Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Ι΄ ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΑΝΙΟΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑ Μάιος 2014. ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ Κοκκινομηλιώτη Ελένη Μαθητές Γ΄ τάξης Γυμνασίου Κασσιώπης.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Ι΄ ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΑΝΙΟΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑ Μάιος 2014. ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ Κοκκινομηλιώτη Ελένη Μαθητές Γ΄ τάξης Γυμνασίου Κασσιώπης."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Ι΄ ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΑΝΙΟΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑ Μάιος 2014

2 ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ Κοκκινομηλιώτη Ελένη Μαθητές Γ΄ τάξης Γυμνασίου Κασσιώπης

3 Τίτλος εισήγησης «Η Κέρκυρα από το χθες στο σήμερα μέσα από τις ηχογραφήσεις μαθητών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.» 1 η Ενότητα

4 Περίληψη (5-6 γραμμές) Είμαστε όλοι συνοδοιπόροι σε έναν τόπο, στον οποίο κάποιοι ήχοι παραγκωνίζονται & κάποιοι επικαλύπτονται. Τι συνδέει μια αφήγηση από ένα διήγημα του Κωνσταντίνου Θεοτόκη με τα σημερινά καντούνια της Πόρτα Ρεμούντας; Πώς θα γνωρίσουν οι μαθητές τους ήχους – ορόσημα του τόπου τους; Ηχογραφώντας & φτιάχνοντας μουσικές συνθέσεις από το χθες στο σήμερα. Ποια είναι η σημασία του να διατηρηθούν οι ήχοι μέσα στο ηχοτοπίο που ζούμε καθημερινά; Ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα που φιλοδοξεί να συνδυάσει την παράδοση με την ακουστική οικολογία, την λογοτεχνία με τη μουσική, θα πραγματοποιηθεί από μαθητές της Γ΄ Γυμνασίου με στόχο την ένταξη των μαθητών στην τοπική κοινωνία μέσα από την δική τους εισήγηση.

5 Λέξεις κλειδιά [Θα μας οδηγήσουν στο ΤΙ ψάχνω & ΠΩΣ θα το βρω! ] Σημειώστε:

6 ΣΥΝΕΔΡΙΟ & Θέματα που θα θίξουμε στην πορεία της εργασίας μας Τι είναι ένα συνέδριο. Ποιοι είναι οι Στόχοι του - Ποιοι τους καθορίζουν Πώς επιλέγονται τα άτομα που συμμετέχουν σε αυτό. Τι είναι; Πώς γίνεται μια ΕΙΣΗΓΗΣΗ & γιατί; Οι δικοί μας στόχοι.

7 Τρόποι εργασίας - προετοιμασίας Καθορισμός ομάδων. Συγκεκριμενοποίηση καθηκόντων στην κάθε ομάδα. Καθορισμός συνδετικών κρίκων των ομάδων. Μέθοδοι Έρευνας. [πώς ψάχνω/πού] Τρόποι εργασίας. Αποφάσεις που πρέπει να πάρουμε πριν την έναρξη των εργασιών.

8 Συναποφάσεις 1 ης-2ης συνάντησης. Σημείωση: Οι ομάδες δύναται να τροποποιηθούν ανάλογα τις ανάγκες μας! [ΟΜΑΔΕΣ] – Εργασίες 1 η : ηχογράφηση 2 η : σύνθεση 3 η : συγγραφή 4 η : έρευνα [Θεοτόκης/ήχοι/ Διηγήματα] 5 η : παρουσίαση 6 η : Ανάρτηση σημειώσεων – οδηγιών στην ιστοσελίδα του σχολείου, στον ηλεκτρονικό πίνακα της τάξης

9 Πρόταση Σημειώστε εδώ τις δικές σας ιδέες & προτάσεις!

10 Θέματα που περιέχονται στην εργασία μας Βήματα – Μαθήματα- Διάρκεια Γενικά για τον ήχο, τα χαρακτηριστικά του, τις ιδιότητές του. 1. Ακουστική Οικολογία - Εισαγωγή Τι είναι, ποιος εισήγαγε τον όρο, τι κρατάμε για την παρουσίασή μας, πώς θα μας επηρεάσει. Ορολογία Διάρκεια: 2 μαθήματα 2. Επίδειξη του προγράμματος “Compose with Sounds” ή άλλο προγράμματος σύνθεσης ηλεκτρονικής Μουσικής Διάρκεια: 2 μαθήματα 3. Μαθαίνουμε το πρόγραμμα Διάρκεια: 1 δίμηνο [τέλη Νοεμβρίου] [τεχνικές σύνθεσης-γνωριμία με την ηλεκτροακουστική μουσική] από ΗΧΟΛΗΠΤΗ του Τμήματος Μουσικών Σπουδών 4. Ηχογράφηση ήχων Διάρκεια: 1 δίμηνο [τέλη Νοεμβρίου] 5. Σύνθεση έργων μέσω του προγράμματος διάρκειας ως 3΄. Διάρκεια: 1 τρίμηνο [τέλη Μαρτίου] [επιλογή τελικής σύνθεσης]

11 Θέματα που περιέχονται στην εργασία μας Βήματα – Μαθήματα- Διάρκεια 6. Γνωριμία με την Κέρκυρα του Κωνσταντίνου Θεοτόκη Διάρκεια: 2 μαθήματα [ΚΝΛ] [ανακάλυψη ήχων του παρελθόντος μέσα από τη γραφή του Κ.Θ.] → [αναζήτηση αποσπασμάτων με ήχους μέσα από τα κείμενα του] Αναζήτηση ήχων & από άλλα διηγήματα. 7. Ήχοι του χθες [στο σήμερα]: ντοπιολαλιές Διάρκεια: 1 μάθημα Ήχοι του σήμερα 8. Συγγραφή εργασίας Διάρκεια: 1 μήνας [Μάρτιος] 9. Επιμέλεια Διάρκεια: 1μήνας [Απρίλιος] 10. Παρουσίαση – Γενική πρόβα - Στήσιμο ήχου... Διάρκεια: 2μαθήματα

12 Άμεσοι επιδιωκόμενοι στόχοι από την εφαρμογή του προγράμματος προστασία - συμπεράσματα του ηχητικού περιβάλλοντος μας από..τους ήχους του σήμερα! της ακοής μας της ηχητικής συνύπαρξής τους της παραμονής των ήχων του παρελθόντος Άλλοι: συμπληρώστε τις σκέψεις σας!

13 Προκύπτοντα Ζητήματα Σημειώστε ό,τι πιστεύετε ό,τι πρέπει να συζητήσουμε, ό,τι σας απασχολεί ή σας δυσκολεύει, ώστε να το συζητήσουμε στο επόμενο μάθημα!

14 Επόμενα Βήματα 1. Επιλέξτε ομάδα 2. Σκεφθείτε ήχους που υπήρχαν στην περιοχή που μένετε από πολύ παλιά.. ή στην Κέρκυρα γενικότερα.. 3. Αρχίστε να ηχογραφείτε σε πειραματικό στάδιο. Άλλο: προσθέστε.. Τα λέμε στο μάθημα!


Κατέβασμα ppt "Ι΄ ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΑΝΙΟΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑ Μάιος 2014. ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ Κοκκινομηλιώτη Ελένη Μαθητές Γ΄ τάξης Γυμνασίου Κασσιώπης."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google