Collaborative art-making for inclusion and intercultural education Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών Δρ. Χριστίνα Χατζησωτηρίου This project has been carried out.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παρουσίαση προτεινόμενου εκπαιδευτικού προγράμματος
Advertisements

Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
ΗΜΕΡΙΔΑ «Λόγος και Αντίλογος για την Επιλογή και Αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών : Τάσεις και Προβληματισμοί» Σάββατο, 13 Απριλίου 2013 Ανάπτυξη Μηχανισμών.
Νομισματικό Μουσείο της ΣΤ’ τάξης. Σκοποί Γνωστικοί Να γνωρίσουν τα παιδιά την έννοια του μουσείου και τη σπουδαιότητα του για τον πολίτη και το κοινωνικό.
 εργαλείο δυναμικής διαχείρισης γεωμετρικών σχημάτων και αλγεβρικών παραστάσεων  δυνατότητα δυναμικής αλλαγής των αντικειμένων :  είναι δυνατή η μετακίνηση,
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
« Η ΚΥΠΡΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΤΟΥ Ζ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΛΕΜΕΣΟΥ (ΑΠ.ΑΝΔΡΕΑ) - (Κ.Α) Π.Ι., ΛΕΜΕΣΟΣ, ΤΡΙΤΗ 21/02/2012.
“ Εγχειρίδιο” εύχρηστων εφαρμογών για την εκπαιδευτική πράξη.
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Πανεπιστήμιο Λευκωσίας
European Citizenship Learning to get-Learning to give.
Η ΚΥΠΡΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ Σχέδιο Δράσης της Σχολικής Μονάδας
Θέματα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
Πως θα αξιοποιήσετε περαιτέρω τις eTwinning συνεργασίες σας.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ «ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΓΑΛΑ ΒΗΜΑΤΑ»
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
Συνεργατική τέχνη, αφήγηση και συμπεριληπτική εκπαίδευση
Άτυπη ομάδα νέων Καισαριανής
Καλλιβρετάκη Αργυρώ Καθηγήτρια Πληροφορικής Π.Ε. 19
ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΟΜΑΔΑ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ 1 Η ΣΥΝΕΔΡΙΑ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εργασία στο μάθημα : «Εικονική πραγματικότητα και Εκπαιδευτικές εφαρμογές τεχνητής.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Βασικές τεχνικές γνωριμίας
Πρόγραμμα Ασφαλές σχολείο για το διαδίκτυο
Μέθοδος Project Μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας απέναντι στην παραδοσιακή, στο μάθημα της Έκφρασης-΄Εκθεσης. Προσανατολισμός: Ανθρωπιστικός - Παιδοκεντρικός.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Στρατηγικές ένταξης και επικοινωνίας Ευάγγελος Πεπές.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΠΛΑΤΩΝ Συνεργατική Δημιουργία Τέχνης για την Μείωση της Περιθωριοποίησης.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία;
οργάνωση & διαδικασία ΠΑΤΜΑΝΟΓΛΟΥ Σ. – ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ Μ.
Revelation Natural Art. εργαλείο γραφικών γενικής χρήσης με πολλαπλές σχεδιαστικές δυνατότητες δυνατότητες δημιουργικής γραφής σύνθεσης πρωτότυπων ιστοριών.
Σημαντικοί άξονες του Μείζονος Προγράμματος Επιμόρφωσης Παναγιώτης Νταβαρίνος Σχολικός Σύμβουλος (ΠΕ02)
SCHOOL MEDIATION ΣΧΟΛΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΖΕΦΥΡΙΟΥ
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
«eTwinning: Εργαλείο επικοινωνίας, συνεργασίας, γνώσης, διάδοσης καλών πρακτικών – στρατηγικών πρόληψης και αντιμετώπισης του Σχολικού και Διαδικτυακού.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
«Η εικόνα της ‘Ευρώπης’ και του ‘Άλλου’ στο σχολείο και στα σχολικά εγχειρίδια» « Ευρωπαϊκή Διάσταση στην εκπαίδευση. Όψεις, θεωρήσεις, προβληματισμοί,
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Ανασκόπηση βιβλιογραφίας
Παιδαγωγική: Ειδική Διδακτική των Αρχαιογνωστικών Μαθημάτων
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Ζάχος Δημήτριος, Ταφραλή Ελένη Ε΄ ΤΑΞΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 5: «Η εκκλησία του Χριστού μπαίνει στην ιστορία». Βασικό θέμα: «Η γενέθλια.
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
Στόχος Υπουργείου Παιδείας για τον Πολιτισμό
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
Κέντρο Ευρωπαϊκής Πληροφόρησης
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
Προσχολική Παιδαγωγική
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
«Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής»
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Αναλυτικό Πρόγραμμα Προσχολικής Αγωής
«Καλές πρακτικές και αξιοποίηση του υλικού του προγράμματος T4E»
ΕΚΦΡΑΣΗ-ΕΚΘΕΣΗ ΓΙΑ ΟΜΟΓΕΝΕΙΣ- ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
Εκπαίδευση και μειονότητες
Η Συνθετική Δημιουργική Εργασία ως εναλλακτική μορφή αξιολόγησης της Αγγλικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο: Ένα παράδειγμα Χριστίνα Κάλφογλου Πειραματικό Γυμνάσιο.
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ
Ατομικός Φάκελος Υλικού / Φάκελος Εργασιών Εκπαιδευτικού και Μαθητή
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Collaborative art-making for inclusion and intercultural education Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών Δρ. Χριστίνα Χατζησωτηρίου This project has been carried out with the support of the European Community and the Life Long Learning Programme. The content of this project does not necessarily reflect the position of the European Community, nor does it involve any responsibility on the part of the European Community.

