Το Καλωσόρισμα και η λύση του μυστηρίου (Δύο Περίοδοι)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Learning to Learn Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη.
Advertisements

Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Π Α Ρ Ο Υ Σ Ι Α Σ Η Π Τ Υ Χ Ι Α Κ Η Σ Ε Ρ Γ Α Σ Ι Α Σ Των Μαρίας ΚΑΤΣΟΥΓΙΑΝΝΗ Αγνής ΠΑΧΟΥΛΗ Τ.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΜΗΜΑ Η/Υ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΕΡΙΦ. &ΔΙΚΤΥΩΝ.
Δρ Μύρια Σιακαλλή Σύμβουλος για τα Μαθηματικά
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην ενσωμάτωση της τεχνολογίας στη τάξη Θέμα: Γνωριμία με την ιστοσελίδα του παιδαγωγικού.
Τι είναι wiki; Μια ιστοσελίδα που επιτρέπει στους επισκέπτες της να προσθέσουν, να αφαιρέσουν και να διαμορφώσουν το περιεχόμενό της.
Δρ Μύρια Σιακαλλή Σύμβουλος για τα Μαθηματικά
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Η δομή του μαθήματος των μαθηματικών στο σύγχρονο ΤΕΙ Σάλτας Βασίλειος, Τσιάντος Βασίλειος Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών ΤΕΙ Καβάλας.
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ως Μάθημα Επιλογής στο Λύκειο απόψεις και συμπεριφορές των μαθητών.
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Έργα Πληροφορικής ΥΠΠ Λεύκιου Δοράτη Συντονιστή Κλιμακίου Πληροφορικής.
Διδακτικά οφέλη από τη χρήση του διαδραστικού πίνακα στην τάξη
Οι ΤΠΕ στην εκπ/κή διδακτική διαδικασία Ο υπολογιστής ως γνωστικό εργαλείο Γνωστικά εργαλεία θεωρούνται οι εφαρμογές που έχουν δημιουργηθεί με σκοπό να.
Δημιουργώ, Διερευνώ, Ανακαλύπτω
Το μυστήριο της πρώτης Συνάντησης και η αφαίρεση της μάσκας.
Διδακτική Μεθοδολογία του Λογισμικού Ιστορίας
Προγραμματισμός PASCAL Πληροφορική Γ' Λυκείου μέρος α
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Σύνδεση online Επίπεδο γνώσεων:
Ομάδα Α Διδακτική της Γλώσσας Γ’-Δ’ Δημοτικού
07/09/20141 Σεμινάρια Πληροφορικής Σεπτέμβριος 2012 Μάριος Μιλτιάδου.
«Φυσική Αγωγή Α’ Γυμνασίου» Βιβλίο Καθηγητή
Εισαγωγικές έννοιες πληροφορικής, χρήση Η/Υ και γραφικά περιβάλλοντα επικοινωνίας Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ.
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΟΛΙΓΟΘΕΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
Επιμέλεια: Α. Παπαθανασίου* I. Τζιγκουνάκης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ: ΓΝΩΡΙΜΙΑ, ΧΡΗΣΗ, ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ (ΙΙ) Σχολή Χημικών Μηχανικών Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
EDG220 C: Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και εκπαιδευτική τεχνολογία Ακαδημαϊκό έτος: Υποχρεωτική εργασία: Τίτλος θεματικής ενότητας: Κυκλοφορώ με ασφάλεια.
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Θεμελίωση της πρακτικής φυσικοθεραπείας
ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΚΡΙΤΙΡΙΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΜΙΑΣ MULTIMEDIA ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΤΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΤΑΡΑΚΤΣΗΣ ΑΝΤΥΠΑΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ.
Πρόγραμμα Ασφαλές σχολείο για το διαδίκτυο
Οι ΤΠΕ στην εκπ/κή διδακτική διαδικασία
Οργάνωση Εργαστηρίου ΠΡΥ019.
Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων. Αφετηρία: α)από τη μικρή ομάδα στη μεγάλη και από τη μεγάλη στην ολομέλεια) β) διαμόρφωση μόνο μιας ομάδας στην οποία.
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ WIKI Eίναι μία ιστοσελίδα που επιτρέπει στους χρήστες της να προσθέσουν, να αφαιρέσουν, ή να επεξεργαστούν το περιεχόμενό της, πολύ γρήγορα και.
Τι είναι το Εκπαιδευτικό Σενάριο
«Τρόποι δημιουργίας μιας μεταλλαγμένης Ψηφιακής τάξης»
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
Η πρώτη συνάντηση (Δύο Περίοδοι)
ΑΤΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΩΝ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ 1ο Δημ. Σχ. Βαγίων Τάξη : Γ’ Αριθμός μαθητών:12
Η χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας από τους διευθυντές δημοτικής εκπαίδευσης για σκοπούς οργάνωσης και διοίκησης της σχολικής μονάδας.
Γυμνάσιο Αγίου Νεοφύτου Φυσιογνωστικά Α΄ Γυμνασίου.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Βιολογία Γυμνασίου.
Ομαλή μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο
Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΙΟΥ ΝΕΟΦΥΤΟΥ
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Σχεδιασμός και Τεχνολογία
Ο πολυσύνθετος ρόλος του εκπαιδευτικού
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
«Τρόποι δημιουργίας μιας μεταλλαγμένης Ψηφιακής τάξης»
Η πρώτη συνάντηση (Δύο Περίοδοι)
Δομή Παρουσίασης Γνωριμία με το βιβλίο Γεωγραφίας Α’ Γυμνασίου
Ενότητα Γ7.3.8(Προβλήματα Ακολουθιακής Δομής )
Ενότητα Γ6.11 (Ταξινόμηση Δεδομένων )
Προβλήματα του υπολογιστικού συστήματος και η αντιμετώπιση τους
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Βάσεις Δεδομένων (Δύο Περίοδοι)
Ενότητα Γ6.6 (Δημιουργία Φόρμας Εισαγωγής Δεδομένων )
Ενότητα Γ6.14 (Δημιουργία Ερωτημάτων από δύο Συσχετιζόμενους Πίνακες )
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το Καλωσόρισμα και η λύση του μυστηρίου (Δύο Περίοδοι)

