Αλβανόπουλος Γεώργιος Σχολικός Σύμβουλος 4ης Περιφέρειας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ι. Καραγιάννης,Σχ. Σύμβουλος ΠΕ03 Ο ρόλος των Μαθηματικών στο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ. Παρουσίαση του νέου Νόμου για τα ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ. Μια πρώτη.
Advertisements

Β’ Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Ιωαννίνων Όμιλος Αγγλικής γλώσσας για μαθητές πρώιμης παιδικής ηλικίας: μια μελέτη περίπτωσης Αχιλλέας Κωστούλας.
Το νέο Λύκειο και το νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ  ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ - ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ - ΣΤΟΧΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ - ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ.
Ο ρόλος των Μαθηματικών στο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ.
ΣΧΠ102 To σχολικό περιβάλλον και η οργάνωση του στο Δημοτικό Σχολείο Στέλιος Ορφανός Χειμερινό Εξάμηνο 2009.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
Νέο Σχολείο – Νέο Λύκειο
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
Παρουσίαση του θεσμού των
ΚΕΣΥΠ ΧΑΝΙΩΝ Υπεύθυνοι : Μπαουράκη Αντωνία Μαρτίκας Δημήτρης
Ενημερώνομαι και γνωρίζω. 1ο Λύκειο Σπάτων / Οκτώβριος 2013
Πρόγραμμα μαθημάτων της Β! Τάξης
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (Σύμφωνα με το νόμο 4186/ ) ΚΕ.ΣΥ.Π. Ηρακλείου Δρ. Αντωνίου Θεόδωρος.
ΕΝΙΑΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «ΙΑΜΑΤΙΚΗ»
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
«Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής.
  Ενιαίο  Αναμορφωμένο  Εκπαιδευτικό  Πρόγραμμα Ε. Α. Ε. Π (961)
ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ 2013 (Ν ΦΕΚ:193/ ) ΕΦΑΡΜΟΓΗ: για τους μαθητές της Α΄ τάξης Λυκείου Σχολικό Έτος: Επιμέλεια παρουσίασης :Νίκος Ασλάνης(ΠΕ03)
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Γραφείο Ποιότητας Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.
ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
4η Διημερίδα Πληροφορικής στη Δυτική Μακεδονία Πτολεμαΐδα, 22 & 23 Σεπτ 2006 Η Καινούργια Νομοθεσία για τα Εργαστήρια Πληροφορικής και τα Κέντρα ΠΛΗ.ΝΕ.Τ.
Μέρος Α: Προσανατολισμοί - Μαθήματα Τάξη γενικής παιδείας 35 ώρες εβδομαδιαίως.
Συνάντηση με γονείς Τετάρτη
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Προγράμματα σπουδών Α΄,Β΄ και Γ΄ Λυκείου. Α΄ Λυκείου 9 μαθήματα - 33 ώρες διδασκαλίας (κοινό πρόγραμμα) + 1 μάθημα επιλογής (από 4 μαθήματα) – 2 ώρες.
Νέα Προγράμματα Σπουδών: Σταδιακή εισαγωγή στη Δημοτική Εκπαίδευση
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΤΑ Ι.Ε.Κ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΕΣΥΠ ΔΡΑΜΑΣ 2014 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΡΕΥΝΑΣ για την καταγραφή απόψεων & αναγκών των εκπαιδευτικών της 31ης Ε.Π. Π.Ε. Αθηνών σε θέματα ενημέρωσης και επιμόρφωσης ΣΤΕΛΙΟΣ.
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ – ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ –ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ 1/3/2004 Σκοπός – στόχοι της Συνάντησης Ο ρόλος του Σχολικού Συμβούλου (Παιδαγωγική ευθύνη λειτουργίας.
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Υπουργική Απόφαση: Φ.353.1/324/105657/Δ1) Εκπαιδευτικοί Παράλληλης Στήριξης 1.
ΤΟ ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ.
