Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών Υπ.Ε.Π.Θ. Η πληροφορική, εργαλείο στην υπηρεσία της εκπαίδευσης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΕΛΑΤΟΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ Νίκος Τσάμης Γ. Διευθυντής Μηχανικός Η/Υ & Πληροφορικής, ΜΒΑ Επενδύσεις σε Νέες Τεχνολογίες.
Advertisements

ΕΙΔΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ, ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ 14 Δεκεμβρίου 2010, Αθήνα 2η Σύνοδος Διευθυντών.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
Στρατηγική & Σχέδιο Δράσης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση ---- Εναρμόνιση με την Ψηφιακή Στρατηγική της Χώρας Υπουργείο Διοικητικής.
ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
Γιατί στην εποχή της παγκοσμιοποίησης να έχουμε μαθητές απομονωμένους σε τάξεις με 4 τοίχους ; Γιατί να μην προσομοιώσουμε τη χρήση παλιών τεχνικών.
Infosystem 99 (1) Ο «Οδυσσέας», το πιλοτικό της «Οδύσσειας»,... μια «Οδύσσεια» μόνο του Δώρα Νούσια Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών 61 ολοκληρωμένα.
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΑΤΖΗΦΩΤΕΙΝΟΥ M.Sc. Computation, Univ. of London
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Νικόλαος Καρανάσιος Επίκουρος Καθηγητής.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ Υπάρχουσα κατάσταση και προοπτικές για το μέλλον Ερευνητικό.
Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή
Ίδρυμα Ευγενίδη, Καφενείο της επιστήμης, Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών Παιδαγωγική αξιοποίηση Τ. Α. Μικρόπουλος.
Ένταξη Νέων Τεχνολογιών στο Εκπαιδευτικό Σύστημα και Άτομα με Αναπηρία
Το Έργο ‘’Προετοιμασία του Δασκάλου της Κοινωνίας της Πληροφορίας’’ ως αφετηρία για την ένταξη των ΤΠΕ στο Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα Δρ Α. Τζιμογιάννης.
“Προετοιμασία του Δασκάλου της Κοινωνίας της Πληροφορίας. Αρχική Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας” Πρόταση.
Περιφερειακός Δ/ντής Α/θμιας & Β/θμιαςΕκπ/σης Δυτικής Ελλάδος
ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Εύη Μακρή - Μ π ότσαρη Πρόεδρος του τμήματος.
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ Δρ. Προβίδας Ευθύμιος
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Δυνατότητες Ανάπτυξης Καινοτόμων Προϊόντων και Υπηρεσιών στην Περιφέρεια Ηπείρου Βίλλης Μάριος Διευθυντής Ε.ΤΕ.Π.Η. Α.Ε.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
1 2η Συνάντηση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής σε Θέματα Προγραμματισμού στο Διαδίκτυο Παρουσίαση των Κέντρων ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Εγκατάσταση PostNuke στο ΠΣΔ Τεχνικές.
1 4η Συνάντηση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής σε Θέματα Προγραμματισμού στο Διαδίκτυο Λειτουργία των ΚεΠληΝεΤ Εργαστήρια Πληροφορικής Ελεύθερο λογισμικό GNU.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Εκπαίδευση Ενηλίκων στις Νέες Τεχνολογίες Πρόγραμμα "ΗΡΩΝ" 1 ος χρόνος Χρήστος Ι. Μηλιτσόπουλος Καθηγητής Β/θμιας - ΠΕ19 Εκπ/τής Ενηλίκων.
Ε.Ψ.Ε.Π.Α. (ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΑΠΟΘΕΜΑΤΟΣ) ΤΙ ΕΙΝΑΙ; ΜΕ ΤΙ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ; ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ.
Σ. ΤΣΙΓΑΝΗ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΥΔ ΕΠ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ Ενημέρωση Γενικών Γραμματέων Περιφερειών για το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα.
Η Πύλη για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Αθήνα 21Μαρτίου 2005 Ημερίδα για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Βιβλιοθήκες και Κοινωνία της Πληροφορίας Πλήθος πληροφοριών (επιλογή.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Ενότητα 1.2 Μοντέλα εισαγωγής ΤΠΕ στην εκπαίδευση ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β΄ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΣΤΙΣ Τ.Π.Ε. – ΠΕ03 Γιώργος Γεωργιόπουλος Μαθηματικός M.Sc., M.Ed.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες για την πρόσβαση στη γνώση: βιβλιοθήκες, αρχεία Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση, δρ Ειδική Γραμματέας ΥΠΕΠΘ.
