Κύριο θέμα της εργασίας ήταν η διάκριση των ερωτήσεων. Οι ερωτήσεις διακρίνονται σε κλειστού τύπου ( πολλαπλής επιλογής, σύντομης απάντησης ) και ανοιχτού.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ «Πώς θα τους το διδάξω;»
Advertisements

Δρ. Σάλτας Βασίλειος Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών ΣΔΟ – ΤΕΙ Καβάλας
ΤΟ «ΝΕΟ» ΛΥΚΕΙΟ. 1.Το σχολείο πρέπει να μεταδίδει γνώση λειτουργική και όχι μνημονική. 2.Η γνώση δε μεταβιβάζεται αλλά χτίζεται με ενεργητικές διαδικασίες.
Μέρος Α΄ - Έρευνα •Η έρευνα έγινε βάσει ερωτηματολογίων που μοιράστηκαν σε παιδιά δημοτικών σχολείων του Ηρακλείου, στα οποία έχει γίνει χρήση υπολογιστών.
3o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ Σχ. Έτος :
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Ταξιδεύοντας … με τον καλύτερο μου φίλο …
 Σελίδα 1 ΠΡΟΤΥΠΟ, ένα διαφορετικό σχολείο για το παιδί ΠΡΟΤΥΠΟ εκπαιδευτήριο Αθήνα, Φεβρουάριος 2011.
Η δομή του μαθήματος των μαθηματικών στο σύγχρονο ΤΕΙ Σάλτας Βασίλειος, Τσιάντος Βασίλειος Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών ΤΕΙ Καβάλας.
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Project Β’ Τετραμήνου Ομάδας Αθλητισμού και Εφήβων
Μεθοδολογίες και Εργαλεία Ανάλυσης και Σχεδιασμού Π.Σ. Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ.
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ.
Έρευνα για το διαδίκτυο
ΘΕΜΑ:ΑΘΛΗΜΑΤΑ, ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ, ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ & ΥΓΙΕΙΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ
Τρόποι μείωσης του οικολογικού αποτυπώματος.
, Β’ τετράμηνο Λύκειο Δεμενίκων Τμήμα Ατε2 Ομάδα: Rebels Ελευθερία: Αναζητώντας το πραγματικό νόημα της λέξης.
Tσουλής Μιλτιάδης: – Βασικές έννοιες στη Διδακτική με την υποστήριξη των ΤΠΕ.
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε» Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Όταν το ΕΓΩ συναντά το ΕΜΕΙΣ.
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
Tattoo VS Piercing Ερωτηματολόγιο για τα tattoos και το piercing.
ΟΜΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ:……………………………… ΤΙΤΛΟΣ ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗΣ: (το θέμα της ιστοεξερεύνησης)………………………………………….. Θα αναφέρετε το μάθημα στο οποίο θα γίνει η ιστοεξερεύνηση.
ΜΕΣΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑΣΤΗΜΟΠΛΟΙΑ
 Π.Ε.ΚΑ.Π. Νικ. Καλογερόπουλος Αξιοποίηση των τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην εκπαίδευση. Η εξέλιξη της τεχνολογίας.
 Είναι τεκμηριωμένο το περιεχόμενο του βιβλίου ή του άρθρου περιοδικού με σχετική βιβλιογραφία;  Ημερομηνία έκδοσης; Ανάλογα με το θέμα που πραγματεύεται,
Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης
Μία διδακτική πρόταση για χρήση εκπαιδευτικών παιχνιδιών μέσα από το moodle Β.Νταλούκας: Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών και Πληροφορικής, Καθηγητής Δευτεροβάθμιας.
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
ΤΡΕΛΟΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ Λογοτεχνία – Γλώσσα Ονόματα μαθητών Ασλανίδου Νεκταρία – Χριστίνα Α1 Τουλούμη Αντιγόνη Α4 Αραούζου Βαρδαλάχου Αθηνά Α1 Νικοδημητροπούλου.
Δέσποινα Μαγγίνα M1175 Κωνσταντίνος Γαργάνης Μ1172 Δήμητρα Μαρία Χαρακλιά Μ1206 Ιωάννης Παπαδάκης Μ1171 Αλέξανδρος Νικολόπουλος Μ1182 Δημήτριος Μπαϊρακτάρης.
INTERACTIVE PHYSICS Χρήση για την υποστήριξη «δύσκολων σημείων» της Φυσικής του Λυκείου Καλφαγιάννης Θανάσης.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
SAFE SEARCH Αμπαμπέι Κριστίνα, Αραπάι Ερίσα, Βίλα Ντενάντα, Γεροντίδη Φωτεινή Νεφέλη Α’
