ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Μουσουλμανοπαίδων
Advertisements

Ασύγχρονη Εκπαίδευση με Τ.Π.Ε. 4 ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής Φεβρουάριος 2012.
Νοέμβριος 2009 Κατερίνα Φυτράκη Φιλόλογος ΜΑ
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
6 Μαρτίου 2013: ΑΦΟΡΜΗ για Δράσεις κατά της βίας στο σχολείο ΔΙ.Δ.Ε. ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ Μαρία Π. Δοντά Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων.
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΛΛΗΝΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΈΤΟΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
Ερευνητική Εργασία Β2 Λυκείου Γ.Ε.Λ. Βαθέος Αυλίδος.
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
Dευτέρα 23 Μαρτίου 2009 Ώρα 12:00 Παρουσίαση Γιορτής:
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας « Άσπρα λαμπερά δοντάκια»
Άτυπη ομάδα νέων Καισαριανής
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Δ΄Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Υπουργική Απόφαση: Φ.353.1/324/105657/Δ1) Εκπαιδευτικοί Παράλληλης Στήριξης 1.
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου - Σχολή Καλών Τεχνών Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου - Σχολή Καλών Τεχνών Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Βασιλέως.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
Καινοτόμες δράσεις στο ΕΕΕΕΚ Κατερίνης: Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
Ερευνητικές Εργασίες Παιδαγωγικό πλαίσιο. Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία; Προσεγγίζουν διερευνητικά την γνώση και τη μάθηση Προϋποθέτουν.
Η ανάγνωση, το βιβλίο και ο κόσμος μας. Από το μαθητή στον αναγνώστη
Το τρίπτυχο της συνεργασίας: οι ομάδες που πλαισιώνουν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες Δρ. ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ Σχολική Ψυχολόγος Αν. Προϊσταμένη.
2 ο ΓΕΛ ΛΕΥΚΑΔΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ’’Η μεγαλύτερη Κερά του κόσμου είναι η Τέχνη.’’ Κ. Καβάφης.
ΤΡΕΛΟΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ Λογοτεχνία – Γλώσσα Ονόματα μαθητών Ασλανίδου Νεκταρία – Χριστίνα Α1 Τουλούμη Αντιγόνη Α4 Αραούζου Βαρδαλάχου Αθηνά Α1 Νικοδημητροπούλου.
Ιγ’ δημοτικο σχολειο παφου Προγραμμα «Νιωθω ασφαλησ στο σχολειo μου»
Καραγκιόζης Από την Ειδική Μονάδα Γυμνάσιο Γερίου στο Comenius
«Δράσεις κατά της βίας στο σχολείο την 6η Μαρτίου 2012» 70ο Γυμνάσιο Αθήνας.
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Τίτλος Δραστηριότητας
«eTwinning: Εργαλείο επικοινωνίας, συνεργασίας, γνώσης, διάδοσης καλών πρακτικών – στρατηγικών πρόληψης και αντιμετώπισης του Σχολικού και Διαδικτυακού.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΩΣ ΜΕΣΟ ΑΓΩΓΗΣ» Σχ. έτος
Αισθητικές παρεμβάσεις στο χώρο του σχολείου 1 ο Γυμνάσιο Πετρούπολης Σχολικό έτος
«Η Τέχνη του Αρχαίου Θεάτρου μας ενώνει – Die Kunst des altgriechischen Theaters vereint uns» 2 ο Βραβείο Εθνικού Διαγωνισμού eTwinning 2009 Ιωάννα Χαρδαλούπα.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
Σμαράγδα Χρυσοστόμου Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Μουσικής Παιδαγωγίας και Διδακτικής, ΤΜΣ, ΕΚΠΑ Συνεργάτης ΙΤΥΕ «Διόφαντος» Συντονίστρια της Ομάδας Αισθητικής.
Ι΄ ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΑΝΙΟΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑ Μάιος ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ Κοκκινομηλιώτη Ελένη Μαθητές Γ΄ τάξης Γυμνασίου Κασσιώπης.
ΣΔΕ ΝΑΟΥΣΑΣ Σχέδιο Δράσης Β’ Τετραμήνου Μελοποιημένη ποίηση.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
ΓΕΛ ΦΙΛΟΘΕΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ.
Μουσική παράσταση μνήμης για τον αγώνα του Οκτώβρη του 1940 ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΤΑΣ 27 Οκτώβρη 2016 Υπεύθυνος εκπαιδευτικός : Γιαννούτσος Παναγιώτης Επιμέλεια.
ΔΗΜΟΣ ΒΥΡΩΝΑ «Στο βλέμμα του Μπάιρον»
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
4 Μαίου 2012 Ομάδα 7 Βολιανίτη Γεωργία-Βαλεντίνα Καμπόλη Μαρίνα Κοντογιώργη Ιωάννα Τρίκολα Μαρίνα.
Παιδαγωγική: Ειδική Διδακτική των Αρχαιογνωστικών Μαθημάτων
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα Σχολικών Δραστηριοτήτων
«Ο κόσμος μου μέσα από το φακό»
Διάλεξη 10η Ο εξεικονισμός των σχολικών εγχειριδίων και ο ρόλος των πλάγιων τυπογραφικών στοιχείων Επικ. Καθ. ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΛΕΙΟΣ.
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.
Στέφανος Σκαρπέλλος (Φιλόλογος) Σωτηρία Διαμαντοπούλου (Φιλόλογος)
Ανάπτυξη παιχνιδιών γνώσεων μουσικής
Το μάθημα των “Νέων Ελληνικών” στα ΕΠΑΛ: Ζητήματα διδασκαλίας
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Ι΄ ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΑΝΙΟΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑ Μάιος 2014
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΕΑΣ ΠΕΡΑΜΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
Σχεδιασμοί 1η παρέμβαση.
Σχολείο : Διεύθυνση Εκπαίδευσης : Σχολικό έτος :
Σχολείο : Διεύθυνση Εκπαίδευσης : Σχολικό έτος :
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΤΟΥ ΚΕΣΥΠ ΠΑΤΡΑΣ: «ΕΛΛΗΝΩΝ ΛΟΓΟ-ΠΑΙΓΝΙΑ» ΔΙΚΤΥΟ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΤΟΥ ΚΕΣΥΠ: «ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΜΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ» ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: 2013-2014

