Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
RIS3 στην Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας Σύνοψη της Συνάντησης Εργασίας
Advertisements

Το Πλάνο / Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
ΔΗΜΟΣ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ.
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΙΔΕΑ
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 28/05/2004.
 Το σχέδιο ΜΚΤ απαντά σε μια σειρά από ερωτήσεις της στρατηγικής ΜΚΤ: 1) πως φτάσαμε ως εδώ; 2) που βρισκόμαστε τώρα; 3) που θέλουμε να πάμε στο μέλλον;
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΟ. ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ • αναγκάζει τους επιχειρηματίες να σκεφτούν τα σημαντικά ζητήματα μιας επιχείρησης. • εξετάζει όλες.
Στόχοι, μεθοδολογία, διαδικασίες Μιχάλης Μεταξάς Innovatia ΕΠΕ, Σύμβουλος Διαχείρισης Έργου.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
ΤΟΜΕΑΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ- ΤΟΣ Εκ των κάτω (Bottom-up) προσέγγιση για τον Σχεδιασμό του νέου Επιχειρησιακού Προγράμματος Ανταγωνιστικότητα, Επιχειρηματικότητα,
Κεφάλαιο 3: Το ενιαίο ρυθμιστικό και νομικό πλαίσιο. 3.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του ενιαίου ρυθμιστικού πλαισίου. 3.2 Η αναγκαιότητα δόμησης του.
Το Σχέδιο Μάρκετινγκ – Marketing Plan
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
ΜΟΝΤΕΛΟ PEST Πολιτικό/ρυθμιστικό περιβάλλον (πχ νομοθεσία για φόρους/ίδρυση επιχείρησης/περιβάλλον) Οικονομικό περιβάλλον (η αγορά στην οποία δρα η επιχείρηση:
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ.  E.R.P μπορούμε να πούμε ότι είναι ένα επιχειρησιακό εργαλείο ελέγχου, παρακολούθησης και συντονισμού των διαδικασιών.
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΑΝΑΛΗΨΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΩΝ RESTART GREECE Κεντρική Μακεδονία, Κιλκίς 22-23/01/2015 ΕΙΣΑΓΩΓΗ.
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 14/05/2004.
Δημιουργία Εισοδήματος & Επιχειρηματικός Σχεδιασμός Θεματικό Εργαστήριο Πρεσβευτές Μάθησης της Κοινότητας Grant agreement no /
Επιχειρηματικο σχεδιο (business plan)
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 07/05/2004.
Leading for value. I. ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η διαμόρφωση στρατηγικής δεν είναι ζήτημα κάποιων συγκεκριμένων βημάτων αλλά κυρίως τακτοποίησης και οργάνωσης γνώσεων.
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης
Νίκος ΓΙΑΝΝΟΥΛΙΔΗΣ Ευρωσύμβουλοι Α.Ε..  Συμβουλευτική επιχειρηματικότητας ανέργων και νέων επιστημόνων  Συμβουλευτική κοινωνικής επιχειρηματικότητας.
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης
Σχολή Μηχ. Μεταλλείων-Μεταλλουργών
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης
Τμήματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Περιβαλλοντική Εκπαίδευση Axαΐας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Καινοτόμο Σεμινάριο Περιβαλλοντικής.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 26/03/2004.
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010 Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» 1 Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 30/04/2004.
Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Το Εσωτερικό Περιβάλλον της Επιχείρησης και η Αποστολή της.
ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης 9/21/2016 Βιωσιμότητα Νέας Επιχείρησης 1.
Β΄ ΦΑΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Επιχειρησιακός Σχεδιασμός Οικονομικός Σχεδιασμός - Δείκτες Παρακολούθησης ΔΗΜΟΣ ΛΑΡΙΣΑΙΩΝ – ΤΜΗΜΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ.
1 Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Ιεράρχηση Στρατηγικής –Επίπεδα Στρατηγικής.
1 ο ΜΑΘΗΜΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ 1 ο ΜΑΘΗΜΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ Ορισμοί Χρησιμότητα και πλεονεκτήματα Δομή του Επιχειρηματικού Σχεδίου. Ερωτήσεις.
[Επωνυμία Εταιρίας] Επιχειρηματικό Σχέδιο. Δήλωση Αποστολής  Μια ξεκάθαρη δήλωση της μακροπρόθεσμης αποστολής της εταιρίας μας. Χρησιμοποιούμε λέξεις.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
1 Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Εισαγωγικά.
Πέτρος Ροδακινιάς, Σύμβουλος Επιχειρηματικότητας, ΜΟΚΕ ΠΘ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ, ΜΟΝΑΔΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ (ΜΟΚΕ) Συμβουλευτική Επιχειρηματικότητας.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
Κώστας Θεριανός, Δρ. Επιστημών της Αγωγής Το σχέδιο δράσης (project) και η σύνδεση του με την Επαγγελματική Συμβουλευτική.
Αγορά Εργασίας - Καινοτομία στην Οικονομία της Γνώσης
Επιχειρηματικότητα στην Πληροφορική Α΄
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
360funding.gr Μάϊος 2017.
κεφαλαιο 2 το περιβαλλον
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ (ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ, ΑΝΑΛΥΣΗ SWOT, ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΡΙΣΚΟΥ)
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Τι είναι η στρατηγική? Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
Επιχειρησιακός Σχεδιασμός και Διαχείριση Έργων
ΠαρουσΙαση επιχειρηματικοΥ σχεδΙου
Ανάπτυξη & Υλοποίηση Δημοτικών Προγραμμάτων Άσκησης - Αναψυχής
Βιωςιμοτητα μιας Νεας Επιχειρηςης
Οι επιχειρηματίες αναγνωρίζουν τις ευκαιρίες…..
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Εκπαιδευτικό Σενάριο Επιχειρηματικότητας
Η έννοια της επιχείρησης
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ TEAMWORK
2. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ 2.3 Οικογενειακός προϋπολογισμός
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης

ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΕΝΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ;  Θέλω να γίνω επιχειρηματίας;  Γιατί;  Προσωπικοί, κοινωνικοί, οικονομικοί,πνευματικοί, περιουσιακοί, οικογενειακοί κ.α. παράγοντες που επηρεάζουν την απόφαση μου  Ιεράρχηση προτεραιοτήτων (τι σας ικανοποιεί και τι θέλετε να αποφύγετε;)  Εκτίμηση παρούσας επαγγελματικής κατάστασης (Με τι θα θέλατε να ασχοληθείτε αν ο οικονομικός παράγοντας δεν διαδραμάτιζε σημαντικό λόγο  Συνεχή αναδρομή στον κατάλογο επιλογών και της συμβατότητας τους με τους επιχειρηματικούς σας στόχους

Το Επιχειρηματικό Σχέδιο  ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ  ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ  ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΙΔΕΩΝ

Αποστολή της Επιχείρηση  ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΕΡΩΤΗΜΑ: ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ;

Αποστολή της Επιχείρηση ΤΟ ΓΥΡΩ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ Αλλαγές συντελούνται σε πέντε επίπεδα: 1.Στο επίπεδο της τεχνολογίας – βιοτεχνολογίας, των εξελίξεων στην Κοινωνία της Πληροφορίας, της εξάπλωσης του διαδικτύου, της ανάπτυξης των τηλεπικοινωνιών, της τάσης σμίκρυνσης εξαρτημάτων και της βελτιστοποίησης της χρήσης του χώρου 2.Στο επίπεδο του ανταγωνισμού – άρση αντικινήτρων για την ελεύθερη αγορά 3.Στο επίπεδο του κοινωνικού και πολιτιστικού περιβάλλοντος (μετανάστευση, αλλαγές στην μορφή της οικογένειας, θρησκεία κ.λπ.) 4.Στο επίπεδο του νομικού και πολιτικού περιβάλλοντος (κυβέρνηση, φορολογικός νόμος, αστάθεια νομικού περιβάλλοντος κ.λπ.) 5.Στο επίπεδο της οικονομίας (οικονομική ύφεση, πληθωρισμός, κόστος κ.λπ.)

ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΑΛΛΑΓΕΣ = ΤΑΣΕΙΣ = ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ

Αποστολή της Επιχείρησης ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ 1.Όραμα 2.Φιλοσοφία και Αποστολή 3.Στρατηγικό σχέδιο (Ανάλυση ανταγωνισμού) 4.Επιχειρηματικοί στόχοι 5.Σχεδιασμός και προσδιορισμός επί μέρους στόχων 6.Ταχτική και προβλέψεις 7.Προϋπολογισμός 8.Συντονισμός 9.Υλοποίηση και παρακολούθηση εργασιών

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ Μικρές επιχειρήσεις επικεντρώνονται στα παρακάτω:  Όραμα  Φιλοσοφία και Αποστολή  Στρατηγικό σχέδιο (Ανάλυση ανταγωνισμού)  Επιχειρηματικοί στόχοι

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ  Ορισμοί  Χαρακτηριστικά ενός καλού Επιχειρηματικού Σχεδίου