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΦΗΒΟ ΑΓΟΡΙ - ΚΟΡΙΤΣΙ 5o γενικό λύκειο Ηρακλείου ΔΙΔ. ΕΤΟΣ: Β. ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ομάδα εργασίας Μάριος.
ΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Μαθητές και Facebook 2 ο Γυμνάσιο Ευόσμου Σιώσιος Γεώργιος, Σταματίου Εύα, Στεφανίδης Παύλος, Τασέλη Άσπα, Τέκου Αναστασία, Τσαγκουρίδης Ηλίας, Τσιάβος.
Η ΈΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
Τ Ο «Ν ΕΟ Λ ΥΚΕΙΟ Η πρόταση του Υπουργείου Παιδείας Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων.
Β΄ Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού Ερευνητική εργασία Β΄Λυκείου «Συμμετέχουμε, άρα υπάρχουμε»: Η κοινωνική οπτική της WEB 2.0 μάθησης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012.
Η ΜΑΣΤΙΓΑ ΤΗΣ ΑΓΝΟΙΑΣ… Είμαστε οι Nos AIDS fovemus, που σημαίνει «περιβάλλουμε με αγάπη το AIDS» και σκοπός της έρευνάς μας είναι να ενημερώσουμε για.
 Το project με το οποίο ασχοληθήκαμε ονομάζεται «παιχνίδι της γνώσης». Χωριστήκαμε σε ομάδες όπου η κάθε μία ασχολήθηκε με ένα ξεχωριστό διδασκόμενο μάθημα.
Δρ. Χατζηπαντελή Αθανασία
ΜΑΡΙΑ ΜΠΡΑΣΤΙΑΝΟΥ ΜΑΡΙΑ - ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΑΠΟΥΤΣΗ
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΕΠΙΛΟΓΗΣ Κλιμάκωση βαθμολογίας πανελλαδικών εξετάσεων 2008 σε σύγκριση με το Ο Γενικό Λύκειο Θήβας.
Σεμινάριο Τελειοφοίτων Διατύπωση ερευνητικών υποθέσεων.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
1 Βιβλιογραφική Ανασκόπηση Literature Review. 2 Τι είναι η Βιβλιογραφική Ανασκόπηση;  Είναι η ικανότητα του σπουδαστή- συγγραφέα-ερευνητή να ανατρέχει.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΦΩΤΙΑ ΤΑ ΣΑΒΒΑΤΟΒΡΑΔΑ. ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ Σκοπός της ερευνητικής εργασίας είναι η διερεύνηση του τρόπου που διασκεδάζουν οι μαθητές τα Σαββατοκύριακα.
Η πλατφόρμα Βασίλης Γαργανουράκης Υπεύθυνος 2ου ΕΚΦΕ Ηρακλείου
Ανάλυση και σχεδιασμόσ πληροφοριακών συστημάτων
Αλεξάνδρα-Μαρία Στελίνα Ολίνα Δέσποινα
Στα πλαίσια της ενότητας της Γλώσσας «Ατυχήματα» και της θεματικής ενότητας των Μαθηματικών «Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων», αποφασίσαμε να εκπονήσουμε.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 9η Σύνταξη Πτυχιακής Εργασίας
EIKONIKO ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Διδακτικοί στόχοι Το κεφάλαιο αυτό θα σε βοηθήσει να κατανοήσεις ότι κάθε κοινωνία οργανώνεται με βάση συγκεκριμένους κοινωνικούς κανόνες, οι οποίοι προσδιορίζουν.
Οδηγώντας ένα παιδί στο Χριστό
Ερευνητική Εργασία στην Θεματική Ενότητα Κοινωνικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες με θέμα “Χάσμα Γενεών και Τεχνολογία”
Η ομάδα Αγωγής Υγείας του 39ου Γυμνασίου Αθηνών υλοποίησε ένα πρόγραμμα με θέμα “Διαδικτυακή Βία”. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από 30 μαθητές σε δύο βασικά.
Κριτήρια επιλογής του θέματος
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
ΘΕΜΑ: «ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ»
Σύγχρονης Διαδικτυακής Κοινωνίας
Βιβλιογραφική Ανασκόπηση
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κύριο θέμα της εργασίας ήταν η διάκριση των ερωτήσεων. Οι ερωτήσεις διακρίνονται σε κλειστού τύπου ( πολλαπλής επιλογής, σύντομης απάντησης ) και ανοιχτού τύπου (ανάπτυξης ).Όταν το απευθυνόμενο κοινό των ερωτήσεων είναι μαθητές επιλέγονται συχνότερα ερωτήσεις κλειστού τύπου επειδή θεωρούνται ευκολότερες από τις ανοιχτού τύπου. Ο λόγος για τον οποίο συμβαίνει αυτό είναι γιατί δεν απαιτούνται μεγάλες γνώσεις για την απάντηση της. Ωστόσο μια εύκολη ερώτηση πολλαπλής επιλογής μπορεί να μετατραπεί σε δύσκολη εάν οι και οι τέσσερις εναλλακτικές απαντήσεις μοιάζουν νοηματικά. Επίσης μπορούν να διαφέρουν ανάλογα με το επίπεδο δυσκολίας.

