1. 2 Η Ομάδα Μας Παγκύπριο Λύκειο Λάρνακας  Έμπειρη Ερευνήτρια  Συντονιστής Εκπαιδευτικός  Ονόματα Μαθητριών Νικολέτα Χριστοδούλου Καθηγήτρια Πανεπιστήμιο.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δρ. Σάλτας Βασίλειος Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών ΣΔΟ – ΤΕΙ Καβάλας
Advertisements

Έρευνα για την οικοδομική δραστηριότητα 2010 Επαμεινώνδας Ε. Πανάς Καθηγητής Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Πρόεδρος του Τμήματος Στατιστικής Απόψεις.
Ερωτηματολόγιο Συλλογής Απαιτήσεων Εφαρμογών Υψηλών Επιδόσεων
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΕΛ ΛΕΜΕΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΗ ΛΕΜΕΣΟΥ
Αποτελέσματα Μελέτης για το Μέγαρο Πολιτισμού Κύπρου Ετοιμάστηκε για την Εταιρεία KPMG Από την Εταιρεία RAI Consultants Public Ltd Μάρτιος 2008.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα
1 “Ανάπτυξη και Εφαρμογή Ολοκληρωμένου Συστήματος για τον Έλεγχο και την Παρακολούθηση των Μονάδων Επεξεργασίας Αστικών Λυμάτων στην Κύπρο, COMWATER” (Δεκέμβριος.
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Ιανουάριος 2010 © Κυπριακό Βαρόμετρο Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
Πέτσας Δημήτριος Παρουσίαση στο μάθημα: Ψηφιακές Βιβλιοθήκες
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (ΕΕ) Κύκλος σεμιναρίων για τις ΕΕ
Μαρία Βαρένα, Μαρία Σαρπότα Δρ. Βασίλειος Σάλτας Τμήμα Πληροφορικής & Επικοινωνιών ΣΤΕΦ, ΤΕΙ Σερρών
ΣΧΠ102 To σχολικό περιβάλλον και η οργάνωση του στο Δημοτικό Σχολείο Στέλιος Ορφανός Χειμερινό Εξάμηνο 2009.
ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ <ΕΔΣΠΥ>
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
Διαχείριση Έργου Οργάνωση, σχεδιασμός και προγραμματισμός έργων ανάπτυξης λογισμικού.
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
της Μαρίας-Ζωής Φουντοπούλου
1 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗΣ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΦΥΜΑΤΙΩΣΗΣ ΣΕ ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Ευάγγελος Μαρίνης Επίτιμος Διευθυντής Μικροβιολογικού.
Ανάπτυξη του λογισμικού «Η Εξερεύνηση των πλανητών»
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
6ο Γενικό Λύκειο Καλαμάτας Α΄ τάξη - ερευνητική εργασία Σχ
Εκτέλεση Αλγορίθμων σε ψευδογλώσσα
ΕΡΕΥΝΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΡΟ
ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ – ΜΕΡΑ
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
Ανάλυση του λευκού φωτός και χρώματα
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Ανάπτυξη του λογισμικού «Η χημεία της Πληροφορικής και της Χημείας»
ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΕΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ ΕΠΙΚΑΘΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ Η έρευνα αυτή συγχρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση, στα.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 Οκτώβριος 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ.
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
+14 Σεπτέμβριο 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +1 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
6 MRB, Συλλογή στοιχείων: 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Εξωτερική Πολιτική: Τουρκία – Κυπριακό – ΠΓΔΜ - Κοσσυφοπέδιο 1 6 ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ( Τουρκία.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Διάγραμμα 1 Φεβρουάριος 2012 αποτελέσματα παγκύπριας τηλεφωνικής έρευνας, χρήσης του διαδικτύου στην Κύπρο για οικονομική πληροφόρηση © συντάχθηκε για.
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2014
1 Ενότητα 5.3.1: Ερωτηματολόγια με τη χρήση του Διαδικτύου Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος - Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών.
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΕΛΕΣΤΙΝΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Ερευνητικές Εργασίες: Πόσο
ΜΑΘΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΜΕΤΑΓΓΙΣΗ ΑΙΜΑΤΟΣ - ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Διαχείριση Ψηφιακών Πνευματικών Δικαιωμάτων Ηλεκτρονική Δημοσίευση Στέλλα Λάμπουρα Ιούνιος 2004.
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΡΑΛΛΕΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ: 155 ΧΡΟΝΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ.
1. 2 Η ομάδα μας Παγκύπριο Λύκειο Λάρνακας  Έμπειρη Ερευνήτρια  Συντονιστές Εκπαιδευτικοί  Ονόματα Μαθητών Νικολέτα Χριστοδούλου Καθηγήτρια Πανεπιστήμιο.
Αναστασία Γεωργιάδου Σχολική Σύμβουλος ΠΕ04
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 Η Ομάδα Μας Παγκύπριο Λύκειο Λάρνακας  Έμπειρη Ερευνήτρια  Συντονιστής Εκπαιδευτικός  Ονόματα Μαθητριών Νικολέτα Χριστοδούλου Καθηγήτρια Πανεπιστήμιο Frederic Θωμάς Ιωάννου Καθηγητής Πληροφορικής Κωνσταντινίδου Φλωρεντία Κωνσταντίνου Πέτρος Κωνσταντάκη Δήμητρα Χατζηπαρασκευά Χριστίνα