ΣΥΜΜΕΤΕΧΟYΣΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ ΜΠΑΛΩΜΕΝΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΑ, ΠΕ03, ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΣΙΔΗΡΑ ΜΑΡΙΑ, ΠΕ02, ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΑΡΓΥΡΙΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ, ΠΕ02 ΠΛΑΚΟΥΔΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ, ΠΕ02 ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ Β2: ΠΑΠΑΓΓΕΛΗΣ ΗΛΙΑΣ, ΠΟΛΙΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΣΙΤΗΣΤΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΣΤΑΙΚΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ, ΧΑΛΑΝΤΖΟΥΚΑΣ ΦΟΙΒΟΣ Γ1: ΚΑΠΟΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ, ΓΑΒΡΙΗΛ - ΜΠΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΡΙΣ Γ2: ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΑΡΙΣΤΗ, ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ ΕΒΙΤΑ, ΣΟΥΡΗΣ ΝΙΚΟΣ, ΣΟΦΗΣ ΝΙΚΟΣ, ΣΤΕΡΓΙΟΠΟΥΛΟΥ ΕΙΡΗΝΗ, ΤΣΑΚΟΥΜΑΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ, ΥΦΑΝΤΗ ΜΑΡΙΑ

ΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΛΟΓΟ-ΠΑΙΓΝΙΑ» ΜΕ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Το πρόγραμμα «Ελλήνων Λογο-παίγνια», που υλοποιήσαμε στο Π.Π.Γ.Π.Π. ως απόρροια της συμμετοχής μας στο Δίκτυο του ΚΕΣΥΠ «Τη γλώσσα μου έδωσαν Ελληνική», συνδέεται εκ της συστάσεώς του με τα μαθήματα της Γλώσσας και της Λογοτεχνίας. Ο «ιδρυτικός» παιγνιώδης χαρακτήρας των ερωτήσεων είλκυσε αρχικά τους μαθητές μας στην κατεύθυνση αναζήτησης ενός κώδικα που εξήρε τις ερευνητικές τους τάσεις. Επιπλέον, εξαρχής συνδέσαμε το πρόγραμμα με τη «γλώσσα» των Μαθηματικών και με την πρωτεϊκή, γενικότερα, φύση του Λόγου. Αλλά και οι Όμιλοι «Μαθηματικά και Τέχνη», «Θεατρικά πειράματα», «Τέχνη Λόγου» και «Ο δρόμος είχε τη δική του ιστορία…», που λειτούργησαν υπό την επιμέλεια των συμμετεχόντων στο πρόγραμμα εκπαιδευτικών του σχολείου μας, κατεξοχήν συνέπλευσαν με τις στοχεύσεις του Δικτύου και κινήθηκαν σε παράλληλες στοχοθετικές τροχιές με το πρόγραμμα «Ελλήνων Λογο-παίγνια».

