Χειμερινοί Ολυμπιακοί Αγώνες- ΣΚΙ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παγκόσμια ημέρα κατά της ενδοσχολικής βίας και του σχολικού εκφοβισμού
Advertisements

2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ «ΣΩ (ΖΩ)ΤΗ ΦΥΣΗ» ΤΑΞΗ Ε΄ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΞΙ ΜΗΝΕΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΣΑΜΑΝΤΖΗ.
Δημοτικός Οργανισμός Υγείας & Κοινωνικών Θεμάτων Δήμου Βόλου Δίκτυο Εθελοντών Κοινωνικής Προσφοράς του Δ.Ο.Υ.Κ “ Volo”
ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «Ι.Μ.ΔΕΛΑΣΑΛ» - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ -
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
Πιθανότητες ΜυριάννηΝάσια Δημοτικό Σχολείο Αγίου Αντωνίου.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
<< EY AΓΩΝΙΖΕΣΘΑΙ>>
ΣεβΟμαστε τη διαφορετικΟτητα…
ΘΕΜΑ: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΡΕΝΑΡΟΥ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ : ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΤΗΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑΣ
Το πρωί, πολύ πριν φέξει, ο Ιησούς βγήκε έξω και πήγε σ΄ένα ερημικό μέρος, και εκεί προσευχόταν.
Η ΥΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ ΚΑΙ ΧΑΡΑ
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω ό,τι να ’ναι ή ό,τι πρέπει;»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΤΑΞΕΩΝ ΚΑΛΛΙΣΤΩ
Τα άγρια ζώα της Ελλάδας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Λάδι, ο πράσινος χρυσός»
Ο ρόλος των γονέων στον παιδικό αθλητισμό Γούδας Μάριος ΕΠΕΑΕΚ : ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟΥ ΤΕΦΑΑ ΠΘ - ΑΥΤΕΠΙΣΤΑΣΙΑ Ψυχολογία Φυσικής Αγωγής.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «…Ελιά και Λάδι ……»
«Το σχολείο μας: εργαστήρι ανάπτυξης κριτικής σκέψης, δημιουργικότητας και συνεργασίας των δύο φύλων»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός:ΝΑΛΜΠΑΝΤΗ ΜΑΡΙΑ Τάξη:Δ1΄ Π.Π.Σ.Π.Π.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ 1ο Δημ. Σχ. Βαγίων Τάξη : Γ’ Αριθμός μαθητών:12
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Η ΕΛΙΑ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ Πολιτιστικό πρόγραμμα των μαθητών της ΣΤ΄ τάξης του12 ου δημοτικού σχολείου Πατρών. Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Μπεντενίτη Ειρήνη.
«Περιβάλλον- βότανα : Προστατεύω αυτό που με προστατεύει» είναι το θέμα του προγράμματος με το οποίο ασχολήθηκε η Β΄ τάξη με υπεύθυνη εκπαιδευτικό την.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ Τάξη Γ΄ Σχ. έτος Υπεύθυνη εκπ/κός : Μαρία Τσουλφά.
Ευάγγελος Αλμπανίδης Αναπληρωτής Καθηγητής
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Διατροφή και υγεία Πρόγραμμα Αγωγής υγείας Υπεύθυνη δασκάλα : Τσουλφά Μαρία Τάξη Δ΄ Σχ. έτος
Σκι,Downhill,Πεζοπορία,Snowboard,Ορειβασία
Ο Φοίβος και η Αθηνά ταξιδεύουν στην Ευρώπη!! 14 ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών Τάξη: Στ΄1 Υπεύθυνη Δασκάλα: Ευτυχία Καλογερά Σχολικό έτος:
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΘΑΛΑΣΣΟΥΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ ΠΕ10.50 ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΜΟΣΧΟΒΑ Γ.ΠΕ18.12-ΠΑΠΑΔΗΣ Δ.ΠΕ17.06.
Θ’ Δημοτικό Σχολείο Καψάλου (Κ.Β’) Μια παρουσίαση για τη περιβαλλοντική δράση του σχολείου μας κατά τη σχολική χρονιά
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Ένα παραμύθι για το διαδικτυακό εκφοβισμό
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
Εκπαιδευτική Εκδήλωση Εικαστικής Αγωγής στη Δημοτική Πινακοθήκη Πάφου
Στα πλαίσια της ενότητας της Γλώσσας «Ατυχήματα» και της θεματικής ενότητας των Μαθηματικών «Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων», αποφασίσαμε να εκπονήσουμε.
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ με ασφάλεια το διαδίκτυο
Η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Γ΄2
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης A΄1
Υπεύθυνες εκπ/κοί : Λασκαρίδου Μαγδαληνή – Τιουτιούφα Μαρία
Πρότυπο Πειραματικό 2/Θ ΔΣ Πανεπιστημίου Πατρών
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Η Ζωή θα μπορούσε να είναι ωραία…
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Β΄1
Η δραστηριότητα του ευρωπαϊκού προγράμματος Inspiring Science Education ( προτείνεται από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
ΑΝΤΙΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
1ο Νηπιαγωγείο Πατρών
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
4 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Οβρυάς
33ο Νηπιαγωγείο Πατρών
ΠΑΙΔΕΙΑ – ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ - ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
ΜΕΤΑΒΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: 1/ θ Νηπιαγωγείο Φράγκα
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Κ. Μαζαρακίου
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
«Γνωρίζοντας το μελλοντικό μου σχολείο» 71o Νηπιαγωγείο Πατρών
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Χειμερινοί Ολυμπιακοί Αγώνες- ΣΚΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ της Στ΄ τάξης του 2ου και 3ου Δημοτικού Σχολείου Λιτοχώρου Χειμερινοί Ολυμπιακοί Αγώνες- ΣΚΙ Χρηματοδότηση : ΥΠΕΠΘ Χορηγοί : Δήμος Λιτοχώρου ΕΟΣ Λιτοχώρου Συντονιστής προγράμματος : Λέλης Βασίλειος Υπεύθυνη εκπαιδευτικός Φυσ. Αγωγής : Δουλτσίνου Αικατερίνη

