Οι μικροί κύριοι και οι μικρές κυρίες αγγίζουν τις παιδικές ψυχές Σχολικό έτος 2012-2013 41ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
39ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Advertisements

Παγκόσμια ημέρα κατά της ενδοσχολικής βίας και του σχολικού εκφοβισμού
Γεωργία Αναστασίου Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΔΑΛΙΟΥ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ
Φύση :Mια φίλη ζητά βοήθεια
6 Μαρτίου 2013: ΑΦΟΡΜΗ για Δράσεις κατά της βίας στο σχολείο ΔΙ.Δ.Ε. ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ Μαρία Π. Δοντά Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων.
Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση Γ 1 Παρουσίαση δράσεων της Γ 1 τάξης του Δημοτικού Σχολείου Σαραβαλίου Πατρών Με την υποστήριξη υλικού της.
Εργαστήριο : «Αξιοποίηση ή Ολοκληρωμένη Διαχείριση του Χώρου του Παλαιού Εργοστασίου Λιπασμάτων (μέθοδος Ιστοριογραμμής)» Σεμινάριο του Δικτύου : «Τα Λιμάνια.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
Ερευνητική εργασία β τετραμήνου σχολικού έτους «ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΡΕΙ-β μέρος»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Διαφορετικότητα-Διαπολιτισμική εκπαίδευση Τάξη Γ2Σχολικό έτος:
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
ΚΑΠΝΙΣΜΑ; ΌΧΙ ΕΜΕΙΣ! SİGARA MI? BİZDEN UZAK!
5ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛ. ΑΙΓΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ: ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ σχ. έτος: Φωτεινά χαμόγελα.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Είμαι καλά με εμένα & με τους άλλους» Σχολικό έτος /Θ Δημ. Σχολ. Ροδοδάφνης.
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ -πληροφορώ»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
Η ΥΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ ΚΑΙ ΧΑΡΑ
Ξενοφοβια – Χρωμοφοβια Ρατςιςμος
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Το βιβλίο είναι ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου» Σχ. έτος Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Λυμπέρη Παναγιώτα Τάξη: Β Κλασικό 13ο.
ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΣΕ ΘΕΣΕΙΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ,
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΡΙΟΛΟΥ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ψηφιδωτό, ψηφιδωτό από τον κόσμο τον παλιό ως και τον σημερινό,ΨΑΧΝΩ,ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΙ ΚΟΛΛΩ.» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός:
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η ελιά στον τόπο μας»
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ-
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μεσογειακή διατροφή, για μια καλύτερη ζωή»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Λάδι, ο πράσινος χρυσός»
ΔΡΑΣΕΙΣ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ 12/Θ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
<< Το σποράκι πηγή ζωής >>
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Ο Φοίβος και η Αθηνά ταξιδεύουν στην Ευρώπη!! 14 ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών Τάξη: Στ΄1 Υπεύθυνη Δασκάλα: Ευτυχία Καλογερά Σχολικό έτος:
Κατασκευή Χριστουγεννιάτικων καρτών με ανακυκλώσιμα ή ανακυκλωμένα υλικά. Τάξη Β’ Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός κ.Πλατώνη Ζωή «Δημιουργώντας Αειφόρα Σχολεία»
Μουσική παράσταση μνήμης για τον αγώνα του Οκτώβρη του 1940 ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΤΑΣ 27 Οκτώβρη 2016 Υπεύθυνος εκπαιδευτικός : Γιαννούτσος Παναγιώτης Επιμέλεια.
ΨΗΦΙΑΚΗ ΑΦΗΓΗΣΗ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
«Αυτοαντίληψη, επικοινωνία και συνεργατικότητα στο σχολικό περιβάλλον»
PROJECT 1 :«ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ»
"Κεραμμυδομπεζολιλα".
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
«Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής»
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
«Όταν ανακυκλώνω, Δημιουργώ…»
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Δημιουργική αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου»
Ανακύκλωση Όλα είναι χρήσιμα
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Κ. Μαζαρακίου
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
1/θέσιο Νηπιαγωγείο Βασιλικού
«Γνωρίζοντας το μελλοντικό μου σχολείο» 71o Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Κάτω Αχαΐας
1/Θ Νηπιαγωγείο Καραιΐκων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Οι μικροί κύριοι και οι μικρές κυρίες αγγίζουν τις παιδικές ψυχές Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ

Υπεύθυνος εκπαιδευτικός:Δημάκη Μαρία Συνεργαζόμενοι: Τάξη:Α Τμήμα: 1

Οι δραστηριότητες προγραμμάτιστηκαν σε 4 ενότητες: 1η ενότητα:χρώματα και συναισθήματα:πραγματοποιήθηκε διερεύνηση της προϋπάρχουσας γνώσης των παιδιών σχετικά με τους ανθρώπινους χαρακτήρες ως ήρωες στην παιδική λογοτεχνία.Αποπειράθηκαμε κατόπιν στην αντιστοίχιση ανθρώπινου χαρακτήρα με χρώμα που τον εκφράζει. Κατασκευάσαμε πολύ-χρωμα χάρτινα λουλούδια που σε κάθε διαφορετικού χρώματος πέταλο εικονιζόταν και μια ανθρώπινη έκφραση. 2η ενότητα:εποχές και συναισθήματα: πραγματοποιήθηκε διαδοχή εικόνων από τις 4 εποχές και κατό-πιν κατασκεύασαμε 4 αφίσες με ποικιλία εικόνων και απεικονίσανε με τα χρώματα τους τις εικόνες με χρώματα εκφράζοντας το συναίσθημα που τους προκάλουσε κάθε εικόνα της εκάστοτε εποχής. 3η ενότητα:μουσική και συναισθήματα:η ιστορία κάθε χαρακτήρα από τους μικρούς κυρίους και τις μι-κρές κυρίες επενδύεται και με το μουσικό του άκουσμα. Οι μαθητές ευαισθητοποιούνται με τη μουσική και κάνουν δικό τους το χαρακτήρα τραγουδώντας το κομμάτι. Στη συνέχεια ακούγοντας ορχηστικά κομμμάτια προσπάθησαν να αποτυπώσουν με χρώμα στο χαρτί τα συναισθήματα που τους έρχονταν στην επιφάνεια. 4η ενότητα:οι μικροί μαθητές γίνονται"μικροί κύριοι και μικρές κυρίες":πραγματοποιήθηκαν τα παρακά-τω με τη σειρά που καταγράφονται και στον προγραμματισμό. Γράφουμε λεζάντες σε εικόνες των μικρών κυρίων και κυριών, αφού πρώτα έχουν ακούσει την ιστορία του καθενός. Κατασκευή «μικρού βιβλίου» με συγγραφέα κάθε μικρό μαθητή. Κανόνες συνεργασίας για το αρτιότερο συγγραφικό αποτέλεσμα. Εκμάθηση και πρώτη επαφή με τους κανόνες σύνταξης και γραμματικής. Σχεδιάζουν και χρωματίζουν κοιτώντας από τα παιδικά βιβλία την εξέλιξη της ιστορίας κάθε μικρού ήρωα. Κατασκευή του «παραμυθόδεντρου» - ένα δέντρο της ζωής αφού στα κλαδιά του οι μαθητές έχουν αναρτήσει τους ανθρώπινους χαρακτήρες που συναντούν και στην καθημερινή τους ζωή,γύρω τους… Kατασκευή με ανακυκλώσιμο υλικό κάθε μικρού ήρωα. Δραματοποίηση των μικρών κυρίων.

Οι δύσκολες μέρες που περνάει ο ελληνικός λαός μας χρήζει ε- μάς τους δασκάλους να περάσουμε στις μικρές παιδικές ψυχές μηνύμα- τα για την μελλοντική τους έκθεση στο κοινωνικό περιβάλλον.Τα παιδιά πρέπει να συνειδητοποιήσουν ότι μέσα σε ένα κοινωνικό σχήμα-και ιδιαί- τερα σε απαιτητικούς καιρούς -απαντούνται κοινωνικοί χαρακτήρες δια- φορετικής όψης δηλαδή και ¨καλοί¨ και ¨κακοί". Απαιτείται λοιπόν να γνωρίσουν την ποικιλία αυτών των ανθρώπινων χαρακτήρων, να εμπεδώ- σουν τη διαφορετικότητα, ώστε στο τελικό στάδιο να την αποδεχτούν για- τί με αυτήν θα υποχρεωθούν να ζήσουν ως αυριανοί πολίτες στη χώρα τους ή κάπου αλλού....

Κατασκευάσαμε πολύχρωμα χάρτινα λουλούδια που σε κάθε διαφορετικού χρώματος πέταλο εικονιζόταν και μια ανθρώπινη έκφραση.

Kατασκεύασαμε 4 αφίσες με ποικιλία εικόνων και απεικονίσανε με τα χρώματα τους τις εικόνες με χρώματα εκφράζοντας το συναίσθημα που τους προκάλουσε κάθε εικόνα της εκάστοτε εποχής.

Aκούγοντας ορχηστρικά κομμμάτια προσπάθησαν να αποτυπώσουν με χρώμα στο χαρτί τα συναισθήματα που τους έρχονταν στην επιφάνεια.

Κατασκευή «μικρού βιβλίου» με συγγραφέα κάθε μικρό μαθητή.

Κατασκευή του «παραμυθόδεντρου» - ένα δέντρο της ζωής αφού στα κλαδιά του οι μαθητές έχουν αναρτήσει τους ανθρώπινους χαρακτήρες που συναντούν και στην καθημερινή τους ζωή, γύρω τους…

Κατασκευή με ανακυκλώσιμο υλικό κάθε μικρού ήρωα.

Δραματοποίηση των μικρών κυρίων και κυριών στη λήξη της σχολικής χρονιάς και παρουσίαση του στους γονείς. Απεικόνιση των μικρών ηρώων σε μπλου- ζάκια, που δόθηκαν ως αναμνηστικό στους μικρούς μαθητές

Για όλους εμάς που ζούμε ανάμεσα σε μικρούς κυρίους και μι- κρές κυρίες, είτε ως γονείς, είτε ως δάσκαλοι, είτε ακόμα και ως νοσταλγοί εμείς οι ίδιοι της παιδικής μας ηλικίας!!! Πλάι μας ο κύριος Τσαπατσούλης, η κυρία Χαχανούλα, ο κύριος Ευτύχιος,ο κύριος Γαρ-γαλίτσας, η κυρία Παρλαπίπα, η κυρία Αργοπορίδου, ο κύριος Χωνο-μύτης, ο κύριος Φασαριόζος και ο κύριος Ήσυχος, ο κύριος Σκουντούφλης και τόοσοι άλλοι… ¨μικροί¨ πρωταγωνιστές της ζωής μας. Aυτούς τους ήρωες λοιπόν γνώρισαν οι μικροί μαθητές κι έμα- θαν ότι όλοι μπορεί να μοιάζουμε μα όμως διαφέρουμε, αλλά πρέπει να συνυπάρχουμε στο ίδιο κοινωνικό περιβάλλον.