ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ Καθηγητής ΕΜΠ/Διευθυντής ΙΕΛ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Advertisements

Ινστιτούτο Επεξεργασίας του Λόγου Βέλτιστες Πρακτικές στη Γλωσσική Τεχνολογία Βέλτιστες Πρακτικές στη Γλωσσική Τεχνολογία Εβδομάδα Επιστήμης & Τεχνολογίας.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Μέσα στα πλαίσια του σχεδιασμού ενσωμάτωσης των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας στο εκπαιδευτικό μας σύστημα, το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Γιάννα Αντωνίου Δρ Γλωσσολόγος - Ερευνήτρια ΙΕΛ Τεχνολογίες λογισμικών πολυμέσων για εκπαίδευση και πολιτισμό Δράσεις και Προοπτικές ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ.
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
EPublishing 6/ Βικτωρία Τσουκαλά, PhD Ιούνιος 2013 Η Πράξη “Εθνικό Πληροφοριακό Σύστημα Έρευνας και Τεχνολογίας/Κοινωνικά Δίκτυα – Περιεχόμενο Παραγόμενο.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΑΤΖΗΦΩΤΕΙΝΟΥ M.Sc. Computation, Univ. of London
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Τμήμα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας (ΤΕΤ) Ινστιτούτο Επεξεργασίας του Λόγου Φιλογλωσσία Διδασκαλία της Ελληνικής ως ξένης γλώσσας (2η Δράση του ΙΕΛ στην Γλωσσική.
ΟΡΟΛΟΓΙΑ Στην ΚτΠ: Χρησιμότητα στον Δημόσιο Τομέα ή Η σημασία της γνώσης των όρων για αποτελεσματική πρόσβαση στην πληροφορία Γ. Καραγιάννης Καθηγητής.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων
Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης Ιωάννινα, Ιούνιος 2004 Μ. Κουτροκόη Πρόσβαση στη γνώση.
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
Η Διδασκαλία των Αρχαίων Ελληνικών με τη Χρήση των Νέων Τεχνολογιών
Ένταξη Νέων Τεχνολογιών στο Εκπαιδευτικό Σύστημα και Άτομα με Αναπηρία
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ  Αποτελεί ένα από τα τέσσερα τμήματα της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών και Επιστημών Αγωγής.  Υπήρξε το πολυπληθέστερο.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
1 Το έργο «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης στο ΤΕΙ Λάρισας» Ημερίδα παρουσίασης του έργου «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης στο ΤΕΙ.
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
Ε.Ψ.Ε.Π.Α. (ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΑΠΟΘΕΜΑΤΟΣ) ΤΙ ΕΙΝΑΙ; ΜΕ ΤΙ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ; ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ.
Η Διδασκαλία των ΤΠΕ στα Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικά Λογισμικά
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Το Εργαστήριο Διδακτικής της Φυσικής και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας του Τμήματος Φυσικής Α.Π.Θ. αποτελεί τη συνέχεια της ερευνητικής ομάδας "Εποπτικών.
Εισαγωγή στις Βασικές Έννοιες Πληροφορικής
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
Έργο: Ψηφιακό Σχολείο. Πράξη «Προδιαγραφές Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, Ανάπτυξη και Λειτουργία Ψηφιακής βάσης Γνώσης, Ψηφιακή Διαμόρφωση και Τεχνικός.
ΔΙΚΤΥΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Χ. Μπούρας Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Πατρών Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Μεταφορά ενός Ερευνητικού Εργαστηρίου στη Σχολική Αίθουσα για τη Διδασκαλία των Φ.Ε. Η περίπτωση του Εκπαιδευτικού Αστρονομικού Εργαστηρίου ΕΥΔΟΞΟΣ Ανδρικόπουλος.