ΟΙΝΟΥΣΣΕΣ Τόπος Ναυτικής Εκπαίδευσης Πιλοτικές παρεμβάσεις στο πλαίσιο του ΠΕΠ Βορείου Αιγαίου Πιλοτικές παρεμβάσεις στο πλαίσιο του ΠΕΠ Βορείου.
ΔΙΚΤΥΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Χ. Μπούρας Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Πατρών Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών.
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Ο τομέας της Πληροφορικής
Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία Ιστορικό Ιδρυσης Το Μάρτη του 1918, μία ομάδα μαθηματικών αποφάσισε να δημιουργήσει την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία, με.
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Κέντρο Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής 1 Υπηρεσίες Κέντρου Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής ΚΥΤΠ (1) Η.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Ασύρματα δίκτυα στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Κοινωνία της Πληροφορίας» ΑΒΕΡΚΙΟΣ ΒΑΦΕΙΑΔΗΣ ΕΥΔ ΕΠ Κοινωνία της Πληροφορίας Αθήνα,
LOGO 12 ο Ετήσιο Συνέδριο Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών 5-6 Οκτωβρίου 2010 Οδυσσέας Ράπτης - Μέλος Δ.Σ. CitiesNet Α.Ε.
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΕΠΑΝ ΣΤΟ ΤΟΜΕΑ ΤΩΝ ΑΠΕ
Κατάρτιση Στελεχών ΟΤΑ σε θέματα ΤΠΕ: Ηλεκτρονική Μάθηση Λάζαρος Μεράκος Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Ε.Π. ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΑΞΟΝΑΣ 4 / ΜΕΤΡΟ 4.1 / ΔΡΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: “ΠΡΑΞΕ” (ΤΕΧΝΟΒΛΑΣΤΟΙ) - Α ΦΑΣΗ Ανάπτυξη Εξειδικευμένων.
1 Συνολικός προϋπολογισμός έργου «Διεύρυνση Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης – Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (2004 – 2006)» € Συνολικός προϋπολογισμός για.
Διάλεξη 7: Από την Θεωρία στην Πράξη – Μελέτες Περίπτωσης
TA ΓΣΠ στην Υπηρεσία του Πολίτη (Νομαρχιακή και Τοπική Αυτοδιοίκηση) Παρασκευή 10 Ιουνίου 2005 Περιφερειακές Δράσεις ΓΣΠ στην Κοινωνία.
ΑΘΗΝΑ 8 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2005 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΠΣ η ΕΠΙΤΡΟΠΗ.
ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΧΑΣΜΑΤΟΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΘΩΜΑΣ ΣΦΗΚΟΠΟΥΛΟΣ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ.
Καθ. Γκρίτζαλης Στέφανος Ειδικός Γραμματέας Διοικητικής Μεταρρύθμισης
ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Λογισμικό της Εκπαίδευσης Κωστής Οικονομίδης ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.
Δρ Αδάμ Δαμιανάκης Διευθ. ΣύμβουλοςΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.  Παραγωγές εκπαιδευτικών τίτλων πολυμέσων  Δημιουργία συστήματος εκπαίδευσης από απόσταση  Συμμετοχή.
Κοινωνικός και οικονομικός ρόλος της εκπαίδευσης ενηλίκων στην Ελλάδα
ΑΝΩΤΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ Συνολικού προϋπολογισμού €
Καλέμας Απόστολος, ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ, Λάρισα Μάιος 2008 Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία Αναλυτικό.
Πρόγραμμα Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης στις ΤΠΕ ΝΤ και Εκπαίδευση Μάινας Διονύσιος Επιμορφωτής ΠΕ2.
2ο ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και ΕπικοινωνιώνΗράκλειο Κρήτης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και την Τοπική Ανάπτυξη5 & 6 Μαϊου 2006 Ανάπτυξη.
Υπ.Ε.Π.Θ. - Infosystem 99 Υπ.Ε.Π.Θ. Διεύθυνση Σπουδών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Τμήμα Δ΄ Γραφείο Υπολογιστικών & Δικτυακών Τεχνολογιών
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
Συνοπτική Παρουσίαση Ε.Π. «ΚτΠ» Παναγιώτης Γεωργιάδης Αθήνα 9 Νοεμβρίου 2004.
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΕΥΦΥΟΥΣ ΠΟΛΗΣ
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών Υπ.Ε.Π.Θ. Η πληροφορική, εργαλείο στην υπηρεσία της εκπαίδευσης

