliament),  στo Καφενείο (Café): συζητήσεις μόνο μεταξύ των Μελών του Κοινοβουλίου,  στο Λόμπυ (Lobby): συζητήσεις με δημόσιο χαρακτήρα

Η μεγάλη συζήτηση στην ‘Ολομέλεια του Κοινοβουλίου’ (Grand Debate) ëΟργανώνεται από το Προεδρείο προς το τέλος της περιόδου ëEπιτρέπει την απ΄ευθείας, on-line επικοινωνία όλων των Μελών του Κοινοβουλίου μεταξύ τους και με το Προεδρείο ë Διαρκεί 5-6 ώρες και οι φοιτητές/ριες: συζητούν ë συζητούν τα επιμέρους θέματα που επεξεργάστηκαν στις συναντήσεις των Κομμάτων και των Επιτροπών ψηφίζουν νομοσχέδιακαι τον Τελικό Νόμο ë ψηφίζουν νομοσχέδια σχετικά με το θέμα, καθώς και τον Τελικό Νόμο (The Bill)

Έρευνα για την αξιολόγηση της εφαρμογής του DEMETER στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Μελέτη 7 περιπτώσεων φοιτητών/ριών που πήραν μέρος στο πρόγραμμα (1997: 4 φοιτητές/ριες, 1998: 3 φοιτήτριες) Μέθοδος: Συστηματική παρατήρηση και παρακολούθηση των εργασιών τους, συνεντεύξεις στο τέλος σχετικά με: yτις στάσεις τους απέναντι στο πρόγραμμα, yτο πιστεύουν ότι τι έμαθαν, yτις δυσκολίες που αντιμετώπισαν, yτα οργανωτικά προβλήματα που εντόπισαν, yτις προτάσεις τους για περαιτέρω εφαρμογή του μοντέλου.

Οι φοιτητές/ριες εκτιμούν ότι η συμμετοχή τους στο πρόγραμμα είχε ως αποτέλεσμα: να εξοικειωθούννα εξοικειωθούν σε μεγάλο βαθμό με τον υπολογιστή και το διαδίκτυο, να ενθουσιαστούν να ενθουσιαστούν με τη συμμετοχή τους στη συζήτηση της «ολομέλειας», αλλά και να συνειδητοποιήσουν τη δυσκολία της οργάνωσης τέτοιων ζωντανών συναντήσεων επικοινωνίας, να βελτιώσουν να βελτιώσουν σημαντικά τα αγγλικά τους, αλλά και να διαπιστώσουν τις αδυναμίες που έχουν φοιτητές/ριες από άλλες χώρες να εκφράσουν τις ιδέες τους γραπτά στην αγγλική, να μάθουν να μάθουν με έναν τρόπο πολύ ενδιαφέροντα και ζωντανό πώς σκέφτονται άλλα άτομα της ίδιας περίπου ηλικίας, αλλά διαφορετικής κουλτούρας, για κοινωνικά ζητήματα όπως τα παιδιά και τα δικαιώματά τους, καθώς και οι ευρείες κοινωνικές ομάδες, όπως οι μειονότητες στην Ευρώπη.

Δυσκολίες που αντιμετώπισαν zΣε τοπικό επίπεδο: zέλλειψη δικτύωσης των υπολογιστών των Παιδαγωγικών Τμημάτων (κατά την πιλοτική φάση μετακίνηση σε άλλα κτίρια του Πανεπιστημίου, σε άλλο σημείο του Βόλου) zΣε ευρωπαϊκό επίπεδο: yδυσκολίες οργανωτικής φύσης για τον συγχρονισμό και τη συνεργασία των κομμάτων και των επιτροπών yδυσκολία συντονισμού της μεγάλης συζήτησης στην Ολομέλεια του Κοινοβουλίου

Προτάσεις των φοιτητών/ριών zΔυνατή η εφαρμογή του μοντέλου στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση: yτης Αγγλικής γλώσσας, yτης Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, yτων Κοινωνικών Επιστημών (π.χ. Θρησκευτικά)

Αξιολόγηση του DEMETER στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας θετικά αποτελέσματα Η συμμετοχή στο πρόγραμμα είχε θετικά αποτελέσματα στη μάθηση του υπολογιστή και του διαδικτύου αποτελεσματικό τρόπο οργάνωσης των δραστηριοτήτων στην εξ αποστάσεως διαπολιτισμική εκπαίδευση Η προσέγγιση και η δομή του προγράμματος με το Ανάλογο του Κοινοβουλίου συνιστούν έναν αποτελεσματικό τρόπο οργάνωσης των δραστηριοτήτων στην εξ αποστάσεως διαπολιτισμική εκπαίδευση και στην εκπαίδευση σε γνωστικά αντικείμενα όπου είναι αναγκαία η επικοινωνία, η συζήτηση και η ανταλλαγή ιδεών και απόψεων μεταξύ ατόμων που προέρχονται από διαφορετικά πολιτιστικά περιβάλλοντα