3 Περιεχόμενα Της Παρουσίασης  Πως Γεννήθηκε Η Ιδέα;  Τα Ερευνητικά Ερωτήματα  Τρόποι Διερεύνησης Βασικών Ερωτημάτων  Περιορισμοί Της Έρευνας  Επεξεργασία και Ανάλυση των Δεδομένων

4 Περιεχόμενα Της Παρουσίασης  Τα Αποτελέσματα Της Έρευνας  Συμπεράσματα Από την Έρευνα  Συνεργασία της Ομάδας  Διάχυση της Παρεχόμενης Γνώσης  Δεξιότητες Που Αποκτήθηκαν

5 H Ιδέα για την Έρευνα EUROQUIZΗΜΕΡΑ ΓΛΩΣΣΩΝ

6 Τι Μένει??? Προεδρία της ΕΕ Ημέρα της Ευρώπης Ημέρα γλωσσών Στόχος της σχολικής χρονιάς , αφιερωμένος στην Ευρώπη Έκθεση για την Ευρώπη Διαγωνισμός Euroquiz

7 Τα Ερευνητικά Ερωτήματα 1. Την εξακρίβωση αν οι συμμαθητές μας κατέχουν και σε ποιο βαθμό, στοιχειώδεις γνώσεις γύρω από την Ευρωπαϊκή Ένωση 2. Διερεύνηση αν είναι σε θέση και μπορούν να βρουν πληροφορίες, και πώς, για θέματα Ευρωπαϊκής Ένωσης και των κρατών μελών της και για τα οποία πιθανόν να έχουν άγνοια και θα θέλουν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους 3. Την εξακρίβωση της στάσης τους προς την Ευρωπαϊκή Ένωση (π.χ. απάθεια και αδιαφορία ή άγνοια ή μελέτη, συμμετοχή και ενδιαφέρον) και των λόγων για τους οποίους ενδεχομένως να τηρούν τη συγκεκριμένη στάση.

8 Διερεύνηση των Βασικών Ερωτημάτων Δημιουργία τεσσάρων εργαλείων

9 EUROMERAQUIZ 1. Το quiz φτιάχτηκε στην γλώσσα προγραμματισμού Microsoft Visual Basic σε συνδυασμό με το σύστημα διαχείρισης βάσεων δεδομένων, Microsoft Access 2. Οι ερωτήσεις του παιγνιδιού ήταν παρμένες από την επίσημη ιστοσελίδα της ΕΕ, από υλικό που πήραμε από τα γραφεία του Europe Direct στη Λάρνακα κλπ.

EUROMERAQUIZ 4. Διερεύνηση και των τριών βασικών ερωτημάτων. 5. Αποτελείται από 60 ερωτήσεις και χωρίζεται σε τρεις ενότητες  Δημογραφικά στοιχεία  30 ερωτήσεις σε στυλ ερωτηματολογίου  28 ερωτήσεις (21 + 7) για το τεστ γνώσεων (Όλες οι ερωτήσεις εξέταζαν βασικές – στοιχειώδης γνώσεις) 10 Demo EUROMERAQUIZ

Διαδραστικός χάρτης – Ιστοσελίδα τύπου WIKI  Ιστοσελίδα τύπου WiKi  Οι μαθητές αυτόβουλα και διαδραστικά κλήθηκαν να βρουν και να προσθέσουν πληροφορίες σε θέματα Ευρώπης  Ιδέα από Wikipedia- Euromera Wiki (euromera.wikia.com) 11

Ιστοσελίδα τύπου WIKI 12

Διαδραστικός χάρτης 13

Βίντεο  Απογοητευτικά αποτελέσματα που πήραμε από το quiz  Χρησιμοποιήθηκε το λογισμικό adobe after effects  Ανάδειξη των ιστορικών, γλωσσικών αλλά και φυσικών συνδέσεων της Κύπρου με την ΕΕ 14

15 Περιορισμοί της Έρευνας  Μόνο στο Παγκύπριο Λύκειο Λάρνακας  Μόνο στους συμμαθητές μας της Γ’ Λυκείου.  Ο αριθμός των ερωτήσεων κυρίως στην ενότητα του τεστ γνώσεων στο quiz  Διαδραστικός χάρτης και ιστοσελίδα τύπου wiki, σε μία διδακτική περίοδο 45 λεπτών.  Δεν υπήρχε τρόπος να ελέγξουμε την προέλευση του υλικού που πήραμε από το wiki και το χάρτη. Δεν μπορούμε να ξέρουμε αν ήταν από μαθητές οι οποίοι είχαν ψηλά αποτελέσματα στο quiz ή αν ήταν αποτέλεσμα καθολικής προσπάθειας και συμμετοχής.

16 Επεξεργασία και Ανάλυση των Δεδομένων  Τα δεδομένα από το EUROMERAQUIZ περάστηκαν και αναλύθηκαν στο Λογισμικό SPSS  Όλο το υλικό από το διαδραστικό χάρτη και την ιστοσελίδα, αξιολογήθηκε και κατηγοριοποιήθηκε.