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ – ΣΚΙ Στα πλαίσια του μαθήματος «Ολυμπιακή παιδεία», αποφασίσαμε να συμμετέχουν τα παιδιά της ΣΤ΄ τάξης του 3ου  2ου Δημοτικού Σχολείου Λιτοχώρου, στην υλοποίηση δραστηριότητας με θέμα:Χειμερινοί Ολυμπιακοί Αγώνες-SKI. Τα όλο πρόγραμμα έγινε με τη χρηματοδότηση του Υπουργείου Παιδείας και την υποστήριξη του Δήμου Λιτοχώρου και του ΕΟΣ Λιτοχώρου Η όλη δράση των παιδιών περιλάμβανε δύο στάδια: Α΄ Μέρος: Προηγήθηκε ενημέρωση των παιδιών στα σχολεία τους, για τους χειμερινούς Ολυμπιακοί Αγώνες, από τη γυμνάστρια Ολυμπιακής Παιδείας Δουλτσίνου Αικατερίνη, και συλλογή πληροφοριών από τα παιδιά για το ski.Ακολούθησαν δύο επισκέψεις σε χιονοδρομικό κέντρο της Πιερίας (Ελατοχώρι), και εκμάθηση των βασικών κανόνων του ski όλων των παιδιών από skier δάσκαλο. Έτσι δώσαμε στα παιδιά το κίνητρο να γνωρίσουν καλύτερα ένα άθλημα των Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων και να το καλλιεργήσουν στο μέλλον με δική τους πρωτοβουλία. Β΄Μέρος: Το δεύτερο μέρος της δραστηριότητας μας ήταν μια διήμερη διαμονή με διανυκτέρευση στο καταφύγιο Δημ. Μπουντόλας. Την πρώτη μέρα, μέλη του ορειβατικού συλλόγου Λιτοχώρου, μας «ανέβασαν» στον Όλυμπο με τα σλάιτς που μας έδειξαν  την ενημέρωση που μας έκαναν για το βουνό. Έγινε επίσης επίδειξη ορειβατικού εξοπλισμού και ειδών ski(κατάβασης, ορειβατικό lang lauf). Ακολούθησε συζήτηση για την εκμετάλλευση του βουνού από τον άνθρωπο (θετική-αρνητική πλευρά) και την προσοχή και σεβασμό που πρέπει να δείξουμε στο περιβάλλον, γενικά. Το πρωί της επόμενης μέρας κάναμε πορεία μέσα στο βουνό και φτάσαμε στη θέση πηγή «Μάνα», μια περιοχή περιτριγυρισμένη από πλούσια βλάστηση. Σ’ αυτό το σημείο πρέπει να τονίσουμε πως μέσα από αυτό το πρόγραμμα, τα παιδιά δύο διαφορετικών σχολείων, είχαν την ευκαιρία να γνωριστούν και να αναπτύξουν φιλίες και δεσμούς δυνατούς μεταξύ τους για τα επόμενα χρόνια. Θα πρέπει επίσης να αναφέρουμε πως όλα τα παιδιά είχαν ενθουσιαστεί με το πρόγραμμα και όλα ζητούσαν επίμονα να το επαναλάβουμε. Η γυμνάστρια Δουλτσίνου Αικατερίνη