CAREM Σκοπός: Αξιοποίηση της Συνεργατικής Τέχνης (Σ.Τ.) για καταπολέμηση της περιθωριοποίησης και προώθηση της διαπολιτισμικότητας. Στόχος: -Ανάπτυξη, αξιολόγηση, μετάφραση, αναπροσαρμογή και εφαρμογή δραστηριοτήτων Σ.Τ. που ανήκουν σε 3 κατηγορίες (Καταπολέμηση της περιθωριοποίησης/ Συνάντηση με τη διαφορετικότητα/ Δημοκρατική Ευρωπαϊκή Πολιτότητα). -Ανάπτυξη οδηγού εκπαιδευτικών, καθώς και επιμόρφωση. Ιστοσελίδα:

Συνεργασία μεταξύ 5 χωρών Πανεπιστήμιο Λευκωσίας, Κύπρος Universal Learning Systems, Ιρλανδία ESTA Bildungswerk, Γερμανία Centro Per Lo Sviluppo Creativo Danilo Dolci, Ιταλία Platon Schools, Ελλάδα

Δημιουργία ομάδων εργασίας Αναζητήστε τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς των οποίων το μήνυμα αναγράφεται στην ίδια γλώσσα με το δικό σας μήνυμα. Συζήτηση και γνωριμία με το μέλος της ομάδας που κάθεται δίπλα σας. Παρουσιάστε το μέλος της ομάδας που κάθεται δίπλα σας στην υπόλοιπη ομάδα.

Ποιος είναι Ευρωπαίος; Δραστηριότητα 1

Συνεργατικό κολάζ: Ποιος είναι ευρωπαίος; Σας δίνονται εικόνες ατόμων που διαφέρουν ως προς τα χαρακτηριστικά της εξωτερικής τους εμφάνισης και την ενδυμασία. Συζητήστε με τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας σας αναφορικά στο ερώτημα-προβληματισμό «Ποιος είναι Ευρωπαίος». Αφού καθορίσετε τα κριτήρια καθορισμού, επιλέξετε ποιες από τις εικόνες παρουσιάζουν Ευρωπαίους πολίτες.

Συζήτηση - προβληματισμός: Ποιος είναι Ευρωπαίος; Πολίτης της Ευρώπης ή της Ευρωπαϊκής Ένωσης; Χριστιανός ή Μουσουλμάνος; Οικονομικά εύρωστος ή οικονομικά εξαρτώμενος;

Ευρωπαϊκή Ταυτότητα Εθνική Ταυτότητα Κουλτούρα της χώρας υποδοχής Ταυτότητα δομημένη από το ίδιο το άτομο Υπερεθνική Ταυτότητα

Οικογενειακές Ιστορίες Μετακινήσεων Δραστηριότητα 2

Οικογενειακές Ιστορίες Μετακινήσεων Κάθε ομάδα έχει μπροστά της ένα παγκόσμιο χάρτη, καθώς και μια κόκκινη κλωστή και πινέζες. Το κάθε μέλος της ομάδας σας καλείται να τοποθετήσει πινέζες στο χάρτη που αντιστοιχούν στα μέρη που έζησαν οι παππούδες του, οι γονείς του και ο ίδιος/η ίδια και στη συνέχεια να της ενώσει με την κλωστή. Συγχρόνως, το κάθε μέλος καλείται να επεξηγεί τις αιτίες μετακίνησης ή μετανάστευσης (π.χ. γάμος, σπουδές, εργασία, πόλεμος).

