Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών Δυτικής Ελλάδας Πανεπιστήμιο Πατρών, ΤΕΕΑΠΗ - Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, ΤΚΕΠ Εκπαίδευση Επιμορφωτών Β΄Επιπέδου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Advertisements

Διδακτικές στρατηγικές Oδηγίες για βέλτιστες συνθήκες μάθησης Gagné.
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
ΣΧΕΔΙΟ-ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης για τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Πληροφορικής και Επιστήμης Η/Υ Διδακτικές προσεγγίσεις στο μάθημα της Πληροφορικής.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ WEBQUEST;.  Είναι μια εικονική διάταξη διδασκαλίας και μάθησης μέσα στο διαδίκτυο.  Όλες οι πληροφορίες γι’ αυτή τη διαδικασία προέρχονται.
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
Διδάσκων: Nίκος Τσέλιος
Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών Δυτικής Ελλάδας Πανεπιστήμιο Πατρών, ΤΕΕΑΠΗ - Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, ΤΚΕΠ Εκπαίδευση Επιμορφωτών Β΄Επιπέδου.
Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος
ΠΡΟΤΥΠΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΟΦΕΛΗ Ενότητα 3.7 – Β’ Μέρος.
Οι ΤΠΕ στην εκπ/κή διδακτική διαδικασία Ο υπολογιστής ως γνωστικό εργαλείο Γνωστικά εργαλεία θεωρούνται οι εφαρμογές που έχουν δημιουργηθεί με σκοπό να.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ
Η ποιότητα της πληροφορίας στο εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιείται ή διανέμεται μέσω του Internet Χρήστος Σαβρανίδης Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Τμήμα ΦΠΨ.
Έρευνα Έρευνα :“Συστηματική, ελεγχόμενη, εμπειρική και κριτική διερεύνηση υποθετικών προτάσεων σχετικά με τις εικαζόμενες σχέσεις ανάμεσα σε φυσικά(;)
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Google docs Google docs forms
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
1 Ενότητα 5.3.2: Ανάλυση δεδομένων επισκεψιμότητας ιστοτόπων Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος - Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών.
Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών Δυτικής Ελλάδας Πανεπιστήμιο Πατρών, ΤΕΕΑΠΗ - Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, ΤΚΕΠ Εκπαίδευση Επιμορφωτών Β΄Επιπέδου.
Οι ΤΠΕ στην εκπ/κή διδακτική διαδικασία
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
ΤΙΤΛΟΣ ΚΑΛΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ
1 Ενότητα 5.3.1: Ερωτηματολόγια με τη χρήση του Διαδικτύου Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος - Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών.
Τάξεις στις οποίες απευθύνεται: Β Γυμνασίου
1ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Σύγχρονες μέθοδοι εκπαίδευσης Καρακούσης.
Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών Δυτικής Ελλάδας Πανεπιστήμιο Πατρών, ΤΕΕΑΠΗ - Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, ΤΚΕΠ Εκπαίδευση Επιμορφωτών Β΄Επιπέδου.
Σχεδίαση Εκπαιδευτικού Λογισμικού Σχέδιο Μαθήματος – Ανάπτυξη Εφαρμογών Γ’ Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης Ιωάννης Βλαχόπουλος – Μ1249 Αικατερίνη Δρόσου.
Σχεδιάζοντας μαθησιακές ενότητες στη λογική της Μάθησης μέσω Σχεδιασμού ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΛΟΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΕΠΣ-ΞΓ.
Ιστοεξερευνήσεις (Webquests) Ζαρταλούδη Σμαρώ Μαζαράκου Μάντυ.
ΕΥΔΟΞΟΣ Διδάσκοντας Δικτυακά Φυσικές Επιστήμες στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με ένα Ρομποτικό Τηλεσκόπιο Ανδρικόπουλος Νικόλαος ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 2ο.
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών Δυτικής Ελλάδας Πανεπιστήμιο Πατρών, ΤΕΕΑΠΗ - Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, ΤΚΕΠ Εκπαίδευση Επιμορφωτών Β΄Επιπέδου.
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών ΠΕΑΠ.
Αναπτύσσοντας δεξιότητες αναζήτησης στον Παγκόσμιο Ιστό: Η χρήση των WebQuests webquest.
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΑνάπτυξη Εφαρμογών για την ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή 1/26 12/2/2015 Διάλεξη 1 Εισαγωγή Ανάπτυξη Εφαρμογών για την Εκπαίδευση & την.
Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών Δυτικής Ελλάδας Πανεπιστήμιο Πατρών, ΤΕΕΑΠΗ - Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, ΤΚΕΠ Εκπαίδευση Επιμορφωτών Β΄Επιπέδου.
Διδακτική Πληροφορικής
Κυριακή Σεβεντεκίδου, ΠΕ02
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Μ.Κορδάκη 1, Χ. Σιέμπος 2 1 Εκλ. Επίκουρη καθηγήτρια εκπαιδευτικής τεχνολογίας Τμήμα πολιτισμικής τεχνολογίας πανεπιστημίου Αιγαίου 2 μηχανικός η/υ και.
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι Μάθημα 1 ο Διδάσκει : Βασίλης Τσελφές.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Γ. Αλεξιάδης.  Εκπαιδευτική δραστηριότητα, κατά την οποία οι περισσότερες ή και όλες οι πληροφορίες που απαιτούνται για την επίλυση ενός προβλήματος.
Εκπαιδευτική Τεχνολογία και Διδασκαλία (Roblyer) Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Ενσωμάτωση εργαλείων.
Εργασία στο Μάθημα: «Εκπαιδευτική τεχνολογία-Πολυμέσα» Διδάσκων : Άγγελος Γιαννούλας Ομάδα εργασίας Λινάρδος Γεώργιος Μπουντούρης Παναγιώτης Ντιγριντάκη.
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Παραδείγματα Διδάσκουσα: Ζαχαρούλα Σμυρναίου,
Μοντέλο Ωριαίας Διδασκαλίας
Διδακτική της Πληροφορικής
Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στη Διδασκαλία και τη Μάθηση Μάθημα επιλογής 7ο εξάμηνο, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Πορεία διδασκαλίας Στάδιο προετοιμασίας Στάδιο παρουσίασης
Μη τυπική εκπαίδευση: ο εκπαιδευτικός, ο μαθητής, η επίσκεψη, το μουσείο Μάθημα 7 Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για την μη τυπική εκπαίδευση ΠΔΜ.
Ενότητα 3.3 Web 2.0 στην εκπαίδευση: Wiki ePortfolios, Mahara
Αυδίκος Αθανάσιος – Πήχας Στέφανος
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ:
Διδάσκων: Nίκος Τσέλιος
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Σχεδιασμός και Ανάπτυξη
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Οργάνωση Διδασκαλίας 8/10/2018.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών Δυτικής Ελλάδας Πανεπιστήμιο Πατρών, ΤΕΕΑΠΗ - Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, ΤΚΕΠ Εκπαίδευση Επιμορφωτών Β΄Επιπέδου  ADDIE model  Φάση ανάπτυξης  Διδάσκων: Nίκος Τσέλιος

