3º Δημοτικό Σχολείο Καματερού

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σ.Π.Ε.Κ. ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΦΕΡΙΑΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΠΥΡΟΒΕΣΤΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΦΩΤΟ ΜΑΛΛΙΟΣ.
Advertisements

 Το ελατόδασος Περτουλίου επιλέχθηκε ως θέμα Προγράμματος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης επειδή:  Υπόκειται σε αειφορική διαχείριση από το Τμήμα Δασολογίας.
39ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
 Το ελατόδασος Περτουλίου επιλέχθηκε ως θέμα Προγράμματος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης επειδή:  Υπόκειται σε αειφορική διαχείριση από το Τμήμα Δασολογίας.
Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΩΝ ΜΟΥΔΑΝΙΩΝ Ε΄ ΤΑΞΗ
Περιφερειακό Γυμνάσιο και Λύκειο Λευκάρων
Σχέδιο εργασίας “Παιδικά ατυχήματα”
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΑΣΙΚΕΣ ΠΥΡΚΑΓΙΕΣ
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
7ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛ. ΘΗΒΑΣ ΤΑΞΗ: Δ1΄ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΔΑΣΚΑΛΟΣ: ΘΩΜΑΣ ΣΚΟΥΦΗΣ
Το 10ο Δημοτικό Σχολείο Κατερίνης
Περιβαλλοντική εργασία
ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «Ι.Μ.ΔΕΛΑΣΑΛ» - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ -
ΔΑΣΗ Οταν τα δέντρα και οι θάμνοι συζούν πάνω σε μια μεγάλη επιφάνεια σε στενή κοινωνική σχέση μεταξύ τους και σε τόση απόσταση, ώστε με τη συγκόμωσή τους.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας « Άσπρα λαμπερά δοντάκια»
87ο ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΚΠΕ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ 6-8/11/2009
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Απώλεια ενός μεγάλου πνεύμονα…23/08/2009.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώμε ότ,ι πρέπει , όχι ό,τι να΄ναι »
Δ΄Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΦΙΛΙΠΠΩΝ
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΓΑΛΛΙΚΟΥ – ΑΞΙΟΥ - ΑΛΙΑΚΜΟΝΑ Εύα Κατράνα Βιολόγος-MSc Περιβαλλοντικής Βιολογίας Υπεύθυνη οικοξεναγήσεων-
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
Ζώνες βλάστησης.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ-ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
Η καταστροφή των δασών Η καταστροφή των δασών αποτελεί ένα τεράστιο περιβαλλοντικό και κοινωνικό πρόβλημα αφού είναι ένας από τους βασικούς λόγους του.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ -πληροφορώ»
΄΄Γερά δόντια…Καλύτερη υγεία΄΄
3ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΥΜΗΤΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΙΤΛΟΣ: «ΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ο Φαγανούλης στη χώρα της κρίσης»
Χειμερινοί Ολυμπιακοί Αγώνες- ΣΚΙ
ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΞΕΚΙΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τι ‘ναι αυτό που το λέμε… Διατροφή»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΤΑΞΕΩΝ ΚΑΛΛΙΣΤΩ
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Σχ
Τα άγρια ζώα της Ελλάδας
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΜΑ:ΤΟΠΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΟΜΑΔΑ:ΠΡΑΣΙΝΟΙ ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ
Η Αξία του Δάσους Τι είναι το δάσος διαφόρων φυτών (κυριαρχούν τα δέντρα) διαφόρων ζώων Είναι σύνολο: διαφόρων φυτών (κυριαρχούν τα δέντρα)
ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ TMHMA ΣΤ2
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρέφομαι σωστά.Χτίζω γερό κορμί»
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΕΜΕΝΙΚΩΝ
Μελετώ το δάσος Χάρις Χριστοφή
1 ο Δημ. Σχ. Αμπελοκήπων. « Οι μικροί γεωργοί » Την Τρίτη τα τμήματα της Β και Δ τάξης του σχολείου μας πήραν μέρος σε εκπαιδευτικό βιωματικό.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «…Ελιά και Λάδι ……»
Επίδραση του ανθρώπου στα οικοσυστήματα
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΩΔ/ΣΟΥ.
«Περιβάλλον- βότανα : Προστατεύω αυτό που με προστατεύει» είναι το θέμα του προγράμματος με το οποίο ασχολήθηκε η Β΄ τάξη με υπεύθυνη εκπαιδευτικό την.
ΤΕΕ-ΕΠΑΛ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ.
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
οικοσυστήματα της Ελλάδας!
Συγκέντρωση υλικού-επιμέλεια: Πόπη Κανάκη Χαραλαμποπούλου
Οικοσυστήματα Ελλάδας
Γραπτή εργασία και παρουσίαση
«Μόνο ότι δέχεσαι με την ψυχή σου, αυτό μόνο μαθαίνεις και αυτό ενσωματώνεις στη ζωή σου και το χαρακτήρα σου» Dewey.
Πρόγραμμα Κομποστοποίησης ΕΕΕΕΚ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ
«Διασχίζοντας το δρόμο που χάραξε ο Άραχθος»
Η περιβαλλοντική ομάδα του ΓΕΛ Οιχαλίας, κατά το σχολ
ΤΟ ΑΠΟΛΙΘΩΜΕΝΟ ΔΑΣΟΣ ΣΗΜΕΡΑ
2ο Δημοτικό Σχολείο Ασπροπύργου
ΟΞΙΝΗ ΒΡΟΧΗ ΟΡΙΣΜΟΣ: Με τον όρο όξινη βροχή ονομάζουμε όλες τις ατμοσφαιρικές κατακρημνίσεις (δηλ. η βροχή, το χιόνι, το χαλάζι) οι οποίες έχουν pH (ενεργό.
ΑΠΟΙΚΟΔΟΜΙΣΗ Η διάσπαση οργανικών ενώσεων σε απλούστερες ενώσεις μέχρι ανόργανα υλικά.
Τίτλος Δράσης: “Zούμε Αειφορικά στην Ε.Ε.”
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Επιστημονική υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Επόπτης: Σταύρος Σταύρου
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