Ανδρέου Μπέττυ Σύμβουλος Γλωσσικού μαθήματος Σύμβουλος Γλωσσικού μαθήματος ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2006 ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2006.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Εκδήλωση ΕΣΠΕ/ΣΕΠΕ ©2002 Systema Informatics SA, Παραγωγή Εκπαιδευτικού Λογισμικού Δρ. Κωνσταντίνος Δαβαράκης Γενικός Διευθυντής, Γιώργος.
Telematics Επιμέλεια:Παγώνης Γεώργιος Writer: Patrick Dillon.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Μάθημα 1ο Εισαγωγή στη Γλωσσική Τεχνολογία
Διδακτική της Πληροφορικής ΗΥ302 Εργασία :Παρουσίαση σχολικού βιβλίου Γ’ Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης «Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον»
EContent Στέλιος Πιπερίδης Εθνικός Εκπρόσωπος eContent
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ.
Δρ Αδάμ Δαμιανάκης Διευθ. ΣύμβουλοςΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.  Παραγωγές εκπαιδευτικών τίτλων πολυμέσων  Δημιουργία συστήματος εκπαίδευσης από απόσταση  Συμμετοχή.
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
26 Ιουνίου 2007 Το φθηνό μαθητικό laptop: Η περίπτωση του OLPC, τεχνολογικές και παιδαγωγικές προκλήσεις Χρήστος Μπούρας Αναπληρωτής Καθηγητής Πανεπιστημίου.
Επιμόρφωση των πε 03 στην χρήση και αξιοποίηση των τ.π.ε. στην εκπαιδευτική διαδικασία Επιμόρφωση των πε 03 στην χρήση και αξιοποίηση των τ.π.ε. στην εκπαιδευτική.
Πρόγραμμα Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης στις ΤΠΕ ΝΤ και Εκπαίδευση Μάινας Διονύσιος Επιμορφωτής ΠΕ2.
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
1 + 1 = 12 Νέα Εκπαιδευτικά Λογισμικά για Κωφούς μαθητές
Ο Μαθητικός Υπολογιστής των 100$
Υπ.Ε.Π.Θ. - Infosystem 99 Υπ.Ε.Π.Θ. Διεύθυνση Σπουδών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Τμήμα Δ΄ Γραφείο Υπολογιστικών & Δικτυακών Τεχνολογιών
Η εργογραφία του Ναπολέοντα Μήτση
Ηλεκτρονική μάθηση Σύμφωνα με έγκυρες ερευνητικές μελέτες, η αγορά προϊόντων και υπηρεσιών ηλεκτρονικής μάθησης προβλέπεται παγκοσμίως να φθάσει στο επίπεδο.
ΑΜΕρίΑς: Πληροφοριακό Σύστημα Δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Γεώργιος Κουρουπέτρογλου
Α Τα Χαρακτηριστικά των ΤΠΕ που Ευνοούν τη Μάθηση.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΑΝΟΙΧΤΩΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ Χαράλαμπος Δούκας Μηχανικός Πληροφοριακών &
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 «Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για αμβλύωπες Μαθητές» Βουγιουκλίδης.
1 Το έργο «Ανοικτά Ψηφιακά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών» : Σύντομη περιγραφή – Γενικά Στοιχεία Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών.
ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΣΠΟΤΟΠΟΥΛΟΣ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ – ΑΝΕΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ (ΣΤΟΛΗ) ΜΑΘΗΤΩΝ.
4 Μαίου 2012 Ομάδα 7 Βολιανίτη Γεωργία-Βαλεντίνα Καμπόλη Μαρίνα Κοντογιώργη Ιωάννα Τρίκολα Μαρίνα.
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
Η αξιοποίηση των tablets στη βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων
Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης
«Υπηρεσίες Ψηφιακής Μάθησης στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο»
Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ Καθηγητής ΕΜΠ/Διευθυντής ΙΕΛ Παρουσίαση Εκπαιδευτικού Λογισμικού Ινστιτούτου Επεξεργασίας του Λόγου (ΙΕΛ) Υπουργείο Εθνικής Παιδείας Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2002 ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ Καθηγητής ΕΜΠ/Διευθυντής ΙΕΛ

ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Σχέση του ΙΕΛ με το λογισμικό στην εκπαίδευση: Το ΙΕΛ διαθέτει ειδικευμένο τμήμα με αντικείμενο ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. Έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει ποικιλία προϊόντων σε μορφή CD-ROM, Δικτυακού λογισμικού με κύριο αντικείμενο την γλώσσα σε συνδυασμό με άλλα πολιτιστικά στοιχεία. Ενσωματώνει σε προϊόντα του ειδικά εργαλεία σύγχρονης τεχνολογίας (σύνθεσης φωνής, ανάκτησης πληροφορίας κ.λ.π). Έχει κατασκευάσει το πρώτο CD-ROM του ελληνικού χώρου (λογομάθεια), το πρώτο σχολικό δίκτυο (ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ) και το πρώτο DVD-ROM (NOHMA). Δρα πιλοτικά σε πολλά τεχνολογικά θέματα συνδυάζοντας διάφορες καινοτομίες με την εκπαιδευτική διαδικασία. Έχει εκπαιδεύσει πλήθος εκπαιδευτικών και μαθητών στις νέες τεχνολογίες. Προσπαθεί να συντηρεί το λογισμικό του και να το ανανεώνει.

ΚΥΚΛΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΣΤΟ ΙΕΛ Αλγόριθμος Εξομοίωση Ανάπτυξη Μεταφέρσιμου Κώδικα Ολοκλήρωση σε εύρωστη Πλατφόρμα – Δοκιμή Ανάπτυξη προϊόντος Ποιοτικός Έλεγχος

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΝΑΠΤΥΞΕΙ ΤΟ ΙΕΛ Διδασκαλία της Ελληνικής ως Mητρικής γλώσσας (λογομάθεια, λογότοπος) Διδασκαλία της Ελληνικής ως Ξένης γλώσσας (φιλογλωσσία, μαθαίνω ελληνικά στο διαδίκτυο) Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης γλώσσας (λογονόστηση, Ο Ιππότης στο Κάστρο των γραμμάτων) Διδασκαλία της Αρχαίας Ελληνικής γλώσσας (Ηρόδοτος, Ανθολόγιο, Ομηρικά Έπη, Αρχαία Αττική Πεζογραφία) Παράλληλη διδασκαλία της Μητρικής και μίας Δεύτερης γλώσσας (MYTHE) Θέματα τοπικής Ιστορίας και Πολιτισμού (ΣΑΠΦΩ) Διδασκαλία της Ελληνικής Νοηματικής (ΝΟΗΜΑ, Παιδικό Λεξικό)

ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ ΓΛΩΣΣΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΧΡΗΣΙΜΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΝΑΠΤΥΞΕΙ ΤΟ ΙΕΛ Ορθογραφικός & Συντακτικός διορθωτής της Ελληνικής (ΣΥΜΦΩΝΙΑ) Σύστημα δημιουργίας συνθετικής φωνής για ανάγνωση & ΑΜΕΑ (Εκφωνητής+) Εθνικός Θησαυρός Ελληνικής Γλώσσας (ΕΘΕΓ)

ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΝΕΩΝ ΛΟΓΙΣΜΙΚΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΕΛ Για την κατασκευή σειράς Λεξικών Πολυμέσων για τις ανάγκες του Δημοτικού, Γυμνασίου & Λυκείου (Ελληνικά & Ξενόγλωσσα) Σειρά μαθημάτων με συγκεκριμένη θεματολογία στο πλαίσιο του «λογότοπου» Διδασκαλία Ξένων Γλωσσών με υποστήριξη τα Ελληνικά Διδασκαλία Γλώσσας για ΑΜΕΑ, Παιδιά με Δυσλεξία

