ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1. Εισαγωγή Ορισμοί:  VOD  NVOD  Live Streaming.
Advertisements

1 “Ανάπτυξη και Εφαρμογή Ολοκληρωμένου Συστήματος για τον Έλεγχο και την Παρακολούθηση των Μονάδων Επεξεργασίας Αστικών Λυμάτων στην Κύπρο, COMWATER” (Δεκέμβριος.
Δημιουργία μαθησιακού υλικού πολυμέσων και υπερμέσων
Ανάπτυξη Μοντέλου Ρομποτικού Οχήματος Σταθερής Τροχιάς, για Αποθήκη Κέντρου Διανομής Λιανεμπορίου ή Υπηρεσιών Logistics Γκρέμος Αναστάσιος ΠΛΣ Διπλωματική.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΥΠΕΡΜΕΣΩΝ Γνωριμία με τα πολυμέσα στα πλαίσια της διδασκαλίας και της μάθησης.
1 Προτεινόμενες πρακτικές για την ψηφιοποίηση και τεκμηρίωση πολιτιστικού υλικού και τουριστικού προϊόντος (αφορά το φυσικό αντικείμενο των τελικών δικαιούχων.
Γ ΕΠΑΛ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Υλοποιηςη εργων SAP μεθοδος asap
7.5.2 Αντικειμενοστραφής προγραμματισμός
Διαχείριση Έργου Οργάνωση, σχεδιασμός και προγραμματισμός έργων ανάπτυξης λογισμικού.
Διαδικασία Προσέγγισης της Διαχείρισης Έργου
CT_crm Client Trust. To CT_crm, είναι ένα λογισμικό πλήρους διαχείρισης πελατειακών σχέσεων όπου καταγράφονται στοιχεία τεχνικής υποστήριξης, πωλήσεων,
Στόχοι, μεθοδολογία, διαδικασίες Μιχάλης Μεταξάς Innovatia ΕΠΕ, Σύμβουλος Διαχείρισης Έργου.
Χαρακτηριστικά συνθετικής κίνησης 1 Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα.
Μάθημα 3 Κύκλος Ανάπτυξης Συστημάτων Διαχείρισης Γνώσης.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
H διαδικασία ανάπτυξης λογισμικού. Tι θα γνωρίσουμε •Τις φάσεις ανάπτυξης του λογισμικού. •Γιατί χρειάζεται να γίνει ανάλυση του προβλήματος. •Τι θα πρέπει.
Εξελικτική πορεία της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας (ΔΟΠ)
Σελ. 1 Ε.2.2 Υπηρεσίες – Λειτουργία Helpdesk Καταχώρηση και παρακολούθηση αιτημάτων μέσω web Ε Καταχώρηση αιτημάτων υποστήριξης.
Πτυχιακή εργασία των Κωνσταντίνου Κουρμούση (1604)
1 Συλλογικοί Κατάλογοι & Διαδίκτυο Μιχάλης Σφακάκης.
Η ποιότητα της πληροφορίας στο εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιείται ή διανέμεται μέσω του Internet Χρήστος Σαβρανίδης Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Τμήμα ΦΠΨ.
Έρευνα Έρευνα :“Συστηματική, ελεγχόμενη, εμπειρική και κριτική διερεύνηση υποθετικών προτάσεων σχετικά με τις εικαζόμενες σχέσεις ανάμεσα σε φυσικά(;)
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Πρόγραμμα προσανατολισμού νέων διδασκόντων για το ακαδημαϊκό έτος «Πρακτικές Πληροφορίες για το Πανεπιστήμιο.
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Κρήτης Ημερίδα 23/6/2014 Επιστ. Υπευθ. Α.Γ. Μαλάμος.
Χαρακτηριστικά Βίντεο - Ανάπτυξη εφαρμογών πολυμέσων.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΩΝ Γ.Σ.Π.. ΟΡΙΣΜΟΙ Ένα σύστημα για τακτικό και συνηθισμένο τρόπο επεξεργασίας δεδομένων και για απάντηση προκαθορισμένων και.
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
ΤΑ CD-ROMs ΣΤΙΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ : ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Κυριακή Μπαλτά (Παν. Μακεδονίας) Ηλίας Σάββας (ΤΕΙ/Λάρισας) Άννα Φράγκου (Παν. Μακεδονίας)
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟΥ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ
Εισαγωγή στην Αξιολόγηση Έργων Πληροφορικής Στρατηγική και Οικονομική των Π.Σ. Βέμου Κωνσταντίνα Τσάμα Ριγκέρς.
Για τη διδασκαλία των πολυμέσων 1/15 ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης,