Φαση 2. Σχεδιασμός  Βήμα 1. Εκλέπτυνση/αυστηρός καθορισμός στόχων  Βήμα 2. Δημιουργία οδηγού μαθήματος  Βήμα 3. Καθορισμός αισθητικών στοιχείων και μεταφορών  Βήμα 4. Σχεδιασμός πλάνου, στρατηγικών, δραστηριοτήτων εξάσκησης  Βήμα 5. Καθορισμός πλάνου αξιολόγησης  Βήμα 6. Σχεδιασμός πρωτοτύπων οθονών

Βήμα 1. Εκλέπτυνση/αυστηρός καθορισμός στόχων  Εργαζόμαστε πάνω στη συλλεχθείσα πληροφορία από τη φάση της ανάλυσης  Σημαντικό να μην έχουμε ‘μαξιμαλιστικούς’ στόχους Καθώς ακόμη και ένα απλό project απαιτεί αρκετό κόπο  Είναι πολύ καλύτερο να εστιάσουμε σε συγκεκριμένη ύλη και δεξιότητες  Πως θα σχεδιάσετε τις διδακτικές σας παρεμβάσεις? Τι ταιριάζει καλύτερα για το συγκεκριμένο γνωστικό αντικείμενο

Βήμα 2. Δημιουργία οδηγού μαθήματος  Αποτελεί μια μακροσκοπική περιγραφή των περιεχομένων του μαθήματος  Κάποια στοιχεία είναι: Επισκόπηση Εισαγωγη προ-αξιολόγηση (pre-test) Ενότητες και μαθήματα Μετα-αξιολόγηση (post-test) Σύνοψη, γλωσσάρι, χάρτης δικτυακού τόπου (site map)

Βήμα 3. Καθορισμός αισθητικών στοιχείων και μεταφορών  Στη φάση αυτή θα σχεδιάσουμε το γενικό πρότυπο του λογισμικού, τις μεταφορές, εικονικές αναπαραστάσεις  Θα πρέπει να γνωρίζουμε βασικές αρχές σχεδιασμού (δείτε Εισαγωγή στην Επιστήμη του Ιστού κεφ 5-6)  Δικτυακός τόπος με υλικά εκμάθησης και σχετικά παραδείγματα σχεδιασμού

Βήμα 4. Σχεδιασμός πλάνου, στρατηγικών, δραστηριοτήτων εξάσκησης  Κάθε τμήμα του μαθήματος και του ΕΛ που το υποστηρίζει πρακτικά σχεδιάζεται 2 φορές Την 1 η φορά εννοιολογικά όπου συλλαμβάνουμε το πλαίσιο τους στόχους τη διαδικασία Τη 2 η φορά δημιουργούμε το ακριβές σχέδιο σε ενσώματη μορφή: χαρτί η υπολογιστή  Προτεινόμενη στρατηγική: Υλοποίηση σε χαρτί, συζήτηση με την ομάδα σχεδιασμού και ακολούθως αυστηρή υλοποίηση  Απαραιτητα βήματα για τους μαθητές Προετοιμασία Υλοποίηση Αναστοχασμός