3º Δημοτικό Σχολείο Καματερού 3º Δημοτικό Σχολείο Καματερού ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΥΕΛΙΚΤΗΣ ΖΩΝΗΣ « Αναδάσωση»   Σχολικό έτος 2013-2014 Τάξη ΣΤ, τμήματα: 1 και 2 Υπεύθυνοι προγράμματος: Σεργάκης Ευάγγελος Γκούτζιου Πόπη Κοκκινάκου Θεοδώρα

Στόχοι-σκοποί Γνωστικοί Α)Να γνωρίσουν τα αίτια που προκαλούν τις πυρκαγιές. Β)Να ενημερωθούν για τις συνέπειες των πυρκαγιών στην χλωρίδα , την πανίδα και γενικότερα στο οικοσύστημα μιας περιοχής. Γ)Να μελετήσουν και να ερευνήσουν τους κλιματικούς παράγοντες και τις συνθήκες που συμβάλλουν στην πλούσια ή φτωχή βλάστηση μιας περιοχής. Δ) Να μάθουν πως τα αβιοτικά στοιχεία ενός τόπου χρησιμοποιούνται από τους φυτικούς οργανισμούς για να αναπτυχθούν. Ε) Να πληροφορηθούν από ειδικευμένους επιστήμονες για τα είδη των φυτικών οργανισμών που μπορούν να ευδοκιμήσουν στο οικοσύστημα του δάσους ανάλογα με το μικροκλίμα της περιοχής. Ψυχοκινητικοί Α)Να αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες και δράσεις για

ΟΙ ΔΑΣΟΛΟΓΟΙ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΔΑΣΟΣ-ΩΦΕΛΕΙΕΣ ΜΠΕΚΟΥ ΠΕΛΑΓΙΑ ΦΙΛΙΠΠΟΥ ΕΙΡΗΝΗΦΦΦΛΛΛΝΝ ΣΟΥΛΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΚΑΛΟΓΗΡΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ ΤΣΕΛΙΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

