Γυμνάσιο-Λύκειο Γραβιάς «Ο λόγος στους μαθητές»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παγκόσμια ημέρα κατά της ενδοσχολικής βίας και του σχολικού εκφοβισμού
Advertisements

Ασύγχρονη Εκπαίδευση με Τ.Π.Ε. 4 ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής Φεβρουάριος 2012.
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Μέρος Α΄ - Έρευνα •Η έρευνα έγινε βάσει ερωτηματολογίων που μοιράστηκαν σε παιδιά δημοτικών σχολείων του Ηρακλείου, στα οποία έχει γίνει χρήση υπολογιστών.
3o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ Σχ. Έτος :
• ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ • ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ • ΣΤΟΧΟΙ • ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ - ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.
Στρατηγικές διδασκαλίας και σχεδιασμός μαθήματος
Γιατί να μελετούμε Ιστορία;
Η ΦΥΣΙΚΗ ΣΤΟ ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ Χαλκίδα 27 Φεβρουαρίου 2011.
Σχολικός εκφοβισμός Black and White.
ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΗΘΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΜΑΡΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Διδάσκοντας Μαθηματικά
ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Βασικές δεξιότητες μελέτης. Β. Βασιλείου.
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Νηπιαγωγείο
Διαχείριση της σχολικής τάξης
ΑΝΤΙΠΛΟΙΑΡΧΟΣ(ΥΝ) Α. ΚΟΥΣΗ ΠΝ, ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ (Μ) Α. ΡΗΜΙΚΗΣ ΠΝ, ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ Γ. ΖΟΥΡΟΣ ΠΝ, ΜΠΥ Ι. ΔΗΜΗΤΡΑΚΗΣ Ενεργητικές Τεχνικές- Θεωρία και πράξη Αξιολόγηση.
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Σεμινάριο Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών στο πλαίσιο του μαθήματος ΕΠΑ 429: Σχολική Εμπειρία Μάριος Παπαευριπίδου – Δήμητρα Χατζηχαμπή Ειδικό Εκπαιδευτικό.
Εργαστήρι Ονείρων Τ’ αστέρια είναι όμορφα, είναι πολλά, είναι ψηλά, σαν τα όνειρα και τις ελπίδες μου είναι τ’ αστέρια. ένα πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης.
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
Ο Διαδραστικός Πίνακας ως διδακτικό εργαλείο Από τη βιβλιογραφία προκύπτουν μια σειρά από οφέλη από τη χρήση του ΔΠ τα οποία αφορούν τον εκπαιδευτικό,
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΝΕΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Ευθύς και πλάγιος λόγος
Το σχολείο μας ξεκίνησε να λειτουργεί το 1936 με ιδρυτή τον Ιωακείμ Ξενόπουλο, ο οποίος ήταν δάσκαλος και είχε έρθει από τη Μ. Ασία. Το πρώτο κτίριο που.
ΒΟΛΤA στις ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ του ΚΟΣΜΟΥ
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
3 η διδασκαλία. Παραγοντοποίση- Χρήση ταυτοτήτων- Επίλυση εξισώσεων Τάξη: Γ’ Γυμνασίου Αριθμός Μαθητών: 28.
Φυσική Ι Μια πρώτη εισαγωγή. Περίγραμμα  Εισαγωγή  Στόχος  Διδασκαλία  Σχέδιο Μαθήματος  Αξιολόγηση  Βιβλιογραφία.
Δημιουργία διδακτικού συμβολαίου- συμβολαίου τάξης Κανείς -ούτε οι ενήλικες, ούτε τα παιδιά- δεν επιθυμεί να διατάσσεται. Σε κανένα δεν αρέσει η υποταγή,
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΕΞΑΕΡΩΣΗΣ, ΤΗΣ ΥΓΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ. Πανεπιστήμιο Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΌ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ : ΣΚΙΆ Αγραφιώτη Δήμητρα Διαμαντάκη Μυρτώ Κλαίρ Σταύρου Κατερίνα.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ Επιμόρφωση σε μεθόδους δημιουργικής μάθησης. Αναστασία Παναγιωτίδου Σχολική σύμβουλος Αγγλικής. M.Ed., Διδάκτορας ΔΠΘ.
Introducing a New Product Ονοματεπώνυμα: Μαρία Καλογείτονα Ηλίας Χασακής Σχολείο: 2ο Λύκειο Βούλας Τάξη: Β' Λυκείου Κατευθυνση Καθηγητής: Μιχάλης Κασκαντάμης.
Είναι άδικο: M ία π ροσέγγιση της έννοιας της αδικίας μέσα από μια αφήγηση Νηπιαγωγός : Αμαλία Παππά 10 ο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Θήβας.
Παραδοτέο έργο : Προσαρμογή υλικού για τη διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε άτομα με αναπηρίες Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
4Ο ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ «ΣΧΕΣΕΙΣ ΓΟΝΕΩΝ – ΜΑΘΗΤΩΝ»
Βιολογία Γυμνασίου.
Υγεία και Ευεξία Μαθητών/τριών
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΤΗΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΗΞΗΣ
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
ΜΑΙΕΥΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΣΩΚΡΑΤΗ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Ηλεκτρονικό Περιοδικό
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ
(Απαντήσεις σελ βιβλίου)
Πορεία Διδασκαλίας-Στάδια Διδασκαλίας
Περιγραφή Εκπαιδευτικός, ενόψει του Σαββατοκύριακου, έχει μεταβεί στο νησί όπου είναι η μόνιμη κατοικία του. Τη Δευτέρα, τηλεφωνεί στο Διευθυντή και του.
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
Η Πρακτική σας Άσκηση στο πλαίσιο της Διδακτικής Μαθηματικών ΙΙ
Προσωπική Εκπαιδευτική Θεωρία
Πρακτική Άσκηση στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Δ. ΠΟΤΑΡΗ ΕΤΟΣ:
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
Πρακτική Άσκηση: Διδασκαλία σε Σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Προσωπική Εκπαιδευτική Θεωρία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Γυμνάσιο-Λύκειο Γραβιάς 2011-2012 «Ο λόγος στους μαθητές»

