"ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΘΕΣΕΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΕΙ" Θεοδωράκης Γιάννης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.1 Τεχνικές δεξιότητες και προσόντα.
Advertisements

Ε ΘΝΙΚΟ & Κ ΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ Π ΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Α ΘΗΝΩΝ «Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας ΕΚΠΑ» Κωνσταντίνος Μπουρλετίδης Γενικός Συντονιστής ΜΟΔΙΠ ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ.
«ΜΟΔΙΠ του ΓΠΑ» με απλά λόγια…. Διαδικασία της Αξιολόγησης Η Αξιολόγηση είναι μία περιοδική διαδικασία Κάθε ακαδ. έτος: Ετήσια Εσωτερική Έκθεση ή Ετήσια.
Ελπιδοφόρα Μηνύματα από την Αναμόρφωση του Τομέα ‘Κοινωνιολογίας, Οικονομίας και Πολιτικής της Εκπαίδευσης και Σπουδών Φύλου’ σχετικά με τη Διάρθρωση Σπουδών.
 Αθανάσιος Κουστέλιος Αναπληρωτής Πρύτανη Παν. Θεσσαλίας 5 η Σύνοδος Αναπλ. Πρύτανη - Αντιπρυτάνεων Ακαδημαϊκών Υποθέσεων και Προσωπικού.
Η ΑΞΙΟΛΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Επιτροπή Στρατηγικού Σχεδιασμού Π.Θ Γέμτος Θεοφάνης Καθηγητής, Τμήμα Γεωπονίας Φυτικής Παραγωγής και Αγροτικού Περιβάλλοντος.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Ημερίδα: Η πορεία της αξιολόγησης στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Στόχοι και προοπτικές - 1 η Νοεμβρίου 2012 Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης Προβλήματα – Δράσεις/Προτάσεις.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΕΚΠΑ
Οργανωση & Διοικηση επΙχΕΙΡΗσεων τροφιμων & Γεωργιασ
Page  1 Προτεραιότητες της Κυπριακής Προεδρίας για την Ανώτερη Εκπαίδευση Διεύθυνση Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
«Πότε οι Διαδικασίες Διασφάλισης Ποιότητας βοηθάνε ουσιαστικά τα Α.Ε.Ι.» Αθήνα 2013 Θεοδωράκης Γιάννης Παν. Θεσσαλίας.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΟΔΙΠ ΕΚΠΑ δρ. ΣΠΥΡΟΣ ΜΠΟΛΗΣ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Οι προοπτικές.
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Γεώργιος Κ. Ζαρίφης Επίκ. Καθηγητής Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Α.Π.Θ 3 η Θεματική Ενότητα ΕΘΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ- ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ.
Αξιολόγηση του Πανεπιστημίου Μακεδονίας από την CRE Χρονικό πλαίσιο αξιολόγησης Αυτοαξιολόγηση: Αξιολόγηση από CRE: Δημοσίευση εκθέσεων:
1 Γυναίκες και επιστήμη: μια πρώτη διερεύνηση Λάουρα Αλιπράντη Κύρια Ερευνήτρια, Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών.
H Αξιολόγηση στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Η ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Γραφείο Ποιότητας Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.
ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες στο ΕΚΕΦΕ “Δημόκριτος”
Γυναίκες και επιστήμη: μια πρώτη διερεύνηση Dr Λάουρα Mαράτου-Αλιπράντη Κύρια Ερευνήτρια, Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών, EΚΚΕ.
Σπουδάζοντας Χημεία στο Α.Π.Θ. Ευαγγελία Α. Βαρέλλα
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
1 Σύσταση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τη Διαμόρφωση μίας Ευρωπαϊκής Χάρτας για τους Ερευνητές & ενός Κώδικα Δεοντολογίας για την πρόσληψη ερευνητών στο.
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Θεσσαλονίκη, 20-21/9/2012 ΚΕΔΕΑ ΑΠΘ
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ. Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ. ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Συγκρότηση Επιτροπής Εσωτερικής Αξιολόγησης – Φεβρουάριος 2008 Εσωτερική Αξιολόγηση.
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Εσωτερική & Εξωτερική Αξιολόγηση στο ΠΘ Θεοδωράκης Γιάννης.
Ημερίδα ΜΟΔΙΠ «Η εμπειρία της αξιολόγησης στο Πανεπιστήμιο Πατρών» Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2013.
Χαράλαμπος Μπιλλίνης Πρόεδρος, Τμήμα Κτηνιατρικής, Παν. Θεσσαλίας
Ημερίδα 4 Πορεία των διαδικασιών Διασφάλισης της ποιότητας 15 Νοεμβρίου 2012.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
Αποτελέσματα Αξιολόγησης Προγράμματος Σπουδών Σπύρος Κοκολάκης Τμ. Μηχ/κών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων.
Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ Σύνοψη εξωτερικής αξιολόγησης του Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών του ΠΘ Καθ.
Ανώτατη Εκπαίδευση ERASMUS. ΔΡΑΣΕΙΣ 1) Κινητικότητα φοιτητών για σπουδές 2) Κινητικότητα φοιτητών για πρακτική άσκηση 3) Κινητικότητα προσωπικού για διδασκαλία.
ΑΝΩΤΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ Συνολικού προϋπολογισμού €
Η ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Σύστημα Διαxείρισης Ποιότητας (ΣΔΠ) ΑΠΘ Αίθουσα Συγκλήτου 13 Ιουλίου 2012.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Ιωάννης Βλάχος Καθηγητής ΤΕΙ Κρήτης Μέλος Α.ΔΙ.Π. Bologna Expert Α. Σ. Κ. T. ΑΘΗΝΑ Διασφάλιση της Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση.
ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ «Προηγμένα Συστήματα Παραγωγής, Αυτοματισμού και Ρομποτικής» ( Φασουλάς Γιάννης Επίκουρος.
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
Ημερίδα ΔΑΣΤΑ, Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011 ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ ΔΟΜΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ (ΔΑΣΤΑ) ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ
Βασιλεία Ι. Σινάνογλου Αναπληρώτρια Καθηγήτρια
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου
Πρόγραμμα Erasmus+ ΚΑ1 Σημεία Βελτίωσης Ελευθερία Ν. Γωνίδα Αναπλ
Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Φορεις και μορφες αξιολογησης: 2Ο Μαθημα
Ευρωπαϊκό και Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Τμήμα Ψυχολογίας
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Αχιλλέας Καμέας Επίκουρος Καθηγητής ΕΑΠ
Βαςικα Οροςημα για την Εφαρμογη του Νομου ΓΙΑ ΤΑ Α.Ε.Ι.
Ευρωπαϊκό και Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων
Αρχή Διασφάλισης & Πιστοποίησης της Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

"ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΘΕΣΕΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΕΙ" Θεοδωράκης Γιάννης

Διασφάλιση ποιότητας (ΔΠ) Μερικές αρχές Έχουμε ανάγκη διαμόρφωσης στάσεων, ανάπτυξης ιδεών, κουλτούρας και πολιτικής ΔΠ στα ελληνικά ΑΕΙ Η ΔΠ αρχίζει με σαφές όραμα, αποστολή, στόχους, και πολιτική του κάθε ιδρύματος και των προγραμμάτων του. (Σε ελάχιστα κείμενα προγραμμάτων, οδηγών σπουδών, κανονισμών κλπ ελληνικών ΑΕΙ το βλέπουμε αυτό)

Η οικονομική κρίση κάνει το κόστος της ανώτατης εκπαίδευσης αβάστακτο Οι φοιτητές αυξάνοντα, το προσωπικό μειώνεται Τα πανεπιστήμια και η κοινωνία χρειάζονται εργαλεία για να είναι διακριτές οι διαφορές και οι ομοιότητες Τα πανεπιστήμια χρειάζονται εργαλεία για πλοήγηση Διασφάλιση ποιότητας (ΔΠ) Μερικές αρχές

Τα πανεπιστήμια για να αριστεύσουν, πρέπει να παρακινούν ή δίνουν την ευκαιρία σε φοιτητές, διδάσκοντες και διοικητικούς, με υψηλή παρακίνηση να αναδεικνύουν τις δυνατότητές τους, τις επιτυχίες τους, σε όλους τους τομείς: σπουδές, γνώσεις, καριέρα κλπ.