Η ανάγκη για την χρήση της πληροφορικής Μέχρι το τέλος 2000 το 60% των νέων εργασιών θα απαιτούν τεχνολογικές ικανότητες στην πληροφορική και χρήση υπολογιστώνΜέχρι το τέλος 2000 το 60% των νέων εργασιών θα απαιτούν τεχνολογικές ικανότητες στην πληροφορική και χρήση υπολογιστών Στις αρχές του 1990 οι εργαζόμενοι με γνώσεις υπολογιστών κέρδιζαν 10-15% παραπάνω, τώρα μπορεί να μην βρεις δουλειά αν δεν έχεις τις γνώσειςΣτις αρχές του 1990 οι εργαζόμενοι με γνώσεις υπολογιστών κέρδιζαν 10-15% παραπάνω, τώρα μπορεί να μην βρεις δουλειά αν δεν έχεις τις γνώσεις

Η χρήση της πληροφορικής στα σχολεία Στην υπηρεσία των μαθητώνΣτην υπηρεσία των μαθητών Στην υπηρεσία των εκπαιδευτικώνΣτην υπηρεσία των εκπαιδευτικών Στην υπηρεσία των γονιώνΣτην υπηρεσία των γονιών Στην υπηρεσία της πολιτείαςΣτην υπηρεσία της πολιτείας Στην υπηρεσία της κοινωνίαςΣτην υπηρεσία της κοινωνίας

Τα μέσα Ταχεία εξέλιξη υπολογιστικών και δικτυακών τεχνολογιώνΤαχεία εξέλιξη υπολογιστικών και δικτυακών τεχνολογιών Πρόοδος στον τομέα των πολυμέσωνΠρόοδος στον τομέα των πολυμέσων Πρόοδος στον τομέα των τηλεπικοινωνιώνΠρόοδος στον τομέα των τηλεπικοινωνιών –Εξαιρετικά γρήγορη επέκταση του Internet Συνδυασμός των πολυμέσων και των δικτυακών τεχνολογιώνΣυνδυασμός των πολυμέσων και των δικτυακών τεχνολογιών

Τι περιμένουμε από την πληροφορική στα σχολεία Να εκπαιδεύσει τους μαθητές κάνοντας χρήση των τεχνολογιών και των πληροφοριώνΝα εκπαιδεύσει τους μαθητές κάνοντας χρήση των τεχνολογιών και των πληροφοριών Να ανοίξει νέους ορίζοντες στη μάθηση με εμπειρίεςΝα ανοίξει νέους ορίζοντες στη μάθηση με εμπειρίες Να φέρει πιο κοντά τους μαθητές των παραμεθόριων και των λιγότερο ανεπτυγμένων περιοχώνΝα φέρει πιο κοντά τους μαθητές των παραμεθόριων και των λιγότερο ανεπτυγμένων περιοχών

Τι δεν περιμένουμε από την πληροφορική στα σχολεία Οι υπολογιστές και ο χρόνος που δαπανάται στο διαδίκτυο δεν μπορούν να κάνουν ένα μαθητή πολύ καλόΟι υπολογιστές και ο χρόνος που δαπανάται στο διαδίκτυο δεν μπορούν να κάνουν ένα μαθητή πολύ καλό Οι υπολογιστές από μόνοι τους δεν θα κάνουν ένα παιδί ολοκληρωμένο ενήλικαΟι υπολογιστές από μόνοι τους δεν θα κάνουν ένα παιδί ολοκληρωμένο ενήλικα

Τι γίνεται στις άλλες χώρες ΗΠΑ: Εκπαίδευση μαθητών με Η/Υ.ΗΠΑ: Εκπαίδευση μαθητών με Η/Υ. –34% των μαθητών το 1995 –50% το 1996 –90% το 2000 –Χρήση Η/Υ ανά μαθητές 1:11 Αυστραλία: Χρήση Η/Υ ανά μαθητέςΑυστραλία: Χρήση Η/Υ ανά μαθητές –1/ –1/ –1/ –1/9 2001

Τι γίνεται στις άλλες χώρες Ιαπωνία: Ευφυή σχολείαΙαπωνία: Ευφυή σχολεία –Εκπαιδευτικό περιβάλλον για να αναπτύξει το παιδί τα εφόδια και να αποκτήσει τις γνώσεις για τον 21ο αιώνα –Παροχή των αναγκαίων για διαρκή εκπαίδευση –Βιβλιοθήκη για επαφής με τις νέες τεχνολογίες, πληροφορίες, γνώσεις –Κέντρο Η/Υ και πληροφοριών συνδεμένο με όλο το κτήριο (1:5) –Κέντρο οπτικοακουστικών μέσων