Συμμετέχοντες Οι μαθητές της Α’ και Β’ Λυκείου και οι καθηγητές: Βαλάσκα Έφη, Αγγλικής Φιλολογίας Νταρλαδήμας Βαγγέλης, Μαθηματικός Παπαδάτου Μάχη, Νομικών Επιστημών Παπασταθοπούλου Αριστέα ,Φιλόλογος Ράμμου Γεωργία, Μαθηματικός Ρεντίφης Δημήτρης, Φυσικός Ρούσκας Σπύρος Φυσικός Ψιλογιαννοπούλου Μαρία Φιλόλογος,

Ξεκινήσαμε γράφοντας τις απόψεις μας

Συζητήσαμε ατομικά ή σε ομάδες τις σκέψεις μας και διαμορφώσαμε τις προτάσεις μας

Καταλήξαμε στο τι μας βοηθά να μαθαίνουμε καλύτερα Οι καθηγητές δείχνουν να μας αγαπάνε και αυτό με κάνει να τους σέβομαι. Μπαίνουν στην τάξη με χαμόγελο, ρωτάνε για μας και δείχνουν να ενδιαφέρονται. Μας επιτρέπουν και μας βοηθάνε να συμμετέχουμε στην παράδοση. Αντί να μιλάνε συνέχεια οι καθηγητές να γίνεται περισσότερη συζήτηση σε σχέση με το μάθημα Να υπενθυμίζουν την προηγούμενη ύλη στην παράδοση. Να κάνουμε επαναλήψεις και να ασχολούνται με τα κενά μας.

