Οι διαιτητές πρέπει να τηρούν τον σεβασμό και να τιμωρούν συμπεριφορές οι οποίες αποσκοπούν στο να υπονομεύσουν την εξουσία του διαιτητή. Σύμφωνα με τους.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διευκρινήσεις στους Νέους Κανονισμούς Υδατοσφαίρισης Αθήνα:08/11/2005 ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΙΑΙΤΗΣΙΑΣ.
Advertisements

BOCCIA IN ACTION! Μια σύντομη παρουσίαση του Μπότσια, για να μάθετε πως παίζεται αυτό το υπέροχο παιχνίδι!
Δημιουργικές δραστηριότητες
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Συνεργατική Διαχείριση Συγκρούσεων / Κρίσεων Γιάννης Ρουσσάκης.
ΜΕΡΟΣ 2 SECTION A:  RRS 10, RRS 11, RRS 12, RRS 13 Οι κανόνες αυτοί καθορίζουν ποιό σκάφος έχει δικαίωμα πορείας και ποιό σκάφος πρέπει να κρατηθεί μακριά.
Τι ξέρετε για την ΟΡΑΣΗ;
ΚΡΙΤΣΙΛΙΓΚΟΣ ΚΟΚΙΟΥΣΗΣ
ΚΟΥΒΑΡΑ ΓΙΩΤΑ ΚΑΡΑΪΣΚΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Ο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
Δημήτρης Λιάπης ΤΑΞΗ Β ο Γυμνάσιο Ηλιούπολης Καθηγητής: Δρ Ιωάννης Καρράς.
Κοινωνίες και συνεργασία
7ο Δημοτικό Σχολείο Τρίπολης
ΘΕΜΑ:ΑΘΛΗΜΑΤΑ, ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ, ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ & ΥΓΙΕΙΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ
Περισσότερες Ασκήσεις Συνδυαστικής
Ενδοσχολική Βία Η ενδοσχολική βία είναι μια κατάσταση κατά την οποία ασκείται εσκεμμένη , απρόκλητη, συστηματική και επιθετική συμπεριφορά που έχει ως.
ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ 5 Η ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΟΜΑΔΑ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ.
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Διαδικασία του σχεδίου
1ο Γυμνάσιο Αλεξανδρούπολης
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ –ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ-BULLYING
<< EY AΓΩΝΙΖΕΣΘΑΙ>>
Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΗΓΕΣΙΑΣ Οργανωμένο από την Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης Διεθνής Οργάνωση Λεσχών.
 Τα παιδιά της Α΄ Τάξης εξαιρούνται από το πρόγραμμα.  Παρατηρήσαμε ότι τα παιδιά που εισέρχονται για πρώτη χρονιά στο σχολείο χρειάζονται χρόνο για.
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
ΣΧΟΛΙΚΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΧΕΙΡΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Παραολυμπιακό Άθλημα Μία παρουσίαση των: Μαρίνα Γαλογάβρα Μαρίνα Γαλογάβρα Γεωργία Πανούση Γεωργία Πανούση Μαρία Μρινοπούλου Μαρία Μρινοπούλου.
ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ;
Ιατρική του Ύπνου ΔΙΑΓΝΩΣΗ.
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Προοπτική
Ο διάλογος Αθηναίων-Μηλίων
Η ΒΙΑ ΑΠΛΩΝΕΙ ΤΑ ΔΙΧΤΥΑ ΤΗΣ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ
ΣΧΕΔΙΑΣΗ & ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΣΤ. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ – ΘΡ. ΤΣΙΑΤΣΟΣ Θέματα Σχεδίασης Μέρος 2ο Χρηστοκεντρική & Συμμετοχική Σχεδίαση.
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ
Σχολικός Εκφοβισμός School Bullying.
ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ
ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ : ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ
ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ – ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ(bullying)
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Bullying Τρόποι Πρόληψης και Αντιμετώπισης
Α τάξη Καλφαγιάννειου Γυμνασίου Φίλιας Βιωματικές Δράσεις.