Διασφάλιση ποιότητας (ΔΠ) Μερικές αρχές Δεν θέλουμε απλά διδασκαλία, μάθηση, έρευνα, και υπηρεσίες στην κοινωνία. Θέλουμε ποιότητα σε διδασκαλία, μάθηση, έρευνα και υπηρεσίες στην κοινωνία (και καλή ισορροπία).

Διασφάλιση ποιότητας (ΔΠ) Μερικές αρχές Καλές διαδικασίες ΔΠ είναι δείκτης εσωτερικής δημοκρατίας. Τα πανεπιστήμια χρειάζονται αυτονομία, η οποία όμως καταχτιέται μέσω των μηχανισμών ΔΠ. Η ΔΠ είναι μια διαρκής διαδικασία

Μερικές αρχές 1.Η ΔΠ είναι ο ευγενέστερος δρόμος για παρακίνηση, προσπάθεια και διαρκή βελτίωση. 2.Μέσω της ΔΠ ικανοποιούμε τις προσδοκίες και τους στόχους μας, αλλά και τον κοινωνικό μας ρόλο, και τις ανάγκες της κοινωνίας.

Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΑΓΕΙ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ Ελέγχει όλους τους δείκτες ποιότητας Αναπτύσσει συστήματα ελέγχου και καταγραφής Ενεργοποιεί όλους (διδάσκοντες, διοικητικούς, φοιτητές) για διαρκή βελτίωση της ποιότητας

ΤΙ ΕΧΕΙ ΟΛΟΚΛΩΡΗΘΕΙ στο ΠΘ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΣΕ 10 ΑΠΟ ΤΑ 16 ΤΜΗΜΑΤΑ 2 ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ 4 ΗΜΕΡΙΔΕΣ ΜΟΔΙΠ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΕΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΜΟΔΙΠ ΚΑΙ ΚΑΘΕΝΟΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ 1 ΣΥΝΕΔΡΙΟ

ΜΟΔΙΠ: Ανάπτυξη πληροφοριακού συστήματος

Προσωπικό, φοιτητές στο ΠΘ

Αναλογίες προσωπικού Τι συστήνουμε; προπτυχιακών φοιτητών –1/22 μεταπτυχιακών 1/2,9 διδακτορικών 1/2,6

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΝΑ ΤΜΗΜΑ Πως το αναλύουμε; Όχι ισοπέδωση. Αναλογικά ανά ΔΕΠ. Ανά γνωστική περιοχή

Γενικά συμπεράσματα η αξιολόγηση του ερευνητικού έργου (2010)

Δημοσιεύσεις. Γενικά συμπεράσματα Βάσεις δεδομένων/ τι αξιολογούμε από αυτό;

Ερευνητικό έργο , τι αξιολογούμε;

Η Πορεία των ερευνητικών προγραμμάτων ΕΛΚΕ

Η πορεία του προϋπολογισμού

Τι είναι αποδεκτό; Μπορούν τα Πανεπιστήμια να το ισορροπήσουν; Τι συμβαίνει μεταξύ κεντρικών και περιφερειακών ΑΕΙ; Αναλογία φοιτητών/ ΔΕΠ (1/22) Τις μεγαλύτερες τα τμήματα ΤΜΗΥΤΔ (1/48) ΠΤΔΕ (1/45) Οικονομικό (1/48) τη μικρότερη το ΙΤ (1/4)

Τι κάνουμε; Έχουμε πολιτική; Τι λέμε στα τμήματα; Αξιοποιούμε τις μονάδες ECTS; Φοιτητές που δεν έχουν ολοκληρώσει τις σπουδές τους σε 2ν χρόνια ΣΥΝΟΛΟ ΠΘ (8.5%) ΤΜΗΜΑ Α (8.8%) ΤΜΗΜΑ Β (25%)