Μετακινήσεις σε εθνικό επίπεδο (εντός της χώρας)

Μετακινήσεις σε ευρωπαϊκό επίπεδο.

Μετακινήσεις από τρίτες χώρες (εκτός Ε.Ε.)

Γραμμές μετακίνησης/μετανάστευσης Ι Πρώτη ομάδα: Δημιουργήστε συνεργατικά μια ζωγραφιά για το πώς αισθάνονται τα άτομα μόλις μετακινηθούν ή μεταναστεύσουν σε ένα καινούριο μέρος. Δεύτερη ομάδα: Δημιουργήστε συνεργατικά μια ζωγραφιά για το πώς αισθάνονται τα άτομα μόλις βρουν μια ‘ικανοποιητική’ εργασία στο νέο μέρος. Τρίτη ομάδα: Δημιουργήστε συνεργατικά μια ζωγραφιά για το πώς αισθάνονται τα άτομα όταν δημιουργούν καινούριες φιλίες στο νέο μέρος.

Γραμμές μετακίνησης/μετανάστευσης ΙΙ Τέταρτη ομάδα: Δημιουργήστε συνεργατικά μια ζωγραφιά για το πώς αισθάνονται τα άτομα που προσπαθούν μάταια να βρουν μια ‘ικανοποιητική’ εργασία στο νέο μέρος. Πέμπτη ομάδα: Δημιουργήστε συνεργατικά μια ζωγραφιά για το πώς αισθάνονται τα άτομα όταν προσπαθούν μάταια να δημιουργήσουν καινούριες φιλίες στο νέο μέρος. Τοποθετήστε τα σχέδια σας διαδοχικά σε μια σειρά προκειμένου να φτιάξετε τη γραμμή της μετακίνησης/μετανάστευσης.

Συμπεράσματα Γιατί η γραμμή της μετακίνησης/μετανάστευσης ακολουθεί δύο διαφορετικές οδούς; Ποιες είναι οι θετικές πτυχές της μετανάστευσης και ποιες οι αρνητικές; Ποιες οι συνέπειές τους στις ζωές των ατόμων; Με ποιους τρόπους θα προκαλούσατε δημιουργικά τους μαθητές σας στο να προβληματιστούν κριτικά στις έννοιες της συμπερίληψης και του αποκλεισμού;

Δραστηριότητα 3: Θεωρητική οριοθέτηση της Σ.Τ. Συζήτηση αρχικά στις ομάδες και μετά στην ολομέλεια: Ποια πιστεύετε ότι είναι η προσθετική αξία και ο θετικός αντίκτυπος της Σ.Τ. στην καταπολέμηση του κοινωνικού και σχολικού αποκλεισμού; Με ποιους τρόπους (μεθοδολογία και δραστηριότητες) θα επιχειρούσατε να προωθήσετε τη Σ.Τ. για τη συμπερίληψη στην τάξη σας;

Προσθετική Αξία της Συνεργατικής Τέχνης για τη Συμπερίληψη Τα παιδιά που συνεργάζονται στην ομάδα εικαστικών: Έχουν ένα κοινό στόχο να επιτύχουν, Μαθαίνουν να μοιράζονται τις σκέψεις τους (π.χ. στα στερεότυπα, διαπολιτισμικότητα και δημοκρατία); Μαθαίνουν να μοιράζονται τα συναισθήματά τους, και να αξιολογούν κριτικά τα συναισθήματα των άλλων, Χτίζουν σχέσεις φιλίας και εμπιστοσύνης στην ομάδα. Παιδιά που αντιμετωπίζουν μαθησιακές ή γλωσσικές δυσκολίες έχουν τη δυνατότητα συμμετοχής, καθώς η εικαστική προσέγγιση διαφέρει από τις προσεγγίσεις του προφορικού λόγου.

Μεθοδολογία Σ.Τ. Διαθεματική προσέγγιση και διάχυση σε άλλα γνωστικά αντικείμενα. Στοχευμένη συνεργασία σε ομάδες που καταπιάνονται με δομημένες δραστηριότητες Σ.Τ. 3 κατηγοριών: (α) Καταπολέμηση της περιθωριοποίησης, (β) Συνάντηση με τη διαφορετικότητα, και (γ) Δημοκρατική Ευρωπαϊκή Πολιτότητα. Η ολοκλήρωση των δραστηριοτήτων απαιτεί: (α) διάλογο στις ομάδες, (β) συζήτηση στην ολομέλεια της τάξης, (γ) αναστοχασμό και κριτική σκέψη, (δ) διασύνδεση με άλλες δραστηριότητες, (ε) προβολή συνεργατικών έργων (σε κοινό εκτός τάξης, όπου αυτό είναι εφικτό).