Στο καταφύγιο Δ. Μπουντόλας

Μέλη του Ε.Ο.Σ. Λιτοχώρου μας ενημερώνουν για το βουνό και τα σχετικά με αυτό αθλήματα

ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΑΤΟΧΩΡΙ Σ’ όλα τα παιδιά άρεσε πολύ η διαδρομή για το χιονοδρομικό κέντρο. Τα δέντρα με το χιόνι ήταν κάτι το μαγευτικό. Όταν φτάσαμε στο Ελατοχώρι πήραν τον εξοπλισμό τους και ενώ ο δάσκαλος του ski τους έδειξε όλα τα βασικά πράγματα, αυτά, όπως παραδέχτηκαν έπεφταν συνεχώς! «Δεν σταμάτησα να τρώω τούμπες» λέει χαρακτηριστικά μια μαθήτρια και συνεχίζει «ήταν όμως πολύ διασκεδαστικό και αστείο». «Έπεφτα ακόμα και στα lift,που επίσης μου άρεσαν πολύ», είπε κάποιος μαθητής. «Απολαύσαμε τις πολλές τούμπες και γελάσαμε πολύ» παραδέχονται κάποιοι άλλοι μαθητές. Τη δεύτερη φορά οι τούμπες ήταν ελάχιστες. Όλοι πάντως παραδέχτηκαν ένα πράγμα:πως θα ξανακάνουν ski! ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ «ΔΗΜ.ΜΠΟΥΝΤΟΛΑΣ» Η διαμονή στο καταφύγιο ήταν με μία λέξη, υπέροχη. Αυτό παραδέχτηκαν όλοι οι μαθητές. Η φιλοξενία καταπληκτική, το προσωπικό εξυπηρετικό. Η ενημέρωση για το βουνό από τον ΕΟΣ Λιτοχώρου, υπέροχη, αλλά αυτό που ενθουσίασε τα παιδιά, και παραδέχτηκαν όλα, ήταν η διαδρομή που κάναμε μέσα στο δάσος. «Ήταν τέλεια» είπαν όλοι οι μαθητές. Οι περισσότεροι ενθουσιάστηκαν γιατί ήταν μια διαδρομή που την έκαναν πρώτη φορά στη ζωή τους.