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ Κεντρική μας τακτική υπήρξε η συγκέντρωσή μας σε «στρογγυλή τράπεζα», που επιτρέπει την ανατροφοδοσία του διαλόγου και την ακώλυτη επικοινωνία με τον «Άλλον». Στο πλαίσιο ενός τέτοιου κλίματος: Μελετήσαμε δοκίμια περί θεατρικού λόγου, περί νομιμότητας ή μη της μεταγραφής ενός κειμένου από την καθαρεύουσα στη Δημοτική, περί μεταφραστικής ηθικής, κ.ά. Ακόμη, μέσα από τον διάλογο και την εφαρμογή των ερωτήσεων πολλαπλής επιλογής, μας απασχόλησαν ζητήματα, όπως η σημασία των διπλοτυπιών για τη γλώσσα, η ρυθμιστική δυνατότητα της Γραμματικής, κ.ά. Κάναμε ευρεία χρήση της βιωματικής μεθόδου: Α. Θεατρικό παιχνίδι, θεατρικό αναλόγιο, θέατρο. Β. Αναγνώριση ποιητών μέσα από τα φωτογραφικά τους πορτρέτα. Γ. Σύνθεση και επίλυση κουίζ λογο-γλωσσικού ενδιαφέροντος. Τέλος, προετοιμάσαμε και πήραμε συνέντευξη από πανελληνίως γνωστούς εργάτες του πνεύματος και των Τεχνών.

ΣΗΜΕΙΑ ΕΣΤΙΑΣΗΣ – ΔΡΑΣΕΙΣ – ΠΑΡΑΔΟΤΕΑ (ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ) 1. Το δοκίμιο του Βασίλη Κατσικονούρη «Αέρας και πνοή» (Βασίλης Κατσικονούρης, … Πάλι Καλά. Ένας θεατρικός μονόλογος και μερικά πεζά, Αθήνα, Σοκόλη – Κουλεδάκη, 2010, σ. 73-77) πρόσφερε στην ομάδα υλικό προβληματισμού και το γόνιμο υπέδαφος για να αντιληφθούν την «ποιητική» λογική του συγγραφέα. 2. Το διήγημα «Έρωτας στα Χιόνια» του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη αναγνώστηκε και από το πρωτότυπο και από τη μεταγραφή που επιχείρησε ο Μένης Κουμανταρέας στη Δημοτική (Μένης Κουμανταρέας, Η μέρα για τα γραπτά και η νύχτα για το σώμα, Αθήνα, Κέδρος, 1999, σ. 398-408). Ακολούθησε πυρετώδης συζήτηση σχετικά με τη νομιμότητα και την καλλιτεχνική αξία του «διαβήματος» του νεώτερου συγγραφέα.

i.Επιλέξτε τη σωστή απάντηση: Η λέξη «πολυώνυμα» αποτελείται από: Οι μαθητές της ομάδας μας: 3. Μυημένοι και καθοδηγούμενοι από την κ. Μπαλωμένου στην ιδέα του συσχετισμού Μαθηματικών και Γλώσσας, συνέθεσαν ερωτήσεις που αναδεικνύουν τη «λογική» διάσταση των αριθμών. Θεωρώντας ότι αντιπροσωπεύουν μία πρωτότυπη εφαρμογή της αρχικής ιδέας, σας παραθέτουμε ένα δείγμα: i.Επιλέξτε τη σωστή απάντηση: Η λέξη «πολυώνυμα» αποτελείται από: Α. Πολλά + ομώνυμα Β. Πολλά + μονώνυμα Γ. Πολύ + όνομα   ii. Επιλέξτε τη σωστή απάντηση: Η λέξη «Προσεταιριστική» αποτελείται από: Α. Προς + ταίρι Β. Προς + εταίρος Γ. Προς + ερίζω 4

. Παρέλαβαν ανά ομάδα φακέλους που περιείχαν πορτρέτα ποιητών και μία ενδεικτική ποιητική σύνθεση αυτών και ερεύνησαν ώστε να ταυτοποιήσουν τα στοιχεία που τους εδόθησαν. Για παράδειγμα, εντός ενός φακέλου υπήρχε η φωτογραφία του Κώστα Καρυωτάκη και το ποίημα «Σαν δέσμη από τριαντάφυλλα» από τη συλλογή του Ελεγεία και σάτιρες, 1927.

5. Συμμετείχαν ενεργά στην εκδήλωση που πραγματοποιήσαμε προς τιμήν του Θεατρικού συγγραφέα και Εκπαιδευτικού ΠΕ06 Βασίλη Κατσικονούρη, α. μελετώντας τρία έργα του –Το γάλα, τους Αγνοούμενους και Το μπουφάν της Χάρλεϋ ή Όλα καλά, β. λαμβάνοντας στην παραστασιακή ενσάρκωση, υπό μορφή θεατρικού αναλογίου, αποσπασμάτων από τα εν λόγω έργα και γ. προετοιμάζοντας, με ενθουσιασμό και σοβαρότητα, συνέντευξη από τον κ. Κατσικονούρη. Ο συνολικός χρόνος εκδήλωσης άγγιζε τις δύο ώρες.