Tο Νέο Γενικό Λύκειο σύμφωνα με το νόμο 4186/ και τις τροποποιήσεις του, σύμφωνα με τους νόμους: 4264/ και 4275/ Λ Υ Κ Ε.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Dr. ΜΗΤΣΙΟΥ ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ- ΝΕΥΡΟΨΥΧΟΛΟΓΟΣ.
Η Τράπεζα Θεμάτων στο Νέο Λύκειο Δρ. Δημήτριος Σισιαρίδης Διευθυντής στο 1 ο ΕΠΑ. Λ Ελευθερούπολης.
Συνδιοργάνωση: Σχολικός Σύμβουλος Φυσικής Αγωγής Β’ Αθήνας Παιδιατρικό Κέντρο Αθηνών-Ομίλου Ιατρικού Αθηνών Κέντρο Δηλητηριάσεων, Γενικού Νοσοκομείου «Π.
Click to edit Master subtitle style 6/3/2015 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΚΑΙ Δ.Ε. ΑΤΤΙΚΗΣ.
“ Εμπλουτίζοντας το μάθημα της Φυσικής Αγωγής με τις ΤΠΕ”
Ερευνητικές Εργασίες Α’ Τάξη Γενικού Λυκείου Παντελής Μάναλης Υπεύθυνος Π.Ε. στη Δ/νση Δ/θμιας Εκ/σης Πειραιά.
Επιμορφωτικό -Βιωματικοσεμινάριο Η χειροσφαίριση στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση Τρίτη 16 Δεκεμβρίου2014, ώρα 12:00 3ο Δημοτικό Σχολείο Υμηττού ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ.
1 Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Μάθημα: Οικονομικές Πολιτικές και Εξελίξεις στην Ελληνική Οικονομία Ακαδημαϊκό έτος: Διδάσκων:
Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
Σχολικό Έτος Ενημέρωση Γονέων-Κηδεμόνων
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
«ΚΑΛΕΣ» ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις
Συνάντηση γνωριμίας με τους γονείς της Α΄ Γυμνασίου, 20 Οκτωβρίου 2014.
1. Ποιοτική Αναβάθμιση της Εκπαίδευσης στην Κύπρο
Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά Πράξη «ΝΕΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Η ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΕ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ»
Εκπαιδευτική Ρομποτική Παρελθόν - Παρόν - Μέλλον 2 ο ΕΚ Ρόδου.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΡΙΝΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ Νόμος 4186/ Εισήγηση: Τζαννή Βασιλική Κυριλλίδου Φωτεινή.
Επιμορφωτική Ημερίδα Καθηγητών κλάδου ΠΕ04 Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011 Εισηγητής Σωκράτης Τουμπεκτσής Σχολικός Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Επιμόρφωση Εκπ/κών στη χρήση και την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική και διδακτική διαδικασία.
Μια όμορφη, σχετικά απλή αλλά υπεύθυνη δουλειά… ΕΚΦΕ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Πολυχώρος «Ελληνικό Μολύβι», Συνάντηση εργασίας Σχολικών Συμβούλων Π.Ε. & Ειδικοτήτων Το Ενιαίου Τύπου Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο ( και άλλες.
Σχολικό έτος Το Ολοήμερο Νηπιαγωγείο & Το Ολοήμερο Δημοτικό Περιφερειακή Διεύθυνση Π.Ε. & Δ.Ε. Κ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Τμήμα Επιστημονικής – Παιδαγωγικής.
Μάθημα: Θεωρίες Αγωγής / Α΄ ΕΞΑΜΗΝΟ Επιβλέπων: κ. Ι. Βρεττός Εργάστηκαν οι φοιτήτριες με αλφαβητική σειρά: Μαρία Λιανού Κατερίνα Μπιτσίδη Αγγελική Μπούγα.
1 ο Γυμνάσιο Ρέντη Πρόγραμμα μαθημάτων της Γ! Τάξης.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ
Το ολιγοθέσιο Δημοτικό Σχολείο – Νέο Ολοήμερο
Το νέο Γενικό Λύκειο Ν.4327/2015.
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΟΥΡΝΑΡΙΟΥ ΛΑΡΙΣΑΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Β΄1
Καθηκοντα και αρμοδιοτητεσ των Σχολικων συμβουλων
3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΛΙΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ολοήμερα Δημοτικά Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (ΕΑΕΠ) Αλβανόπουλος Γεώργιος Σχολικός Σύμβουλος 4ης Περιφέρειας Ν. Πέραμος 11/9/2013