Εύκολη Δύσκολη Πόσους δορυφόρους (φεγγάρια) έχει ο πλανήτης Αφροδίτη; (α) 0 (β) 1 (γ) 2 (δ) 3 Ποια από τις παρακάτω ασθένειες δεν οφείλεται σε βακτήριο; (α) Ελονοσία (β) Αμοιβαδοειδής Δυσεντερία (γ) AIDS (δ) Νόσος του ύπνου

Παράλληλα με την έρευνά μας για τις ερωτήσεις δημιουργήθηκαν και κάποια ερευνητικά ερωτήματα η απάντηση των οποίων συνέβαλε στην ανάπτυξη όλης της εργασίας. Τα ερωτήματα αυτά μοιράστηκαν με τη μορφή ερωτηματολογίου σε όλη την Α΄ Λυκείου. Εμείς ασχοληθήκαμε με τις φυσικές επιστήμες τα ερευνητικά ερωτήματα αφορούσαν στο θέμα της ομάδας. Πιο συγκεκριμένα στο ερωτηματολόγιο που μοιράστηκε δύο από τις ερωτήσεις προήλθαν από την ομάδα μας. Οι απαντήσεις των ερωτημάτων αυτών δεν μας δημιούργησαν νέα ερευνητικά ερωτήματα. Στην ερώτηση : Πιστεύετε ότι οι γνώσεις που προσφέρουν οι φυσικές επιστήμες μπορούν να μετατραπούν σε παιχνίδι ; Το 75 % των μαθητών απάντησε ΝΑΙ και το υπόλοιπο 25% ΟΧΙ Στην ερώτηση : Πόσο συχνά παίζετε παιχνίδια γνώσεων ; Το 62% των μαθητών απάντησε ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ το 21 % των μαθητών απάντησε ΚΑΘΟΛΟΥ και το υπόλοιπο 17 % απάντησε ΣΥΧΝΑ.

Τα διαγράμματα που ακολουθούν βοηθούν στην καλύτερη κατανόηση των παραπάνω.

Τα συμπεράσματα στα οποία καταλήγουμε από την ερευνητική εργασία του 2ου τετραμήνου είναι κυρίως ότι αντλήσαμε πολλές πληροφορίες για την χρήση σπουδαίων λογισμικών τα οποία μας βοήθησαν στην δημιουργία ενός εξαιρετικού ομαδικού παιχνιδιού. Επί πλέον, διαπιστώσαμε ότι οι γνώσεις που προσφέρουν οι φυσικές επιστήμες με τις οποίες ασχοληθήκαμε μπορούν να μετατραπούν σε ένα παιχνίδι. Γι’ αυτό αποφασίσαμε να δώσουμε την ευκαιρία σε μαθητές μέσα από αυτό το παιχνίδι να καταλάβουν σε τι επίπεδο βρίσκονται οι γνώσεις τους από ένα ευχάριστο τρόπο εξέτασης. Από την άλλη πλευρά οι ερωτήσεις είναι διαμορφωμένες με κατάλληλο τρόπο ώστε να κεντρίσουν το ενδιαφέρον των μαθητών και να μην νοιώσουν ανία κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού. Συνοψίζοντας, αποφασίσαμε οι ερωτήσεις που θα συμπεριλαμβάνονται σε αυτό το test γνώσεων να είναι κλειστού τύπου επειδή προορίζονται για μαθητές που δεν είναι τόσο εξειδικευμένοι για να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις που έχουν οι ερωτήσεις ανοιχτού τύπου.

 Οι ερωτήσεις προήλθαν από τα βιβλία: ΒΙΟΛΟΓΙΑ Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ/2011, ΒΙΟΛΟΓΙΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ/2011, ΒΙΟΛΟΓΙΑ Α΄ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ/2011, ΒΙΟΛΟΓΙΑ Β΄ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ/2011, ΒΙΟΛΟΓΙΑ Γ΄ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ/2011, ΒΙΟΛΟΓΙΑ Γ΄ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΘΕΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ/2011, ΦΥΣΙΚΗ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ/2011, ΦΥΣΙΚΗ Α΄ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ/2011, ΦΥΣΙΚΗ Β΄ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ/2011, ΦΥΣΙΚΗ Β΄ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΘΕΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ/2011, ΦΥΣΙΚΗ Γ΄ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ/2011, ΦΥΣΙΚΗ Γ΄ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΘΕΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΕΥΘΥΝΣΗΣ/2011, ΑΤΛΑΣ «ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ», ΣΤΑΤΙΚΗ Α΄ ΚΑΙ Β΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ/ Ε. ΓΔΟΥΤΟΥ, ΗΛΕΚΤΡΟΤΕΧΝΙΑ 1ου ΚΥΚΛΟΥ Τ.Ε.Ε. ΤΟΜΕΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ/2000, ΤΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ /DAVID BURNIE/ ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ.  Το παιγνίδι δημιουργήθηκε από το λογισμικό “ GameMaker 8.1”  Οι ερωτήσεις σχεδιάστηκαν στο λογισμικό “GIMP 2.6”  Για τη δομή του παιχνιδιού συμβουλευτήκαμε: την ιστοσελίδα και την εφαρμογή παιχνίδι γνώσης από τη σελίδα κοινωνικής δικτύωσης