Καταλήξαμε στο τι μας βοηθά να μαθαίνουμε καλύτερα Να υπάρχει ησυχία για να ακούμε τους καθηγητές. Ενώ κάνουμε πράγματα που νευριάζουν τους καθηγητές αυτοί ελέγχουν τα νεύρα τους και δεν μας το δείχνουν ούτε φωνάζουν. Να μας αναλύουν με πιο απλό τρόπο από τον σύνθετο που συνήθως χρησιμοποιούν

Προσδιορίσαμε τι είναι αυτό που μας εμποδίζει να μαθαίνουμε καλύτερα Φοβάμαι να απαντήσω σε ερωτήσεις και να συμμετέχω στο μάθημα επειδή οι καθηγητές είναι απότομοι και ειρωνεύονται. Στο μάθημα εξετάζονται 1-2 συγκεκριμένα παιδιά μόνο, και στους υπόλοιπους δεν δίνεται σημασία. Γίνεται μάθημα μόνο για τους καλούς μαθητές. Σαν προτεραιότητα μπαίνει το να τελειώσουμε την ύλη και όχι αν τα καταλάβαμε ή αν έχουμε αφήσει κενά. Σηκώνω χέρι και με αγνοούν.

Δεν τιμωρούνται όσοι διακόπτουν το μάθημα και δεν αφήνουν τους άλλους να λειτουργήσουν. Η παράδοση γίνεται μιλώντας συνεχώς και ακατάπαυστα και με κάνει να βαριέμαι. Το κάθε μάθημα θεωρείται σαν να έχουμε μόνο αυτό να διαβάσουμε, δεχόμαστε πολλές εργασίες και δεν μπορώ να ανταπεξέλθω. Γίνεται παράδοση του μαθήματος εν τάχει με αποτέλεσμα να μην το καταλαβαίνω και να μην προλαβαίνω να κρατήσω καλές σημειώσεις. Αυτοί που κάνουν φασαρία δεν σημαίνει ότι δεν ενδιαφέρονται.

Οι καθηγητές ενημερώθηκαν και συμφώνησαν ποιες από τις προτάσεις μας τους αφορούν και ποιες δέχονται να ακολουθήσουν

Παρακολούθηση της διδασκαλίας από το συντονιστή Επιλογή προτάσεων Αλλαγή πρακτικής Παρατήρηση διδασκαλίας από το συντονιστή

Νέος γύρος συνεντεύξεων με τους μαθητές Συντονιστής και μαθητές συναντηθήκαμε για ένα ακόμα γύρο συνεντεύξεων και συζητήσαμε για τις αλλαγές που έφεραν οι προτάσεις μας στον τρόπο διδασκαλίας

Διεργασίες συντονιστή-καθηγητών Παρακολούθηση διδασκαλίας Έμφαση στις προτάσεις των μαθητών που ακολούθησαν οι καθηγητές στη διδασκαλία τους 2ος γύρος συνεντεύξεων Επίδραση στους μαθητές

Επαναπροσδιορισμός των στόχων από τους καθηγητές Οι καθηγητές επαναπροσδιόρισαν τους στόχους τους, συνέχισαν ή αναθεώρησαν την πρακτική τους για δεύτερη φορά κατά τη διάρκεια της χρονιάς βασιζόμενοι στην ανταπόκριση που έλαβαν από εμάς.

Απολογισμός Το τέλος της σχολικής χρονιάς σηματοδότησε τις διεργασίες για απολογισμό της όλης προσπάθειας. Επισημάναμε και ανιχνεύσαμε αδυναμίες, αστοχίες της φετινής χρονιάς και προκλήσεις για την επόμενη χρονιά. Κάναμε τον απολογισμό μας σαν μαθητές και αναλάβαμε τις δικές μας ευθύνες. Συνειδητοποιήσαμε τις δυσκολίες του να διδάσκεις.

Επίλογος Ευχαριστούμε τους καθηγητές μας που πήραν μέρος Η αρχή έγινε. Κάνουμε μικρά βήματα και ανακαλύπτουμε νέες προκλήσεις Συνεχίζουμε και την τρέχουσα σχολική χρονιά πιο έμπειροι και με περισσότερες ιδέες

Σας ευχαριστούμε για την παρουσία σας,