Αποτελέσματα EUROMERAQUIZ  Ενότητα Ερωτηματολογίου  Χαρακτηρίζονται από έντονο αρνητισμό, αδιαφορία και απάθεια!  Ενότητα Τεστ Γνώσεων  ΚΑΝΕΝΑΣ μαθητής δεν απάντησε σωστά και στις 28 ερωτήσεις  Δύο μόνο απάντησαν ορθά σε 25  Μέσος όρος επιτυχίας 55% (περίπου 15 ερωτήσεις ανά μαθητή)  13 ερωτήσεις με ποσοστό αποτυχίας πάνω από 50% 17

18 Ενότητα Ερωτηματολογίου

19 Ενότητα Ερωτηματολογίου 19 Μαθητές

20 Ενότητα Ερωτηματολογίου Ενδιαφέρον πολύ πιο κάτω από 40%

 Ερώτηση με το πιο ψηλό ποσοστό αποτυχίας! 21 Ενότητα Τεστ Γνώσεων 86% - 60 Μαθητές

 Ερώτηση με το πιο ψηλό ποσοστό Επιτυχίας! 22 Ενότητα Τεστ Γνώσεων 91,4% - 64 Μαθητές

 Δημιουργία πολλών νέων κατηγοριών  Προσθήκη μεγάλης ποσότητας υλικού  H συντριπτική πλειοψηφία των καινούριων πληροφοριών που έχουν προστεθεί είναι ορθές και έγκυρες.  Προσθήκη ρατσιστικών σχόλιων καθώς επίσης και προσωπικές θέσεις και αντιλήψεις. 23 Αποτελέσματα Ιστοσελίδας, Euromera Wiki

24 Αποτελέσματα Ιστοσελίδας, Euromera Wiki

Αποτελέσματα Από Διαδραστικό Χάρτη 25

26 Συμπεράσματα  Από τη μια το έντονο ενδιαφέρον του υπουργείου και της πολιτείας να προωθήσει και να καλλιεργήσει ευρωπαϊκή συνείδηση και από την άλλη οι μαθητές να κοιτάζουν με αδιαφορία και απάθεια.  Έχουν επίγνωση αυτής της άγνοιας τους δεν κάνουν τίποτα για να το διορθώσουν.  Η επιλογή του euromeraquiz ως εργαλείου συλλογής πληροφοριών, αντί του κλασσικού ερωτηματολογίου, τη θεωρούμε ως ιδιαίτερα επιτυχημένη και αποτελεσματική.

27 Συμπεράσματα  Τεράστιο ενδιαφέρον στη διάδραση με το wiki και το διαδραστικό χάρτη. Αυτό φαίνεται και από την ποσότητα του υλικού που έχουμε μαζέψει.  Αν και μεγάλο μέρος αυτής της πληροφορίας προέρχεται από αντιγραφή υφιστάμενων πηγών, εντούτοις χαρακτηρίζεται από εγκυρότητα και αναδεικνύει για άλλη μια φορά, πως όταν υπάρχουν κατάλληλα εργαλεία, ο μαθητής μπορεί να αποδώσει με αξιόλογα αποτελέσματα ακόμη και σε τομείς που πιθανόν να μην τον ενδιαφέρουν άμεσα ή και καθόλου.

28 Συμπεράσματα  Ο ρόλος που διαδραμάτισε η μνημονιακή σύμβαση της Κύπρου, για την αρνητική στάση.  Το βίντεο αντικατέστησε την αδιαφορία με τον ενθουσιασμό. Κύπρος και Ευρώπη συμβαδίζουν μέσα στο πέρασμα του χρόνου σε δρόμους κοινούς και παράλληλους και όχι μακρινούς και ξένους. Δρόμοι που συνδέονται με κοινά στοιχεία: ιστορία, γεωγραφία, γλώσσα.

29 Διάχυση της Παρεχόμενης Γνώσης  Μαθητές (Μέσα από το παιχνίδι, Ανάρτηση Αποτελεσμάτων στην Πινακίδα Ανακοινώσεων του σχολείου)  Καθηγητές (Παρουσίαση των αποτελεσμάτων)  Έμπειρη Ερευνήτρια  Ανάρτηση αποτελεσμάτων στην επίσημη ιστοσελίδα του σχολείου  Παρουσίαση της Έρευνας σε αντιπροσωπεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής

30 Δεξιότητες Που Αποκτήθηκαν  Ερευνητική Εμπειρία  Συγγραφή Έρευνας  Ομαδικό Πνεύμα –Συνεργασία  Πειθαρχία (Αυστηρή τήρηση Χρονοδιαγραμμάτων)  Αναζήτηση, μελέτη και σωστή καταγραφή βιβλιογραφίας  Εκμάθηση Λογισμικού Επεξεργασίας Δεδομένων SPSS  Εκμάθηση επιπρόσθετων χαρακτηριστικών της Visual Basic απαραίτητες για το EUROMERAQUIZ To Βίντεο

31 Τέλος Παρουσίασης