1o Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Αλεξανδρούπολης Κοσμά Γεωργία

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Advertisements

Δάσκαλοι του κόσμου (Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης 2013)
Απλά παραδείγματα συνεργασιών. «8 μήνες- 8 αξίες» •Στόχος: Μέσω δραστηριοτήτων στα πλαίσια 8 πανανθρώπινων αξιών και στα δύο αδελφοποιημένα σχολεία, τα.
Η Σύνδεση της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης στο σχολείο με το ΚΠΓ
Το Ενιαίο Πρόγραμμα Σπουδών για τις Ξένες Γλώσσες
Π.Π.Σ.Π.Α Όμιλος Αγγλικής Γλώσσας Επίπεδο Β
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
European Citizenship Learning to get-Learning to give.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ RELEASE ‘‘Towards Achieving Self Regulated Learning as a Core in Teachers” In-Service Training in Cyprus Δημοτικό Σχολείο Άγιος Σπυρίδωνας.
The great Comic of Greek Philosophers Τίτλος: The great Comic of Greek Philosophers Τάξη:Έκτη Δημοτικού Διάρκεια:6 μήνες Μάθημα: Ξένη Γλώσσα (Αγγλική)
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
Κέντρα Ξένων Γλωσσών ΠΑΠΑΗΛΙΟΥ
Διαφοροποίηση στα δοκίμια αξιολόγησης Πρακτικές εφαρμογές Ευαγγελία Μοναστήρα Κυπριακή Εκπαιδευτική Αποστολή.
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εργασία στο μάθημα : «Εικονική πραγματικότητα και Εκπαιδευτικές εφαρμογές τεχνητής.
Γράμματα…Λέξεις…Ιστορίες
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
Διδασκαλία γλώσσας και περιεχομένου
Η ΥΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ ΚΑΙ ΧΑΡΑ
Ιγ’ δημοτικο σχολειο παφου Προγραμμα «Νιωθω ασφαλησ στο σχολειo μου»
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΝΟΜΙΑΣ - ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών με έμφαση στις Νέες Τεχνολογίες.
Το ΠΕΑΠ στα Νέα Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα 11/10/2010 Μ. Μ. (MEd)
Εκπαίδευση σταδιοδρομίας στο ελληνικό δημοτικό σχολείο
Επεξεργαστής κειμένου και γλωσσική διδασκαλία. Πιθανές θετικές επιπτώσεις  Αντιμετώπιση του γραψίματος ως μιας δυναμικής – μη στατικής διδασκαλίας (αλληλοεγκιβωτισμός.
Τα άγρια ζώα της Ελλάδας
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
Το νερό 36ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών Σχ. Έτος: Τάξεις: Δ1–Δ2
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
Project στο μάθημα των Γερμανικών Γυμνάσιο Λιβαδοχωρίου Υπεύθυνη καθηγήτρια: Στεφανία Κοσμίδου.
Η χρήση του Kidspiration στα Ελληνικά Θέμα « Ανθρώπινα Δικαιώματα »
Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Μουταγιάκας 3ο Συνέδριο Ελληνικών Α΄ τάξης Ενότητα 7: Καράβια Μάθημα: Ένα γράμμα για την Ιωάννα Παρουσίαση από τις δασκάλες:
1 ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Μαυρομμάτη Ευφημία Σχολική Σύμβουλος.
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 «Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για Κωφούς και Βαρήκοους Μαθητές»
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
Παραδοτέο έργο : Προσαρμογή υλικού για τη διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε άτομα με αναπηρίες Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της.
Δομή & και Αξιολόγηση εκπαιδευτικών σεναρίων. Διδασκαλία μέσω παραδείγματος Ανοίξτε την παρακάτω ιστοσελίδα και διαβάστε το σενάριο βασισμένο στο «Πούσι»
4 Μαίου 2012 Ομάδα 7 Βολιανίτη Γεωργία-Βαλεντίνα Καμπόλη Μαρίνα Κοντογιώργη Ιωάννα Τρίκολα Μαρίνα.
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ
Ορισμός στρατηγικής διδασκαλίας
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Σχολ. Έτος
Εκπαιδευτικός Διαδραστικός Χάρτης της Ευρώπης για Mobile Συσκευές
ΑΛΕΞΙΑ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΗ ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΥ – ΣΕΡΓΗ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Θέματα κοινωνικής γλωσσολογίας
Δρ ΕΛΕνη ΜανωλοποΥλου – ΣΕργη Σχολ. ΣΥμβουλος ΠΕ6
2ο Γυμνάσιο Καλυβίων Ενημέρωση για το Γυμνάσιο
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
Το ΠΕΑΠ στα Νέα Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα “eTwinning”
Ευρωπαϊκή Μέρα Γλωσσών
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Διδασκαλία με την μέθοδο project
Δημοτικό σχολείο Ζυγού
Teachers 4 Εurope ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΛΑΤΑΡΙΑΣ Γ΄ ΤΑΞΗ.
Ψηφιακοί, γλωσσικοί περίπατοι στην πόλη μου
ΑΝΤΙΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας
Η Συνθετική Δημιουργική Εργασία ως εναλλακτική μορφή αξιολόγησης της Αγγλικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο: Ένα παράδειγμα Χριστίνα Κάλφογλου Πειραματικό Γυμνάσιο.
3/θ 45ο Νηπιαγωγείο Πατρών
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
1 ο Νηπιαγωγείο Κάτω Αχαΐας
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1o Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Αλεξανδρούπολης Κοσμά Γεωργία Κοσμά Γεωργία 26-9-2014

Με αφορμή τον εορτασμό της Ευρωπαϊκής Μέρας Γλωσσών στις 26 Σεπτεμβρίου και στα πλαίσια της υλοποίησης ενός eTwinning project σε συνεργασία με τις εκπαιδευτικούς γερμανικής και γαλλικής γλώσσας του 1ου Πρότυπου Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Αλεξανδρούπολης οι μαθητές ενός τμήματος της Δ τάξης έγραψαν ένα σύντομο μήνυμα στα ελληνικά και στα αγγλικά σε κάρτες της πόλης τους και τις αντάλλαξαν με τους μαθητές άλλων σχολείων από άλλες χώρες, οι οποίοι συμμετείχαν στο project. Κοσμά Γεωργία 26-9-2014

Να είναι σε θέση να γράψουν μία κάρτα. Α. Γενικός σκοπός Να ευαισθητοποιηθούν οι μαθητές για τη γλωσσομάθεια. Να γνωρίσουν τις χώρες της Ευρώπης (θέση, πρωτεύουσα, σημαία, γλώσσα, αξιοθέατα). Β. Επιμέρους στόχοι Μαθησιακοί Να εξασκήσουν τη δημιουργική τους έκφραση μέσα από την εκμάθηση της Αγγλικής. Γλωσσικοί Να είναι σε θέση να γράψουν μία κάρτα. Να χρησιμοποιούν μορφοσυντακτικές δομές (simple present, nouns, adjectives) σύμφωνα με τους δείκτες επικοινωνιακής επάρκειας όπως αυτοί ορίζονται στον Οδηγό για το Ενιαίο Πρόγραμμα Σπουδών των Ξένων Γλωσσών (ΕΠΣ-ΞΛ) του υπδβμθ. Να χρησιμοποιούν λεξιλόγιο σχετικό με την περιγραφή του εαυτού τους, της ζωής τους, της πόλης τους. Επικοινωνιακοί Να αναπτύξουν περαιτέρω τις δεξιότητες του προφορικού και γραπτού λόγου στην αγγλική γλώσσα με όχημα την ομαδοσυνεργατική και βιωματική μάθηση. Να αναπτύξουν δεξιότητες παρουσίασης της εργασίας τους. Κοσμά Γεωργία 26-9-2014

2. εξοικειώνονται με τη διαδικασία αποστολής μιας κάρτας. Γ. Σύνδεση με τη ζωή Οι μαθητές 1. μαθαίνουν να περιγράφουν σύντομα τον εαυτό τους ή και τα ενδιαφέροντά τους, την πόλη τους κλπ σε ένα κείμενο 5-10 σειρών διαβαθμισμένης δυσκολίας στην ελληνική και στην αγγλική γλώσσα. 2. εξοικειώνονται με τη διαδικασία αποστολής μιας κάρτας. Δ. Προαπαιτούμενη γνώση: Simple present verb forms ( I am, I live in, I like), greeting words (hello, hi, bye,) expressions (My name is, I am … years old), adjectives (beautiful, big, small) etc. Κοσμά Γεωργία 26-9-2014

Δραστηριότητα 1 Οι μαθητές γράφουν το κείμενό τους με τη βοήθεια της εκπαιδευτικού όταν αυτή ζητηθεί. Κλείνουν την κάρτα σε φάκελο και κολλούν το γραμματόσημο, τα οποία τους έχει ζητηθεί από το προηγούμενο μάθημα να φέρουν. Δύο εκπρόσωποι από κάθε τμήμα που συμμετέχει στο project πηγαίνουν στο ταχυδρομείο για να ταχυδρομήσουν τις κάρτες. Μέθοδος εργασίας: ατομική/συνεργατική Κοσμά Γεωργία 26-9-2014

Κοσμά Γεωργία 26-9-2014

Δραστηριότητα 2 Όταν έρθουν κάρτες από άλλα σχολεία/partners τα οποία συμμετέχουν στο project, οι κάρτες μοιράζονται στους μαθητές. Μέθοδος εργασίας: Ομαδοσυνεργατική Α φάση: Οι μαθητές προσπαθούν να αναγνωρίσουν τη χώρα και διαβάζουν το αγγλικό κείμενο. Β φάση: Σε χάρτη της Ευρώπης, ο οποίος έχει τοποθετηθεί σε κοινό χώρο στο σχολείο, τους ζητείται να εντοπίσουν τη χώρα με τη βοήθεια της σημαίας ή του αξιοθέατου (στοιχεία τα οποία βρίσκονται επάνω στο χάρτη) και να καρφιτσώσουν στο σωστό σημείο την κάρτα που έλαβαν. Κοσμά Γεωργία 26-9-2014

Κοσμά Γεωργία 26-9-2014