Τι γίνεται στην Ευρώπη Φιλανδία 100% των σχολείων έχουν εργαστήριο πληροφορικήςΦιλανδία 100% των σχολείων έχουν εργαστήριο πληροφορικής Γερμανία: 100% μέχρι το 2000Γερμανία: 100% μέχρι το 2000 Αγγλία: 100% μέχρι το 2000Αγγλία: 100% μέχρι το 2000 Πορτογαλία: 100% από το 1997Πορτογαλία: 100% από το 1997 Γαλλία: 100% μέχρι το 2001Γαλλία: 100% μέχρι το 2001 Ουγγαρία: 100% (1200) από το 1999Ουγγαρία: 100% (1200) από το 1999 Ιρλανδία: 100% (4000) μέχρι το 2000Ιρλανδία: 100% (4000) μέχρι το 2000

Πλαίσιο Ενέργεια 1.1.Β και 1.1.Γ του ΕΠΕΑΕΚ (Οδύσσεια)Ενέργεια 1.1.Β και 1.1.Γ του ΕΠΕΑΕΚ (Οδύσσεια) Επέκταση του πιλοτικού έργου Ε11- ΟδυσσέαςΕπέκταση του πιλοτικού έργου Ε11- Οδυσσέας Ενδιάμεσο στάδιο του τελικού στόχου (3,000 σχολεία σε 60 περιοχές)Ενδιάμεσο στάδιο του τελικού στόχου (3,000 σχολεία σε 60 περιοχές)

Στοιχεία Έργου Προϋπολογισμός: 2,400 εκατ. δρχ. (Δημόσια Δαπάνη επιλέξιμη σε ΕΤΠΑ) Φορέας εκτέλεσης του έργου: Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών – –Τομέας Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας και – –Εργαστήριο Υπολογιστικών και Δικτυακών Υπηρεσιών Φορέας παρακολούθησης καλής εκτέλεσης: Υπ.Ε.Π.Θ., Διεύθ. ΚΠΣ, ΔΣΔΕ Ωφελούμενοι: Εκπαιδευτικοί και μαθητές Γυμνασίων και Λυκείων, κύρια σε απομακρυσμένες και υποβαθμισμένες περιοχές της χώρας

Στόχος Η δημιουργία 312 σχολικών εργαστηρίων Η μεταφορά τεχνογνωσίας προς το Υπ.Ε.Π.Θ. Για  Τη διαχρονική προμήθεια υπολογιστών σε ευρεία κλίμακα  Τον προσδιορισμό του καταλληλότερου εξοπλισμού για την εκπαίδευση (σε κόστος και τεχνικές προδιαγραφές που μεταβάλλονται συνεχώς)  Την μέθοδο διαρκούς αξιολόγησης του εξοπλισμού

Αναμενόμενα Αποτελέσματα  Ο σχεδιασμός της γενικότερης πολιτικής αγοράς, συντήρησης, ανανέωσης και απόσυρσης σχολικού υπολογιστικού εξοπλισμού  Η ομαλή λειτουργία των εργαστηρίων στο χρόνο  Η ενδυνάμωση της διαπραγματευτικής θέσης του ΥΠ.Ε.Π.Θ.  Η συγκράτηση των απαιτούμενων κονδυλίων σε προσιτά για τον τακτικό προϋπολογισμό επίπεδα,  Η ενίσχυση της τοπικής κοινωνίας

Περιοχές Εγκατάστασης Γ΄Αθηνών Αιτωλοακαρνανίας Αρκαδίας Άρτας Ηρακλείου Θεσσαλονίκης Ιωαννίνων Καστοριάς Κοζάνης Κορινθίας Λάρισας Μεσσηνίας Πειραιά Πέλλας Ρεθύμνου Σερρών Τρικάλων Φθιώτιδας Χαλκιδικής Χανίων

Τρόπος επιλογής του εξοπλισμού μεγιστοποίηση της ωφέλιμης ζωής του εξοπλισμού ελαχιστοποίηση του ανοιγμένου κόστους αγοράς του ανά μήνα ωφέλιμης ζωής του δυνατότητα να υποστηρίζει σύγχρονο λογισμικό.