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ & ΕΡΓΑΛΕΙΑ Αναγνώριση Φωνής Σύνθεση Φωνής Μηχανική Μετάφραση Εργαλεία βοήθειας του μεταφραστή στο έργο του και μεταφραστικές μνήμες Περιβάλλοντα Ηλεκτρονικής Λεξικογραφίας/Ορολογίας Υπολογιστικά Λεξικά Χρηστικά Ηλεκτρονικά Λεξικά Εργαλεία Φωνητικής μεταγραφής κειμένου, Χαρακτηρισμού κειμένων, Λημματοποίησης, κ.α.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ ΙΕΛ (ΕΘΝΙΚΑ & ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ) ΣΑΠΦΩ (ΕΠΕΤ-ΙΙ) MYTHE (IST) ΛΟΓΟΡΑΜΑ (EΠΕΤ-ΙΙ) ΝΟΗΜΑ (ΕΠΕΤ-ΙΙ) ΗΡΟΔΟΤΟΣ (ΕΠΕΑΕΚ) ΘΥΜΗΣΙΣ (ΕΠΕΑΕΚ) VIRLAN (ESPRIT) ΛΟΓΟΣ (STRIDE) ΔΙΑΛΟΓΟΣ (ΕΠΕΤ-ΙΙ)

ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ Πανεπιστήμιο Leuven (B) Televirtual (UK) Eyetronics (B) Fraunhofer Institut fuer Arbeitswirtscaft und Organisation, Oberschulamt Stuttgart (D) Pedagogical University Schwaebish Gmuend, (D) Blaxsun Interactive Aktiengesellshaft (D) Ernst Klett Verlag (D) University of Wales Swansea – Centre of Applied Language Studies (UK)

ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΤΟΥ ΙΕΛ ΑΠΟ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Συμμετοχή εκπαιδευτικών, παιδαγωγών ειδικών στην ομάδα σχεδιασμού Γρήγορη εμπλοκή του φορέα χρήστη στο έργο (σχολεία, ΠΙ, κ.λ.π.) Συμμετοχή μελών της ομάδας υλοποίησης στον σχεδιασμό Έμφαση στην λειτουργικότητα και στην σύνδεση των πολυμεσικών πληροφοριών μεταξύ τους Έμφαση στα θέματα της εργονομίας και της φιλικότητας Εξονυχιστικός έλεγχος ποιότητας (+bug free) σε προϊόντα για παιδιά Αξιολόγηση σε περιβάλλον σχολείου από του ίδιους τους μαθητές Μερικός ανασχεδιασμός μετά την αξιολόγηση

ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Ανάθεση σε εξειδικευμένους οργανισμούς παραγωγής ανάλογα με την τεχνογνωσία τους Υιοθέτηση του Open Source μοντέλου για web λογισμικό Δυνατότητα διάθεσης παράγωγων προϊόντων υπό μορφή CD-ROM με προστιθέμενη επένδυση από τον οργανισμό παραγωγής Εξασφάλιση της συντήρησης των προϊόντων για μία πενταετία μέσα από το συμβόλαιο ανάθεσης

ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Ανάγκη για λογισμικό που συνδέεται με τα βιβλία (παρουσίαση δύσκολων εννοιών, εξομοίωση πειραμάτων κλπ.) Ανάγκη για λογισμικό ανεξάρτητο από τα βιβλία (διαθεματικότητα, διερευνητική μάθηση, ελεύθερη πλοήγηση) Αναζήτηση τομέων προτεραιοτήτων (εκεί που η διαλογικότητα και τα πολυμέσα είναι χρήσιμα) Ύπαρξη προδιαγραφών ποιότητας για εκπαιδευτικό λογισμικό Ύπαρξη παιδαγωγικών προδιαγραφών (σε συνεργασία παιδαγωγών με τους ειδικούς του κλάδου)

ΕΠΙ ΜΕΡΟΥΣ ΔΡΑΣΕΙΣ Για τα θέματα της Γλωσσικής Εκπαίδευσης μέσω των νέων τεχνολογιών έχει κατατεθεί συγκεκριμένη πρόταση στην ΕΣΠΕ.