Προτεινόμενες δραστηριότητες Σ.Τ. Αφήγηση ιστοριών (π.χ. «Όταν ο Αλί συνάντησε τον Ντάνιελ…» Ζωγραφική (π.χ. Ένα Σαββατοκύριακο μαζί) Κολάζ (π.χ. Ευρωπαίοι πολίτες) Χειροτεχνία (π.χ. Κουβέρτα με πολιτισμικά στοιχεία της Ευρώπης) Βιντεοσκοπήσεις εκπομπών για την τηλεόραση Δημιουργία ντοκιμαντέρ Μαγνητοσκοπήσεις εκπομπών για το ραδιόφωνο Τραγούδια (Στιχουργική και σύνθεση) Θεατρικό παιχνίδι (π.χ. εκδίκαση υποθέσεων αναφορικά στα ανθρώπινα δικαιώματα)

Θεματικές Δραστηριοτήτων Παραβίαση και αποκατάσταση ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Αγώνες συγκεκριμένων ομάδων για αποκατάσταση των δικαιωμάτων τους. Συνεργασία για κοινωνικά και περιβαλλοντικά θέματα. Προώθηση της ειρήνης. Ευρωπαϊκός πολιτισμός. Ενδιαφέροντα παιδιών. Αιτίες και συνέπειες μετανάστευσης (Συναισθηματική κατάσταση εμπλεκομένων).

Δραστηριότητα 4: Παρουσίαση πρότυπων δραστηριοτήτων Σ.Τ. Η κάθε ομάδα έχει μπροστά της μία δραστηριότητα από 3 κατηγορίες (Καταπολέμηση του αποκλεισμού/ Συνάντηση με τη διαφορετικότητα/ Δημοκρατική Ευρωπαϊκή Πολιτότητα) που αναπτύχθηκαν στα πλαίσια του CAREM. Ένα μέλος της ομάδας καλείται να αναγνώσει μεγαλόφωνα τη δραστηριότητα και στη συνέχεια, τα μέλη της ομάδας καλούνται να συζητήσουν τη μεθοδολογία που θα αξιοποιούσαν για να εφαρμόσουν τη δραστηριότητα στην τάξη τους.

Δραστηριότητα 5: Μαθησιακοί στόχοι Συζητήστε στην ομάδα σας ποιοι πιστεύετε ότι είναι οι μαθησιακοί στόχοι που προκύπτουν από την εφαρμογή των δραστηριοτήτων που έχετε μπροστά σας; Στην κάθε ομάδα δίνονται εντύπως οι μαθησιακοί στόχοι που προκύπτουν από την εφαρμογή των δραστηριοτήτων του CAREM. Ακολουθεί κριτική αξιολόγηση από τα μέλη της ομάδας.

Δραστηριότητα 6: Εφαρμογή Δραστηριοτήτων Αξιοποιήστε τα υλικά που σας έχουν δοθεί προκειμένου να δημιουργήσετε συνεργατικά το ζητούμενο της δραστηριότητας που έχετε μπροστά σας. Στη συνέχεια συζητήστε: (α) με ποιους τρόπους μπορείτε να εφαρμόσετε τη δραστηριότητα στην τάξη σας, (β) ποιες άλλες δραστηριότητες μπορούν να ακολουθήσουν, (γ) με ποιες περιοχές του Α.Π. (εκτός της Εικαστικής Αγωγής) μπορείτε να συνδέσετε τη δραστηριότητα αυτή;

Δραστηριότητα 7: Διαθεματική προσέγγιση Η Σ.Τ. δεν αποτελεί αποκλειστική προσθήκη στο μάθημα της Εικαστικής Αγωγής. Μπορεί και πρέπει να διαχέεται σε άλλα γνωστικά αντικείμενα. Εφαρμογή δραστηριοτήτων σε άλλες γνωστικές περιοχές του Α.Π., όπως: Γλώσσα και Πολιτισμός, Αγωγή Ζωής/Υγείας, Γνωρίζω τον κόσμο μου, Ιστορία, κτλ. Μπορείτε να εισηγηθείτε πρακτικά παραδείγματα;

Δραστηριότητα 8: Τελικά Σχόλια και Αξιολόγηση Ποια σημεία θα συνοψίζατε ως τα σημαντικότερα για την αξιοποίηση της Σ.Τ. στην καταπολέμηση του κοινωνικού και σχολικού αποκλεισμού; Σας παρακαλούμε όπως συμπληρώσετε τα φύλλα αξιολόγησης.

Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας!