ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
2η ενότητα: Το προσωπικό του εστιατορίου
Advertisements

Πρακτική Άσκηση και Μαθητεία σε χώρες της Ε.Ε.
Buildingpartnershipsbuildingpartnerships. η εταιρία μας •ανώνυμη εταιρία ασφαλιστικών συμβούλων και συντονιστών ασφαλιστικών συμβούλων •έμπειροι και καταξιωμένοι.
Ζαχαρίου Λουίζα Α7.
I.I.E.K DATA Τμήμα: Μαγειρικής Τέχνης Μάθημα: Στοιχεία Κοστολόγησης
Ενότητα 5η Συνέχεια.
Τεχνολογία Εστιατορικής Τέχνης
Τεχνολογία Εστιατορικης Τεχνης
Κοστολόγηση Μάθημα 16.
Τραπεζοκομία Μαθημα 1ον.
Παράγοντες που επηρεάζουν τη Σύνθεση του μενού 3
ΕΝΟΤΗΤΑ:6 ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΑΡΑΘΕΣΗΣ ΦΑΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ ΜΕΡΟΣ Ε΄ ΣΤΟΧΟΙ:
ΜΠΟΥΦΕ.
Κοστολόγηση Μάθημα 14.
Κοστολόγηση Μάθημα 19.
\bgf.
Κοστολόγηση Μάθημα 15.
Παράγοντες που επηρεάζουν τη Σύνθεση του μενού
Επιμέλεια Ξενοφώντος Μάριος Καμπούρης Χρυσόστομος
Τεχνολογία Εστιατορικής Τέχνης
 Π.Ε.ΚΑ.Π. Νικ. Καλογερόπουλος Αξιοποίηση των τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην εκπαίδευση. Η εξέλιξη της τεχνολογίας.
Μάθημα: Μπαρ - Φλαμπέ Ενότητα: 2 Προσωπικό του Μπαρ.
Οργάνωση και Λειτουργία Επισιτιστικών Τμημάτων
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΚΗ ΤΕΧΝΗ
Τεχνολογία Εστιατορικής Τέχνης
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΚΗ ΤΕΧΝΗ
ΕΝΟΤΗΤΑ:6 ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΑΡΑΘΕΣΗΣ ΦΑΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ ΜΕΡΟΣ Ζ΄ ΣΤΟΧΟΙ:
ΕΝΟΤΗΤΑ:7 ΠΡΟΓΕΥΜΑ ΜΕΡΟΣ Α΄ ΣΤΟΧΟΙ:
ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΚΟΥΖΙΝΑΣ ΚΑΙ ΤΟΜΕΙΣ ΕΡΓΟΔΟΤΗΣΗΣ ΤΟΥ
ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ 3 Τρόποι και βήματα διευθέτησης των εργασιακών διαφορών (Α)
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟΥ ΓΙΑ ΠΑΡΑΘΕΣΗ
ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟΥ
Κοστολόγηση Μάθημα 3ον.
ΕΝΟΤΗΤΑ:8 ΠΑΡΑΘΕΣΗ ΣΤΑ ΔΩΜΑΤΙΑ ΠΕΛΑΤΩΝ ΜΕΡΟΣ Β΄ ΣΤΟΧΟΙ:
Κοστολόγηση Μάθημα 1ον.
ΤΟ ΜΕΝΟΥ ΩΣ ΜΕΣΟ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
Εισαγωγή στο Εδεσματολόγιο
Ενότητα: 5 Ετοιμασία και Παράθεση Σάλτσες Σαλατών και Σαλάτες Κεφάλαιο Vinaigrette, Citronette, Roquefort dressing.
ΕΝΟΤΗΤΑ:6 ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΑΡΑΘΕΣΗΣ ΦΑΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ ΜΕΡΟΣ Δ΄ ΣΤΟΧΟΙ:
ΕΝΟΤΗΤΑ:7 ΠΡΟΓΕΥΜΑ ΜΕΡΟΣ Γ΄ ΣΤΟΧΟΙ:
Ενότητα 1 - Εισαγωγή και Τεχνολογία του Μπαρ
ΕΝΟΤΗΤΑ:6 ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΑΡΑΘΕΣΗΣ ΦΑΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ ΜΕΡΟΣ Α΄ ΣΤΟΧΟΙ:
Π. Μαυρογένης Πλεονεκτήματα, Εξελίξεις και Τάσεις στη Μηχανογράφηση των επισιτιστικών τμημάτων πωλήσεως ΣΤΟΧΟΙ Ο μαθητής να: 1. Αναφέρει τα πλεονεκτήματα.
ΕΝΟΤΗΤΑ:8 ΠΑΡΑΘΕΣΗ ΣΤΑ ΔΩΜΑΤΙΑ ΠΕΛΑΤΩΝ ΜΕΡΟΣ Α’ ΣΤΟΧΟΙ:
Ενότητα: 1 - Τεχνολογία του Φλαμπέ
Ενότητα: Επιμελημένη παράθεση Ορεκτικών
Επαγγελματική εμπειρία Απόστολος Χ. Καβάκας Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης, ΜΒΑ 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο ΜΠΔ, Hotel Titania, Αθήνα,
ΜΕΓΑΛΗ ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΩΡΕΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ : ΕΛΛΑΔΑ- ΙΣΛΑΝΔΙΑ-ΣΛΟΒΑΚΙΑ-ΤΣΕΧΙΑ-ΓΑΛΛΙΑ.
\bgf 1. Τεχνολογία Εστιατορικης Τέχνης Θέμα: Παρασκευή και παράθεση ποτών Μάθημα 1 ον 2.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΑΡΑΘΕΣΗΣ ΦΑΓΗΤΩΝ
Συνταγές & έλεγχος. Για τον σχεδιασμό μιας συνταγής θα πρέπει:  Τα υλικά που συνιστούν το πιάτο  Τις μεικτές ποσότητες (ή τις καθαρές ποσότητες, συνοδευμένες.
Διοίκηση Επισιτιστικών επιχειρήσεων ΜΑΘΗΜΑ 4ο ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΠΛΑΔΑΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΏΝ ΕΠΙΧΕΙΡΉΣΕΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 3 Ο ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΠΛΑΔΑΣ Ο εξοπλισμός του εστιατορίου.
16:50. ΣΤΟΧΟΙ Μετά το πέρας του μαθήματος ο μαθητής να αναφέρει: 1. ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΕΝΟΣ ΚΑΛΟΥ ΜΑΓΕΙΡΑ. 2. ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΕΝΑΣ ΜΑΓΕΙΡΑΣ ΝΑ ΕΡΓΟΔΟΤΗΘΕΙ.
Ποιοτικός Έλεγχος Πρώτων Υλών Ενότητα 1: Εισαγωγικές Έννοιες Γεώργιος Νταλός, Καθηγητής, Τμήμα Σχεδιασμού & Τεχνολογίας Ξύλου και Επίπλου, T.E.I. Θεσσαλίας.
«Οι αντικειμενικοί σκοποί της Ολικής Ποιότητας στον Τουρισμό»
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ Ι 4ο εξάμηνο ΛΕΟΝΤΙΤΣΗ ΛΟΥΚΙΑ
ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟΥ
Διοικηση Επισιτιστικών επιχειρήσεων ΜΑΘΗΜΑ 3ο ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΠΛΑΔΑΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ Ι 4ο εξάμηνο ΛΕΟΝΤΙΤΣΗ ΛΟΥΚΙΑ
Αντιπροσώπευση γυναικών στον αθλητισμό
ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΜΕΝΟΥ.
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΑΡΑΘΕΣΗΣ ΦΑΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ
Γεώργιος Απλαδάς Χειμερινό
Τμηματοποίηση των επισιτιστικών επιχειρήσεων
Ενότητα 1 Οι αριθμοί από το 0 έως το 20 στη γαλλική γλώσσα
ΥΓΙΕΙΝΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤO Food and beverage department
Τεχνολογία Εστιατορικής Τέχνης
Τέστ Μπανάνας Test de la banane: Κάνε κλίκ!.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟΥ ΕΝΟΤΗΤΑ:2 ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟΥ ΜΕΡΟΣ Α΄ ΣΤΟΧΟΙ: Με τη συμπλήρωση αυτού του μαθήματος ο μαθητής/τρια θα πρέπει να μπορεί να: Εξηγεί τη σημασία που έχει για την επισιτιστική βιομηχανία, ένα καλά εκπαιδευμένο προσωπικό. Ονομάζει ιεραρχικά στην ελληνική, γαλλική και αγγλική γλώσσα το προσωπικό του εστιατορίου με βάση τα διεθνή πρότυπα και τη συλλογική σύμβαση.

