ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6 ΕΠΙΤΟΠΙΑ ΕΡΕΥΝΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Έρευνα Κοινής Γνώμης Για το Περιβάλλον IΣΤΑΜΕ – Ανδρέας Παπανδρέου.
Advertisements

Keller: Stats for Mgmt & Econ, 7th Ed
Πανελλαδική Έρευνα Metron Forum Συντάχθηκε για το Ινστιτούτο Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Η ερώτηση στην διδασκαλία
Δημιουργία Παρουσιάσεων με τη βοήθεια του PowerPoint
ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4 ΕΠΙΤΟΠΙΑ ΕΡΕΥΝΑ
Ανάλυση & Περιγραφή Θέσεων Εργασίας
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΙΙ: ΤΥΠΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ.
Δρ. Έλλη Ιωαννίδη –Καπόλου Κοινωνιολόγος- ερευνήτρια
Ο αυτοματισμός στις εργασίες διαχείρισης περιοδικών : έρευνα σε βιβλιοθήκες της Αθήνας Αναστασία Διαγγελάκη Χριστίνα Κανάκη (Ιωάννινα, Σεπτέμβριος 2008)
Πανελλαδική Έρευνα Metron Forum Συντάχθηκε για το Ινστιτούτο Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από τις απαντήσεις που έδωσε ο Πρωθυπουργός κ. Κώστας Καραμανλής στις ερωτήσεις που δέχθηκε στο σημερινό debate; ΣΥΝΟΛΟ.
Φ. Τροχούτσος, ΤΟΠΜΑΚ Σέρρες 1 Γραφείο Διασύνδεσης Σπουδών & Σταδιοδρομίας του Δ.Π.Θ. Υπηρεσίες Έρευνα για την Επαγγελματική Σταδιοδρομία των Αποφοίτων.
Φοιτήτρια: Αθανασία Τσιάρα
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Συνάντηση 6η: Συνέντευξη Ιάσονας Λαμπριανού.
Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
1 Ενότητα 5.3.1: Ερωτηματολόγια με τη χρήση του Διαδικτύου Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος - Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 ΧΩΡΙΚΗ ΔΕΙΓΜΑΤΟΛΗΨΙΑ
ΠΟΙΟΤΙΚΗ-ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟΥ ΔΟΚΙΜΙΟΥ ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6 ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ: ΣΗΜΕΙΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ - ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ.
Δημιουργία Ερωτηματολογίου Ορισμοί
Ποσοτική Ανάλυση Κειμένου 9η Εβδομάδα. Δειγματοληπτική Έρευνα Μαθαίνουμε από τον πληθυσμό. Πως θέτουμε ερωτήματα; Δημοσκοπήσεις Σχεδιασμός ερωτηματολογίων.
1 Συγκέντρωση Πρωτογενών Πληροφοριών Collecting Primary Data.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η επιδίωξη: βελτίωση ποιότητας με συνεχή βελτίωση των διεργασιών με βάση τις οποίες παράγονται τα προϊόντα Παράγοντες: ελεγχόμενες μεταβλητές.
 Κύριο αντικείμενο της μελέτης είναι ο καθορισμός της μεθοδολογίας, των προτύπων (standards) και των διαδικασιών (procedures) για τις πρώτες και πιο.
Διεπιστημονική σχέση των μαθηματικών με την πληροφορική σε επίπεδο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Ευδοξία Πλουμούδη (ΑΕΜ: 2763) Επιβλέπων Καθηγητής: Δρ. Βασίλειος.
Πρακτικές Σχεδιασμού Μαθήματος. Πρακτικές καλού σχεδιασμού μαθήματος Η συγκέντρωση του εκπαιδευτικού υλικού και η οργάνωση στο eclass γίνεται πλέον σε.
ΈΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 4: ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΙΙ: ΤΥΠΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΈΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 5 : ΜΕΘΟΔΟΙ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Ποιοτική μεθοδολογία έρευνας στη Διδακτική των Μαθηματικών Ενότητα 4: Ερευνητικά εργαλεία Πόταρη Δέσποινα, Σακονίδης Χαράλαμπος Σχολή Θετικών επιστημών.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
Μέθοδοι Έρευνας Στις Επιχειρήσεις και την Οικονομία
ΔΙΑΛΕΞΗ 10η Μέθοδοι συλλογής δεδομένων Ερωτηματολόγιο Συνέντευξη
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 11
Εισαγωγή στην Κοινωνική Έρευνα Ι
Μέθοδολογία έρευνας 3ο εξάμηνο
Μεθοδολογία της Έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες
Το Ερωτηματολόγιο ως ερευνητικό εργαλείο
ΙΕΚ Γαλατσίου Στατιστική Ι
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 5η: Δειγματοληψία
Εισαγωγή στην Κοινωνική Έρευνα Ι
Ποιοτική μεθοδολογία έρευνας στη Διδακτική των Μαθηματικών
Δομή ερευνητικής εργασίας
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Το ερωτηματολόγιο Μεθοδολογία έρευνας.
Στα πλαίσια της ενότητας της Γλώσσας «Ατυχήματα» και της θεματικής ενότητας των Μαθηματικών «Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων», αποφασίσαμε να εκπονήσουμε.
ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ.
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
Κύρια βήματα της έρευνας Πρωτόκολλο έρευνας
Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού
Μεθοδολογία της Έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι & ΙΙ
Αναστασία Γεωργιάδου Σχολική Σύμβουλος ΠΕ04
Μαθησιακοί στόχοι κεφαλαίου
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 5η: Δειγματοληψία
Σταυρούλα Σαμαρτζή και Σμαράγδα Καζή Τμήμα Ψυχολογίας
Τρόποι συλλογής πληροφοριών
Επιμέρους Στοιχεία Αξιολόγησης Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 5η: Δειγματοληψία
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 6η: Δευτερογενή Δεδομένα: Τύποι δευτερογενών δεδομένων Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Η ερώτηση στην διδασκαλία Η ερώτηση έχει σημαντική θέση στη διδακτική διαδικασία Δημιουργία ενδιαφέροντος Εστίαση της μαθητική προσοχής σε συγκεκριμένο.
Τμηματοποίηση – Τοποθέτηση - Στόχευση Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
ISpring QuizMaker.
«ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ»
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6 ΕΠΙΤΟΠΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6 ΕΠΙΤΟΠΙΑ ΕΡΕΥΝΑ