Ξένιος Αντωνιάδης O Δάσκαλος

Ας δούμε τι ευχάριστο μας περιμένει φέτος! (Αναλυτικό Πρόγραμμα) (Αναλυτικό Πρόγραμμα) (Αναλυτικό Πρόγραμμα)

Οι ταπεινές μου απαιτήσεις  Σεβασμός στον διδάσκοντα και το διδασκόμενο.  Καθυστερήσεις συνεπάγεται σοβαρό πειθαρχικό παράπτωμα και τιμωρείται  Προσέξετε την εμφάνιση σας

Οι ταπεινές μου απαιτήσεις  Φαγητά, ποτά,τσίχλες, κινητά τηλέφωνα κλπ επιτρέπονται αλλά τιμωρούνται με αποβολή  Διατηρήστε την αίθουσα καθαρή.

Οι ταπεινές μου απαιτήσεις  Τμηματική έξοδος από την αίθουσα και τακτοποίηση θέσεων

Οι απαιτήσεις σε γραφικό υλικό  Τετράδιο φύλλων για να παίρνετε προσωπικές σημειώσεις,  Φάκελο για φυλλάδια και εργασίες,  Όλα τα βιβλία εκτός αν καθοριστεί διαφορετικά,  Δισκέτες ή USB removable disks

Με αγάπη σας αξιολογώ  Διαγωνίσματα, Υποχρεωτική εργασία 60%,  Το προφίλ σας μέσα στην τάξη (Ενδιαφέρον,συμμετοχή,προσπάθεια, συνεργασία, Μεθοδοδικότητα) 25%,  Εργασίες στο σπίτι 10%  Τετράδιο 5%  Προαιρετικές εργασίες 1 μονάδα,  Πριμοδοτήσεις πχ εξαιρετική ομαδική συνεργασία,εξαιρετική εκτέλεση καθηκόντων και συνεισφορά στην ομαλή διεξαγωγή του μαθήματος, εξαιρετική οργάνωση κ.λ.π 1 μονάδα  Δυσμενείς συνθήκες που επηρεάζουν την επίδοση 1-3 μονάδες.

Παρακαλώ εκφραστείτε και πείτε τις απόψεις σας

Υπευθυνότητες  Υπεύθυνος Απουσιολογίου  Υπεύθυνος διαμοιρασμού δισκετών ή USB  Υπεύθυνος για την επιστροφή διαγωνισμάτων  Υπεύθυνος για τον έλεγχο των στοιχείων των εντύπων στους υπολογιστές και επικόλληση νέων εντύπων που έχουν γεμίσει

Υπευθυνότητες  Υπεύθυνος για τον έλεγχο της καθαριότητας των θρανίων και των πάγκων  Υπεύθυνος Πίνακα, Παραθύρων  Υπεύθυνος μεταφοράς και εγκατάστασης εποπτικού υλικού  Συντονιστής

Επισκεφθείτε την Ιστοσελίδα sykap.com.cy τον σύνδεσμο DOWNLOADS και βρείτε επιμορφωτικό υλικό για Α’ Λυκείου Επίσης στον σύνδεσμο μέση εκπαίδευση/πληροφορική

Επισκεφθείτε την Ιστοσελίδα

Καθορισμός Θέσεων και Ομάδων, δεξιότητες συνεργατικής μάθησης, και οργάνωση μαθησιακής διαδικασίας τάξης