Ο πελάτης επιλέγει κάποια επισιτιστική επιχείρηση: 1.ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΝΟΣ ΚΑΛΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΜΕΝΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ Ο πελάτης επιλέγει κάποια επισιτιστική επιχείρηση: Για την ποιότητα των φαγητών που προσφέρει. Για το περιβάλλον και τη διακόσμηση του χώρου. Για τη συνολική εμπειρία εξυπηρέτησης που αποκομίζει από την επιχείρηση.

Το προσοντούχο, καλά εκπαιδευμένο, εξυπηρετικό, 1.ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΝΟΣ ΚΑΛΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΜΕΝΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ Το προσοντούχο, καλά εκπαιδευμένο, εξυπηρετικό, ευγενές και επιμελημένο προσωπικό μπορεί να καλύψει αρκετές ατέλειες ή και ελλείψεις της επιχείρησης. Γι αυτό είναι προς το συμφέρον κάθε επισιτιστικής επιχείρησης να εργοδοτεί το καλύτερο προσωπικό.

2.ΙΕΡΑΡΧΙΑ ΒΑΣΕΙ ΔΙΕΘΝΩΝ ΠΡΟΤΥΠΩΝ 2.ΙΕΡΑΡΧΙΑ ΒΑΣΕΙ ΔΙΕΘΝΩΝ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΑΛΛΙΚΑ ΑΓΓΛΙΚΑ Directeur du restaurant Διευθυντής εστιατορίου Restaurant manager Εστίαρχος Maitre d’hôtel Head Waiter Υπεστίαρχος Sous maitre d’hôtel Station Head waiter Τραπεζοκόμος Chef de rang Station Waiter Δόκιμος Τραπεζοκόμος Demi - Chef de rang Junior Station Waiter Βοηθός Τραπεζοκόμος Commis de rang Waiter Μαθητευόμενος τραπεζοκόμος Commis de suite Trainee Αρχάριος Τραπεζοκόμος Commis débarrasseur Apprentice ΤΡΑΠΕΖΟΚΟΜΟΙ ΜΕ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Κόπτης Chef trancheur Carver Οινοχόος Wine butler Sommelier du vin Τραπεζοκόμος ορόφων Chef d’étage Floor Waiter Τραπεζοκόμος σαλονιού Chef de salle Lounge Waiter

2.ΙΕΡΑΡΧΙΑ ΒΑΣΕΙ ΣΥΛΛΟΓΙΚΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ 2.ΙΕΡΑΡΧΙΑ ΒΑΣΕΙ ΣΥΛΛΟΓΙΚΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΑΛΛΙΚΑ ΑΓΓΛΙΚΑ Διευθυντής Τροφίμων και Ποτών Directeur de la Restauration. Food and Beverage Manager Εστίαρχος Α΄ Maitre d’ hotel Α΄ Maitre d’ hotel Α΄ Εστίαρχος Β΄ Maitre d’ hôtel Β΄ Maitre d’ hôtel Β΄ Αρχισερβιτόρος Α΄ Sous maitre d’hôtel Α΄ Head waiter A΄ Αρχισερβιτόρος Β΄ Sous maitre d’ hôtel Β΄ Head waiter B΄ Τραπεζοκόμος Α΄ Chef de Rang waiter A΄ Τραπεζοκόμος B΄ Demi Chef de Rang waiter B΄ Βοηθός Τραπεζοκόμος Debarrasseur Commis Waiter

ΑΝΑΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗ Ποια η σημασία ενός καλά εκπαιδευμένου προσωπικού για την επισιτιστική βιομηχανία; Να ονομάσετε ιεραρχικά στην ελληνική, γαλλική και αγγλική γλώσσα το προσωπικό του εστιατορίου με βάση τα διεθνή πρότυπα και τη συλλογική σύμβαση.