ΕΙΣΑΓΩΓΗ  ΠΡΩΤΟΓΕΝΗ ΣΤΟΙΧΕΙΑ  ΑΠΟΓΡΑΦΕΣ  ΕΠΙΤΟΠΙΑ ΕΡΕΥΝΑ-ΑΠΟΓΡΑΦΕΣ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΗ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ  ΕΠΙΤΟΠΙΑ ΕΡΕΥΝΑ  ΕΠΙΤΟΠΙΑ ΕΡΕΥΝΑ-ΑΠΟΓΡΑΦΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ Τεκμηρίωση Αποδοχή ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ Διαμόρφωση Ερωτηματολογίου Εστίαση Ερωτηματολογίου

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΤΟΠΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΤΟΠΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΕΙΓΜΑΤΟΛΗΨΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΔΙΑΤΥΠΩΣΗ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΔΟΥΛΕΙΑ ΥΠΑΙΘΡΟΥ

ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΕΧΝΙΚΗΣ  ΤΕΧΝΙΚΕΣ  ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ Παραδίνεται - Παραλαμβάνεται Αποστέλλεται Ταχυδρομικώς  ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΔΕΙΓΜΑ ΧΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ ΔΙΑΣΠΟΡΑ ΠΟΡΟΙ ΧΡΟΝΟΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΗΤΑ ΑΠΟΓΡΑΦΟΜΕΝΟΥ

ΚΥΡΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ Η καρδιά κάθε επιτόπιας έρευνας είναι η δημιουργία του ερωτηματολογίου, που ουσιαστικά αποτελεί μια σειρά ενεργειών και αποφάσεων, οι οποίες αναφέρονται: Στη διάρκεια του ερωτηματολογίου Στο είδος των ερωτήσεων Στη μορφή των ερωτήσεων Στο περιεχόμενο των ερωτήσεων Στη σειρά με την οποία εμφανίζονται

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΜΕΝΟΙ  Μέγιστος Χρόνος 1 ώρα ΧΩΡΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ  Μέγιστος Χρόνος 30΄ ΕΙΔΟΣ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΕΣ Προσωπικά, Κοινωνικά και Λοιπά Χαρακτηριστικά ΓΝΩΜΗΣ ΚΑΙ ΓΝΩΣΗΣ Πιστεύω, Ιδεώδη, Παρανοήσεις και Γνώσεις ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΕΡΕΥΝΑΣ Σχετίζονται απόλυτα με την Έρευνα

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΟΡΦΗ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ ΑΝΟΙΚΤΕΣ Πλεονεκτήματα Μειονεκτήματα ΚΛΕΙΣΤΕΣ Διχοτομικές Πολλαπλών Επιλογών Σταθμισμένες Κλιμακωτές Απαντήσεις Σταθμισμένη Κλίμακα Σχηματική Διαφοροποίηση Ιεραρχημένες ΦΙΛΤΡΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΥ Η΄ ΕΝΤΑΣΗΣ

ΣΤΑΘΜΙΣΜΕΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ «ΦΙΛΤΡΩΝ»

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ ΔΙΑΤΥΠΩΣΗ Σαφείς Πλήρεις Ακριβείς Χρονικά Προσδιορισμένες Κατανοητές Άγνωστοι Όροι Μη-Μεροληπτικές ΤΡΟΠΟΣ ΔΙΑΤΥΠΩΣΗΣ Μεροληπτικές Σύντομες Όχι τεχνικούς όρους Όχι διπλές ερωτήσεις Όχι διπλές αρνήσεις Όχι απολογητικό ύψος

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΒΑΣΙΚΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ Θέση Γειτονιά Περιοχή Επιφάνεια Εισόδημα Απασχόληση Νοικοκυριό ΣΕΙΡΑ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ Εισαγωγή Ερωτήσεις Ζεστάματος Ερωτήσεις Κυρίου Θέματος Δημογραφικές Ερωτήσεις

ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ Ένα καλό ερωτηματολόγιο επιτυγχάνεται όταν: Αποτελείται από 4 ενότητες ερωτήσεων Έχει ένα λογικό αριθμό ερωτήσεων Υπάρχει αρκετός χώρος μεταξύ των ερωτήσεων, και, τέλος, Διαθέτει ευχάριστη και ικανοποιητική εμφάνιση

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΤΑΞΗ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟΙ ΚΩΔΙΚΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΧΡΩΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΕΛΙΔΩΝ

ΔΟΥΛΕΙΑ ΥΠΑΙΘΡΟΥ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ Φιλική Σχέση Ομοιομορφία Απάντησης Ερωτήσεων Χρήση μόνο μιας όψης του Χαρτιού Διαστήματα για συμπληρωματικές πληροφορίες Όχι στην παρουσία τρίτων ΧΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ ΞΕΚΙΝΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΠΟΓΡΑΦΕΙΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΑΠΟΚΡΙΣΗΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ

ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Η ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΙΑΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΕΝΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