Για τη διδασκαλία των πολυμέσων 1/9 ΑΝΑΘΕΣΗ ΡΟΛΩΝ - ΕΡΓΑΣΙΩΝ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης, Δημήτριος Λαγός,
Για τη διδασκαλία των πολυμέσων1/18 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης, Δημήτριος Λαγός, Αναστάσιος.
Δημιουργία μαθησιακού υλικού πολυμέσων και υπερμέσων Ορισμός πολυμέσων Ο συνδυασμός διαφόρων τύπων ψηφιακών μέσων όπως κείμενα, εικόνες, ήχος και βίντεο,
Βιβλίο Γιακουμάκη, κεφ Ενοποιημένη Διεργασία (Rational Unified Process - RUP)
1 HMMY Τεχνολογία Λογισμικού Διδάσκων Κώστας Κοντογιάννης Αναπλ. Καθηγητής, Ε.Μ.Π.
1/13 ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΜΟΡΦΕΣ ΜΕΣΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης, Δημήτριος.
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 07/05/2004.
Ανάπτυξη Πρωτοτύπου Λογισμικού
ΣΚΕΛΕΤΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Παρουσίαση για το μάθημα “Στρατηγική και Οικονομική των Π.Σ.” Καραμιχάλη Ιφιγένεια Κολλιάρου Μαρία-Ελένη.
Για τη διδασκαλία των πολυμέσων1/26 ΥΛΙΚΟ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης, Δημήτριος Λαγός, Αναστάσιος.
Νίκος ΓΙΑΝΝΟΥΛΙΔΗΣ Ευρωσύμβουλοι Α.Ε..  Συμβουλευτική επιχειρηματικότητας ανέργων και νέων επιστημόνων  Συμβουλευτική κοινωνικής επιχειρηματικότητας.
Διδακτική της Πληροφορικής ΗΥ302 Εργασία :Παρουσίαση σχολικού βιβλίου Γ’ Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης «Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον»
Ανάλυση Συστημάτων ( site) Υπευθ. Καθηγ.: Τσαλγατίδου Αφροδίτη.
ΣΥΝΘΕΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ (Animation) Ομάδα Ανάπτυξης:
Σχεδιομελέτη προϊόντων με τη χρήση Η/Υ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΑ ΜΟΥΣΕΙΑ Εναλλακτικές λύσεις και αξιολόγηση αυτών.
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Τεχνολογία Απαιτήσεων u Καθορίζει τι θέλει ο πελάτης από ένα σύστημα λογισμικού.
17/01/071 Ανάπτυξη εφαρμογών πολυμέσων Φάσεις εργασίας  Ανάλυση  Σχεδίαση  Υλοποίηση  Ολοκλήρωση και διανομή Ομάδα παραγωγής.
Μεθοδολογίες και εργαλεία διαχείρισης έργων πληροφορικής) 2 ο Κεφάλαιο.
Βιομηχανική Πληροφορική Βολογιαννίδης Σταύρος Τεχνολογία Βιομηχανικού Λογισμικού, πρότυπα ποιότητας.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
Επίσημος ορισμός Ποιότητας (πρότυπο ISO 8402) Σύνολο χαρακτηριστικών μιας οντότητας για την ικανοποίηση εκφρασμένων και συνεπαγόμενων αναγκών. Αντικείμενο.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Εισαγωγή 7 Oκτωβρίου Εισαγωγή – Μοντέλα Ανάπτυξης Λογισμικού Agenda γιά σήμερα  Στόχος του Μαθήματος  Τρόπος διεξαγωγής,
Τεχνολογία Λογισμικού
Αρχές Διοίκησης και Διαχείρισης Έργων
Θέματα Σχεδίασης ΕΛ Πληροφορική και Εκπαίδευση 2005
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ (QUALITY SYSTEM)
Διανυσματικές & Ψηφιογραφικές Εικόνες
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
Πληροφοριακό σύστημα Πληροφοριακό Σύστημα μιας επιχείρησης/οργανισμού είναι ένα σύστημα που αποτελείται από ανθρώπους, διαδικασίες και εξοπλισμό (Υλικό,
Σύγχρονες μεθοδολογίες ανάπτυξης και διαχείρισης Πληροφοριακών Συστημάτων 2ο Κεφάλαιο.
Τρόποι συλλογής πληροφοριών
Σχεδιασμός και Ανάπτυξη
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Διάταξη τίτλου Σχεδιασμός Πεδίου Εφαρμογής του Έργου.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης, Δημήτριος Λαγός, Αναστάσιος Λαδιάς, Πηνελόπη Μαλλιάρα, Αναστάσιος Μικρόπουλος, Αθανασία Μπακαμήτσου, Ιωάννα Μπέλλου, Χρήστος Ράμμος, Άννα Σαριδάκη, Άνθιμος Χαλκίδης ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ Για τη διδασκαλία των πολυμέσων