Ο Βασίλης Κατσικονούρης με τις καθηγήτριες του Προγράμματος «Ελλήνων Λογο-παίγνια»

«Πάλι καλά…»: μαθητές του Προγράμματος και του Ομίλου Γλώσσας εν δράσει…

Ο Βασίλης Κατσικονούρης απαντώντας στις ερωτήσεις των μαθητών του Προγράμματος «Ελλήνων Λογο-παίγνια» και άλλων Ομίλων του σχολείου μας: «Τι εστί λόγος;» «Μπορεί ο θεατρικός λόγος να διδάξει ιστορία;» «τι είναι για σας πρωτεύον σε μία παράσταση, το κείμενο, ο σκηνοθέτης ή οι ηθοποιοί;» «Πώς διαφοροποιείται η νεανική φωνή σε ένα θεατρικό κείμενο;»

6. Στο πλαίσιο της συμμετοχής του σχολείου μας στο 6ο Πανελλήνιο Φεστιβάλ Χορωδιών Καρδίτσας (7-15 Μαρτίου 2014), στο οποίο το σχολείο μας συμμετείχε με τη μεικτή χορωδία των Πειραματικών Γυμνασίων που διηύθυνε η κ. Ιωάννα Μιντιλογλίτη, η κ. Πλακούδα, με μαθητές του Προγράμματος «Ελλήνων Λογο-παίγνια», πήραν συνέντευξη από τον πολύγλωσσο και φιλότεχνο παρουσιαστή καλλιτεχνικών εκδηλώσεων κ. Αλέξη Κωστάλα. Παραθέτουμε, ενδεικτικά, το αντίστοιχο υλικό:

7. Στις 10 Απριλίου, παρουσιάσαμε στην τελική εκδήλωση του ΚΕΣΥΠ που έλαβε χώρα στην Αγορά Αργύρη αποσπάσματα από τα έργα του Βασίλη Κατσικονούρη που μελετήσαμε κατά τη διάρκεια του έτους. Αυτή τη φορά, προσδώσαμε ενιαία μορφή στο εγχείρημά μας, ενώ δεν αρκεστήκαμε στην παραστασιακή διάσταση του θεατρικού αναλογίου, αποδίδοντας στο λόγο τη θεατρική του καταγωγή. Στη διάρκεια των προβών, εμβαθύναμε περαιτέρω στον βασικό μας προβληματισμό σχετικά με την ιδιοτυπία της νεανικής φωνής στο θέατρο. Παραθέτουμε σχετικό υλικό:

8. Όταν στις 8 Μαΐου Θάνος Μικρούτσικος ήρθε στην Πάτρα, καλεσμένος από το Μουσικό Σχολείο Πατρών σε τιμητική εκδήλωση, η κ. Αθανασία Μπαλωμένου με μαθητές του Προγράμματος «Ελλήνων Λογο-παίγνια» ήταν εκεί… Σας παραθέτουμε υλικό από την απολαυστική συνέντευξη:

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ – ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ – ΣΤΟΧΟΙ Όπως φαίνεται και από την τελική έκθεση που παραδώσαμε, η γενική μας εκτίμηση από την πρώτη χρονιά λειτουργίας του Δικτύου του ΚΕΣΥΠ Πάτρας «Τη γλώσσα μου έδωσαν Ελληνική», στο οποίο το Π.Π.Γ.Π.Π. συμμετείχε με το πρόγραμμα «Ελλήνων Λογο-παίγνια», είναι θετική. Πιο συγκεκριμένα, θεωρούμε ότι μέσω του προγράμματος ενθαρρύνθηκε η προσωπική σχέση των μαθητών με το λογοτεχνικό και γενικότερα το γλωσσικό φαινόμενο, προωθήθηκε η φιλαναγνωσία και η αγάπη για το λογοτεχνικό διάβασμα, ενώ, συγχρόνως, οι μαθητές μας μυήθηκαν στη γοητεία και την απειρία των γλωσσικών διαδρομών και, ενίοτε, των φιλολογικών διχογνωμιών… Για την επόμενη χρονιά, εκτιμούμε πως θα πρέπει να περιορίσουμε δραστικά την πολυσχιδία των στόχων μας, εμμένοντας σε συγκεκριμένα θεματικά πεδία. Τέλος, πιστεύουμε πως η έννοια και η λειτουργία του Δικτύου, ως δυνατότητα επικοινωνίας και συνεργασίας των εμπλεκόμενων πρέπει να ενισχυθεί ποικιλοτρόπως.