Η σχολική αξιολόγηση ως κυρίαρχο εργαλείο της αναπαραγωγικής λειτουργίας του σχολικού θεσμού (θεωρίες κοινωνικής αναπαραγωγής) Πάτρα, 17 Ιανουαρίου 2012.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αξιολόγηση σεναρίου Νότα Σεφερλή
Advertisements

Τσικαλάκη Ιωάννα Δρ Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης
Ίδρυμα Ευγενίδη, Καφενείο της επιστήμης, Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών Παιδαγωγική αξιοποίηση Τ. Α. Μικρόπουλος.
Εκπαιδευτικοι εν δρασει νεα πολυτροπικη διδακτικη
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
ΤΠΕ και γραμματισμός Επιμέλεια παρουσίασης: Νότα Σεφερλή.
Ο Ρόλος των ΣΔΕ στην Εκπαίδευση Ενηλίκων
Ο ρόλος του ψυχολόγου στο ΚΕ.Δ.Δ.Υ.
E-pyxis. Εισαγωγή eSchoolLib Γ' ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΧΕΙΟΘΕΤΗΣΗ, ΚΑΤΑΛΟΓΟΓΡΑΦΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΕΦΗΜΕΡΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΜΕ ΑΣΥΓΧΡΟΝΗ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ – ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΑΘΗΤΗ
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ – ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ –ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ 1/3/2004 Σκοπός – στόχοι της Συνάντησης Ο ρόλος του Σχολικού Συμβούλου (Παιδαγωγική ευθύνη λειτουργίας.
Θέματα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Δρ. Χριστίνα Χατζησωτηρίου Συνάντηση 5 η.
ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ-ΜΟΥΡΚΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Ο ρόλος της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης στην Ελλάδα
Πρόγραμμα Kidspiration
Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΩΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΠΡΑΞΗ
ΘΕΩΡΙΑ ΜΟΡΦΩΤΙΚΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ BOURDIEU, PASSERON
Mahara (e-portfolio) Ορφανάκης Βασίλης.
Νέο Λύκειο / μέθοδος Project
ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΟ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΣΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ – ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΟΔΕΥΟΝΤΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΪΔΡΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Στρατηγικές ένταξης και επικοινωνίας Ευάγγελος Πεπές.
Βία είναι κάθε συμπεριφορά ή συστηματική πολιτική συμπεριφοράς που χρησιμοποιείται για να εξαναγκάσει, να κυριαρχήσει ή να απομονώσει το θύμα.
Οικονομία - Επιχειρηματικότητα , στη Β/θμια εκπαίδευση Επιστημονική Υπεύθυνη ‘Εργου ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΩΝ Δρ. Θεοχαρούλα Μαγουλά
Μια διαγραμματική παρουσίαση των όρων
ΚΡΙΤΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ Μοντέλο: Διαδικασία με πέντε στάδια.
Νέα μάθηση Βασικές αρχές για την επιστήμη της εκπαίδευσης
Κοινωνικός και οικονομικός ρόλος της εκπαίδευσης ενηλίκων στην Ελλάδα
Γεωργικές Εφαρμογές Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών «Αγροτικής Οικονομίας» Γεωπονική Σχολή Α.Π.Θ.
«ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ»
Ιχνηλατώντας το «καινούριο» στο σύγχρονο σχολείο.
Ερμηνείες της κοινωνικής ανισότητας στο σχολείο. Διαφορετικές ερμηνείες (θεωρίες) για τις αιτίες τους μηχανισμούς τον κοινωνικό ρόλο των εκπαιδευτικών.
Θεωρία Πολιτισμικού Κεφαλαίου
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ Μάριος Κουκουνάρας - Λιάγκης Λέκτορας Διδακτικής των Θρησκευτικών Μάθημα 6 Το εκπαιδευτικό έργο και οι γενικές όψεις και συνθήκες της εκπαίδευσης.
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
Παιδαγωγική Ψυχολογία Φ. Αντωνίου
Αντικείμενο και κλάδοι της Παιδαγωγικής Επιστήμης.
Η σύγχρονη παιδαγωγική σκέψη βρίσκεται ανάμεσα σε δύο ρεύματα, της κοινωνικής ανανέωσης και της κοινωνικής συντήρησης. Τα νέα άτομα στη διαδικασία της.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Μάριος Κουκουνάρας - Λιάγκης.
 1. Διαμόρφωση Εκπαιδευτικής Πολιτικής  2. Θέση Εκπαιδευτικής Μονάδας στον τομέα διαμόρφωσης Ε. Π.
«Κοινωνική Μάθηση» Α.Bandura
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Εισαγωγή στις Επιστήμες της Αγωγής
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
εκπαιδευτικη μεταβαση
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Μάθημα 6
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στην Προσχολική Εκπαίδευση
Αλέξανδρος-Ανδρέας Κύρτσης
Φορεις και μορφες αξιολογησης: 2Ο Μαθημα
Αναλυτικό Πρόγραμμα & Εκπαιδευτικός
ΔΙΑΛΕΞΗ 1η ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΗ ΣΧΕΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΜΜΕ
Εξελικτικές Μαθησιακές Δυσκολίες
Ενότητα 2_2 Η αρχή των επιδόσεων στην κοινωνία και στο σχολείο
Προσωπική Εκπαιδευτική Θεωρία
ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ Έννοια και Σκοποί του Νέου Λυκείου
Σχολειο ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ;
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ.
αξιοβίωτη ολοκληρωμένη ανάπτυξη
Η ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΗΜΕΡΑ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ Μεταπτυχιακης Διπλωματικης Εργασιας « Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΑΙΔΕΙΑΣ – ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ».
Πολιτική Παιδεία Α’ Λυκείου Διδάσκων: Κοψιδάς Οδυσσέας
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Αξιολόγηση της διδασκαλίας – Αναστοχασμός του εκπαιδευτικού
Προσωπική Εκπαιδευτική Θεωρία
Εκπαιδευτικός & ΑΠ Χειμερινό εξάμηνο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η σχολική αξιολόγηση ως κυρίαρχο εργαλείο της αναπαραγωγικής λειτουργίας του σχολικού θεσμού (θεωρίες κοινωνικής αναπαραγωγής) Πάτρα, 17 Ιανουαρίου 2012