Μερικά συμπεράσματα Τι είναι αποδεκτό; αναλογίες φοιτητών διοικητικού προσωπικού, δύσκολες στα περισσότερα τμήματα. Τα μεγαλύτερα προβλήματα στα τμήματα Ανθρωπιστικών σπουδών

ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΙΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Στα περισσότερα τμήματα ο αριθμός των απαιτούμενων μαθημάτων για τη λήψη πτυχίου μεγάλος. Συστήνεται γενικά μείωση κάτω από 50, ακόμα και στα πενταετή προγράμματα σπουδών. Υποχρεωτική η αξιολόγηση προγράμματος σπουδών και διδασκόντων από τους αποφοίτους, πριν την λήψη του πτυχίου τους. Προσπάθεια προσαρμογής των προγραμμάτων σπουδών των Τμημάτων με τις ανάγκες της κοινωνίας.

ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΙΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών  έλλειψη στοιχείων για αποφοίτους και επαγγελματική αποκατάσταση. Χαμηλή κινητικότητα μελών ΔΕΠ και φοιτητών στο ERASMUS. Κάθε τμήμα να μην ανοίγεται σε πολλές περιοχές έρευνας ταυτόχρονα, να εστιάζεται σε λίγες, και συνεργασία μεταξύ μελών ΔΕΠ και εργαστηρίων. Να αναπτυχθεί προβληματισμός για το που πρέπει να γίνει η εστίαση της έρευνας τα επόμενα χρόνια (νέοι τομείς)

ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΙΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Από ορισμένα τμήματα συζητείται η αύξηση του χρόνου πρακτικής άσκηση. Προαπαιτούμενα, ευέλικτο σύστημα. Σε ορισμένα τμήματα το πρόγραμμα σπουδών προσφέρει πολλές ώρες θεωρίας, σε βάρος των εργαστηριακών μαθημάτων, μεγάλος αριθμός μαθημάτων διδάσκεται με παραδοσιακό τρόπο. Πίεση των φοιτητών με πολλές ώρες, μαθήματα απλωμένα και σε βάθος.

Ανάλυση των δεδομένων μετά από διαβούλευση μεταξύ της ΜΟΔΙΠ και των Τμημάτων. ΤΜΗΜΑ 1 Θετικά  Πολύ καλό το επίπεδο έρευνας  Πολύ καλή ποιότητα διδακτορικών Αδυναμίες  Πολλές ώρες θεωρητικών μαθημάτων, μαθήματα πολύ απλωμένα και σε βάθος, ανάγκη μείωσης μαθημάτων σε 60.  Διδασκαλία με παραδοσιακό τρόπο  Μεγάλος φόρτος εργασίας φοιτητών  Έλλειψη προσωπικού εργαστηρίων

Δείκτες ποιότητας απορρόφηση στην αγορά εργασίας

Γενικά συμπεράσματα Η άνευ προηγουμένου μείωση της κρατικής χρηματοδότησης η οποία ανέτρεψε κάθε δυνατότητα προγραμματισμού των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων Η έλλειψη διδακτικού όλων των κατηγοριών, και κυρίως βοηθητικού προσωπικού (ΕΤΕΠ-ΕΕΔΙΠ) που οδηγεί σε μεγάλη σπατάλη ωρών απασχόλησης των μελών ΔΕΠ σε βάρος της ερευνητικής και της κύριας διδακτικής τους δραστηριότητας. Η έλλειψη κτιριακών υποδομών για εκπαιδευτικές και στεγαστικές ανάγκες (Εστία φοιτητών), σε χρηματοδότηση για προγραμματισμένα έργα, η στενότητα αιθουσών διδασκαλίας σε ορισμένα τμήματα, που οδηγεί σε δυσκολία ευέλικτου προγράμματος σπουδών. Ο μειωμένος αριθμός διατμηματικών ή ξενόγλωσσων μεταπτυχιακών μαθημάτων.