Βήμα 5. Καθορισμός πλάνου αξιολόγησης  Αν δεν εξετάσουμε την άποψη των φοιτητών για το μάθημα ή αν δεν δούμε τα αποτελέσματα των μαθητών, τότε πως θα γνωρίζουμε την αποδοτικότητα της παρέμβασης?  Το πλάνο αξιολόγησης θα πρέπει να προκύπτει ταυτόχρονα με το πλάνο σχεδιασμού  Οι ίδιοι οι μαθησιακοί στόχοι, πρέπει να είναι και κριτήρια αξιολόγησης  Παράδειγμα ne/waw/gilded/evaluation.htm ne/waw/gilded/evaluation.htm

Βήμα 5. Καθορισμός πλάνου αξιολόγησης Τι Δεδομένα συλλέγουμε Πως τα συλλέγουμεΠότε τα συλλέγουμεΠου τα συλλέγουμεΠοιος είναι υπεύθυνος για τη συλλογή Level 1: Στασεις/αντιδράσεις φοιτητών Πόσο σου άρεσε η διδασκαλία; Το μοντέλο πλοήγησης στο υλικό ήταν ικανοποιητικό; Πόσο σχετικό ήταν με τα ενδιαφέροντά σου; Πόσο χρήσιμη είναι αυτή η πληροφορία για σένα; Κατάλληλο ερωτηματολόγιο με ερωτήσεις (βαθμολογία 1-5) Την ημέρα που ολοκληρώνεται η δραστηριότητα Στην τάξηΜέλος της εκπαιδευτικής ομάδας Level 2: Μαθησιακά αποτελέσματα Έμαθαν οι μαθητές; Απέκτησαν τις γνώσεις, δεξιότητες και στάσεις που επιθυμούσαμε μέσα από τη διδ. Παρέμβαση; Πολλαπλής επιλογής/ καθορισμένη απάντηση Ερωτηματολόγιο pre/post. Παρουσίαση από τους φοιτητές ενός αντικειμένου. Αρχή και τέλος της διδακτικής παρέμβασης. Ο Καθηγητής βαθμολογεί και την εργασία. Θα βαθμολογήσουμε τα κουΐζ και θα εισάγουμε όλα τα σκορ σε ένα λογιστικό φύλλο ώστε να αξιολογήσουμε την πρόοδό τους. Μέλος της εκπαιδευτικής ομάδας Level 3: (Προαιρετικά) Εφαρμογή γνώσεων σε πραγματικό πλαίσιο Ερωτήσεις σχετικά με το πώς αντιλαμβάνονται οι μαθητές ότι επηρεάζει τη ζωή τους το συγκεκριμένο γνωστικό αντικείμενο. Ερωτηματολόγιο. Μπορούν να προστεθούν και ερωτήσεις για το πόσο καλά θυμούνται το γνωστικό αντικείμενο. 3-4 μήνες μετά τη διδακτική παρέμβαση Στην τάξη.Καθηγητές που καταγράφουν στο χρόνο εξέλιξη των δεξιοτήτων και των στάσεων των φοιτητών.

Βήμα 6. Σχεδιασμός πρωτοτύπων οθονών  Στο στάδιο αυτό σχεδιάζουμε αδρά περιγράμματα οθονών ή και πλήρεις υλοποιήσεις  Θα πρέπει να υπάρχει προσοχή στον καλαίσθητο και μινιμαλιστικό σχεδιασμό

Βήμα 6. Σχεδιασμός πρωτοτύπων οθονών  Frame: ___1_________________________________  Description: ___________________________________ Show the splash screen for WebQuest, using animated train on map of USA for an example of the changing times.  Button1: MENU Button2: NEXT Animation1: train  Frame: ___2__________________________  Description: Start screen with copyright & author’s names. Show buttons for menu choices.  T1: Our names. T2 for Introduction words & overview of content. G1:Train graphic.  B3: BACK B4: START

Υλοποίηση  Στη φάση της υλοποίησης δημιουργούμε τα υλικά που έχουν σχεδιαστεί στην προηγούμενη φάση Δημιουργία υλικών Δημιουργία καταλόγων και αποθήκευση συναφών αρχείων Δημιουργία -ολοκλήρωση μαθήματος  Ελεγχος πνευματικών δικαιωμάτων, αναφορών  Δημιουργία λίστας ελέγχου της πρόοδου της υλοποίησης  Χρήση εργαλείων όπως πχ Photoshop ή Flash

Παραδειγμα εκπαιδευτικού υλικού για διδασκαλία μέσω διαδικτύου  Module 1: Using the Web to Design Online Courses  ule1/mod1.html ule1/mod1.html