Η σχολική αξιολόγηση ως κυρίαρχο εργαλείο της αναπαραγωγικής λειτουργίας του σχολικού θεσμού (θεωρίες κοινωνικής αναπαραγωγής)  Εκπαίδευση και κοινωνικές, οικονομικές και πολιτισμικές λειτουργίες του κράτους

Η σχολική αξιολόγηση ως κυρίαρχο εργαλείο της αναπαραγωγικής λειτουργίας του σχολικού θεσμού (θεωρίες κοινωνικής αναπαραγωγής)  θεωρίες κοινωνικής αναπαραγωγής: δεκαετία 1960 – σύνδεση κοινωνικο- οικονομικής προέλευσης με σχολική επιτυχία δεκαετία 1980 – σύνδεση συστήματος εκπαίδευσης με νεοφιλελευθερισμό

Η σχολική αξιολόγηση ως κυρίαρχο εργαλείο της αναπαραγωγικής λειτουργίας του σχολικού θεσμού (θεωρίες κοινωνικής αναπαραγωγής) παραδοσιακές μορφές αξιολόγησης: oδιατάραξη σχέσεων μαθητή-εκπαιδευτικού oάσκηση κοινωνικού ελέγχου και καταπίεσης oαρνητική επιρροή σε ψυχοσωματική εξέλιξη μαθητή

Η σχολική αξιολόγηση ως κυρίαρχο εργαλείο της αναπαραγωγικής λειτουργίας του σχολικού θεσμού (θεωρίες κοινωνικής αναπαραγωγής)  αξιολόγηση επίδοσης του μαθητή και κοινωνικός καταμερισμός εργασίας

Η σχολική αξιολόγηση ως κυρίαρχο εργαλείο της αναπαραγωγικής λειτουργίας του σχολικού θεσμού (θεωρίες κοινωνικής αναπαραγωγής)  αξιολόγηση επίδοσης και ανάπτυξη προσωπικότητας του μαθητή  αξιολόγηση επίδοσης και κοινωνικά ευπαθείς ομάδες μαθητών

Η σχολική αξιολόγηση ως κυρίαρχο εργαλείο της αναπαραγωγικής λειτουργίας του σχολικού θεσμού (θεωρίες κοινωνικής αναπαραγωγής) κριτική θεωριών κοινωνικής αναπαραγωγής oσχέσεις και ρόλοι εκπαιδευτικού-μαθητή

Η σχολική αξιολόγηση ως κυρίαρχο εργαλείο της αναπαραγωγικής λειτουργίας του σχολικού θεσμού (θεωρίες κοινωνικής αναπαραγωγής) στόχοι αξιολόγησης επίδοσης μαθητή oενίσχυση υπευθυνότητας, αυτοπεποίθησης, αυτοεκτίμησης μαθητή oσυγκρότηση πολύπλευρης, ολοκληρωμένης προσωπικότητας μαθητή oαπόκτηση μεταγνωστικών ικανοτήτων μέσα από διαχείριση μάθησης

Η σχολική αξιολόγηση ως κυρίαρχο εργαλείο της αναπαραγωγικής λειτουργίας του σχολικού θεσμού (θεωρίες κοινωνικής αναπαραγωγής) εναλλακτικές μορφές αξιολόγησης oπεριγραφική αξιολόγηση oportfolio oαυτοαξιολόγηση oαξιολόγηση μαθητή από μαθητή

Η σχολική αξιολόγηση ως κυρίαρχο εργαλείο της αναπαραγωγικής λειτουργίας του σχολικού θεσμού (θεωρίες κοινωνικής αναπαραγωγής) Τέλος !!!