Ενδεικτικά η ωφέλιμη ζωή

Κόστος αγοράς CPU

Μεταβολή τιμών CPU

Εξοπλισμός σχολικού εργαστηρίου ΕξυπηρετητήςΕξυπηρετητής Τοπικό δίκτυο με 10 σταθμούς εργασίαςΤοπικό δίκτυο με 10 σταθμούς εργασίας Έγχρωμο εκτυπωτήςΈγχρωμο εκτυπωτής Σύστημα backupΣύστημα backup UPSUPS HUBHUB Απαραίτητο Λογισμικό λειτουργίαςΑπαραίτητο Λογισμικό λειτουργίας

Χαρακτηριστικά μεθόδου προμήθειας... Ορισμός ελάχιστων τεχνικών προδιαγραφών και μέγιστου κόστουςΟρισμός ελάχιστων τεχνικών προδιαγραφών και μέγιστου κόστους Ελαχιστοποίηση του ανοιγμένου μηνιαίου κόστους για την αναμενόμενη ωφέλιμη ζωή των συστημάτων.Ελαχιστοποίηση του ανοιγμένου μηνιαίου κόστους για την αναμενόμενη ωφέλιμη ζωή των συστημάτων. Ικανοποιητική υποστήριξη σε όλες τις γεωγραφικές περιοχές.Ικανοποιητική υποστήριξη σε όλες τις γεωγραφικές περιοχές. Τυποποιημένη διαδικασία, άμεση υλοποίησηΤυποποιημένη διαδικασία, άμεση υλοποίηση

…Χαρακτηριστικά μεθόδου προμήθειας Σταθερός ρυθμός εγκατάστασης σχολικών εργαστηρίων.Σταθερός ρυθμός εγκατάστασης σχολικών εργαστηρίων. Βελτιστοποίηση της προμήθειας τεχνολογικά σύγχρονου εξοπλισμού σε σχέση με την τιμή αγοράς.Βελτιστοποίηση της προμήθειας τεχνολογικά σύγχρονου εξοπλισμού σε σχέση με την τιμή αγοράς. Διατήρηση ισχυρής διαπραγματευτικής θέσης του Υπ.Ε.Π.Θ. έναντι των προμηθευτών.Διατήρηση ισχυρής διαπραγματευτικής θέσης του Υπ.Ε.Π.Θ. έναντι των προμηθευτών. Ενεργοποίηση των κατά τόπους αγορώνΕνεργοποίηση των κατά τόπους αγορών

Μέθοδος υλοποίησης έργου... Προκήρυξη ανοικτού διαγωνισμού για επιλογή 3 αναδόχων με την μέθοδο της συμφερότερης προσφοράςΠροκήρυξη ανοικτού διαγωνισμού για επιλογή 3 αναδόχων με την μέθοδο της συμφερότερης προσφοράς Αρχικά το 75% του έργου, το υπόλοιπο μοιράζεται με επαναξιολόγησηΑρχικά το 75% του έργου, το υπόλοιπο μοιράζεται με επαναξιολόγηση Προσδιορισμός της βαθμολογίας κάθε επιμέρους συστατικού στην αξιολόγησηΠροσδιορισμός της βαθμολογίας κάθε επιμέρους συστατικού στην αξιολόγηση

…Μέθοδος υλοποίησης έργου... Εγκατάσταση λογισμικού και υλικού από ανάδοχουςΕγκατάσταση λογισμικού και υλικού από ανάδοχους Παράδοση εξοπλισμού ανά σχολικό εργαστήριοΠαράδοση εξοπλισμού ανά σχολικό εργαστήριο Παραλαβές σχολικών εργαστηρίων από Διευθυντή σχολείου, υπεύθυνο σχολικού εργαστηρίου, ΠΛΗΝΕΤΠαραλαβές σχολικών εργαστηρίων από Διευθυντή σχολείου, υπεύθυνο σχολικού εργαστηρίου, ΠΛΗΝΕΤ Μηνιαίο πρόγραμμα εγκαταστάσεωνΜηνιαίο πρόγραμμα εγκαταστάσεων

…Μέθοδος υλοποίησης έργου Γεωγραφικός συντονισμόςΓεωγραφικός συντονισμός Δειγματοληπτικός έλεγχος Δειγματοληπτικός έλεγχος Προσδιορισμός νέων ελάχιστων προδιαγραφών ανά 6μηνοΠροσδιορισμός νέων ελάχιστων προδιαγραφών ανά 6μηνο Δημιουργία προτύπου εργαστηρίου και παρακολούθηση τεχνολογικών εξελίξεωνΔημιουργία προτύπου εργαστηρίου και παρακολούθηση τεχνολογικών εξελίξεων

Συμπεράσματα