Επιθετικότητα – Βία στον Αθλητισμό και τη Φυσική Αγωγή
ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ. ΘΕΜΑΤΑ Θέσεις -στατικές φάσεις -κατά τη διάρκεια -άλλες περιπτώσεις Σήματα Διαιτητή Χρήση σφυρίχτρας Γλώσσα σώματος.
Σελ. 1 ΟΔΗΓΙΕΣ Φύλλου Αγώνα για τη συμπλήρωση του.
ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.. ΤΙ ΕΙΝΑΙ;; «Είναι Ένα Από Τα Μικρά Μυστικά Του Ελέγχου Της Σκέψης. Ο Θετικός Αυτοδιάλογος Βοηθάει Τους Αθλητές/τριες Να Βρίσκονται.
Διεπιστημονική Προσέγγιση της Παιδικής Σεξουαλικής Κακοποίησης Αθηνά Σπανάκη – Κοχιαδάκη Ιατρός, Βιοπαθολόγος Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής Δήμου Ηρακλείου.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Δρ. Μόνικα Σιακού Επίκουρη Καθηγήτρια Ψυχολογίας Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου.
ΘΕΜΑ Άρθρο 5/ ο Διαιτητής Καθήκοντα και αρμοδιότητες ΤΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ.
ΕΝΑ ΑΘΛΗΜΑ ΜΕ ΠΟΛΥ ΑΓΩΝΙΑ. Είναι ιστορικά καταγεγραμμένο ότι σε πολλές χώρες υπήρξαν παιχνίδια όπου οι παίκτες κλοτσούν μία μπάλα, όπως το επίσκυρος στην.
Βία στα σχολεία. Τι είναι ο εκφοβισμός; O σχολικός εκφοβισμός συμβαίνει όταν κάποιος μαθητής ή μαθήτρια χρησιμοποιεί επανειλημμένα τη δύναμη του/της,
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΈΡΓΩΝ
Β’ Τάξη Γενικού Λυκείου
Η ένταξη των μαθητών με αναπηρία στη φυσική αγωγή
Προβλήματα Ικανοποίησης Περιορισμών
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΙΙΙ – ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΑΡΘΡΟ 12 – ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
9o ΑΝΟΙΚΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ
ΣΑΚΧΑΡΩΔΗΣ ΔΙΑΒΗΤΗΣ ΠΝΦ
ΑΓΧΟΣ ΣΤΙΣ ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
ΙΕΚ ΣΠΑΡΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ & ΑΥΤΟΑΜΥΝΑ ΘΕΜΑ:ΠΥΓΜΑΧΙΑ
Η ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ.
Την Τετάρτη οι μαθητές της Ε΄τάξης του σχολείου μας ,κατά τη διάρκεια εκπαιδευτικής επίσκεψης στη Θεσσαλονίκη ,είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν.
ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: …………………….. ΑΥΤΟ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΑΓΧΟΣ ΣΤΙΣ ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
2ο Γενικό Λύκειο Βόλου Σχολικό έτος Ερευνητική εργασία Α΄ Λυκείου 2ο τετράμηνο « Η βία στους αθλητικούς χώρους » Επιβλέποντες καθηγητές.
Σελ. 1 ΟΔΗΓΙΕΣ για τη συμπλήρωση του Φύλλου Αγώνα
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ « Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΜΕ ΑΦΟΡΑ»
Μην αγχώνεστε είναι πολύ εύκολο! Καλή τύχη!!
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Οι διαιτητές πρέπει να τηρούν τον σεβασμό και να τιμωρούν συμπεριφορές οι οποίες αποσκοπούν στο να υπονομεύσουν την εξουσία του διαιτητή. Σύμφωνα με τους Κανόνες του Παιχνιδιού, όσοι ποδοσφαιριστές επιδεικνύουν διαφωνία με τον διαιτητή, τον βοηθό διαιτητή ή τον πρόσθετο βοηθό διαιτητή είτε με λόγια είτε με έργα, πρέπει να τιμωρούνται με κίτρινη κάρτα. Οι ποδοσφαιριστές εκφράζουν διαφωνία ή υπονομεύουν την εξουσία του διαιτητή με πολλούς τρόπους, όπως:  με χειρονομίες ή τρέχοντας διαμαρτυρόμενοι προς τον διαιτητή ή τον βοηθό διαιτητή  όταν συνωστίζονται γύρω από τον διαιτητή (μαζική διαμαρτυρία, όχλος), οπότε σε αυτή την περίπτωση αναμένεται ότι τουλάχιστον ένας ποδοσφαιριστής θα τιμωρηθεί με κίτρινη κάρτα  όταν απαιτούν την τιμωρία του αντιπάλου με κίτρινη κάρτα, είτε προφορικά είτε με χειρονομίες Αντιπαράθεση με τον Διαιτητή – Υπονόμευση της Εξουσίας του Διαιτητή