Γενικά συμπεράσματα Η συνεχιζόμενη ανοδική πορεία του ερευνητικού έργου, των ερευνητικών χρηματοδοτήσεων και το υψηλό επίπεδο των φοιτητών στα περισσότερα τμήματα. Η καλή οργάνωση των προπτυχιακών και μεταπτυχιακών σπουδών. Οι καλές πρακτικές στη διδασκαλία, την πρακτική άσκηση, και η θετική αξιολόγηση και αποδοχή των φοιτητών. Η καλή οργάνωση των υπηρεσιών, το υψηλό επίπεδο του προσωπικού όλων των κατηγοριών, και τέλος η διαφάνεια στις αποφάσεις των οργάνων και η αποδοχή και προώθηση των διαδικασιών εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης.

Γενικά Συμπεράσματα 1 Η φιλοσοφία της αξιολόγησης δημιουργεί άμιλλα μεταξύ τμημάτων. και πανεπιστημίων. Όλοι θα κερδίσουμε από αυτό. Και τα πανεπιστήμια, και η χώρα. Η αξιολόγηση προχωράει, και συνεισφέρει στη διασφάλιση ποιότητας.

Γενικά συμπεράσματα 2 Η αξιολόγηση έχει μια δυναμική πολύ πιο ισχυρότερη από τους σχετικούς νόμους. Εθνικό σύστημα ranking/ ανά γνωστική περιοχή/ με πολλαπλά κριτήρια ποσοτικά και ποιοτικά. Τα ΑΕΙ πρέπει να συνεργασθούν σε καλές πρακτικές.

Γενικά συμπεράσματα 4. δημοσιοποίηση όλων

Τελικά σχόλια Πότε κερδίζουμε από την αξιολόγηση Να επαναπροσδιορίσουμε το περιεχόμενο των μαθημάτων, την κατανομή των πιστωτικών μονάδων, DS label Να ορίσουμε, τους στόχους, την αποστολή τους, και τα μαθησιακά αποτελέσματα των προγραμμάτων τους προπτυχιακών και μεταπτυχιακών. ΤΑ ΑΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΘΟΥΝ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΩΝ ΟΜΟΕΙΔΩΝ ΣΧΟΛΩΝ ΤΟΥΣ

Δείκτες ποιότητας ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΣ

Δείκτες ποιότητας

Δείκτες ποιότητας ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ Αποκτώντας γνώση και κατανόηση Εφαρμογή γνώσης και κατανόησης Διατυπώνοντας αιτιολογημένες κρίσεις και κάνοντας τις κατάλληλες επιλογές Επικοινωνία της αποκτηθείσας γνώσης και της κατανόησης Ικανότητες δια βίου μάθησης

Δείκτες ποιότητας καλοί οδηγοί σπουδών ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ University of Thessaly STUDY GUIDE

Δείκτες ποιότητας ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΟΧΙ ΠΡΟΤΥΠΟΙ

Η αξιολόγηση και το σχέδιο ΑΘΗΝΑ. 1. Εκθέσεις ΑΔΙΠ 2. Αναλογίες προσωπικού/φοιτητών 3. Αριστεία/ Ερευνητικά έργα/ δημοσιεύσεις 4. επάρκεια υποδομών 5. Προϋπολογισμός/ κόστος ανά φοιτητή 6. Δομή σχολών 7. Τμήματα/ Σαφήνεια γνωστικών περιοχών/ 8. Τάσεις επιστημονικών περιοχών 9. Εθνικό πλαίσιο προσόντων 10. Ενιαία κριτήρια για όλα τα ΑΕΙ, μέριμνα για προσωπικό και φοιτητές 11. Σταδιακά βήματα, από χρόνο σε χρόνο

Η ουσία της αξιολόγησης Μικρά καθημερινά βήματα για ατομική και συλλογική βελτίωση Να γινόμαστε καλύτεροι στη διδασκαλία και την έρευνα. Να έχουμε όραμα για το αύριο. Είναι πρωτίστως διαδικασία εσωτερικής ενεργοποίησης, αυτοκριτικής, αυτορρύθμισης και αυτοβελτίωσης, Οδηγεί σε ένα πανεπιστήμιο αποτελεσματικό και χρήσιμο στη χώρα και την κοινωνία.