Συνολική πολιτική πρόταση για ένα Νέο Σχολείο με επίκεντρο τον μαθητή (ΠΡΩΤΑ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ) και βασικό πρωταγωνιστή της υλοποίησης τον εκπαιδευτικό. 2

Σχεδιασμός του Υπουργείου Νέο Σχολείο με επίκεντρο το μαθητή Με άμεσες παρεμβάσεις επιλογή 800 σχολείων Μείωση της ύλης στις μεγάλες τάξεις Αύξηση των διδακτικών ωρών στις μικρές με ευχάριστες ενασχολίσεις Σύσταση κλάδων αντίστοιχων ειδικοτήτων Με κάλυψη ελλείψεων σε Η/Υ. Με μακροπρόθεσμο σχεδιασμό (Πιλοτικό Ολοήμερο Σχολείο για όλους τους μαθητές από το 2011-2012).

Βασικός σκοπός του Αναμορφωμένου Προγράμματος είναι ο περιορισμός και στη συνέχεια, η μείωση στο ελάχιστο των περισσότερων απογευματινών δραστηριοτήτων των μαθητών σε χώρους εκτός σχολείου, περιορίζοντας την ταλαιπωρία των παιδιών και τα έξοδα των γονέων, αφού η διδασκαλία της Πληροφορικής (Τ.Π.Ε.) και των Ξένων Γλωσσών θα οδηγεί σε πιστοποίηση μέσα στο δημόσιο σχολείο. 4

Κριτήρια επιλογής των 800 σχολείων Να είναι «ορισμένα» ως ολοήμερα και να έχουν υποχρεωτικά  οργανικότητα   12/θεσίου. Να συγκεντρώνουν μεγάλο αριθμό μαθητικού πληθυσμού. Να  μη   λειτουργούν  με βάρδιες (πρωί - απόγευμα). Να  διδάσκεται  η  Β΄ Ξένη  Γλώσσα.

Παιδαγωγική διάσταση Βασικοί στόχοι… η  μείωση  στο  ελάχιστο   των  περισσότερων   απογευματινών  δραστηριοτήτων των  μαθητών σε  χώρους  εκτός  σχολείου,  η  μείωση της  ταλαιπωρίας  των  παιδιών  και των  εξόδων των γονέων,  η  διδασκαλία  της  Πληροφορικής   (Τ.Π.Ε.)  και   των Ξένων  Γλωσσών και η  πιστοποίηση   μέσα  στο  δημόσιο  σχολείο η τσάντα να μένει στο σχολείο (για τις μικρές τάξεις).  

07.00 – 07.15 07.15 - 08.00 15΄ 45΄ Υποδοχή μαθητών Πρωινή προαιρετική ζώνη 08.00 – 08.10 10΄ 08.10 – 09:40 90΄ 1η διδακτική περίοδος 09:40 – 10:00 20΄ διάλειμμα 10:00 – 11:30 2η διδακτική περίοδος 11:30– 11:45 11:45 – 12:25 40΄ 5η διδακτική ώρα 12:25 – 12:35 12.35– 13:15 6η διδακτική ώρα 13:15– 13:25 13:25 -14:00 35΄ 7η διδακτική ώρα (Λήξη υποχρεωτικού προγράμματος) 14:00 – 14:05 5΄ Διάλειμμα – Αποχώρηση μαθητών του υποχρεωτικού προγράμματος 14:05 – 14:40 φαγητό- χαλάρωση 14:40 – 14:50 14:50 – 15:30 8η διδακτική ώρα 15:30 – 15:40 Διάλειμμα 15:40 – 16:15 9η διδακτική ώρα (Λήξη ολοήμερου προγράμματος) Απογευματινή προαιρετική ζώνη 16:15 – 16:25 16:25 – 17:00 10η διδακτική ώρα Ωράριο λειτουργίας Στις μικρές τάξεις (Α’ & Β’) θα προβλεφτεί πρόγραμμα δύο ζωνών. Π.χ. 1η Ζώνη (1η -4η ώρα) για τα κλασικά διδακτικά αντικείμενα και 2η Ζώνη (5η – 7η ώρα) για τα υπόλοιπα, δηλ. Γυμναστική, ΤΠΕ, Αγγλικά.