Η Ανάπτυξη Ποιοτικών εφαρμογών Πολυμέσων Είναι: Πολύπλοκη Χρονοβόρα Με μεγάλο Κόστος Για τη διδασκαλία των πολυμέσων

Μοντέλα Διαδικασίας Ανάπτυξης Με το όρο ΜΟΝΤΕΛΑ εννοούμε: Τη συστηματική προσέγγιση της διαδικασίας Ανάπτυξης που την υποδιαιρεί σε διακεκριμένες φάσεις και για κάθε μια από αυτές καθορίζει: Τις δραστηριότητες που την απαρτίζουν Τα Προϊόντα στα οποία καταλήγει Τις Δραστηριότητες Επαλήθευσης των αποτελεσμάτων Τα Κριτήρια Ολοκλήρωσης της Για τη διδασκαλία των πολυμέσων

Μοντέλα Διαδικασίας Ανάπτυξης Τα κυριότερα Μοντέλα είναι: Μοντέλο Καταρράκτη Μοντέλο Έλικας Για τη διδασκαλία των πολυμέσων

ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΗ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ Μοντέλο Καταρράκτη ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗ Μεθοδολογία ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΗ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ Παράδειγμα ΤΕΛΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΝΟΜΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΔΙΑΝΟΜΗ Για τη διδασκαλία των πολυμέσων

Για τη διδασκαλία των πολυμέσων Μοντέλο Καταρράκτη Μεθοδολογία Παράδειγμα Για τη διδασκαλία των πολυμέσων

Μεθοδολογία Ανάπτυξης Φάσεις Ανάπτυξης: Ανάλυση Απαιτήσεων Σχεδίαση Υλοποίηση Ολοκλήρωση και Διανομή Λειτουργία και Συντήρηση Σε κάθε στάδιο: Διαδικασία Επικύρωσης (Validation) Διαδικασία Ελέγχου Επαλήθευσης (Verification) Για τη διδασκαλία των πολυμέσων

Μεθοδολογία Ανάπτυξης ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΛΕΓΧΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΔΙΑΝΟΜΗ Για τη διδασκαλία των πολυμέσων

Για τη διδασκαλία των πολυμέσων Ανάλυση Αρχική Ιδέα Καθορισμός Στόχων του Έργου Απαιτήσεις των Χρηστών Καταγραφή – Ανάλυση Απαιτήσεων Διαμόρφωση Πλάνου Εργασίας Χρονοπρογραμματισμός Διαθέσιμοι Πόροι (Λογισμικό-Υλικό) Καθορισμός Κόστους Εφικτότητα ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΠΛΑΝΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΡΟΪΟΝΤΑ Για τη διδασκαλία των πολυμέσων

Ανάλυση Προδιαγραφές Εφαρμογής Που είμαστε και που θέλουμε να πάμε ; Τι μπορούμε και τι πρέπει να κάνουμε ; Τι χρειάζονται οι χρήστες ; Ποιο το προφίλ του Προϊόντος ; Για τη διδασκαλία των πολυμέσων

Σχεδίαση Δομημένη Λεπτομερής Περιγραφή ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ Καθορισμός Λειτουργιών και Περιεχόμενου Εμφάνιση Περιεχομένου Διεπαφή Πλοήγηση ΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ Καθορισμός Σχεδίου Αρχιτεκτονικής Πλατφόρμα Λογισμικό Υλοποίησης Δομικά Στοιχεία Για τη διδασκαλία των πολυμέσων

Για τη διδασκαλία των πολυμέσων Υλοποίηση Συγγραφή και Διόρθωση του Κώδικα Δημιουργία και Επεξεργασία δομικών στοιχείων Ποιοτικός Έλεγχος Α΄ Στάδιο : Πιλοτική Εφαρμογή Β΄ Στάδιο : Συλλογή Δομικών Στοιχείων, Ολοκλήρωση Εφαρμογής Γ΄ Στάδιο : Δοκιμές Διορθώσεις Για τη διδασκαλία των πολυμέσων

Ολοκλήρωση και Διανομή Προστασία εφαρμογής Πρόγραμμα Εγκατάστασης Απεγκατάστασης Συσκευασία Μαζική Αναπαραγωγή Τιμολόγηση Προβολή Προώθηση Διόρθωση Λαθών Προσθήκη νέων δυνατοτήτων Για τη διδασκαλία των πολυμέσων

Για τη διδασκαλία των πολυμέσων Μοντέλο Έλικας Για τη διδασκαλία των πολυμέσων