Οι διαιτητές πρέπει να κερδίζουν τον πλήρη σεβασμό και να τον διατηρούν καθ' όλη την διάρκεια του αγώνα. Για τον λόγο αυτό, οι διαιτητές πρέπει:  να επιδεικνύουν αυστηρή προσωπικότητα εάν οι ποδοσφαιριστές δείξουν τα πρώτα σημάδια διαφωνίας  να τιμωρούν με κίτρινη κάρτα εφόσον θεωρούν ότι οι ενέργειες ενός ποδοσφαιριστή συνιστούν διαφωνία!  να τιμωρούν με κίτρινη κάρτα όποιον ποδοσφαιριστή ζητά να τιμωρηθεί με κίτρινη ή κόκκινη κάρτα ένας αντίπαλος. Μια γρήγορη και έγκαιρη κίτρινη κάρτα μπορεί να έχει αποτρεπτικό αποτέλεσμα και να αποτρέψει τους υπόλοιπους ποδοσφαιριστές από διαμαρτυρίες. Αντιπαράθεση με τον Διαιτητή – Υπονόμευση της Εξουσίας του Διαιτητή

ΔΙΑΦΩΝΙΕΣ RAP 2013_1: C24, C28, C23, C22, C27, C21, C25

Κατά την διαχείριση θερμών επεισοδίων (όπως μαζική διαμαρτυρία / συγκρούσεις) ο διαιτητής πρέπει να παραμένει ήρεμος και συγκεντρωμένος. Θα πρέπει να προσπαθήσει να εκτονώσει ή ηρεμήσει την κατάσταση, εντοπίζοντας γρήγορα τον βασικό ποδοσφαιριστή που διαμαρτυρήθηκε ή επιτέθηκε, ο οποίος εν συνεχεία πρέπει να οδηγηθεί (και απομονωθεί) σε μια ουδέτερη ζώνη, μακριά από τους υπόλοιπους ποδοσφαιριστές, το συντομότερο δυνατόν ώστε να τιμωρηθεί με κίτρινη κάρτα για την αντιαθλητική του συμπεριφορά. Ο διάλογος θα πρέπει να είναι ο ελάχιστος απαραίτητος, ο διαιτητής πρέπει να παραμείνει ήρεμος, αυστηρός, να κοιτά στα μάτια τον ποδοσφαιριστή και να έχει απόλυτο έλεγχο. Στις περιπτώσεις που διαπραχθεί ένα σοβαρό παράπτωμα όπως αντιαθλητική σωματική επαφή με τον διαιτητή, η κόκκινη κάρτα πρέπει να επιδεικνύεται με ηρεμία και σοβαρότητα. Αντιμετώπιση μαζικών διαμαρτυριών ("όχλος")

Σε τέτοιες περιπτώσεις, ο πλησιέστερος βοηθός διαιτητή μπορεί να συνδράμει τον διαιτητή. Ο άλλος βοηθός, ο τέταρτος διαιτητής και οι πρόσθετοι βοηθοί διαιτητή πρέπει να παρατηρούν και καταγράφουν τις λεπτομέρειες του περιστατικού. Ο τέταρτος διαιτητής πρέπει να παραμένει μεταξύ των δυο τεχνικών περιοχών. Το παιχνίδι θα πρέπει να ξαναρχίζει το συντομότερο δυνατόν. Ο χρόνος που χάθηκε εξαιτίας της καθυστέρησης πρέπει να προσμετράται με τον συνήθη τρόπο. Αντιμετώπιση μαζικών διαμαρτυριών ("όχλος")

RAP 2013_1: C15, C26, C5 Αντιμετώπιση μαζικών διαμαρτυριών ("όχλος")