Αναμόρφωση Ωρολόγιου Προγράμματος 4 4 1 1 8

Αλλαγές στο Ωρολόγιο Πρόγραμμα Αύξηση κατά 1 ώρα του γλωσσικού μαθήματος στις Α΄ και Β΄ τάξεις. Αύξηση κατά 1 ώρα του μαθήματος των μαθηματικών στις Α΄ και Β΄ τάξεις. Αισθητική Αγωγή: (Εικαστικά, Μουσική και Θεατρική Αγωγή). Το μάθημα της Μουσικής αυξάνεται κατά 1 ώρα στις Α΄ και Β΄ τάξεις. Το μάθημα της Θεατρικής Αγωγής διδάσκεται 1 ώρα για κάθε τάξη από εκπαιδευτικό του αντίστοιχου κλάδου (υποχρεωτικό διδακτικό αντικείμενο). Φυσική Αγωγή: Αυξάνονται κατά 2 για τις Α΄, Β΄ , Γ΄ και Δ΄ τάξεις. Στις τάξεις Α΄, Β΄, Γ΄, Δ΄ η μία διδακτική ώρα θα διατίθεται για Χορούς. Αγγλικά: Στις Α΄ και Β΄ τάξεις αυξάνεται κατά 2 ώρες και κατά 1 ώρα για τις υπόλοιπες τάξεις. Τ.Π.Ε. (πληροφορική): Προστίθενται 2 ώρες εβδομαδιαίως σε όλες τις τάξεις (εκτός Α’ και Β’). Ευέλικτη Ζώνη: Αναπτύσσονται διαθεματικά προγράμματα… σε θέματα Αγωγής Υγείας (Α’ Τάξη) σε θέματα Διατροφικών Συνηθειών (Β΄ τάξη) σε θέματα Κυκλοφοριακής Αγωγής (Γ΄ τάξη) σε θέματα Περιβαλλοντικής Εκπ/σης (Δ΄ τάξη) Τις ώρες της ΕΖ θα μπορούν να αναλαμβάνουν και εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων

Αναμόρφωση του ολοήμερου προγράμματος Τα γνωστικά αντικείμενα που θα διδάσκονται στο Ολοήμερο Πρόγραμμα θα ορίζονται με απόφαση του συλλόγου διδασκόντων ύστερα από εισήγηση του Δ/ντή της σχολικής μονάδας. Τα προγράμματα εγκρίνονται από το Σχολικό Σύμβουλο. Οι Γονείς μπορεί να προτείνουν στην αίτηση-δήλωση μέχρι δύο (2) γνωστικά αντικείμενα από τα παρακάτω: Μελέτη Αθλητισμός Θεατρική Αγωγή Τ.Π.Ε. Αγγλικά Μουσική Δεύτερη ξένη γλώσσα Εικαστικά Πολιτιστικοί όμιλοι δραστηριοτήτων σχολικές εορτές, χορωδίες, θεατρικές παραστάσεις καθώς και λογοτεχνία, τέχνες, φωτογραφία, μουσικά σύνολα, κ.α. O ελάχιστος αριθμός μαθητών για τη λειτουργία του Ολοήμερου Προγράμματος (μετά τις 14:00’) είναι 15 μαθητές.

Σίτιση και αποχώρηση μαθητών Απαραίτητο το δεκατιανό στο μεγάλο διάλειμμα για όλους τους μαθητές. Υγιεινή, κατά το δυνατό, ομοιόμορφη διατροφή για όσους μαθητές παρακολουθούν το ολοήμερο πρόγραμμα. Η αποχώρηση των μαθητών του ολοήμερου προγράμματος μπορεί να γίνει: Με τη λήξη του υποχρεωτικού ωραρίου (14:00’), Κατά το χρονικό διάστημα 15:30 - 15:40, Με τη λήξη του ολοήμερου προγράμματος (16:15), Με τη λήξη της προαιρετικής ζώνης (16:15 – 17:00) εφόσον έχει κατατεθεί υπεύθυνη δήλωση των γονέων στη σχολική μονάδα.

12

Ερωτήσεις – απορίες Η εμπειρία μέχρι σήμερα Βλ. Η τσάντα στο Σχολείο http://amaked-thrak.pde.sch.gr/symdim-kav4/?page_id=421

Σας ευχαριστώ για τη συμμετοχή σας.