Ανάλυση Επιχειρηματικών Ιδεών  ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΑΠΟΨΕΩΝ – ΟΜΑΔΙΚΗ ΔΟΥΛEΙΑ  Η ιδέα ενός μπορεί να είναι το έναυσμα μιας επιχειρηματικής ιδέας για άλλον  Όλες οι σκέψεις επιτρέπονται – δεν υπάρχει ουσιαστικός κίνδυνος στο στάδιο της διερευνητικής ανάλυσης – ενθάρρυνση ακραίων απόψεων ως πρώτη προσέγγιση  Καταγράψτε / μαγνητοφωνείστε τις σκόρπιες ιδέες – πολλές φορές άταχτες ιδέες στην πορεία συνδέονται μεταξύ τους  Να δεχόμαστε, ως υπόθεση εργασίας, την αξία της ιδέας του άλλου

Ανάλυση Επιχειρηματικών Ιδεών  ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΙΔΕΩΝ 1.Αξιολογώντας τα πράγματα υπό το πρίσμα της «νέας» ή καινοτόμας οπτικής γωνίας – Ο ρόλος του εξερευνητή της αγοράς 2.ΚΑΝΟΝΑΣ ΚΥΚΛΟΥ ΖΩΗΣ (για προϊόντα, υπηρεσίες, κλάδους) 1.Εντοπισμός του σταδίου στο οποίο πιστεύετε ότι βρίσκεται το προϊόν που επιθυμείτε να παράγετε (εμβριακό στάδιο, στάδιο ανάπτυξης, στάδιο ωρίμανσης, στάδιο παρακμής) 2.Εκτίμηση της φάσης που διανύει τόσο το προϊόν όσο και ο κλάδος που σκοπεύετ

Ανάλυση Επιχειρηματικών Ιδεών  ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ  Συνεχής αναδρομή και αντιπαράθεση σε προσωπικούς έναντι ευρύτερους επιχειρηματικούς στόχους κατά τη διάρκεια της επιλογής  Συγκέντρωση πληροφοριών για τον / τους κλάδους της επικείμενης δραστηριοποίησης  Επικέντρωση σε μικρό αριθμό (2-3) παραγωγικών κλάδων εξ’ αρχής  Εντοπισμός των βασικών προβλημάτων που απαιτούν λύση (π.χ. πιθανά εμπόδια, προοπτικές, πηγές πληροφόρησης, τρόπος προσέγγισης και ιεράρχηση ενεργειών κ.λπ.

Ανάλυση Επιχειρηματικών Ιδεών  ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ  Συζήτηση και καταγραφή πιθανών λύσεων στα προβλήματα  Αντιπαράθεση / Σύνθεση πιθανών λύσεων με τους προσωπικούς στόχους του καθένα  Επικέντρωση στην καλύτερη ευκαιρία με βάση την ανάλυση

Ανάλυση Επιχειρηματικών Ιδεών  ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΒΟΗΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ  Αρχικό κόστος επένδυσης  Ανταγωνισμός  Αντιγράφεται εύκολα  Είσοδος σε νέα αγορά  Καταξίωση  Ζητήματα νομιμότητας  Τεχνολογικές εξελίξεις / Απαξίωση  Αβέβαιη ζήτηση  Ασθενής κερδοφορία  Μακρά περίοδος ανάπτυξης

Ανάλυση Επιχειρηματικών Ιδεών  ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΒΟΗΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ 1.Δεν είναι όλες οι επιχειρηματικές ιδέες κερδοφόρες / αποδοτικές 2.Ποιες ιδέες ταιριάζουν περισσότερο με τους προσωπικούς και επιχειρηματικούς σου στόχους 3.Δεν υπάρχει βιώσιμη αγορά για κάθε μία από τις επιχειρηματικές ιδέες που θα ληφθούν υπόψη 4.Η κάθε ιδέα έχει τον ενδεδειγμένο χρόνο υλοποίησης

Ανάλυση Επιχειρηματικών Ιδεών  Κατάτμηση κλάδων σε όσο το δυνατόν περισσότερους υποκλάδους προκειμένου να επιχειρηθεί ο προσδιορισμός δυνητικών αγορών σε όσο το δυνατόν περισσότερες γίνεται (σε επίπεδο ΣΤΑΚΩΔ)  Εντοπισμός των κενών / ευκαιριών της αγοράς (opportunity gaps) και προσδιορισμός συνδυασμών ανεκμετάλλευτων ευκαιριών που δύναται να οριοθετήσουν μια αγορά διείσδυσης  ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ επιχείρησης υγιεινής διατροφής με χρήση καινοτόμων μεθόδων παραγωγής

Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΙΔΕΑ  ΟΜΑΔΕΣ 4-5 ΑΤΟΜΩΝ  ΓΡΑΠΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟ ΚΕΙΜΕΝΟ