Χρησιμότητα του δάσους

Χρησιμότητα του δάσους

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΟΥ ΧΑΡΤΗ ΔΑΣΟΛΟΓΟΙ

OI ΕΜΠΡΗΣΤΕΣ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΑΙΤΙΕΣ ΤΩΝ ΠΥΡΚΑΓΙΩΝ ΝΤΑΛΗ ΕΦΗ ΚΟΥΚΙΟΥ ΕΥΑ ΣΠΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ ΠΑΓΩΝΑ ΤΣΙΑΜΟΥΛΗΣ ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΓΚΕΛΗ ΛΥΔΙΑ

Αιτίες πυρκαγιών

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΟΥ ΧΑΡΤΗ ΕΜΠΡΗΣΤΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΟΥ ΧΑΡΤΗ ΕΜΠΡΗΣΤΕΣ

ΟΙ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΕΣ ΜΑΣ ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΥΡΟΣΒΕΣΗΣ- ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΠΥΡΚΑΓΙΩΝ ΔΟΡΓΙΑΚΗ ΕΛΕΝΗ ΛΑΘΥΡΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΑΠΑΔΑΤΟΣ ΜΑΚΗΣ ΤΖΑΝΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΧΟΥΣΕΑ ΔΑΝΑΗ

Συνέπειες των πυρκαγιών

Πυρόσβεση πυρκαγιών

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΟΥ ΧΑΡΤΗ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΕΣ

ΟΙ ΔΑΣΟΦΥΑΚΕΣ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ- ΠΡΟΛΗΨΗ ΤΩΝ ΠΥΡΚΑΓΙΩΝ ΧΑΤΖΗΒΕΛΟΥΔΟΥ ΖΩΗ ΣΙΟΥΠΟΥΛΗΣ ΣΠΥΡΟΣ ΠΑΣΣΑ ΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ ΜΑΡΙΟΣ

Πρόληψη-προστασία

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΟΥ ΧΑΡΤΗ ΔΑΣΟΦΥΛΑΚΕΣ

Επίσκεψη στο ΚΠΕ Αργυρούπολης Ενημέρωση στην τάξη

ΠΕΙΡΑΜΑ ΔΙΑΒΡΩΣΗΣ ΕΔΑΦΟΥΣ ΣΥΓΚΡΑΤΗΣΗ ΝΕΡΟΥ ΠΕΙΡΑΜΑ ΔΙΑΒΡΩΣΗΣ ΕΔΑΦΟΥΣ ΣΥΓΚΡΑΤΗΣΗ ΝΕΡΟΥ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΠΕ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ

Κ.Π.Ε ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ

Ενημέρωση στο δάσος τουΥμηττού

Επίσκεψη στην πυροσβεστική

Μάθημα πυρόσβεσης

Ο εξοπλισμός του πυροσβέστη

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΠΟΙΚΙΛΟ ΟΡΟΣ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΒΙΟΠΟΙΚΙΛΟΤΗΤΑ ΑΠΟ ΓΕΩΠΟΝΟ ΤΟΥ ΑΣΔΑ

ΠΕΖΟΠΟΡΙΑ ΣΤΑ ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ ΤΟΥ ΠΟΙΚΙΛΟΥ ΟΡΟΥΣ

Δημιουργία ζώων από φύλλα Γάιδαρος

Χελώνα

Αλεπού

Παπαγάλος

Ποντίκι

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΑΚΕΤΑΣ ΥΓΙΟΥΣ ΔΑΣΟΥΣ

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΑΚΕΤΑΣ ΚΑΜΕΝΟΥ ΔΑΣΟΥΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΑΚΕΤΑΣ ΚΑΜΕΝΟΥ ΔΑΣΟΥΣ

ΓΡΑΦΗ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ OΛΟΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΔΡΑΣΗ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΚΑΙ………. ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ

Αναδάσωση στο χώρο του σχολείου

Το 3° Δημ.Σχ.Καματερού πρασινίζει

Οι μαθητές της Στ΄ επί το έργο

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ –ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ –ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